Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimewo jan 22 2014, 09:46

Teoh keek met pretoogjes toe hoe ze op hem ging zitten en legde ondertussen zijn twee handen op haar heupen, zodat hij haar kon ondersteunen. 'Dan kan het nog wel als een droom voelen,' murmelde hij glimlachend en genietend van haar aanrakingen. Zijn handen gleden wat hoger langs haar heupen onder haar trui en instemmend knikte hij. 'We gaan nooit meer zo moeilijk doen,' stemde hij in. 'Ik ben ook blij dat het gebeurd is.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimewo jan 22 2014, 10:06

Eleanor giechelde en keek hem aan. 'Eentje heeft zijn roes nog niet uitgeslapen.' Ze ging speels door zijn haren. 'Nooit is een groot woord. Geloof me, ik hou je er wel aan.' Hierbij keek ze hem met een glimlachje aan waarbij ze haar hoofd dichter bij dat van hem bracht. Zacht streelde ze de arm onder haar trui. Ze wou dat hij haar voelde en had zijn aanrakingen maar al te graag. Speels liet ze haar lippen in zijn nek glijden. 'Teoh, verwacht maar niet dat ik je nog snel laat gaan. Echt niet.' fluisterde ze in zijn oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 03:31

Teoh genoot van haar lippen op zijn huid en voelde hoe er kippenvel op zijn armen ontstond. Zijn handen schoven nog wat verder onder haar trui en hij ging wat rechter op zitten, zodat hij haar lippen teder kon kussen. Liefdevol verplaatste hij zijn lippen naar haar kaak en nek en drukte zo zachte kusjes op haar huid. Haar woorden klonken als muziek in zijn oren en glimlachend keek hij haar aan. 'Ik laat jou ook echt niet meer gaan, Ellie. Ik heb je nu eindelijk weer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 03:37

Eleanor haar huid reageerde meteen op Teoh zijn handen die haar lichaam iets meer verkende. Intimiteit was een rare zaak, maar niets was fijner. Zacht maakte ze een goedkeurend geluidje. 'En niets klinkt beter dan dat,' antwoordde ze met een glimlach voordat haar lippen weer die van hem vonden. Plagend beet ze op zijn onderlip. 'Teoh, het is oneerlijk hoe je me hier hebt op laten wachten. En ben je nu nog meer spiermassa bijgekomen? Ongelofelijk hoe je bent veranderd in die maanden.' lachte ze en streelde langs zijn wang. 'Sorry, ik slaag nonsens uit.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 03:40

Teoh glimlachte speels bij haar goedkeurende geluiden en kuste haar weer liefdevol terug. 'Ik moest natuurlijk wel weer mijn goddelijke lichaam terug krijgen als ik zo naakt verkleed ging tijdens halloween,' lachte hij, 'dus ik heb inderdaad gesport.' Zijn gezicht werd enkel wel treurig door haar woorden. 'Ik heb het de vorige keer zo verdomd verpest... Het spijt me zo erg.' Hij legde een hand op haar wang en keek haar verontschuldigend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 03:59

Eleanor glimlachte naar hem. 'Ik denk dat we het met twee verpest hebben.' Hierbij keek ze hem oprecht aan en streelde over de hand die op haar gezicht lag. Ooit had ze hier naakt gelegen met Tommy, ooit had ze gehoopt dat Arthur hier zou liggen, maar altijd was Teoh degene geweest die ze echt had gewild. Ze hield van hem. 'We doen vaak dingen verkeerd, maar het is nooit te laat om dingen goed te maken. En Teoh, ik heb al de tijd van de wereld om dingen goed te maken met jou. Toch als het aan mij ligt. Ik wil de jouwe zijn. Zo graag. En dat al langer dan ik besef.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 04:04

Teoh keek Eleanor met een dolverliefde blik aan en drukte een tedere kus op haar lippen. 'Het is inderdaad nooit te laat om dingen goed te maken. En ik ben zo fucking blij om alle verloren tijd met jou goed te maken,' glimlachte Teoh vol geluk en trok Eleanor weer onder de dekens naast hem. Hij miste de warmte van haar lichaam. 'Je wilt niet weten hoe blij Zoe is als ze erachter komt dat we samen zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 04:25

Eleanor dekte zichzelf in en leunde op haar hand terwijl ze Teoh aankeek. Haar ogen van hem afhouden was niet mogelijk. 'Zoë blij? Nadat ze vraagt of je me niet bezwangerd hebt.' lachte Eleanor. Ze wist inderdaad dat hij beste vriendin dit geweldig zou vinden. Ze ging weer liggen en drukte een kusje op zijn borstkas. 'Zoë gaat het uitroepen van geluk, denk ik. Al die tijd heeft ze mijn gepraat over jou moeten aanhoren. Nu kan ik het eindelijk over ons hebben. En niet de hele tijd over Teoh dit, Teoh dat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 06:24

Teoh gleed met zijn vinger over haar dijbeen en heup en keek haar ondertussen met een liefdevolle glimlach aan. 'Zoe zal het nog meer uitschreeuwen als ze er ook achter komt dat ze mijn gepraat over jou moet aanhoren,' lachte Teoh en trok haar dichter tegen hem aan, terwijl hij zijn lippen op haar voorhoofd drukte. 'Wanneer komt je vader thuis?' vroeg hij opeens bezorgd. Hij wist helemaal niet wat meneer Greenheart hiervan zou vinden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 06:39

Eleanor lachte om zijn woorden. 'Zoe is werkelijk gek!' Hierbij streek ze geruststellend over zijn wang. 'Teoh, ik ben heel dit weekend nog alleen thuis tot woensdag. Hij is op zakenreis...' Haar vader had geen leven buiten werken en golven. 'Dus je kan gerust blijven.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 09:34

Teoh ging boven haar hangen en keek haar met pretoogjes aan. 'Nou, dan zul je me de komende dagen héél veel gaan zien,' grinnikte hij en drukte zijn lippen weer in haar nek, om haar zo liefdevol te liefkozen. Hij verlangende naar haar, naar haar liefde, lichaam, liefkozingen, alle momenten samen die zouden komen... 'Is het goed als ik hier dan vandaag blijf? Als je verder niets gepland hebt!' zei hij er snel achteraan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 10:45

Eleanor lachte en kuste hem terug. 'Nee, ik heb niks gepland en ja, jij mag hier blijven.' Speels haakte ze haar vinger achter zijn joggingbroek. 'En godverdomme, kleed me alsjeblieft uit voordat ik het doe? Of ben ik echt hier te snel mee?' Ze begreep best als hij wou wachten. Zij wist voor zichzelf.waarop het stond en wat ze wou, wat ze voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 10:52

Teoh beet verlangend op zijn lip bij haar woorden en keek haar ondertussen met pretoogjes aan. 'Ik dacht dat je het nóóit zou vragen!' lachte hij dramatisch en pakte haar trui vast, om deze in een snelle beweging over haar hoofd te trekken. 'Ik en wachten? Dat gaat niet samen!' Al snel had hij zijn joggingbroek ook uit en trok hij haar weer naar zich toe, maar wel met een afstand, zodat hij haar kon bekijken. Ze was prachtig. 'Nou, dan ben ik zeer vereerd om al uw vrije tijd in te nemen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimedo jan 23 2014, 10:58

Eleanor lachte en vond zijn blik nadat hij uitgebreid jad mogen staren. Zijn borstkas, de spieren die zijn lichaam aftekende, konden haar ook nooit vervelen. Ze rolde om en kroop uit haar slipje om daarna ook hem te ontdoen van zijn ondergoed. 'Neem alle tijd die je wilt,' glimlachte ze speels. Trok hem op haar en begon hem verlangende, verkennend, te kussen. Met een glimlach keek ze hem nogmaals aan. 'Jij en ik, dat is wat ik wil in mijn vrije tijd.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimevr jan 24 2014, 11:12

Er kwam een verlangend geluid uit Teoh's mond toen ze eenmaal van haar lingerie verlost was en gretig hielp hij haar dan ook om zijn eigen boxer uit te doen. Al snel hing hij boven haar en had hij haar lippen gevonden, om haar met dezelfde verkenning terug te kussen. Ondertussen ging zijn hand ook op verkenningstocht over haar lichaam en verbrak hij langzaam de kus, om haar met een stralende glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimevr jan 24 2014, 12:09

Misschien deden ze dit een beetje te snel, maar het voelde goed. Zijn huid die de hare raakte voelde geweldig. Zacht streelde hij over zijn heupen en keek hem met een brede glimlach aan. 'Hey jij,' glimlachte ze vrolijk. Haar ene arm vond zich een weg in zijn hals terwijl de andere hem uitdagend streelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimeza jan 25 2014, 02:45

Teoh zuchtte gelukzalig bij haar aanrakingen en sloot zijn ogen vol opwinding. Al snel vonden zijn lippen de hare weer en ging hij naast haar liggen, om haar zo in zijn armen te nemen en dicht tegen zich aan te trekken. Het was raar om te bedenken dat ze deze verlangens al die tijd onderdrukt hadden. Zijn hand gleed over haar rug en liefdevol gleed hij met zijn duim over haar onderlip. 'Hé jij,' fluisterde hij terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimeza jan 25 2014, 02:49

Eleanor glimlachte naar hem. Zacht drukte ze een kus op zijn voorhoofd. 'Dus dit is het punt waar we het intiemste gaan doen wat je kan doen in een relatie. Wat gaat je moeder van me vinden denk je?' Eleanor wist dat mama Gard het roken niet echt leuk vond. En ondanks dat ze vrienden was met Zoe wist ze niet echt hoe mevrouw Gard over haar dacht.

-Slecht sorry
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimeza jan 25 2014, 04:59

Teoh streek een pluk uit haar gezicht en glimlachte geruststellend. 'Ach, zo erg is mijn moeder niet. Ze zal je geweldig vinden. Geef een compliment over het huis, over haar haren en kleding, dan is alles goed! En ze kent je natuurlijk al door Zoe, dus dat scheelt.' Hij gaf haar een zachte kus en keek haar toen met een brutale, schuine glimlach aan. 'Dus, Greenheart, heb je nog wel, je weet wel, condooms ergens liggen?' Hij trok een speelse wenkbrauw op en beet op zijn lip.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimeza jan 25 2014, 11:20

'Mijn vader interesseert zich niet zo in mijn leven, maar Teoh. Hij zal je graag hebben. Jij maakt mij gelukkig, je bent grappig, vooral jouw sportiviteit zal in dit huis erg geapprecieerd worden.' Eleanor lachte bij zijn opmerking. Deels was ze het vergeten te nemen. 'Ja, die heb ik.' Ze rolde op hem en deed het nachtkastje aan zijn kant open. Daar viste ze er eentje uit een oud juwelenkistje. 'De condoompot,' lachte ze en legde er uit voorzorg enkele op het houte kastje. Waarna ze naar hem glimlachte en zacht over zijn heupen streelde naar zijn navel. Haar lippen vonden weer die van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimeza jan 25 2014, 22:40

'Het zal ook erg geapprecieerd worden dat ik constant zijn kleding leen,' grinnikte hij en wees naar de boxer die op de grond lag. 'Zelfs ondergoed!' Hij streek over haar rug en achterwerk toen ze over hem heen hing en met een brutale glimlach keek hij naar de pakjes die op het kastje lagen. Daarna knipoogde hij naar Eleanor en beantwoordde hij de kus met hetzelfde verlangen. Toch veranderde deze naar een heerlijk luie en verkennende kus, waarbij hij zijn handen weer liet strelen over haar lichaam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimezo jan 26 2014, 01:02

Eleanor voelde hoe haar lichaam op Teoh reageerde. Deze kus had ze al lang niet meer meegemaakt. Het was immers hem. De jongen die ze al een jaar niet uit haar hoofd kreeg. Het was altijd hem geweest. Met niemand had ze zo'n band gehad als met hem. Voorzichtig trok ze zich terug uit hun kus en rolde om zodat hij boven haar lag. Ze streelde door zijn haren, glimlachte naar hem en drukte haar lippen weer verlangend op die van hem. Er waren nog veel dingen die zij hem moest vertellen maar op dit moment konden deze wachten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimezo jan 26 2014, 09:40

Teoh kreunde zacht tegen haar lippen op en keek strak in haar ogen, terwijl zijn mond een glimlach vormde. Nadat ze opnieuw gekust hadden, maakte hij zich met tegenzin los uit hun omhelzing en pakte hij een condoom van het kastje af. Langer kon hij echt niet wachten. Toen de bescherming was gelukt, ging hij weer boven Eleanor hangen en drukte hij opnieuw verlangend zijn lippen op de hare. Zijn hand gleed langs haar bovenbeen en met zijn ogen keek hij haar vragend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimezo jan 26 2014, 09:45

Eleanor streelde door haar haren toen hij de voorzorgsmaatregelen nam. Eenmaal hij terug boven haar ging, glimlachte ze naar hem en knikte instemmend. 'Hoe kan je er nog aan twijfel dat ik dit niet wil?' Weer drukte ze haar lippen in zijn hals. Verlangend en duwde haar lichaam verleidelijk tegen dat van hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitimezo jan 26 2014, 09:49

Haar lichaam en lippen tegen de zijne maakte hem nog opgewondener en ademloos keek hij haar aan. Ze was prachtig en hij voelde zich zo verdomd gelukkig dat ze eindelijk de zijne was. Nogmaals kuste hij haar en bracht zich tegelijkertijd bij haar binnen. Het was hemels, enerzijds door hun verlangen en liefde naar elkaar toe, anderzijds door hun ervaring. Ze wísten wat de ander fijn zou vinden. 'Oh, Eleanor,' stootte hij ademloos uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 18 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 18 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: