Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. Peterson

Ga naar beneden 
4 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimezo okt 23 2011, 11:02

In Huize Peterson wonen enkel Alicia en haar moeder. Haar vader vertrok toen hij genoeg had van het kleine dorp waar haar moeder niet weg wou en hij genoeg had van de hekserij. Het huis is klein en zit al jaren in de familie. Haar oma komt dan ook regelmatig langs en soms lijkt het alsof zij ook bij hun woont. Alicia's opa&oma hadden het huis aan haar moeder overgedragen om dichterbij alles te wonen. Voornamelijk vanwege haar opa die slecht ter been is. Het huis ligt namelijk tegen de buiten grens van Mystic Falls. Het mag dan geen groot dorp zijn, maar de afstand was net te groot voor haar opa. Het huis is niet groot en heeft enkel een beneden verdieping en een kamer die als rommelzolder dient. Beneden zijn er twee kleine slaapkamers, een badkamer [douche, wc, wastafel] en een woonkamer met daar aan een open keuken waar ook de eettafel staat. Op de rommelzolder liggen de spreukenboeken en andere benodigdheden. Ook gaat Alicia daar opzoek naar de verdere voorouders die in haar stamboom nog missen.

De moeder van Alicia heet Meera Peterson en is 48 jaar oud. [Meera had er voor gekozen Alicia haar achternaam te geven in plaats die van haar vader]

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo nov 09 2011, 10:56

'Bedankt mevrouw Peterson!' De rit naar daar had minder lang geduurd dan het leek. Haar moeder had vooral gevraagd naar hoe we het feestje vonden en naar mij gevraagd waardoor ik niet bepaald veel op Alicia haar eerdere woorden had kunnen antwoorden en ook moeite had om deze te beantwoorden. Eenmaal in haar kamer deed ik dankbaar mijn cape af. 'Shirt-loze Dan heeft toch niet veel te horen gekregen. Misschien moet je me delen... Misschien ook weer helemaal niet.' Ondertussen liep ik naar de badkamer om het beetje smink te vrwijderen voor de look compleet te maken en mij broek uit te doen. Weer stond ik voor haar. 'Zoe is euk, maar ik weet niet zeker of zij het wel ziet zitten om Zoe en Danny te worden... Ach ja... Vertel jij me nu eens iets?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo nov 09 2011, 11:33

Ik drukte binnen even een kus op mijn moeders wang waarna ik haar welterusten wenste. Onderweg had Dan niet geantwoord, wat niet heel vreemd was. Ik zou zelf ook geen antwoord geven als ik bij mijn moeder achterin zat. In mijn kamer schoof ik gelijk het matras onder mijn bed vandaan. Het paste net mijn bureau, maar ach beter dan dat het niet paste. "Niet iedereen zegt alles wat die persoon vind," reageerde ik met een glimlach op het eerste wat hij had gezegd. Terwijl hij in de badkamer was deed ik snel en handig een schoon hoeslaken om het matras. "Straks, eerst mijn warme pyjama aantrekken." ik gooide een kussensloop en een slaapzak richting Daniël en liep daarna richting de badkamer. Ik trok daar snel het jurkje uit en mijn pyjama-joggingbroek aan samen met een te groot shirt. Misschien niet erg aantrekkelijk, maar het sliep wel heerlijk. Daarnaast, behalve Danny zag niemand haar erin. Te lui om mijn tanden te poetsen liet ik me terug in mijn kamer op mijn bed vallen. "Iets dus..." zei ik op een nadenkende toon.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimema nov 14 2011, 05:30

Eenmaal in boxershort weer uit de badkamer staarde ik van mijn gsm naar mijn bedje. 'Bedankt mama!' Ik wees haar er inderdaad op dat ik het ook makkelijk zelf had kunnen doen, maar natuurlijk moest Alicia weer eens haar moederlijke kantje omhoog halen. Ik liet me er dan ook op neerstorten samen met de slaapzak en het kussen waarbij ik op mijn moeder antwoordde. Het beste was als ze me morgen tenminste wat schone kleding zou brengen.
Eenmaal ze terug binnen was, kreeg ze dan ook weer al de aandacht. Nooit had ik het idee gehad dat Alicia aantrekkelijk was, maar ze was wel een schone van nature en vooral schattig. 'Dus iets...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimema nov 14 2011, 07:15

