Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 04:08
Ik glimlachte en streelde door haar mooi, krullend haar. Ze was werkelijk degene waarvan ik hield en zou blijven houden. Niet zoals Genevieve of een andere vrouw die ooit in mijn leven was. Zij was alsof ze mijn eerste liefde was. De eerste die werkelijk puur was. Mijn lippen drukte zich zacht tegen de haren en streelde zo langs haar zij naar haar heup.
Igraine
Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 05:35
Ik keek hem met een vrolijke en gelukkige glimlach aan, toen hij door mijn haren streelde. Ik kriebelde speels zijn nek en zijn borst, om hem daarna weer naar me toe te trekken voor een kus. Ja, ik zou dit jaren en jaren lang kunnen doen, zonder enige verveling. Ik kroop over hem heen naar de kant van het bed met de kussens erop, om daarin te leunen en hem te wenken.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 09:24
Ik lachte enkel toen ze me wenkte en kwam op handen en voeten naar haar aangeslopen op mijn hoofd bij haar blote buik te plaatsen en hier zachte kusjes op te plaatsen waarbij ik haar zo nu en dan speels bij aankeek. Ik hield van haar en elke keer mocht het weer wat nieuws zijn. Daarom speelde ook mijn iPod Dakota af van Stereophinics. Een heerlijke schijf als je het mij vroeg.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 09:35
Ik giechelde constant bij zijn kusjes en genoot ondertussen van de muziek. Plagerig trommelde ik zachtjes op zijn hoofd met de muziek mee. De tekst kende ik niet, dus moest ik het maar met het ritme doen. Na de trommels drukte ik een kus op zijn voorhoofd en haalde daarna mijn handen door mijn haar, zodat ze als een deken rond mijn gezicht lag. De onregelmatige plukken stoorde me al niet meer.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 09:46
Ik lachte even en stopte na haar kusje. Mijn lichaam kwam naast dat van haar te recht. Waarna ik haar lippen weer even beroerde. 'Ik hou van dit lied, altijd al gedaan.' Het was me opgevallen hoe haar haren niet meer zoals vroeger waten dankzij die rotzak van een Arthur.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 07 2012, 10:01
Ik keek hem zijdelings aan, om ondertussen naar de muziek te luisteren. 'Het is heel mooi,' zei ik en verbaasd me dat ik het nog niet kende. Het was een heel erg goed lied. Opnieuw liet ik mijn lippen over de zijne glijden en glimlachte daarna. Ik kon werkelijk niet boos of chagerijnig kijken als ik bij hem was. Langzaam wiegde ik met de muziek mee, terwijl ik zijn handen vast had.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green di mei 08 2012, 10:49
'Is het inderdaad.' Ik liet haar in de kussens zakken en liet een hand de hare vasthouden terwijl de andere zacht haar gezicht verkende. Hierbij kuste ik haar lieftallig. Ik kon geen genoeg krijgen van haar. Echt helemaal niet.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green wo mei 09 2012, 04:28
Ik giechelde bij zijn aanrakingen op mijn gezicht en keek hem glimlachend aan. Met mijn losse hand kietelde ik zijn nek en streelde hem daarna. 'Ik dacht misschien aan een weekendje naar Italië. Venetië bijvoorbeeld, of Rome. Of we kunnen een stedentrip doen, zoals Londen, Parijs, Barcelona, Athene.' Ik keek hem nieuwsgierig aan en drukte een kus in zijn nek.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green wo mei 09 2012, 06:20
'Parijs, Rome of Venetië. Heerlijk romantisch,' fluisterde ik tegen haar lippen op waarna ik haar weer kuste. Ze was werkelijk prachtig waarna ik haar echt in de kussens legde. Hierbij begon ik kusjes te zaaien over haar hele lichaam.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green wo mei 09 2012, 07:33
Ik legde mijn handen boven mijn hoofd en genoot van de kusjes op mijn lichaam. 'Varen in Venetië,' fantaseerde ik, 'dineren in Parijs, sightseeing in Rome. En dat allemaal ook nog eens samen met jou.' Ik giechelde en streek over zijn haren.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green wo mei 09 2012, 09:19
Even grinnikte ik en haalde mijn lippen van haar buik af. 'Maar ja gaat een keuze moeten maken, liefste Iggie; Venetië, Rome of Parijs? Laat me weten als je mijn verrassing hebt.' Zacht streelde ik langs de kant van haar onderbroekje en keek haar hierbij speels aan. 'Mooiste verjaardag ooit; check. Vele mooie verjaardagen om te komen; dubbele check!'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green do mei 10 2012, 02:01
Kort overwoog ik de drie plekken, ze waren allen zo mooi en romantisch. 'Dan laat ik het je weten,' glimlachte ik. Dat zou nog wel even duren, want ik was slecht in zulke keuzes maken. Bij zijn blik giechelde ik en duwde mezelf omhoog, om de knoop van zijn broek los te maken. 'En je verjaardag is nog niet eens afgelopen!' zei ik speels.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green do mei 10 2012, 04:22
Ik grinnikte even en hielp mezelf uit de broek zoals ze wou. 'En daar heb je een sterk punt.' Mijn lippen krulde zich op tegen de hare waarna ik haar weer een zoete, lange kus gaf. Mijn lippen konden werkelijk steeds weer opnieuw die van haar ontdekken. Zacht streelde ik dan ook langs haar haren en kaak.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green vr mei 11 2012, 05:20
Ik glimlachte bij de kus en legde mezelf weer neer op het bed. Ik trok Sebastiaan weer op me en streelde zijn lippen met de mijne. 'Heel erg eerlijk, Seb,' begon ik en keek hem aan. 'Zouden we dit ook zo uitgebreid en liefdevol doen over paar jaar? En dat bedoel ik wel heel, heel veel jaren.' Ik wikkelde mijn armen om zijn nek en bleef hem benieuwd aankijken.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green vr mei 11 2012, 09:23
Ik keek haar aan en glimlachte. 'Waarom zou het niet. Dit moet je spannend houden.' Zacht streelde ik langs haar heupen. 'Of vind je soms dat we dit misschien iets te veel doen en daardoor het niet meer heel spannend zou zijn?' Hierbij streelde ik een rondje rond haar navel.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green vr mei 11 2012, 21:29
Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, o nee, niet dat laatste,' zei ik snel en masseerde lichtjes zijn nek. 'Op televisie zie je altijd dat getrouwde stelletjes elkaar bui worden en dan soms overspel plegen of scheiden en zulke dingen. En ik zag dat en werd ongerust en ik wou het je dus voor de zekerheid vragen.' Ik sloeg mijn ogen neer naar de lakens en trok mezelf weer tegen hem aan. Die stomme televisie ook.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za mei 12 2012, 11:13
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za mei 12 2012, 23:41
Ik glimlachte en sloeg mijn ogen naar hem op. 'Voor een man met weinig woorden weet je wel altijd de goede woorden te zeggen.' Liefdevol drukte ik mijn lippen op de zijne en streelde zijn haren. 'Ik zou mijn leven nu echt niet meer kunnen voorstellen zonder jou, Seb, werkelijk. Of voorstellen dat ik je ooit zou verlaten.' Ik giechelde even en streek een pluk uit mijn gezicht. 'Ik ga het voortaan wel op alleen maar pride kijken houden.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo mei 13 2012, 05:32
Ik grijnsde enkel en speelde met het bandje van haar bh waarna ik een lok rond mijn vinger wond. 'Ik ga je niet verlaten, Igraine. Ik hou wel van mijn rol als stalkertje.' Hierbij drukte ik een zoete kus op haar lippen en streelde even over haar bovenbeen.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo mei 13 2012, 06:28
Ik opende de sluiting van mijn BH en klom weer op hem. Glimlachend hield ik hem liggend op het bed. 'Stalkertje, tomboy, man, verloofde?' Speels drukte ik op zijn kusjes op zijn gezicht, behalve op zijn lippen. Kort keek ik op de klok. 'Wat zijn je wensen voor de laatste minuten verjaardag?' Ik hield mijn hoofd schuin en grijnste.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo mei 13 2012, 09:27
Ik legde mijn vinger op haar volle lippen. 'Tuttutut. Je weet maar al te goed dat als je wensen vertelt, Igraine, deze niet uitkomen.' Speels keek ik haar aan en haalde de stof van haar lichaam af. 'Raad maar eens wat ik wil,' Hierna kuste ik haar op de lippen en hield haar dicht tegen me aan. We moesten niet vrijen van me. We moesten niets. Ik wou enkel bij haar zijn. Nu. De toekomst zou enkel mooier zijn met haar.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma mei 14 2012, 01:53
Ik drukte een kusje op zijn vinger en keek hem glimlachend aan. 'Nog zo'n rijdend gevaarte zoals je nu ook hebt?' raadde ik plagend en kuste zijn lippen. 'Of onbeperkt sigarettenpakjes?' Ik giechelde speels en legde mijn hoofd op zijn borst. 'Jammer genoeg zal ik het nooit weten, want anders komen ze niet uit.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green di mei 15 2012, 09:50
Ik sloeg de dekens om ons heen en legde mijn kin tegen haar hoofd. 'Stiekem wens ik niets. Op dit moment heb ik alles wat ik wil: een wild 'gevaar', sigaretten en jou.' Die eerste twee waren speels bedoeld. Mijn vingers streelde door haar haren.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green di mei 15 2012, 10:03
'O jeetje, ik dacht even dat je mij met een wild gevaar bedoelde,' lachte ik zachtjes. Liefkozend streek ik over zijn buik en daarna over de zachte stoppeltjes op zijn kaak. Ik hield echt van alles van hem. 'Ik zou willen wensen dat we nu in het vliegtuig konden stappen en heerlijk paar dagen even weg konden zijn van alles dat zich hier speelt.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green wo mei 16 2012, 09:49
Ik streelde door haar haren en haalde de laptop erbij die naast ons lag op het nachtkastje. 'Wil je soms al eentje boeken dan? Een huisje in de natuur van Amerika of Canada zou ook leuk zijn. Heel de dag voor de haard. Weinig kleren. Hmm,' Ik keek haar met een glunderende grijns aan. 'Je bent mijn wild, sexy gevaar, ja.'
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green