Aantal berichten : 737 Geboortedatum : 20-04-71 Leeftijd : 253
Onderwerp: Re: De Winkelstraat wo feb 01 2012, 08:22
'Het was geen commando, en iemand een vriend noemen is iets anders dan iemand mogen.' zei ik, wetend dat hij het nog kon horen. Naar mijn idee had ik hem eerlijk een kans gegeven. Hij had alleen blijkbaar niet helemaal door dat ik het positief bedoeld had dat Igraine plezier in hem had en dat hij haar goed deed. Goed, toegegeven, ik reageerden niet bepaald aardig, maar goed dat had hij kunnen verwachten gezien hij Liam beledigden en zich op de enige twee personen op deze planeet richtte die daadwerkelijk wat voor me betekenen. Op dat moment geldt het voor mij niet meer als eerlijk. Ik nam het tasje waarin de verkoopster het had gestopt en keek haar even aan. Ze leek nogal geschrokken en gegeneerd, ik onderdrukte mijn lach om haar uitdrukking. Nee, ik ging me niet druk lopen maken om Sebastiaan. 'Oké,' begon ik nadat ik had gekeken of de winkel leeg was. 'Dat gesprek vergeet je, je was gewoon je werk aan het doen toen Sebastiaan en ik toevallig elkaar tegen kwamen en een gesprek voerden, iets kochten en de winkel weer verlieten.' ik knipperde even met mijn ogen, 'Dag,' zei ik waarna ik de winkel verliet en een sigaret op stak.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:24
- N E W
Ik parkeerde de auto zonder al teveel moeite en stapte weer snel uit zodat ik haar deur kon open houden. 'Eigenlijk zijn we perfect normaal op ons probleempje na en dat we niet eten en we echt te graag naakt rollebollen. Hoewel dat laatste niet over te klagen val. Heb je het gerucht gehoord dat we onhandige posities aannamen in de opslagplaats van de turntoestel. Echt, degene die dat verspreid heeft een beetje te veel fantasie. Ik zou het houden op mijn kantoor.' Ik lachte plageris en kuste haar nog een keer lang en uitgebreid waarbij ik de auto afsloot. 'Jij neemt me maar naar de beste winkeltjes.'
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:31
Ik glimlachte toen hij mijn deur openhield en moest even hardop lachen. 'Ja, die heb ik gehoord! Niet de meest comfortabele plek, maar wel fantasievol inderdaad. En dat kantoortje lijkt me inderdaad wel een aantrekkelijke keuze,' murmelde ik zachtjes en kusten hem weer zachtjes, maar toch uitgebreid. Toen hij de auto had afgesloten, pakte ik zijn hand vast en nam hem destraat in. 'Ik weet een geweldige mannenzaak met prachtige kleding, hier om de hoek.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:36
Ik werd meegetrokken en had hierbij prachtig uitzicht op haar heupen die sierlijk heen-en-weer bewogen. Nu zij de woorden had herhaald begon ik het me ook echt voor te stellen. Ik was erg, te erg voor woorden. 'Waarom had ik ook weer voorgetseld om te gaan shoppen als ik heel de dag in bed met je on liggen?' Toch ging ik mee de mannenzaak in. Volgens mij wist Iggie wel wat mijn kledingstijl was; netjes, mannelijk, jong, maar toch modieus. Ergens ook weer simpel.
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:42
Ik keek over mijn schouder naar hem en giechelde. 'Omdat het vanavond dan weer speciaal voelt, om weer samen te zijn.' Ik nam hem mee naar binnen en begon, na de verkoper te begroeten, meteen in de rekken te kijken. Ik kende zijn stijl onderhand al wel. Ik zocht naar een mooi pak en vond dan ook verschillende mooie, zoals een prachtige zwarte en modieuze bruine. Ik drukte het in zijn handen en duwde hem plagerig een hokje in. 'Passen jij!'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:49
Op het eerste zicht was ik meer voor het zwarte pak dan voor het bruine. 'Wel, ik zit met het beeld van ons nu in het hok voor me en weer Liam de zuurpruim die binnenkomt stormen. Of Arthur.' Ik kwam in het prachtige pak naar buiten en deed mijn haar weer wat beter. 'Hello, I'm Vaugh, Sebastiaan Vaugh.' Ik trok haar tegen me aan zodat ze mijn stikje goed kon doen. 'Daarbij gaan we straks echt wel wat naders doen hoor dan in een bed liggen.' Ja, ik wou haar nieuwsgierig maken.
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 10:54
Ik keek hem even samenzweerderig aan, ook denkend aan die ene keer in de sauna. 'Nee, dat moeten we vooral niet hebben. Want ik weet wel zeker dat zoiets ons weer overkomt.' Terwijl ik dichtbij hem stond, deed ik glimlachend zijn strikje goed en streek goedkeurend over het pak. 'Hij is prachtig en hij zit ook geweldig.' Even keek ik hem nieuwsgierig aan en leunde tegen hem aan. 'Wat dan?' vroeg ik nieuwsgierig.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 11:02
Ik sloeg een arm rond haar middel en streelde zachtjes haar zij. Geamuseerd glimlachte ik. 'Ik hou meer van het zwarte dan van het bruine.' gaf ik uiteindelijk ook maar toe en keek haar aan. 'Voor mij en weet en voor jou een overduidelijke vraag.' Hierbij grijnsde ik speels. 'Je gaat er van houden. Beloofd.'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 11:06
'De zwarte stond je ook prachtig,' zei ik instemmend en bekeek hem nog een laatste keer in het pak. Het was echt zo'n perfecte man. Ik legde even mijn handen over mijn gezicht en giechelde. 'Ik kan heel erg slecht tegen verrassingen,' vertelde ik en sloeg mijn armen om zijn middel heen. 'Maar ik vertrouw je. Het zal vast iets leuks zijn.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 11:13
Enkel lachte ik. 'Het is niet eng of vies en je zal het erg leuk vinden. Dat hoop ik tenminste. Dus het wordt de zwarte smoking met dit strikje. Wat vind jij ervan?' Ik glimlachte naar haar en drukte nog een kusje op haar kruin.
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat zo maa 18 2012, 11:18
'Alles met jou is toch al leuk, dus het kan alleen maar geweldig zijn,' glimlachte ik en keek nog een laatste keer naar hem. 'Hij is prachtig Seb, ik zou hem nemen.' Ik gaf hem een liefdevol kusje op zijn lippen en gaf hem toen een plagerige klap op zijn billen, zoals hij eerder bij mij deed. 'Omkleden en kopen, hij is perfect!'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 06:29
Ik keek haar aan en kuste haar lichtjes terug. 'HEY!' Enkel liep ik door en trok haar tegen me aan. Weer kuste ik haar en klapte weer op haar billen. 'Verdiende loon zou ik zeggen?' Hierna verdween in het pashok en kleedde me weer om. Daarna kwam ik buiten en zette mijn zonnebril weer op. 'Kom dan gaan we. Niet? Eens kijken voor jou.'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 07:08
Toen hij het pashokje weer uitliep, drukte ik even plagerig op zijn neus en pakte daarna weer zijn hand vast. Ik nam hem mee naar buiten en genoot van de zon die scheen. Het was heerlijk weer. 'Ik weet wel een winkeltje,' zei ik en nam hem daar mee naartoe. Ik deed de deur open en draaide me daarna om. 'Ik zat aan een jurkje te denken of misschien nu eens een broek.' Ik wist niet helemaal wat ik wou, dus begon ik in de rekken te kijken.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 07:16
'Een jurk is altijd geweldig.' Ik glimlachte en nam haar hand beter vast. Liet haar eenmaal los toen ze binnenliep en legde enkel even een hand op haar middel. Zachtjes kuste haar kaaklijn. Enkel keek ik mee en maakte soms een goedkeurend geluid en andere keren weer een minachtig.
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 07:22
Ik glimlachte om zijn geluiden die hij soms maakte en pakte paar jurken uit de rekken waar hij wel enthousiast over klonk. Snel drukte ik een kusje op zijn lippen, voordat ik het pashokje in liep. Ik trok er eentje aan waar ik zelf ook heel enthousiast over was, een strapless model in het hemelsblauw die heerlijk kort was, en stapte het pashokje uit. Ik nam een pose en giechelde. 'Hoe staat ie?'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 07:34
Ik zat in een gemakkelijke stoel en floot vleiend naar haar. Ja, ze was echt prachtig. Moordlichaam. Enkel keek ik goedkeurend. 'Erg knap. Hij staat je echt goed.' Ik kwam even recht en streelde langs haar hals waarna ik haar even kuste.
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 07:40
Ik drukte zachte kusjes op zijn lippen en glimlachte weer. 'Ik ga snel de anderen passen,' zei ik en ging het pashokje weer in. Soms kwam ik eruit als ik twijfelde, maar de meeste waren gewoon niet mooi. Ik kwam al snel op de conclusie dat de eerste verreweg de mooiste was. Ik had me weer omgekleed en hing snel de andere jurken weg. 'Het wordt deze!' zei ik blij en enthousiast.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 10:27
Meestal was het zo: eerste keus die opviel en mooi was, koos men ook altijd. Of toch meestal. We hadden even binnengezeten, maar het viel nog best mee. 'Igraine, je bent echt heerlijk om mee te gaan winkelen.' Aan de kassa haalde ik mijn kaart tevoorschijn en overhandigde deze. 'De meeste zouden hun man, correctie vriend, voor uren hier opsluiten. Dus wat is het volgende?'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 10:36
Ik giechelde en leunde tegen hem aan. 'Ik houd van winkelen, maar heb gelukkig een hele specifieke smaak en weet al snel wat ik wil en wat niet. En natuurlijk ga ik mijn vriend niet uren vervelen.' Toen hij betaald had, drukte ik een kus op zijn lippen. 'Bedankt Seb,' zei ik en sloeg mijn ogen neer. Ik ging nu niet tien dingen opnoemen die ik nog wou hebben. 'Ik heb alles wat ik wil hebben,' glimlachte ik.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 10:50
Ik keek met een opgetrokken wenkbrauwen op. 'Iggie, ik zweerde dat ik een paar winkels verder de perfecte schoenen zag die erbij paste. Luister, je mag zelf ook geld uitgeven, maar het is niet dat ik dit op krediet moet kopen. Ik heb wat geerfd.' Ik nam haar mee verder. 'Eigenlijk kom ik uit een rijk gezin of rijke familie zoals je het wilt hebben. Mijn broers hadden de hekel aan elkaar en ik was het kleine irritante gedrocht, maar ik erfde ook alles van hun aangezien ik lang bleef leven.' Hierbij grijnsde ik breed naar haar. 'Ik heb ook gewerkt. Levens "verspilt" aan werken.'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 10:56
Ik glimlachte even. 'Aha, een rijkeluiskindje,' zei ik plagend. Ik keek even naar de grond. 'Ik heb vroeger niets geërfd. Mijn ouders waren heel erg arm. Veel geld heb ik nooit verdient. Meestal stal ik geld of ik spaarde mijn matige loon op. Maar het is altijd genoeg geweest.' Ik keek naar hem op en glimlachte opnieuw. 'Ik zou een sieraad wel mooi vinden, eentje die me aan jou laat denken.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 11:10
'Wel, laten we dan zoeken naar eentje.' Ik sloeg een arm rond haar middel en kuste haar zachtjes op haar mondhoek. 'Wat heb je dan liever? Ketting of armband?' Van ringen was ik niet zo'n fan. Daarbij droegen we er al eentje en dat voor de rest van ons leven. 'Daarbij is mijn taak dan om je rot te verwennen.' Ik glimlachte. 'Luister, je draagt dat kleedje waarschijnlijk vaak, die handtas zie ik je redelijk vaak in rondshowen, misschien mijn setje niet echt geweldig veel, maar het punt is dat je ze gebruikt en zolang je dat doet is mijn geld totaal niet verspild. Daarbij is het maar geld. Biljetjes in kleur en harde stukjes, glimmend, metaal.'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat ma maa 19 2012, 19:38
Ik drukte ook een kusje op zijn kaak en dacht even na. 'Ik zou wel graag een ketting willen hebben,' zei ik en begon bij de juwelier de sieraden te bekijken. Ik keek even naar mijn handen. 'Het setje draag ik echt heel vaak, maar niet zo vaak als ik bij jou ben, want ik dacht dat hij je misschien zou vervelen.' Ik liep door naar de volgende ramen met sieraden en keek Seb even aan. Ik liep weer naar hem toe en kuste nu zijn lippen. 'Ik vind het leuk om met je op stap te zijn.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: De Winkelstraat di maa 20 2012, 06:38
Ik keek haar na en glimlachte. Zelf bekeek ik een ander raam en daarna weer in haar ogen. Zacht kuse ik haar terug. 'Dat vind ik ook en geloof me, dat setje gaat me nooit vervelen.' Hierbij grijnsde ik speels en keek even naar de ketting. 'Deze winkel heeft er een paar mooie, maar we kunnen ook altijd verder kijken.'
Igraine
Onderwerp: Re: De Winkelstraat di maa 20 2012, 07:16
Een speelse pluk veegde ik van zijn voorhoofd en glimlachte breed. 'Dat is dan goed om te weten.' Met mijn hand op zijn borst volgde ik zijn blik en keek nog een enkele keer naar de kettingen. Even beet ik op mijn lip, terwijl ik probeerde uit te maken welke het mooiste is. 'Ik weet het niet...' mompelde ik. 'Zullen we even verder kijken?' Ik keek de straat in en zag nog een ander juwelierszaakje.