Ik lachte even om Daniël "Had ik al verteld dat ik weer niet de gemeente archieven in mag?" zei ik nadenkend, 's avonds was ik niet altijd even scherp en het zou me niets verbazen als ik er al iets over gezegd had. Nouja verder viel er ook niet zoveel over te zeggen. Het verhaal was bekend, er zaten een paar mensen die perse niet willen dat ik in de gemeente archieven mag en zelfs niet mijn eigen familie hun archief mag inkijken. "Trouwens, je had wel wat eerder mogen zeggen dat Teoh zo leuk is." Ja, ik had wel eens wat over Teoh gehoord, hoewel dat ook niet bepaald veel was en ik had hem eigenlijk tot the Grill nog nooit eerder ontmoet. Eerlijk was eerlijk, hij zag er goed uit en hij was nog leuk gezelschap ook. Terwijl ik dat zei ging ik onder mijn deken liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo nov 16 2011, 09:50

Ik wist dat Alcicia de drang had om onderzozk te doen naar haar gehele familie. Ik had de mijne nog helemaal dus of toch zo goed als. Daarbij kon ik me dus geen voorstelling maken voor Teoh, Zoe of Alcia. 'Dat is erg jammer. Ze draaien vast wel weer bij.' Ook ik lag. Bij de volgende woordenstroom sperde ik mijn ogen weid open. 'Val je voor Teoh?' Ik zat ondertussen al op haar bedeinde. 'Tell me aal about it, sister!' Dat laatste was met een geimmiteerde vrouwenstzem van een of anderz goedkope film.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo nov 16 2011, 11:47

Mijn ogen bleven op Daniël gericht om zijn reactie te peilen, echter was dat niet echt nodig omdat het ook nogal in zijn stem doorklonk. Wat toch voornamelijk verbazing was. Ik liet een lach ontsnappen hij een imitatie deed van een vrouwenstem. Ik pakte haar kussen onder mijn hoofd vandaan om die naar Daniël te gooien. "Oké, I like him." gaf ik daarna serieuzer toe. Iets waar ik trouwens een hekel aan had, een crush op iemand hebben, iemand leuk vinden. Gezien bij haar een secret crush ook een secret crush bleef, bloeide het vaak enkel uit tot nerveuze lachjes en een rood hoofd. "En waag het niet dat je iets tegen hem zegt" voegde ik er aan toe, balend dat ik mijn kussen te vroeg gegooid had. Nu was het ideale moment geweest. Hoewel twee kussens nog beter waren geweest. Leunend op mijn ellebogen keek ik hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedo nov 17 2011, 10:30

Het kussen kwam als een totale verrassing tegen mijn hoofd. Netzoals het nieuws. 'Wat een sappige verhalen, zeg.' Hierbij haalde ik het kussen van me af en keek haar aan met een glimlach. 'Ga dan nog een keertje met me mee naar Teoh. Daten met ons drietjes.' Met een grijns keek ik haar aan en sloeg haar, maar gooide het kussen niet tegen haar aan. 'Ik ben blij dat je voor hem valt in plaats van een of andere eikel. En nee, ik zeg niks. You're my best friend and I don't think a second about losing you.' Hierbij glimlachte ik en kroop aan Alicia haar kant onder het deken. 'Om toe te geven heb ik dit gemist...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimeza nov 19 2011, 11:46

Ik rolde met mijn ogen waardoor ik verrast werd door het kussen dat tegen me aan kwam. Toch was het heel lief wat hij daarna zei. "Ik ook," gag ze toe terwijl ik iets opschoof om hem wat ruimte te geven, waarbij ik met mijn rug tegen de muur aan kwam te liggen. "Een date met z'n drieën hé? Twee knappe jongens..." zei ik alsof ik er serieus over nadacht "Een trio!" eigenlijk zou ik er niet eens over denken om überhaupt zo iets te beginnen en zeker niet met Daniël. En dat wist hij. Niet omdat hij niet knap was, want als zijn beste vriendin moest ik dat toegeven. Maar omdat ik zich niet zo aangetrokken tot hem voelde. Tussen hun was er gewoon een goede vriendschap, een die ook ik no way op het spel zou willen zetten. Nog een reden om niet eens poging te doen om achter Teoh aan te gaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedo nov 24 2011, 06:04

Ik lachte even met Alicia. Hierbij sloeg ik als een klein knuffelgebaar, een arm rond haar heen. Ieder vriendinnetje dat ik zou hebben ooit zou de vriendschap tussen mij en haar moeten aannemen. Het leek soms alsof we een stelletje waren, maar de helft van de tijd leken we meer broer en zus. Hoewel we niets op elkaar lijken. Was ze maar mijn zus in plaats van die idiote broer van me die ik nu had. 'Hmm, bij nader inzien deel ik Teoh toch maar.' Even overwoog ik de woorden in mijn mond. 'Is het gek dat ik écht het zie zitten om met Zoë een relatie te beginnen? Ik ken haar nog maar enkele uurtjes. Ik ben niet gewoon verliefd, denk ik. Of wel hou ik mezelf voor de gek...' Ik legde mijn hoofd tegen dat van haar. 'Als je van Teoh houdt kan je het hem beter snel laten weten dan er de hele tijd achterna lopen. Hij is vriendschappelijk tegen zowat iedereen...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedo nov 24 2011, 11:15

Met zijn woorden gaf hij mij min of meer toestemming, toch zou dat niet ideaal zijn. Als er dan iets gebeurden zou hij dat altijd van twee kanten horen, nee dat wou ik hem niet aandoen. Daarbij, de kans is sowieso 0,0. "Het zou een film kunnen zijn," antwoorden ik semi-serieus. "Nee, ik weet het niet. Het klinkt alsof je het nogal goed te pakken hebt, maar ik denk dat je dat zelf snel genoeg merkt, niet?" antwoorden ik nu wel serieus. Even dacht ik na over het laatste wat hij gezegd had, "Dan, je kent me, ik zie wel wat er gebeurd en ik houd mijn mond. It's just a crush, en ik haat het dat die op jou beste vriend is." Sprak ik mijn gedachte min of meer hardop uit. Ik vond het al niet leuk om iemand leuk te vinden, en nu het Teoh was kon ik er ook niet over zeuren tegen Daniël.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimeza dec 03 2011, 02:02

Toch keek ik haar beschuldigend aan. Ik had het niet echt meegemaakt dat Alcicia daadwerkelijk verliefd was en ik wist al helemaal niet wat dat woordje bij haar in hield. Enkel haalde ik even mijn schouders op. 'En ik sta te springen voor de zus van mijn beste vriend? Echt mooi niet dat jij tussen ons in zou komen, hoor. If you love him and e loves you, dan kan het me echt niets boeien hoor. Misschien dat ik wel met een zakje popcorn naar jullie zit te staren. Wie niet waagt niet wint, hé.' Zachtjes drukte ik mijn lippen tegen haar wang. Kort en vriendschappelijk. 'Slaap lekker, lieveling.' Daarna rolde ik van het bed op mijn matras en stopte me onder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedo dec 08 2011, 11:07

Ik glimlachte even door zijn woorden, ondanks de beschuldigende blik. "Dan, " begon ik om vervolgens mijn zin niet af te maken en de tekst die ik in gedachte had aan te passen "je bent een schat, welterusten." Terwijl ik staarde naar de plek waar Daniël was gaan liggen trok ik aan het touwtje om het licht uit te doen. Het was lief van Dan te zeggen dat het hem niets kon schelen, maar ik kende mezelf. Ik ging het niet wagen en ook niet winnen. Ik kende Teoh amper, ik vond hem enkel er leuk uitzien en hij kwam aardig over. Nouja heel leuk uitzien en ook vond ik hem heel aardig, maar het was haar niet ontgaan dat hij naar Eleanor was gegaan, terwijl ze enkel haar jas ging halen. Nee, ik ging weer staren, blozen en met wat geluk zou het me lukken om wat woorden uit te brengen in zijn bijzijn. Ik liet een zucht ontsnappen om daarna de dekens meer over me heen te trekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimeza dec 10 2011, 00:25

Met mijn vader had ik kunnen regelen via sms'jes dat hij me morgen mijn kleren zou bezorgen aangezien ik toch wat samen met Alicia ging doen. Ik glimlachte nog na van haar woorden. 'So are you, darling.' Ze was mijn beste vriendin. Anders dan Teoh mijn beste vriend was. Ik hield van Alicia als mijn eigen. Ze was een zus voor me waardoor ik haar doodgraag beschermde tegen de kleinste dingen. 'Droom maar over wat we morgen eventueel kunnen doen, want ik heb geen idee. Slaap zacht.' Hierbij sloot ik mijn ogen, rolde om en was klaar om aan een kort nachtrustje te beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimema dec 12 2011, 12:18

"Is goed, jarige jet," fluisterde ik om me daarna om te rollen. Dan schreeuwde het niet bepaald van de daken als hij jarig was, en door de jaren heen had ik ook wel gemerkt dat hij niet per se cadeaus hoefde op zijn verjaardag. Toch had ik een cadeau voor hem liggen wat ik eigenlijk later had willen geven, maar morgenochtend zou hij het wel in zijn schoot geworpen krijgen. Ik had het niet kunnen laten om er toch nog iets over te zeggen, hoewel het waarschijnlijk al de volgende dag was, maar dat maakte me niet zo veel uit nu. Ik had een glimlach op mijn gezicht terwijl ik langzaam voelde hoe de moeheid me in slaap bracht.

Rond een uur of acht, half negen werd ik alweer wakker, nee uitslapen was niet iets wat ik vaak deed. En als er iemand bleef slapen werd ik ook altijd vroeg wakker. Zelfs als ik pas heel laat sliep. Ik rekte me even uit om daarna richting Daniël te kijken die nog sliep. Voorzichtig pakte ik het pakje dat in het laatje van mijn nachtkastje had gelegen. Het ingepakte boekje legde ik voorzichtig naast hem, ik wist niet wat ik hem moest geven en had daar dan ook regelmatig naar gevraagd. Uiteindelijk had ze een boekje gemaakt met daarin foto's van hen beide, voorin de oudste en achterin de meest recente. Het was nog knap lastig geweest om alles in de juiste volgorde te krijgen gezien er bij veel bestanden geen datums meer stonden, maar volgens mij was het me aardig gelukt. Ik nam een boek van me nachtkastje waar ik uit begon te lezen in het zwakke licht door het gordijn heen, gelukkig had ik goede ogen want ik zou Dan niet wakker willen maken als hij zo lief lag te slapen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi dec 13 2011, 11:29

Echter was ik best een vaste slaper, maar na vanavht waren mijn dromen net iets te leuk om uit te ontwaken. Misschien had ik gisteren niet al te veel felicitaties gekregen en cadeau'tjes; ik had ee geweldige nacht gehad. Verjaardagen was niet iets wat ik vierde aabgezien het enkel de dag was dat je ouder werd. Niets om naar uit te kijken dus.
Toen ik me omdraaide voelde ik papier langs mijn gezicht, maar vooral het geluid ervan maakte me wakker. Zwaar kreunde ik en liet mijn ogen blindelings op de wekker vallen. 'Waarom ben je zo vroeg wakker?' klaagde ik tegen Alison, maar voelde nog steeds papier. Eenmaal ik mijn hoofd eraf haalde zag ik een pakje liggen en wreef snel door mijn ogen. Hierbij kwam ik recht, warde door mijn haar en zorgde ervoor dat ze niet mijn boxer zag. Niet dat ik me schaamde, enkel vond ik het vreemd als zij er op moest staan kijken. Even rammelde ik met het pakje. 'Je bent laat, Alicia. Je weet dat ik ook helemaal geen cadeau'tjes moet, maar toch... Bedankt.' Toch stond ik op, rolde over haar en kroop bij haar onder de dons. Hierbij scheurde ik de plakband los en keek met een grijs naar het leuk gekleurde fotoboekje om daarna met een gelach de pagina's om te slaan. 'Wat waren we toch schattig...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi dec 13 2011, 12:33

Ik hoorde hoe Daniël kreunend wakker werd en legde mijn boek weer terug op het kastje. Ik reageerde niet gelijk op wat hij zei en wachtte tot hij het cadeau merkte "Nee, ik ben ruim op tijd voor volgend jaar." Het deed me goed hem te zien lachen om het cadeau. Ik gaf hem dan ook een knuffel. "Eindelijk ook 17" lachte ik langs zijn gezicht waarna ik hem weer los liet. Vroeger vond ik het altijd geweldig om ouder te zijn, toch had ik daar niet meer zoveel plezier van als toen. Ik legde mijn hoofd even tegen zijn schouder en bladerde naar een van de eerste foto's die genomen was op een verjaardag van mij. Er lag toen sneeuw op mijn verjaardag en we stonden ingepakt naast eren sneeuwpop met een feesthoedje. "Kijk dan hoe ongelofelijk schattig je daar was, hmmm dat mis ik, zorgeloos buitenspelen in de sneeuw om daarna binnen een grote mok warme chocolademelk te drinken" gaf ik toe.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo dec 21 2011, 05:58

Als mensen ons zo zouden zien liggen dan vielen we pas echt als stelletje te omschrijven, maar eigenlijk kon me het weinig schelen en deed het me vrijwel niks dat ze zo lag. Het enigste meisje waar ik echt aan kon denken was Zoë. Ooit had ik eens wat voor Alicia gevoeld, maar toen was ik nog een beginnende puber en volgens mijn moeder was het gewoon dat mijn beste vriendin dan opeens de ongelukkige was. Enkel had ik me daar snel kunnen overzetten. 'Ouder zijn is niet echt iets om te vieren, maar chocolademelk drinken en spelen in de sneeuw is geschikt vanaf vier jaar tot honderd en ouder. Zolang je kan moet je genieten... Bah! Toen had ik mijn twee voortanden juist verloren aangezien ik aan het wisselen was. Afschuwelijk!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimewo dec 21 2011, 09:10

"Nee, eigenlijk zou je moeten vieren dat je een jaar langer geleefd hebt. Misschien is dat ook wel het idee achter een verjaardag vieren" dacht ik hardop. Ik vond het wel altijd leuk om mijn verjaardag te vieren. Maar mijn familie was dan ook niet enorm en dat was gewoon de mogelijkheid om in korte tijd vier stukken taart weg te werken. Ik lachte om zijn laatste woorden. "Twee voortanden te gelijk is niet heel handig, maar wel gelijk twee keer geld van de tandenfee." Ik keek even naar zijn glimlach op de foto, waar inderdaad wat tanden miste. "Het blijft schattig," voegde ik toe "Hoe lang zullen we elkaar nu al kennen?" vroeg ik me hardop af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:09

New
Ik merkte dat ik er tegenop zag dat Daniël zo voor de deur stond. Niet omdat Dan voor de deur stond, maar omdat ik me had voorgenomen hem toch te vertellen over het hele heksen-gebeuren. Ik had het er al meerdere malen met mijn moeder over gehad en ze was het er nog steeds niet volledig mee eens, maar ze wist ook dat ik er mee zat dat ik het geheim hield voor hem. Ze had aangeboden om bij mijn opa en oma langs te gaan als ik het hem toch wou vertellen, en daar zat ik dan nu, of lag eigenlijk. Op de bank, languit, starend naar de klok die in de kast stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:52

Even keek ik hier met een zwaar voorgevoel te staan. Alicia had aan de telefoon geklonken alsof ze me iets erg belangrijks moest vertellen. Ik belde dus maar aan en bleef wachten tot ze eindelijk zou open doen. Het was echt zo koud buiten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:33

Ik schrok op toen de deurbel ging en sprong gelijk op om open te doen. Gelijk omhelsden ik Daniël waarbij de kou me overviel. 'Brr koud, come in,' zei ik terwijl er even een rilling over me heen ging. 'Warme chocolademelk met slagroom?' vroeg ik met een glimlach. Ik vond het echt leuk om hem weer te spreken gezien dat al een poos geleden was, op het gala eigenlijk. Ik had hem nog niet eens gezegd dat ik Teoh had verteld dat ik hem leuk vond, maar misschien had Teoh dat wel gedaan. Who knows.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:43

Eigenlijk was het meeste van mijn tijd naar Zoe, school en voetbal gegaan dat dit een eeuwigheid leek geleden; Alcia nog eens omhelzen. Zacht drukte ik haar even tegen me aan, maar voelde hoe vrienschappelijk dit was tegenover Zoe. 'Kan je nu ook al gedachten lezen?' Ik deed mijn muts, sjaal en jas uit waarbij ik ze ophangde aan een kapstok. 'Dus hoe gaat het met je en nog belangrijke sappige verhalen voor me?' Ik volgde haar naar de keuken (?).
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 11:05

'Nee, dat dan weer net niet,' lachte ik terwijl ik hem voor ging naar de keuken waar ik twee keer een kop warme chocolademelk met slagroom in elkaar flansten. Dat was wel het voordeel van werken in The Grill, alles wat op de kaart stond kon ik inmiddels maken waarna het ook nog naar binnen te krijgen was. 'Het gaat goed,' buiten het feit dat ik je zo iets ga vertellen wat niemand weet voegden mijn gedachten toe. 'Heb je de laatste tijd Teoh toevallig gesproken?' vroeg ik. Ik merkte van mezelf dat ik nu al het moment zo lang mogelijk aan het uitstellen was. 'Ik belde je trouwens niet om het over Teoh te hebben,' zei ik. Ik keek even om waarna ik de slagroom erop spoot. 'Alstublieft, een warme chocolademelk met slagroom voor meneer,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitimedi jan 31 2012, 11:11

'Direct na het galabal is hij halfdronken binnen gesukkeld toen ik in Zoe haar bed kwas gekropen en we bepaald intiem aan het zoenen waren. Verder niet, hoezo?' Even grinnikte ik bij de herrinnering. 'Maar goed ook. Ik ben niet goed als adviseur voor vrienden die verliefd zijn op vrienden. Laat staan dat ik goed ben in advies over liefde of een relatie.' Het geluk bij Zoe was dat ze me niet onnodig me liet uitsloven; nam genoegen met wie ik was en wou zijn. 'Voorwat belde je me dan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. Peterson Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. Peterson   Huis van de fam. Peterson Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. Peterson
Terug naar boven 
Pagina 1 van 10Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: