Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimevr apr 20 2012, 23:05

Ik glimlachte toen hij me op hem trok en ik sloeg mijn armen om zijn nek. Ik kuste zijn lippen ook verlangend en dichter trok ik hem tegen me aan. Ik probeerde elk moment met hem te koesteren, want in de situatie waar we ons nu bevonden wist je niet welk moment misschien de laatste kon zijn. Deze gedachte was misschien een beetje vergezocht, maar je wist maar nooit. Mijn vingers streelde de huid onder zijn shirt en zachtjes streelde ik zijn lippen met de mijne.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimeza apr 21 2012, 09:23

Ik kuste haar even begerig terug, maar mijn gedachten schreeuwde dat ik moest stoppen. Puur omdat ik wist waar we zouden belanden en dat was onder of boven de lakens zonder kleren. Zacht nam ik afscheid van haar lippen. 'God. Kut. Iggie, hoe graag ik je ook nu wil. Je weet dat we niet mijn verjaardag kunnen vieren noch die van Elisa als we niet uitgaan. Hoewel dit een prachtige manier is om mijn 213 de verjaardag te vieren is.' Ik keek haar grijnsend aan. Ze zou me wel begrijpen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimeza apr 21 2012, 09:28

Ik fronste even toen hij stopte met kussen, puur omdat ik even helemaal alleen aan hem dacht, en duwde mezelf op mijn ellebogen omhoog. 'Wacht even, is het al de 21ste?' Ik sloeg mijn hand voor mijn mond en glimlachte. 'Gefeliciteerd Seb!' Ik sloeg mijn armen weer om hem heen en drukte mijn lippen weer op de zijne. Ik had steeds wel een excuus om ons de verkeerde kant op te brengen. Speels liet ik weer zijn lippen los en trok mijn jurkje uit, om in een wat feestelijkere te stappen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:16

N E W

De rit van hier tot de bar had niet zo lang geduurd. Eigenlijk kon ik alles perfect te voet doen, maar de auto was dan weer leuker. Het feit dat je bijvoorbeeld je vriendin een kusje kon geven zonder dat iemand riep dat je een kamer moest huren. Op de oprit drukte ik een kusje tegen haar lippen en keek haar daarna met een speelse grijns aan. 'Happy birthday to me!'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:28

Ik glimlachte bij zijn kusje en ook bij zijn blik. 'Happy birthday!' zei ik zangerig en keek hem aan, terwijl ik mijn handen achter zijn nek legde. 'Vond je het net wel leuk? Ik dacht dat het op dat moment wel handig was om weg te gaan.' Met die excuses en die dingen. Nee, ik was er niet goed in, dus ik was hartstikke blij dat ik het wel had gedaan.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:33

'Ja hoor. Elisa valt nog een beetje mee. Liam was stil, maar iets zegt me dat ik hem wel mag. Ach ja, ze passen bijelkaar zoals wij bij elkaar passen.' Met een grijns keek ik haar aan en streelde even langs haar zachte wang. Igraine rook altijd heerlijk, maar echt heerlijk. 'Gaan we naar binnen?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:40

'Ja, ik vond het ook prima. Met Elisa is het altijd leuk en Liam deed oké. Ik vond het ook fijn om te zien hoe blij ze met elkaar waren,' zei ik vrolijk. Ik sloot even mijn ogen gelukzalig bij de aanraking en knikte daarna. Ik deed de deur open en stapte uit. Ik had zelf de sleutels niet bij me, dus ik wachtte tot hij de deur open zou doen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:49

Ik glimlachte enkel en liep vliegensvlug haar achterna. Aan de deur had ik mijn armen rond haar en drukte een kusje in haar hals toen ik de deur opendeed. Hierna liet ik haar voorgaan om zo verder te lopen naar de woonkamer waar mijn jasje uitging en mijn schoenen. Ik vond dat ik toch nog wel een drankje had verdiend. 'Jij ook?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 03:52

Giechelend voelde ik hoe hij me vasthield. Snel liep ik naar binnen en ging op de trap zitten, om mijn ingewikkelde hakken uit te doen. Al die bandjes en strikjes, om gek van te worden. Daarna deed ik ook mijn jas uit en liep naar de woonkamer. 'Yes please!' zei ik, terwijl ik op het aanrecht ging zitten.

Laatst aangepast door Igraine op zo jun 24 2012, 04:49; in totaal 1 keer bewerkt
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:00

Ik schonk ons beiden een beetje wiskey in en keek haar aan. Zacht drukte ik een kusje op haar lippen, maar hield dit langer aan waarna ik haar het glaasje overhandigde. 'Op nog een leuke avond.' Hierbij klinkte ik het tegen elkaar en keek haar aan terwijl ik dronk. Echt, ik had de mooiste vrouw, vampier, wezen die men ooit zou kunnen aanschouwen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:04

Plagerig sloeg ik mijn benen losjes om zijn middel en kuste zijn lippen. Ik nam het glaasje met whisky aan en klinkte het tegen de zijne. 'Op een hele leuke avond,' zei ik glimlachend en nam enkele slokken. Ja, ik had zin in goede drank, niet die uit de cocktailbar. 'Hoe oud ben je geworden, Seb?' vroeg ik benieuwd.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:09

Ik keek haar aan en sloeg een arm rond haar. Hoe oud was ik geworden? Werkelijk veel te oud. Al die jaren ging ik al mee. Twee eeuwen en viertien jaar. 'Wat dacht je van 214 jaar oud en nog steeds er zo knap uitzien?' grapte ik zachtjes. Mijn vingers streelde langs haar wang en hals.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:13

'Wauw, 214 jaar,' zei ik verrast en keek hem giechelend aan. 'Dan schelen we precies honderd jaar. Ik ben 314 jaar. Way too old.' Ik nam de laatste slokken van mijn glas en zette hem naast me op het aanrecht neer. 'Ik voel me net een cougar,' grapte ik ook en streek met mijn vinger over zijn lippen.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:24

Ik lachte en keek haar aan. 'En ik voel me een toyboy,' grapte ik tegen haar lippen aan waarna ik haar optilde om haar zo beter te kunnen zoenen. Ze betekende letterlijk de wereld voor me. De hele wereld. 'My sexy cougar. I feel honourd.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:28

Ik sloeg nu ook mijn armen om zijn nek heen en kuste hem opnieuw. Ja, dit had ik gemist vanavond. Met moeite liet ik zijn lippen weer los en keek hem aan. 'En, wat wil je in je laatste uurtjes van je verjaardag nog doen?' vroeg ik met een glimlach. 'En een cadeau komt nog, dat beloof ik je.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:41

Ik keek haar aan en grijnsde. 'Wat denk je dat ik wil?' Hierbij grijnsde ik al echt plagend. 'Zolang ik ze maar met jou doorbreng en ik moet niet persé een cadeau, Igraine. Misschien kunnen we ook gewoon eens een weekendje weg gaan of zoiets...'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:45

Ik rolde plagerig met mijn ogen en sprong van hem af. 'Ik ga wel een cadeautje voor je kopen,' verbeterde ik hem en tikte even op zijn neus. 'Het is jouw verjaardag, dus jouw wensen.' Speels maakte ik een knoop van zijn overhemd los en beet uitdagend op mijn lip. Ik wou er een goed eind van de dag van maken. En al die stomme momenten van de laatste dagen vergeten. Genevieve bijvoorbeeld was echt nergens goeds op uit.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:49

Ik glimlachte en ritste (?) een stukje van haar jurkje los. 'Hmm, snap ik deze hint nu goed?' Zacht drukte ik mijn lippen tegen die van haar waarbij een innige kus zich ontstond, maar drukte haar tegen de muur waarbij ik een been rond mijn middel plooide. Ik hield van haar en ze mocht het meer als ooit weten.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 04:54

Ik giechelde toen hij de rits een stukje naar beneden trok. Ik kuste hem weer en bleef dat doen, terwijl hij ons tegen de muur bracht. Mijn andere been kwam ook om zijn middel en ik leunde tegen de muur aan. 'Je hebt de hint goed begrepen,' zei ik tussen de kus door. Ik ging verder met de knoopjes losmaken, zodat al snel het hemd loshing.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 09:46

Ik haalde mijn lippen zacht van die van haar af en staarde naar mijn blote borstkas. 'Clever cougar and such a babe.' Hierbij grijnsde ik breed om haar zo meer naar de woonkamer te dragen en haar verder te kussen. God mocht het weten waar zij wou waar we zouden belanden.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 10:04

Langzaam liet ze zijn hemd van zijn schouders afglijden. Met een glimlach keek ze hem aan en beet even zachtjes en speels in zijn lip. Ze wilde dat zijn verjaardag geweldig en nogal onvergetelijk zou worden. Eenmaal in de lucht kusten ze weer en stonden even stil. 'Bank of bed?' vroeg ze enkel en streelde zijn borst.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 10:13

Dat ze die vraag nog durfde te stellen. 'Bed is zoveel comfortabeler.' Hierbij grijnsde ik en nam haar mee naar boven. Het ging behendig aangezien Igraine vertrouwen in me had en ik een vampier was. Als mens zou ik gesukkeld hebben, maar nu eenmaal voor mijn bed vonden mijn vingers al snel de rits om het jurkje helemaal van haar lichaam te verwijderen. Ik ging zitten en trok haar op mijn schoot om onze lippen elkaar weer te laten vinden en ook zacht op deze te bijten.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 10:19

Ik drukte me even wat dichter tegen hem aan, toen hij naar boven ging. Al snel zat ik enkel in een setje ondergoed op zijn schoot en kuste zijn lippen opnieuw. Nee, ik kon niet genoeg van hem krijgen. Kort keek ik over zijn schouders om mijn spullen in zijn kast te zien liggen. Ja, het gaf een speciaal gevoel.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 10:31

Ik glimlachte tegen haar hals waarna ik haar aankeek. 'Voelt het ook zo goed voor jou dat we eindelijk bij elkaar zijn geseatteld?' Ik keek haar met een dolgelukkige glimlach aan. Het was heerlijk om bij Igraine te zijn en me werkelijk even niets moeten aan te trekken van de rest. Ik was met haar en dat was wat telde. Ik zou bij haar blijven.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitimezo mei 06 2012, 10:38

Na nog even rond te hebben gekeken, keek ik hem gelukkig aan. 'Het voelt geweldig,' zei ik vrolijk en duwde hem met zijn rug op het bed, zodat ik op hem leunde. Glimlachend tekende ik met mijn vinger figuurtjes en teksten op zijn borst en drukte er ook enkele kusjes op. Dit waren die heerlijke momenten, waarvan ik wenste dat ze nooit meer zouden ophouden.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 8 Icon_minitime

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 8 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 15 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: