Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Auditorium

Ga naar beneden 
+7
Eleanor
Frances
Daniël
Teoh
Zoë
Alicia
Igraine
11 plaatsers
Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:22

Het auditorium is ook wel de toneelruimte genoemd. Het bestaat uit een gigantisch podium en zitruimte voor publiek. En natuuurlijk 'backstage' niet te vergeten. Voor het podium heb je nog een plek voor het orkest.

Aantal mensen: ONBEPERKT
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:27

Ik zat op de rand van het toneel en bladerde nog snel even door het script. Ik had een bepaald beeld voor bepaalde rollen, en hoopte dat er zulke kinderen hier op school zaten. Iedereen was verplicht om mee te doen aan het schooltoneel. Langzaamaan stroomde de zaal vol en nam iedereen plaats. Het lawaai dat ze maakte was overweldigend, maar toch gezellig. Dit moest wel goedkomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:31

Rustig liep ik het auditorium in. Het begon al vol te lopen en ik nam dan ook plaats op een willekeurige stoel. Niet te ver vooraan, niet te ver naar het midden. Ik schoof mijn tas onder de stoel en moest gelijk alweer opstaan omdat iemand die verderop had gezeten er nu al langs moest. Wat hadden mensen toch altijd, konden ze niet gewoon op hun plek zitten en verder niets.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:34

Met een grote glimlach op mijn gezicht liep ik het auditorium binnen en nam ik plaats op een van de stoelen. Het was niet een plek waar ik vaak kwam, dus keek ik wat rond. Plots viel mijn oog op Alicia. Ik had haar al een tijd niet meer gezien, dus liep ik naar haar toe en ging ik naast haar op de stoel zitten. 'Hey.' Glimlachte ik naar haar, en streek wat haren die voor mijn ogen hingen weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:38

Ik baande me een weg door de menigte in de hoop een goede plek te vinden. Ik moest en zou achterin zitten, want ik wist wat er zou gebeuren als ik ergens vooraan zat. Leraren moesten me altijd hebben voor genante dingen. Ooit moest ik slachtoffer spelen, zodat de leraren eerste hulp konden laten zien. Ik heb mensen nog nooit zo hard horen lachen, toen de oude wiskunde lerares me mond-op-mondbeademing gaf. Ik weet me er toch doorheen te wurmen en plof op een stoel, helemaal achterin. Ik sprong opeens op en ging op mijn stoel staan, zoekend naar bekenden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:48

De ogen zochten het publiek af naar mijn beste vriendin of vriendinnetje. Echter vonden ze niet iemand. Enkel kon ik niet naast mijn stoere bikkel kijken dus liep de trappen op. Eigenlijk zorgde ik er vooral voor dat hij me niet zag en ik een verrassingsaanval kon plannen door zijn ogen te bedekken met mijn handen. 'Hey Tarzan.' Mijn stem klonk gespeeld en zwoel bij zijn oor. 'Dus jij hebt niet genoeg aandacht en kruipt dus op een stoel?' Ook ik kroop op die langs hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:51

Toen ik twee handen voor mijn ogen voelde, en een zwoele stem in mijn oren, riep ik uit: 'OMG! EINDELIJK VERKLAAR JE ONZE LIEFDE! JANE TOCH!' Toen hij zijn handen wegtrok, grijnste ik naar hem. 'Als ze Tarzan gaan doen, dan storm ik naar voren, sleep jou mee, en eis de hoofdrollen op.' Ik lachte en trok een tas tevoorschijn. 'Vieze sokken, eten, zelfs een tok om te gooien. En ik weet het, ik ben kinderachtig, dom en gestoord, maar ik kan hier zo van genieten!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 08:58

Ik keek op bij de bekende stem van Zoë die naast haar was komen zoeken. "Hey," antwoorden ik. Ergens vroeg ik me af waarom ze naast me kwam zitten, maar dat maakte me ook eigenlijk niet zo veel uit. Beter dan alleen zitten. "How are you?" vroeg ik bij gebrek aan een andere vraag om te stellen. Daarnaast sprak ik haar niet dagelijks dus was het niet eens een hele vreemde vraag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:01

Ik schoot in de lach toen hij de rommel bovenhaalde. 'Zolang je maar niet op beeldschone Alicia gooit, sexy Zoë of te wel mijn vriendinnetjeeeeeee!' Ja, ik was ongelofelijk gelukkig. 'Op Ellie mag je wel gooien.' Sommige mensen moest ik dan weer wel en andere weer niet. Ik hield niet van die humeurschommelingen van haar. 'Blijkbaar heb je haar mondje al verkent.' Ik maakte een slurpig geluid en ging ook zitten. 'Find me, I found you! (;' stuurde ik in een SMS naar haar en keek daarna op naar Teoh. 'Hoofdrollen zijn niet echt iets voor mij. Ik vind het al erg genoeg dat we allemaal moeten meedoen... Acteren... Ik kan het voor jou wel eens en gek doen voor het team, maar ik weet niet of ik echt wel acteren kan zoals het moet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:05

'Gaat wel goed.' Glimlachte ik en grinnikte even toen ik Danny zag langslopen. Hij liep echter langs me heen en toen ik achter me om keek snapte ik waarom: Teoh. Die twee malloten waren niet te stoppen samen. Ik kreeg een grijns op mijn gezicht. Automatisch ging mijn hand naar zijn Football jack wat ik nog steeds aan had. Ik zou het hem dadelijk wel terug geven. Vervolgens richtte ik me weer op Alicia. 'En hoe gaat het met jou?' Dezelfde pluk haar als net was voor mijn ogen gevallen en weer veegde ik deze weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:08

'O men, als ik in zo'n bui ben, dan is niemand veilig. Maar ik richt wel wat meer naar andere kanten. Al zou ik Zoe's blonde haartjes wel een keer willen kleuren,' lachte ik, maar hief meteen mijn handen op. 'Grappie!' Ik keek hem even verward aan. 'Ik wou het je nog vertellen, maar van wie heb je dat dan gehoord? O de poppen staan al op tafel, waarschijnlijk weet de hele school het al. O men, straks denken mensen dat we een relatie hebben, en ik mag haar heel erg graag, maar je kent me, ik kan niet tegen relaties. Ik ga er aan onderdoor!' Ik pufte van de vele woorden en keek over zijn schouder heen naar het SMS'je. 'O, Oh, het zit hoog in je bol, je zendt normaal nooit van die lieve SMS'jes. Ik heb nog tientallen gewelddadige smsjes van je. Jaja, ik gebruik ze om je ooit te stalken, dus watch out!' Ik pakte een sok uit mijn tas en hield hem ver van mijn neus vandaan. 'Ach, ik zie het wel. Ik krijg de hoofdrol toch nooit, want ze haten me. Jij hebt een betere kans, jij bent knap, goedgeschoold en hebt een acteursuitstraling. En vraag maar over paar dagen of dat positief bedoelt is, want dat moet ik nog even bedenken,' pestte ik hem lachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:15

Ik glimlachte even en voelde mijn mobiel trillen. Toen ik keek van wie het sms’je was, werd mijn glimlach nog groter. ‘I know where you are. X’ Sms’te ik terug en draaide me even om, om hem een lach te gunnen. Mijn hart sprong weer iets sneller toen ik hem zag en keek vervolgens weer naar Alicia. Even wilde ik naar hem toe gaan, maar bedacht me dat het niet erg netjes zou zijn tegenover haar: Ik was tenslotte zelf bij haar komen zitten. Ach - ik kreeg nog genoeg tijd om met hem door te brengen, dus daar moest ik me niet zo druk over maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:16

Ik volgde de blik van Zoë waarna ik Danny zag, die richting Teoh liep."Goed hoor," antwoorden ik Zoë terwijl ik nog hun kant op keek om pas na mijn woorden haar weer aan te kijken. Nu pas merkte ik het bekende jack op. "Jullie zijn echt lief samen," merkte ik op. Nu kon het wel, dat ze Dan's jack droeg zei wel genoeg. Het klopte ook, ze waren heel lief samen. Hoewel ik wel intens hoopte dat ze niet zijn hart zou breken, want van wat ik van hem gehoord had, was het wel duidelijk dat hij haar écht heel leuk vond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:21

Even keek ik met opgetrokken wenkbrauwen naar Teoh. 'Wat ben je soms toch een watje... Je denkt dat je het niet aan kan, maar dat je wel, Gard. Je wilt liefde. Dat weet ik gewoon. Enkel wil ik het er even over hebben dat Eleanor niet even degene is waar je gaat mee flikflooien... Ze is zo... URGH! En ik stuur je geen lieve berichtjes als je dat tegen Zoë vertelt. Anders zal ik er eens binnenkort met beginnen.' Een hand legde ik plagend op zijn knie en stuurde met de andere terug nadat ik Zoë haar glimlach had kunnen beantwoorden. 'Ik kom straks naar je toe! Je hebt nog iets dat van mij is. LEBBER!' Het laatste woord was er spontaan achter getyped doordat ik hyper was. Ik zat nu eenmaal bij mijn beste vriend. 'Dus waar waren we?' Ik keek hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:28

'Mooi zo.' Zei ik en begon vervolgens te lachen toen ze zei dat we samen lief waren. 'Dankje.' Glimlachte ik en pakte mijn mobiel weer die begon te trillen. Spontaan moest ik lachen. 'Ja, maar dat krijg je voorlopig niet terug hoor. kus.' Verzenden. Mijn blik gleed weer even naar achteren en vervolgens weer naar Alicia. 'Jij bent toch Dan's beste vriendin?' Begon ik, ook al wist ik het antwoord eigenlijk al, ik had werkelijk waar geen idee waarom ik dit aan haar vroeg, ik had er verder niet echt bedoelingen mee. Het was eerder gewoon een bevestiging van iets wat ik al wist.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:41

'Ik weet het, ik ben een liefdeswatje. Maar dat komt allemaal door mijn soms vervelende exen en al helemaal vervelende vader. Het is dus niet mijn schuld!' Ik keek weer naar Zoe en Alicia. Ik pakte een appel en kraste er met mijn sleutel de woorden 'kom bij ons zitten, x T&D' in. Ik gooide hem en hij plofte precies tussen ze in. 'BINGO!' Ik keek Daniel lachend aan. 'Waar waren we? Ehm, bij dingen gooien?' Met die woorden pakte ik een sok en gooide hem het publiek in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:47

Uit haar mobiel in haar handen en blik naar achteren, maakte ik op dat ze met Dan aan het sms-en was. Ik was nieuwsgierig genoeg om mee te kijken, maar deed dat toch maar niet. "Ja," lachte ik als antwoord op haar vraag. Even dacht ik eraan om voor te stellen achterin te gaan zitten, "We kunnen ook naar achter gaan als je wilt?" sprak ik mijn gedachten al hardop uit voor ik überhaupt had gekeken of er plek was in de buurt van Teoh en Daniël. Mijn blik ging dan ook naar achteren. Op dat moment landen er een appel tussen hun die ik oppakte waarbij ik zag dat er woorden in gekrast stonden. "Laat maar, ze hebben al voor ons besloten" lachte ik en ik liet haar even de appel zien om daarna mijn tas onder mijn stoel vandaan te toveren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:50

'Dus als je liefde van iemand krijgt dan vind je het vervelend? Kom op, Teoh... Je bent iemand die energiek is en erg knap, aantrekkelijk en we weten allemaal dat je een heuse ster bent in entertainen, drankjes maken en al helemaal in voetbal. Er zijn heel wat meisjes in de weide wereld die voor je kopje vallen. Zoek het dus al niet te ver.' Ik keek verbaasd hoe hij een appel naar hen gooide. 'Je bent ongelofelijk.' Maar ik moest lachen bij het werpen van sokken in het publiek. Een paar meiden keken met opgetrokken neus naar de jongen die het op zijn hoofd kreeg. 'Dus zijn die uitgewassen of hoe zit het...?'' Een grijns sierde om mijn gezicht. Even keek ik naar de SMS. 'Hmmm! You mean girl! x'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 09:53

Ik knikte. 'Prima.' Mijn tas plukte ik van de grond voor mij en liep voorzichtig langs alle mensen heen naar het einde van de rij. Hier liep ik naar boven toe en liep ik de rij stoelen in waar Daniël en Teoh zaten. Al snel verscheen er een glimlach op mijn gezicht. Ik plofte op de stoel naast Danny neer en gaf hem een klein kusje. 'Hey there.' Glimlachte ik en keek ook naar Teoh. 'Kon je het weer niet laten om dingen naar ons te gooien?' Lachte ik en pakte Daniëls hand vast.
Terug naar boven Ga naar beneden
Frances

Frances


Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:04

Met mijn armen over elkaar geslagen liep ik het auditoriu binnen en zag tot mijn verbazing hoe druk het er was. Eerlijk gezegd had ik gedacht dat veel mensen zich ziek zouden melden, of briefjes voor de tandarts in zouden leveren, want ik had al vele malen opgevangen dat mensen het belachelijk vonden dat het verplicht was. Hoewel ik het misschien niet snel zou toegeven, vond ik het hele musical idee erg leuk. Zoekend naar een vrije plaats keek ik de zaal rond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:05

Ik volgde Zoë de rij door naar boven en de rij weer in. Aan beide kanten was nog een stoel leeg. Ik zag dat Zoë de hand van Daniël al vast had en mijn keus was dan ook snel gemaakt. Daarnaast, naast Teoh zitten was geen straf. Bij het langs Dan lopen wierp ik hem even een glimlach toe. Mijn tas belande onder de stoel terwijl ik ging zitten begroette ik even zowel Teoh als Daniël. "Hay, trouwens, hier heb je je appel terug" met een boogje liet ik de appel weer bij Teoh landen. Eigenlijk wist ik niet waarom ik hem niet gewoon had laten liggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:08

En hier kwam ik dan binnen stromen met mijn al te beste humeur. Verblijden deed ik allesbehalve. Nu ik de roddel gehoord had dat ik naar bed was gegaan met Teoh sloeg het helemaal. Nog eens niet naar bed, maar in de bossen had geflikflooid. Roddels gingen hier eenmaal snel rond, maar ook gelukkig ook weer snel weg. Ik had een simpel, maar mooi afgewerkt zwart kleedje aan, brede roden sjaal en een ketting met uurwerk aan. Mijn haren waren in een grote dot terwijl mijn schoenen en panty weer veel aan de verbeeldig overlieten. Al snel had ik Zoë gevonden, maar ook Teoh en loser². Tsja, wat moest dat moest.
Ik liep naar hen toe en nam willekerig plaats. 'Goedemorgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:12

Mijn hand kwam op haar onderrug terecht terwijl ik ook glimlachte en har ook een kus gaf. Al snel verdween de arm weer zodat ze kon gaan zitten langs me. Het was leuk om te zien dat ze nog steeds mijn vest aanhad. Eigenlijk jasje. 'Hey jij,' speels sprak ik de woorden bij haar oor en drukte een kusje hier net onder. Met een hand op Teoh zijn been en de andere op die van Zoë zag het er al niet meer uit dus haalde die van mij weg bij hem. 'Hey Alcia, ook leuk dat je me gegroet!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:18

Toen ik zag dat Eleanor er ook was stond ik op en omhelsde ik haar. 'Hey!' Ik had haar al een tijdje niet gesproken en moest zeggen dat ik haar aanwezigheid best wel miste om me heen. Ik wist dat ze Daniël totaal niet mocht, en dat Daniël haar ook niet mocht waardoor ik dus met een klein probleem zat. Ik ging weer zitten en dit keer op Daniël's schoot, terwijl ik naar de stoel wees naast ons zodat Eleanor daar kon gaan zitten. Te laat realiseerde ik me dat dat misschien wel helemaal niet zo'n goed idee was als het in eerste instantie leek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitimedo dec 15 2011, 10:23

"Hey Dan Lang niet gesproken!" Zei ik overdreven. Ik moest even lachen en gaf hem voor Teoh langs een plagende aai over zijn hoofd, "Of heb je liever dat ik in je wang knijp?" Zoë ging hierna op zijn schoot zitten om ruimte te maken voor Eleanor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Auditorium Empty
BerichtOnderwerp: Re: Auditorium   Auditorium Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Auditorium
Terug naar boven 
Pagina 1 van 9Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: Mystic Falls High School.-
Ga naar: