Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 08:52

Eleanor glimlachte en liet zijn hoofd tegen haar borstkas rusten. Zacht streelde haar vingers door zijn haren, leken dit keer op keer weer te doen. Het was om hem gerust te stellen. Huilen mocht. Het was geruststellend wat hij haar beloofde en vertelde. Het was eerlijk om zijn gefluister aan te horen. Ze staarde verrukt naar zijn gezicht, vooral naar zijn lippen waarna ze hem weer aankeek in zijn prachtige ogen.
Ze realiseerde wat dit zou betekenen als hij ook sterfelijk was geweest; ze zouden elkaar trouw hebben gezworen. Haar geweten schreeuwde om Arthur, maar aan de ene kant... Vandaag was het niet goed gegaan tussen hen. Ze verschilde, maar ze moesten praten. Eleanor moest eindelijk eens eerlijk alles kunnen vertellen.
Zacht, maar dwingend bracht ze hun gezichten naar elkaar en liet het puntje van haar neus die van hem strelen. Ze liet hen niet toe om elkaar werkelijk te kussen. Ellie wist dat haar onderdrukte gevoelens naar boven zouden komen. Dat ze werkelijk hopeloos zich zou verliezen aan dit moment. Meer dan ze nu al deed. 'Ik hou ook van jou,' fluisterde ze met een glimlach waarna ze haar ogen sloot en nog een laatste traan zijn weg naar beneden vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 09:11

Hij keek haar aan en van dichtbij was ze nog veel mooier dan dat ze al was. Hij legde zijn armen om haar middel heen en trok haar op zijn schoot, terwijl hij in die betoverende ogen bleef kijken. Hij wou zo graag dat alles goed kwam, hij wenste zo hard dat zij hetzelfde voelde als hij voor haar voelde. 'God, ik wil je zo graag kussen,' mompelde hij en trok haar nog wat dichter naar hem toe. Hij wilde haar zo graag speciaal laten voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 09:17

Eleanor zette zich gemakkelijk op zijn schoot. 'Als je dat doet dan... Laten we het erop houden dat je het beter niet doet.' Ze giechelde zachtjes en keek hem aan. Waarschijnlijk was haar blik verlangend. Dat had Teoh altijd naar boven kunnen brengen bij haar. Wat haar opviel was dat alles zo vanzelf bij hem ging. Hij leek gemakkelijk haar lichaamstaal op te pikken evenals haar woorden. 'Kom je vanavond naast mij liggen? Of... Als je niet echt moet slapen dan kan ik toestaan om je dat bed te verlaten en Tottaly Spies te gaan kijken.' doelend op hun gesprek van vorig jaar over Zoë, maar ook plagend. Daarbij wou ze niet denken aan haar en Teoh. Kussend. In zwemkleding. In een jacuzzi.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 09:28

Hij rolde plagerig met zijn woorden en liet kort zijn lippen even over de hare strijken. 'Kom op, je weet toch dat ik altijd doe wat ik zelf wil,' zei hij plagerig en speels en kneep even zachtjes in haar heupen. Hij knikte en liet ondertussen zijn handen over haar rug gaan. 'Het is mij een eer om naast je te komen liggen,' zei hij en hield even zijn hoofd bedenkelijk schuin, waarna hij lachte. 'O ja, spionnen he,' grinnikte hij en keek haar toen weer met een verlangende glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 09:50

Eleanor verstarde voor een heel moment lang, maar kon hem niet terug kussen dankzij de verrassing. 'Stommerik!' Zacht drukte ze een kus op zijn voorhoofd. Haar handen streelden zich een weg over zijn borstkas. Het water was heerlijk; niet warm, noch koud. Haar handen hielden halt bij zijn schouders en sloeg zo rond zijn hals. Ze begon slaap te krijgen, maar voelde zich klaar wakker bij hem. 'Gelukkig deden we het is dit keertje zonder mevrouw Blond.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 10:27

Hij moest lachen en streek met zijn hand langs haar been. Even hield hij zijn hoofd brutaal en speels schuin. 'O ja? Wat ben je dan met me van plan?' Hij bekeek haar eens goed en stond toen op, om haar gemakkelijk uit de jacuzzi te tillen en mee te nemen naar binnen. 'Het is bedtijd!' riep hij uit en zette haar in de woonkamer neer. Nu drukte hij wel met overtuiging zijn lippen op de hare en wachtte gespannen af hoe ze reageerde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedi nov 13 2012, 10:52

Eleanor haalde kort haar wenbrauwen, speels, op bij zijn vraag waarna ze kort gilde. 'Nee, Teoh!' Ze haatte het om gedragen te worden terwijl ze het met cheerleaden niet erg vond om in de lucht te worden gegooid. In de wnkamer vonden hun lippen die van elkaar terwijl het water drupples achter liet op het parket en tapijt. Kort beantwoordde ze zijn kus. 'Sorry, maar we verpesten de vloer.' glimlachte ze en nam hij mee naar boven. ' ik ga snel wat anders aantrekken. Emh... Neem maar wat van mijn vader? Mijn slipjes staan je vast en zeker niet goed.' Hierbij sloot ze de deur, droogde zich snel af en trok een grote trui aan met daaronder ondergoed. Ze moest nadenken over die kus. Het riep alle gevoelens weer op, maar het was zo snel...
Haar deur ging weer open als teken dat hij kon binnenkomen waarna ze zich onder de dons nestelde. 'Oh Teoh!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 03:14

Hij liep achter haar aan naar boven en hield even zijn hoofd schuin. 'Kom op, moet ik nou steeds in kleding van je vader gaan lopen?!' riep hij achter haar aan en liep toen toch maar naar de kamer van haar vader. In zijn kast vond hij een boxer en trainingsbroek en trok die dan toch maar aan. Hierin liep hij naar haar kamer en stopte in de deuropening om grijnzend naar haar onder de dekens te kijken. Langzaam liep hij naar haar toe en ging naast haar liggen, en al snel had hij zijn armen om haar heen geslagen. Zachtjes drukte zijn lippen tegen haar slaap aan. 'Eleanor,' fluisterde hij enkel en eigenlijk was dat voor hem al genoeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 03:37

Eleanor voelde hoe zijn sterke spieren over haar tengere lichaampje zich aanspande. Vergeleken met hem leek ze slap en zo kwetsbaar terwijl Teoh echt groot was en sterk. Zijn kusje was dan weer zo zacht en liefkozend. 'Tenzij jij liever zo goed als naakt blijft rondlopen? Dan heb ik gelijk ook eens een keer alles gezien,' plaagde ze hem. Eerst de lendendoek bij Halloween en nu een blaadje... Het werd er niet echt beter op. Ze verstopte zich tegen zijn borstkas en kuste deze enkele malen. Zacht en langzaam. Een beetje plagend, maar niet dat ze Teoh zou laten "weg kwijnen onder het verlangen'. Nee, als ze dit deed dan moest het op hun manier. Dat betekende niet te snel, maar ook niet al de tijd van de wereld. Hoewel ze die praktisch hadden. 'Sorry dat ik je in kleren van hem stop.. Breng volgende keer maar wat mee.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 03:47

'Ja, maar dat komt dan pas volgende halloween, nietwaar?' lachte hij plagerig en hield zijn lippen tegen haar wang aan. Deze verplaatste zich al gauw naar haar hals en drukte daar zachte kusjes. Het was niet om haar dwingen hem te liefkozen, meer omdat dit gewoon het goede leek op dit moment. Hij kon werkelijk niets anders in haar buurt doen. Een hand gleed onder haar trui en kietelde haar buik. 'Dat zal ik doen. Is het nu niet raar dat ik eventueel naar je vader kan ruiken en dat het dus net lijkt alsof je met je vader in bed ligt?' vroeg hij zich grinnikend af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 05:24

Eleanor lachte even zacht. De kusjes waren liefdevol waardoor haar adem lichtjes zwaarder werd. 'Je hebt je eigen geur daarbij denk ik wel dat ik jou en mijn vader van elkaar kan onderscheiden.' Een been kwam rond zijn middel terecht. Ze keek hem nu meer aan. 'Of wat ga jij eraan doen om me te herinneren dat ik met jou in bed lig?' grinnikte zij. Speels keek ze hem aan. Hij kon misschien uitdagen, maar zij ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 10:54

Hij bewoog zich zo dat hij boven haar hing en trok brutaal een wenkbrauw op. 'Zelf ben ik van mening dat je veel te veel kleding aan hebt,' mompelde hij en drukte kusjes op haar gezicht en hals, 'maar ik verkleed me als Griekse, naakte god naar een Halloweenfeest, dus veel recht van spreken heb ik niet.' Hij moest lachen en bracht zijn lippen naar de hare toe in een teder gebaar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo nov 14 2012, 11:04

Eleanor klemde haar benen nu weer rond hem heen. Slechts om hem te plagen en streelde met de hand die op zijn schouder lag naar zijn wang. 'Te veel? Echt mooi niet dat je me,' Hierbij kuste ze hem verlangend terug. Dit was intens e liefdevol. Zo verkeerd, maar zo prettig. 'Ach, laat ook maar.' Hierbij kuste ze hem weer lichtjes op zijn lippen. Ze had zin om te knuffelen, in slaap te vallen en zo weer knuffelend wakker te worden. 'Ik snap echt niet wat je in me ziet, maar ik ben blij dat je het eindelijk ziet.' Hierbij glimlachte ze wat verlegen. Hij had de eigenschap om haar te veranderen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedo nov 15 2012, 06:13

Hij streelde een pluk van haar voorhoofd af en tuitte zijn lippen in een sussend gebaar. 'Ik ben zo stom geweest om steeds maar mijn gevoelens te negeren,' mompelde hij en drukte een kus op haar lippen. 'Maar nu weet ik wat ik wil, weet ik wat ik als enige in mijn leven wil; jij.' Hij ging weer naast haar liggen en trok haar stevig en dicht in zijn armen. Hij keek haar met een liefdevolle blik aan; hij was gek op haar blik als ze zo verlegen keek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedo nov 15 2012, 08:35

Eleanor glimlachte bij zijn woorden. Het voelde zo goed om zijn woorden te horen. Zacht streelde ze met een duim over zijn lippen. 'Wauw, Teoh.' Waarom was hij verdomme een vampier? Ze drukte haar lippen tegen hals, kroop op hem en streelde kort met een hand over zijn borstkas. 'Menselijk?' Ze stopte met het kussen en keek hem aan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedo nov 15 2012, 10:55

Toen ze zo op hem lag, legde hij zijn hoofd gemakkelijk op het kussen en keek haar met een van zijn meest gelukzalige blikken aan. Zijn hand streek onder haar trui haar ruggengraat en ging zo verder over haar benen. 'Menselijk; check.' Hij legde zijn handen op haar wangen en kuste hij haar opnieuw. Ditmaal beet hij lichtelijk op haar lip en keek haar aan. Pas nu realiseerde hij zich weer dat hij een vampier was en dus op moest passen. Abrupt liet hij even haar lippen alleen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedo nov 15 2012, 11:02

Eleanor glimlachte en bereidde zich voor op een passionele kus, maar verstarde in olaats daarvan bij zijn 'beet'. Voor een moment keken ze elkaar geschrokken aan. Als zijn gif in haar lichaam kwam, ging ze dood. Niemand zou haar kunnen redden. 'Dan doe ik het,' fluisterde ze tegen zijn lippen aan. Ellie moest zo'n dingen nu eenmaal laten gaan. Zacht kuste ze hem terug, maar begon meer zekerheid te krijgen en gewilliger te worden. Wat ook haar hand door zijn haren liet merken. Ze hield van Teoh en hij mocht het weten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimedo nov 15 2012, 19:21

Hij was overdonderd over wat er was gebeurd, dus was niet meer met de kus meegegaan. Hij vond het vreselijk dat hij haar bijna had gebeten. Toch kuste Eleanor hem en waarschijnlijk had ze niets geweldigers dan dat kunnen doen; ze had het ultieme vertrouwen in hem en verder had niemand dat. Hij legde weer zijn handen op haar wangen en ging zo mee in de kus, die steeds vuriger en passionele werd. Ze wisten beiden wat ze op het spel zette, maar ook wat ze ervoor terugkregen en dat accepteerden ze maar al te graag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimevr nov 16 2012, 12:25

Haar lippen speelde een verleidelijk spelletje met die van hem net zoals hun tongen een dans voerde. Eleanorssnapte wat die woorden inhielden na deze kus. Die eerste kus was magisch geweest, overdonderend, maar deze bewees wat ze voor elkaar voelde.
Hun kus stopte ze zacht en met nog een zoet kusje. Zij had adempauzes nodig en daarbij had deze zich lang genoeg aangesleept. Haar vinger tikte tegen zijn neus waarna ze glimlachte naar hem en op haar lip beet. 'Teoh, volgens mij moet ik op mijn woorden terugkomen van daarstraks; er is een toekomst voor ons.' Zacht drukte ze haar lippen tegen de zijne en keek hem daarna aan. Zijn ogen waren prachtig groen en stonden als het ware op haar netvlies gebrand. (idunno?)
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimezo nov 18 2012, 04:56

Hij voelde hij ze zich langzaam van hem losmaakte en keek haar gelukzalig aan. Zoiets had hij nog nooit meegemaakt, niet met Alicia, niet met Genevieve. 'Sorry, ik vergeet soms dat jij wél zuurstof nodig hebt,' grinnikte hij en streek met zijn vingers over haar buik, terwijl hij plagerig in haar navel prikte. Zijn ogen werden groot bij haar woorden en hij keek naar haar op. 'Meen je... Meen je dat echt? Dat is geweldig Eleanor!' Hij trok haar weer tegen hem aan en kuste teder haar lippen. Na een tijdje maakte hij zich weer los en legde haar op een kussen. 'Ga maar slapen, Ellie. Het is al laat,' zei hij, kijkend naar de klok. 'Ik blijf gewoon hier naast je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimezo nov 18 2012, 05:11

'Maar, maar... Ik wil niet!' stribbelde ze tegen na hun kus, haar gelukzalige glimlach en het lachen bij zijn vingers die haar lichaam aanraakte. Ze voelde hoe haar haren verspreid lagen over de kussen en hoe haar trui niet meer netjes haar lichaam verborgen hield. Teoh zijn schuld. Toch nestelde ze zich tegen zijn borstkas aan en keek hem aan. 'Blijf alsjeblieft bij me, alsjeblieft...' De beet was niks geweest. Hij had haar ook nog niet eens echt gebeten... Ze konden dit. Vriendschap of vijandelijkheid zou nooit genoeg zijn in hun leven. Dit was zelfs nog eens niet genoeg. Ze moesten bij elkaar zijn, maar moesten niet bij elkaar zijn om van elkaar te houden. 'Ik hou van je, Teodore Alexis Gard.' Tevreden drukte ze enkele kusjes tegen zijn borstkas waarbij een arm rond zijn middel kwam, haar hoofd zich verborg tegen de sterke spieren van zijn borstkas. Zo vond zij haar perfecte nachtrust.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo jan 22 2014, 08:31

[NEW / the morning after]
Teoh werd wakker door het licht dat door de ramen scheen en merkte op hoe zijn lichaam verstrengeld was geraakt met die van Eleanor. Daardoor stond er al snel een glimlach op zijn gezicht en legde hij zijn hand voorzichtig op haar heup, om zo liefdevol de ronding van haar middel te volgen en haar vredig slapende gezicht te bekijken. Wat er gisteravond was gebeurd, voelde nog steeds als een droom... Hij had nooit durven hopen dat Ellie en hij nog samen zouden komen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo jan 22 2014, 08:36

Eleanor voelde hoe een sterke, warme, hand haar middel bewoog. Voorzichtig opende ze haar ogen; het licht deed vaak pijn, maar deze keer scheen het maar zachtjes binnen. 'Het jij,' fluisterde ze en kroop helemaal tegen Teoh aan. Alles voelde erg onrealistisch aan, alsof ze uit een fictie boek was gestapt waarin alles perfect was. Ergens voelde ze zich schuldig tegenover hem, Alicia, maar vooral Arthur.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo jan 22 2014, 08:38

Teoh keek glimlachend toe hoe ze langzaam wakker werd en al snel tegen hem aan kroop. Hij sloeg zijn arm om haar middel heen en hield haar zo stevig vast, terwijl hij zijn gezicht dichter naar de hare bewoog. 'Goedemorgen Ellie,' fluisterde hij terug en drukte een zachte kus op haar lippen. 'Hoe heb je geslapen? Wat er gisteren gebeurde, dat je nu naast me ligt... Ik kan het nauwelijks bevatten.' Hij keek haar met glunderende ogen aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitimewo jan 22 2014, 08:54

Eleanor drukte zachtjes haar lippen terug en ging door haar haren. 'Gisteren? Jij was dronken, we hebben in de jacuzzi gezeten en toen zijn we meteen naar bed gegaan. Misschien met wat kleffig gedoe tussen.' Ze lachte en ging op hem zitten. Hierbij glimlachte ze naar hem. 'Ik ben blij dat het allemaal is gebeurd. Waarom doen we altijd zo moeilijk?' Hierbij gleed haar hand langs zijn borstkas. 'Dus gaan we stoppen met moeilijk te doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 17 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 17 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: