Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:48

'Weet je wat wel lekker bekt? Dit!' Hierbij drukte ik mijn lippen op die van haar. Werkelijk hield ik zoveel van haar. Ze had geen idee. Ik had zelfs niet echt een klaar helder idee, denk ik. Hierna keek ik haar weer aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimema mei 21 2012, 07:12

Ik sloeg mijn armen om zijn nek heen tijdens de kus en trok mezelf dicht tegen hem aan. 'Dit bekt inderdaad lekker,' giechelde ik en drukte daarna plagerig kusjes op zijn gezicht. 'I love you, I love you, I love you,' zei ik zangerig en glimlachte breed. De dekens waren naar beneden gegleden, dus ik trok hem weer een stukje omhoog.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 07:07

Ik lachte en legde mijn armen rond haar heen. 'Love you more, more, more, more!' zong ik zachtjes en best chor terug. Misschien hadden we wel genoeg. 'e bent zo schattig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 07:19

Ik keek hem teder aan en streelde met mijn vinger over zijn keel. 'En jij bent zo stoer,' zei ik plagerig en glimlachte breed. 'Nou Sebbie, we zijn nog steeds naakt, alleen en liggen in een bed?' Ik steunde op mijn ellebogen en zette mijn lippen weer tegen de zijne aan, liefdevol maar toch begerig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 07:24

Ik zoende haar terug en streelde zachtjes door haar haren. 'Naakt in bed. Goh.' Zacht streelde ik over haar benen. Ja, ik wou haar meer als ooit. Alweer. Zachtjes bracht ik haar heupen omhoog en mezelf plaatste ik dichtbij haar. De rest van de nacht zou ik met haar doorbrengen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 07:51

Ik rolde naast hem op het bed en keek op naar het plafond, terwijl ik mijn haren van mijn voorhoofd veegde. Ik draaide me op mijn zij naar hem toe en glimlachte. Zachtjes drukte ik een kus op zijn lippen. 'Dat was fijn,' zei ik fluisterend en streek ook een pluk van zijn voorhoofd af.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:08

Ik vouwde mijn handen onder mijn hoofs en keek haar aan. 'Fijn?' Met een grijns drukte ik een kusje op haar lippen waarna ik op mijn zij draaide en onze lichamen weer tegen elkaar kwamen. 'Geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:19

'Super,' overtrof ik de woorden weer en glimlachte, terwijl ik mijn handen op zijn borstkas legde. Ik legde mijn hoofd er daarna ook tegenaan en sloot mijn ogen. 'Ondanks dat ik in theorie niet moe kan zijn, voel ik me toch een beetje sloom,' murmelde ik zachtjes.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:25

Ik grinnikte en drukte mijn lippen in haar hals. 'Zelfs voor een vampier is dit erg intensief.' Zacht streelde ik haar rug en maakte hier tekeningetjes op. 'Ik heb echt zo geen zin om les te gaan geven....'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:30

Ik hield mijn ogen gesloten en grinnikte. 'Heel erg intensief,' zei ik lachend. 'Beetje vergelijkbaar met je gymles?' Ik hief mijn hoofd op en keek hem aan. 'Ik ook niet... Maar als we gewoon gaan en in de pauzes afspreken? Ik overleef dan wel zo'n dag.' Giechelend kuste ik hem weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:40

Met een grijns kuste ik haar terug. 'Ik kan al geen dag zonder je dus waarom zou ik dat aauwen kunnen?' Hierbij keek ik haar aan en voelde hoe mijn blik weer speciaal was geworden, voelde hoe ik oprcht had gefluisterd en hoe mijn lippen zich tot een glimlach hadden gevormd. Spontaan voor haar. 'Pauzes dus? Daar hou ik je aan. En turnles is intensief, maar niet op de leuke manier.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 08:51

Ik glimlachte toen hij ook glimlachte en hield mijn hoofd even schuin. 'Gelukkig dan maar dat we samenwonen, zodat je me vanavond weer in je bed kan verwachten,' zei ik fluisterend en speels. Ik duwde hem op zijn rug en leunde zelf op zijn borst met een glimlach. 'Het worden de pauzes. Jouw kantoor?' Ik duwde mezelf omhoog en ging op het bed zitten, om me uit te rekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 09:20

Met een tevreden grijns dacht ik aan haar woorden. 'Oh night, night, let the vampires bight!' Even streek ik door mijn haar. 'Ik kan niet wachten liefste schat!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 09:28

'Ik ook niet!' glimlachte ik vrolijk en sprong uit bed, om me even geeuwend uit te rekken. Het was weer eens tijd om naar school te gaan... 'Waarom zijn we ooit op een school gaan werken, Seb?' Ik liep richting badkamer en knipoogde nog even naar hem. 'Is het goed als ik me even klaarmaak?'

je reactie bij lerarenkamer, is dat voor iggie/seb of voor iemand anders met seb?
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 09:36

'Simpel: We worden betaald in zaken waar we veel te goed in zijn en te veel van weten. Zonder al teveel moeite te doen.' Vanuit het bed zuchtte ik en keek haar aan. 'Moet dat nu al?' Ik had altijd het gevoel om moeilijk uit bed te raken en dan al helemaal na zo'n vrijpartij. 'Je doet maar. Ik blijf even liggen.'

Eigenlijk voor Iris als ze wilt aangezien ze Arthur en Seb toch confrontatie wou laten doen?
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimewo mei 23 2012, 09:40

Ik luisterde naar zijn woorden en dacht even na. 'Je hebt gelijk. En muziek maken en zingen de hele dag door is ook nog eens leuk!' Ik glimlachte en rolde speels met mijn ogen. 'Ik ben een vrouw, ik doe er altijd veel te lang over.' Ik liep de badkamer in, om te gaan douchen. Snel was ik klaar en sloeg een handdoek om me heen, om daarna in de spiegel te kijken en mijn haren te borstelen.

primadonna hihi!
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimedo mei 24 2012, 10:57

Om eerlijk te zijn vind ik het heerlijk zo en nadat de douchestralen gestopt waren kroop ik zonder schaamte uit bed om naar Igraine te gaan. 'Volgens mij zag de buurvrouw me net. Oeps!' Grijnzend sloeg ik mijn armen rond hr middel en drukte kusjes tegen haar hals. 'Kom je zo weer even liggen?' zeurde ik zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimevr mei 25 2012, 02:49

In de spiegel zag ik hem aanlopen en legde daarom mijn borstel neer. Glimlachend sloot ik mijn ogen bij de aanrakingen en draaide me daarna om, om mijn lippen op de zijne te drukken. Tegelijkertijd hield ik zijn handen vast en nam hem zo weer mee naar het bed. 'Nu heeft ze waarschijnlijk ons beiden gezien, oeps!' giechelde ik en hoopte eigenlijk stiekem dat ze helemaal niet voor haar raam stond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 26 2012, 11:55

'Whoehoe, vast een klap voor de preutse Amerikaanse vrouw.' Sommige waren echt te constrevatief; te zeer met geen naakt, een god en opletten op de woordenschat. Zacht drukte ik kusjes over geheel haar lichaam. 'Je bent echt zo mooi. Zo een mooie benen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 26 2012, 22:38

Ik trok hem weer op bed en duwde glimlachend een kus op zijn lippen. 'Vast en zeker,' zei ik en giechelde bij zijn kusjes. Ik probeerde me vaak voor te stellen hoe het zou kietelen of het kippenvel zou bezorgen. Ik denk dat het wel fijn zou zijn. Ik was al die belevingen vergeten van toen ik nog een mens was. Ik trok hem weer naar me toe en kuste uitgebreid zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 26 2012, 22:52

Met een grijns liet ik me naar haar toe trekken en drukte een kus op haar volle lippen evenals zij me opeisde. Ik hield van Igraine en daar was geen twijfel mogelijk aan. Dit voor de tweede keer ooit in mijn leven aangezien Genevieve ooit die liefde was. Enkel waren wij twee zo anders geweest als ik en Igraine. Hier waren menselijke gevoelens aan de pas gekomen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimeza mei 26 2012, 23:04

Ik streek met mijn handen door zijn haar en liet zijn lippen los. 'Seb, je moet je zo echt klaar gaan maken. Want hoe graag ik hier wil blijven, we hebben gekozen om vandaag te gaan werken,' zei ik. Ik legde mijn hoofd op het kussen en zuchtte. Een dag werk, een dag zorgen. Ik streek met mijn hand over zijn borst en gleed nog steeds met mijn andere hand door zijn haren. Nee, ik wou hier niet weg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:37

Ik gin boven haar hangen ennam haar in mijn armen. 'Het is een mooie dag, lieverd. Daarbij ook nog eens bijna zomervakantie. Heb geen zorgen, want het kmt allemaal in orde.' Zacht streelde ik haar blote heupen en drukte kusjes op haar gezicht. Liefelijk om daarna mijn lippen verlangend op die van haar te plaatsen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Igraine

Igraine


Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:45

Ik sloeg mijn armen om hem heen en knikte, terwijl ik al mijn zorgen probeerde weg te stoppen. Hoe kon hij toch zo kalm zijn, terwijl er een familie met Originals hier rondliepen die ons haatte en met een tikje konden doden. Ook deze zorg probeerde ik ver weg te stoppen, mede door hem verlangend terug te kussen en nog steeds dicht tegen me aan te hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan


Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:49

Echter voelde ik hoe haar lippen en tong net iets te enthousiast werden. Voorzichtig trok ik mijn gezicht weg. 'Easy, Iggie. Zo belanden we weer daar en zijn we echt te laat.' Hoewel ik met alle plezier graag nog eens zou vrijen met haar. Plagend grijnsde ik en probeerde recht te kruipen voor kleding.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 11 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: