Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green

Ga naar beneden 
+2
Igraine
Sebastiaan
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Igraine

Igraine

Aantal berichten : 1364
Geboortedatum : 07-04-98
Leeftijd : 326

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimewo mei 16 2012, 09:54

Ik glimlachte naar hem en trok mezelf daarna omhoog om naar het scherm te kijken. 'Dat klinkt heerlijk!' zei ik en dacht daarna even na. 'Anders nemen we er eentje in Canada dichtbij de Niagarawatervallen? Ik vind het daar altijd zo prachtig.' Ik streelde zijn borst en legde mijn hoofd er daarna tegenaan. Glunderend keek ik hem terug aan. 'Boek maar voor zo snel mogelijk.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Sebastiaan

Sebastiaan

Aantal berichten : 738
Geboortedatum : 21-04-99
Leeftijd : 225

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 08:14

'Helemaal.' Ik surfde naar de eerste betrouwbare site om zo naar de reizen kunnen te bekijken. 'Wat dacht je van dit luxueus huisje? Oeh; jaccuzi!' Mijn voet streelde langs haar been. 'Ik hou van je,' Hierbij kuste ik haar weer op de lippen.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 08:20

Ik bekeek het scherm aandachtig. Ik was nooit handig geweest met de computer, dus ik liet dat aan Sebastiaan over. Ik scande snel het eerste huisje en glimlachte. 'Nice!' zei ik goedkeurend. 'Hmm, heerlijk, jacuzzi! Heeft het ook mooi uitzicht?' Liefdevol drukte ik mijn lippen terug op de zijne en streelde met mijn hand door zijn haar. 'Ik hou ook van jou, Seb.' Na even geknipoogd te hebben, keerde ik me weer nieuwsgierig terug naar de computer. 'Wauw, deze andere heeft een rainshower. Love that!'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 10:30

'En nog steeds een jacuzzi. En mooi uitzicht.' Hij was prijziger, maar wat dan nog zouden we nooit krap bij kas zitten. 'Dus het lijkt erop dat we een keuze hebben gemaakt?' Verder kijken had niet veel nut aangezien je toch meestal voor de eerste twee keuzes ging. Of een daarvan. Zachtjes streelde ik met mijn vrije hand over haar zij.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 10:36

Ik bekeek nog vluchtig het huisje en schrok even bij de prijs. Al snel was ik gerustgesteld. Ik kon maar niet onthouden dat we nu ons geld bij elkaar hadden en ons geld nog lang niet op was. 'Wij hebben een keuze gemaakt,' zei ik en glimlachte blij. Gelukkig drukte ik mijn lippen op de zijne en legde mijn hand op zijn wang. 'Ik heb er zo'n zin in. Een week alleen samen met jou op een prachtige plek.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 18:42

Zacht kuste ik haar terug. 'Ik ook,. Dreams come true,' Het laatste was meer een speelse toon. Hierna maakte ik snel de boeking in orde om de laptop weg te leggen. 'Dus waar waren we?' Mijn ogen staarde speels in die van haar terwijl mijn armen zich een weg naar haar lichaam vonden.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 21:39

Terwijl hij de boeking regelde, ging ik weer op mijn rug naast hem liggen en sloot mijn ogen even gelukzalig. Dit was zoveel meer dan ik ooit had durven hopen of uberhaupt durfde te dromen. In plaats van een antwoord kuste ik hem weer en trok hem op me, terwijl mijn handen zijn rug verkende. We waren nu wel even klaar met praten.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimedo mei 17 2012, 23:30

Al snel verloor zij haar kleren en ook deed ik. Het was heerlijk om hier te liggen met Igraine. Om de lakens met haar te delen. Met een grijns keek ik haar even aan. 'Echt, ik hou zoveel van je. Zoveel.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr mei 18 2012, 00:53

Ik had mijn armen om zijn nek geslagen en legde mijn gezicht in zijn nek. Zachtjes en liefjes drukte ik er kusjes en streelde zijn hals. 'Ik... Ik kan niet eens beschrijven hoe gelukkig ik ben,' zei ik zachtjes en keek hem daarna recht aan. 'Je hebt me weer een reden gegeven om te leven.' Ik drukte mijn lippen op de zijne en glimlachte. 'Sentimentele Iggie.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr mei 18 2012, 10:00

Ik zou werkelijk alles voor haar doen. Tot hiervoor had ik geen raad met me geweten, maar Igraine veranderde dat allemaal in een ogenblik. 'Jij bent degene die me compleet maakt. Waardoor ik me compleet voel. En wat is een leven zonder jou?' Ik genoot van wat ze deed en probeerde haar dat plezier terug te geven.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr mei 18 2012, 10:25

Alsof we puzzelstukjes waren en samen pas compleet waren. Ik drukte zachtjes mijn voorhoofd tegen de zijne en was even helemaal gelukkig om enkel zijn kalme ademhaling te horen. Ik duwde mijn hand tegen de plaats van zijn hart en glimlachte daarna na hem. 'Een leven zonder mij... Je zou wel meer plaats voor al je spullen in je kast hebben,' plaagde ik.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr mei 18 2012, 21:28

Even lachte ik tegen haar lippen op. 'Kleerkasten zijn vervangbaar en Igraine, ik hiu ervan om die kast open te doen en vrouwenkleren te bespeuren, om mompelend naar mijn kleding te zoeken.' Mijn lippen vonden passioneel weer die van haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimevr mei 18 2012, 21:44

Ik sloeg mijn armen om hem heen bij de kus en drukte me steviger tegen hem aan. Bij zijn opmerking moest ik lachen en streelde even zijn wang. 'Gelukkig maar,' fluisterde ik terug en kusten zijn lippen weer voor enkele momenten. 'Moeten we mogen eigenlijk werken?' vroeg ik even snel voor de zekerheid. Ik had er echt geen zin in, maar vreesde dat het toch moest. 'Sorry, vandaag, bedoel ik,' zei ik lachend.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 02:01

'Ja, we moeten morgen gaan werken om daarna een week verlof te nemen.' Ik lachte even tegen haar wang aan en drukte verscheidene kusjes in haar hals. 'Hmm, je ruikt eigenlijk echt lekker.' Ik wou hier liggen met Igraine en dat liefst nog heel de dag. Een dag die nog maar net was begonnen. 'Wil je niet gaan werken? Oh! Ik zie het al! Je gaat je Sebastiaan missen!'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 04:02

Ik merkte dat ik me nu helemaal vast had gegrepen aan Sebastiaan, maar het stoorde me niet. Ik wou graag dichtbij hem zijn, omdat die vreselijke gedachten over Genevieve maar niet uit mijn hoofd gingen. Wat nou als ik hem ooit zou verliezen? Ik schudde de gedachte snel van me af en glimlachte daarna weer naar hem. 'Ik ga mijn Sebastiaan inderdaad missen,' giechelde ik, terwijl ik hem opnieuw knuffelde.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 07:43

Ik glimlachte en keek haar aan. Echt, Igraine moest even alles vergeten en daar zou ik haar maar al te graag bij helpen. 'Je bent niet de enige; ik ga jou ook missen.' Zacht streelde ik door haar haren en kuste haar even zacht op de lippen. 'Mevrouw Vaugh, I just can get enough of you.'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 10:31

Ik legde mijn hoofd op zijn borst en glimlachte. 'Zie je ons al samen in de jacuzzi zitten, midden in het bos, dichtbij de watervallen?' Ik keek hem aan met pretoogjes. 'We kunnen ook in dat water zwemmen. Er is toch geen gevaar voor ons.' Langer nu drukte ik mijn lippen de zijne en klemde me weer tegen hem aan. 'We spreken toch wel even in de pauze af hè?' vroeg ik op speelse toon.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 10:45

Mijn vingers trokken lijntjes langs de blote huid van haar zij en voelde de ribben. Een slank en prachtig figuur. Ik had geluk met het feit dat ze zo liefhebbend was en prachtig. Sexy. 'Helemaal. Met een glaasje champagne erbij.' Ik droomde al weg, maar lachte bij haar "vraag''. 'Ja schatje, in de gymzaal, bok, halfeen.' zei ik op een machotoon terug en plagerig. 'Dus mevrouw, u hebt mijn nieuwsgierigheid gewekt: voor wat wilt u afspreken?'
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 11:01

Ik giechelde bij de kietelende aanraking en liet mijn eigen vinger over de spieren van zijn borst glijden. 'En misschien een sigaretje voor Seb,' lachte ik en keek hem speels aan. 'Half een it is!' Mijn gezicht ging over naar serieus. 'Al weet ik niet of de bok een geschikte plaats is. We moeten even wat rekeningen bespreken en dingen over school..' Ik beet op mijn lip en kon het serieuze gezicht niet ophouden. 'Laten we zeggen dat ik dan echt even alleen met je wil zijn.'
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimeza mei 19 2012, 14:24

Ik keek van links naar recht en toen weer in haar ogen. 'Psst, Igraine. Ik wil geen sfeerverpester zijn, maar we zijn alleen. Daarbij ook nog eens naakt, in een bed, wij twee...' Hierbij grijnsde ik naar haar en gaf haar een kusje. 'Zolang ons gerucht in de turnzaal maar niet waarheid wordt.' Hoewel ik de directeur had geprogrammeerd tot een man die van ons hield en nooit de negatieve verhalen zou geloven, want wij waren het beste koppel ooit.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimezo mei 20 2012, 04:46

'Nee, toen ik de roddel hoorde had ik ook niet meteen het idee dat een bok zo comfortabel zou zijn,' zei ik lachend. 'Of een paard of alles wat daar staat.' Ik gaf hem een kusje terug en glimlachte daarna naar hem. Het was zo'n gelukzalige glimlach die alleen hij bij me kon opbrengen. 'Hier integendeel is het veel fijner.' Ik sloeg mijn benen om zijn middel en drukte mijn lippen weer op de zijne.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimezo mei 20 2012, 05:15

Glimlachend en glunderend keek ik haar aan waarbij één hand langs haar been afstreek. Mijn lieve Igraine. 'Alles wat u maar wenst, toekomstige mevrouw Vaugh.' fluisterde ik zachtjes tegen haar lippen aan voordat ik deze kuste. Als ik een eeuw met haar in een bed mocht doorbrengen zou ik daar helemaal geen problemen mee hebben. Nooit zou ik haar beu worden aangezien ze wist hoe ze mijn lust naar boven bracht. Mijn lust naar haar.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimezo mei 20 2012, 09:52

Ik glimlachte en keek hem aan. 'Alles wat ik kan?' vroeg ik plagerig en drukte daarna mijn lippen op de zijne. Ik wou hier nooit meer weg. 'Weet je dat we ook onder mijn naam kunnen leven? Dat is een nieuwe wet, dacht ik. Maar ik vind Igraine Vaugh veel te leuk klinken.' Ik deed snel en behendig een staart in mijn haar, want het haar lag werkelijk overal.
Sebastiaan

Sebastiaan

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimezo mei 20 2012, 15:53

'Niet doen,' protesteerde ik zacht bij het staartje en haalde het er weer uit. Ik vond haar haren fantastisch. Daarbij maakte het haar nog eens aantrekkelijk. Een ewraatje. 'Ik ben old-fashion wat betreft de achternaam hoor. Je mag vam mij Green behouden als je dat liever hebt.... Ik zeg enkel graag mevrouw Vaugh.' Op een of andere manier paste het bij Igraine. Acht streelde ik weer over haar benen naar haar borstkas. Ik wou bij haar zijn.
Igraine

Igraine

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:22

Ik glimlachte en haalde het elastiekje er weer uit, om hem op het nachtkastje naast het bed te leggen. Ik lachte en knikte instemmend. 'Ik ook! En ik geef het toe, Sebastiaan Green bekt ook niet zo lekker.' Mijn vinger gleed over de kleine stoppeltjes van zijn kaak en daarna over zijn lippen. Ze waren zacht en vol.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green   Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green - Pagina 10 Icon_minitime

Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green
Terug naar boven 
Pagina 10 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6 ... 9, 10, 11 ... 16 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Het huis van Igraine Green
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: