Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za maa 10 2012, 23:19
De hand die eerder zijn haren streelde, legde ik nu op zijn wang en keek hem even glimlachend aan. Eventjes beet ik zachtjes op mijn lip en kuste hem daarna. Mijn voet streelde zachtjes zijn knie en zelf lagen nu beide handen op zijn wangen.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za maa 10 2012, 23:49
Ik kuste haar terug en voelde weer hoe een warm gevoel zich verspreidde over mijn lichaam waarbij ik enkel haar heupen kon strelen en over haar buik ging met mijn duimen. Echt, ik hield van Igraine. Ik hield zoveel van haar dat ik niet wist wat er nog zou moeten komen. Volgens mij was zij degene die zich ook weer net graag vestigde bij mensen. Net zoals ik.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 00:01
Naarmate de kus sloeg ik mijn armen om zijn nek om hem nog dichter tegen me aan te kunnen drukken. Hij was zoveel meer dan dat ik me ooit had kunnen wensen. Ik keek hem weer aan en giechelde. Plagerig streelde ik met mijn lippen de zijne, maar kuste ze niet. Ik keek even naar zijn gezicht en moest opnieuw lachen. 'Gelukkig dat ik geen lippenstift draag.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 00:09
Ik glimlachte enkel en keek haar aan voor zover dat ging. 'Lippenstift mag mooi zijn, maar zo onsmakelijk dus dan zou ik je gewoon minder zoenen. Meer van je afblijfen. Hoewel.... Lastige taak als je het mij vraagt.' Zacht streelde ik nu weer met een hand door haar haren en bleef haar maar aankijken. Jammer dat vampieren niet echt sliepen, want dat zou nu eens echt schattig zijn bij Igraine.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 00:25
Op zulke momenten was ik weer eens blij dat ik geen tot nauwelijks make-up droeg. Ik giechelde om zijn woorden en kuste hem weer, zachtjes maar toch begerig. Mijn handen gleden bij zijn kraag lichtjes onder zijn overhemd en kietelde zachtjes. Niet dat hij dat zou voelen.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 06:22
Het kietelde niet, maar voelde wel erg goed aan. Het bracht weer het speciale gevoel naar boven. Alsof ik me nog herrinnerde hoe het was om gekieteld te worden. Hoe slecht ik er tegen kon vroeger. Een paar van mijn vingers verdwenen al strelend onder de zoom van haar jurkje.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 07:54
Ik keek naar zijn ogen en drukte een kusje op zijn neus. Het eerste knoopje van zijn overhemd had ik al opengemaakt, zodat ik makkelijker zijn hals kon strelen. 'Je zag er vanavond leuk uit, Seb,' glimlachte ik. Een kusje kwam nu op zijn lippen, waarna ik mijn lippen daarna langer op de zijne drukte.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 10:23
Ik glimlachte enkel en kuste haar terug. Ze had geen idee van wat ze zei. 'Dankjewel Iggie, maar jij zag er zo veel leuker uit. Echt waar. Ik hou wel van die outfit die je aanhad. Netjes, maar speels, niet té schooljuffrouwachtig. Sexy. Ja, mijn ogen kregen de kost die ze wouden. Ik was simpel gekleed op mijn manier. Ik had geen extra moeite gedaan, maar kroop ook niet in oude vodden.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 10:33
Ik lachte en beet speels zachtjes op mijn lip. 'Gekkie toch, je zag er hartstikke leuk uit, punt uit. En gelukkig vond je mijn jurkje leuk, want ik had hem eigenlijk stiekem sPeciaal voor je aangedaan.' Ik maakte nog een knoopje bij hem los en glimlachte even speels naar hem, terwijl ik met mijn vinger een lijn over zijn borst trok.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 10:38
Weer glimlachte ik, maar dit keer speels. 'Oh, is dat zo?' Een beetje deed ik de rits, - die op haar rug was gevestigd (?), een stukje naar beneden. 'Dan kan ik zeggen dat je er erg sexy uitzag. Ik meen het.' Hierbij kuste ik haar nog een keer, maar dit keer kort. Ging recht zitten en zette haar op haar achterwerk in de zetel. Met een fles drank stormde ik naar boven. 'Vang me dan, als je kan, je kan me toch niet pakken...' Al kinderlijk stormde ik de trap op. Dat wou ze toch? Drank, een bed en mij. Ze kon het hebben.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 10:51
Ik moest vrolijk lachen toen hij omhoog rende en stond dus snel op, al zakte mijn jurk nu wel half naar beneden. Met mijn handen hield ik mijn jurkje op zijn plek, terwijl ik door de kamer huppelde de trap op. Bovenaan de trap moest ik opnieuw lachen, maar al snel liep ik de slaapkamer in en grijste naar Sebastiaan. 'Gotcha,' giechelde ik speels.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 10:56
'Oh ja? Ik sta hier anders wel nog erg vrij.' Even sprong ik op bed en knoopte mijn hemd verder los. 'Kom dan, Iggie, kom dan,' Enkel kon ik grijnzen en sprong weer van het bed af om de drankfles veilig weg te zetten en als een klein kind naar haar te kijken. Alsof ik terug tikkertje aan het spelen was.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo maa 11 2012, 19:07
Ik keek hem een beetje ongelovig aan, maar ook weer lachend. Mijn haren gooide ik naar achteren en mijn jurkje liet ik vallen, proberend om hem misschien af te leiden. Snel rende ik naar hem toe en duwde hem op bed, zodat ik op hem zat en zijn armen tegen het bed duwde. 'Joepie,' giechelde ik zachtjes, op het punt om hem weer los te laten.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 04:13
Enkel keek ik naar haart en werd ook helemaal overdonderd door haar. Met een grijns lag ik op bed en eenmaal ze van me af wou trok ik haar onder mij. Met een speelse grijns kuste ik haar lippen en streelde haar blote huid. 'Geen groene lingerie dit ker?'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 04:19
Ik legde mijn hand in zijn haren en kuste hem terug. Met een half oog keek ik even naar beneden en grijnste. 'Ik vond rood wel toepasselijk vandaag,' zei ik giechelend en blies een pluk haar uit mijn gezicht. 'I hope you like this one too.' Met dezelfde speelse grijns als hij keek ik hem aan en streelde even zijn wang.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 05:04
Even staarde ik naar de rode dunne stof alsof ik er door bezeten was. Zacht drukte ik een kusje op haar sleutelbeen. 'Nee, jammer genoeg niet.' Hierbij trok ik speels aan haar bandje en lachte. 'Maar hij is wel erg toepasselijk vandaag ja, mevrouwtje Green.' Hierna nam ik haar in mijn armen en trok naar me toe om haar weer begerig te kussen.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 05:38
Ik trok een pruillipje en keek naar mijn nieuwe setje. Ach, nu wist ik ook weer dat ik de volgende keer weer groen aan moest doen. Zelf vond ik dat ook het mooiste. Ik trok speels een van de bandjes half van mijn schouder en keek hem even glimlachend aan. Ik legde mijn handen op zijn schouders toen hij me weer vastpakte en liet hem me kussen.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 06:18
Ik moest lachen om haar reactie en haalde mijn lippen van de hare. 'Igraine, hij is mooi, maar echt... Je kan raden wat ik nog veel liever zie. Ooit iemand horen zeggen: Je bent mooi met kleren aan?' Ik grijnsde enkel speels en kuste haar schouder waarbij ik met het slotje van haar BH speelde en haar maar aan bleef kijken. Onschuldig en lief, maar ik wou dit ook niet haasten.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 06:27
Ik legde mijn hoofd op het bed en lachte. 'Ik weet inderdaad wat je liever ziet,' zei ik giechelend en schudde toen mijn hoofd instemmend. 'Dat heb ik inderdaad nog nooit gehoord.' Ik smolt zo ongeveer van zijn blik en beet zachtjes op mijn onderlip. Ik keerde me om en duwde mezelf een stukje omhoog, terwijl ik mijn haren omhoog hield. 'Je weet dat ik niet tegen die blik kan, Sebbie,' giechelde ik, terwijl ik nu al mijn haren omhoog had.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 07:46
Ik bleef liggen en keek haar aan. Dit keek lag ik op mijn rug terwijl ik het slotje los deed. Hierbij kon ik enkel grijzen en dan al helemaal om haar woorden. Al meer ging ik op mijn ellebogen steunen en kuste haar vol op haar lippen. 'En jij weet dat ik er niet tegen kan als jij zo verleidelijk doet en het zelf nog eens niet door hebt. Boontje komt dus op zijn loontje.'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 07:51
Toen ik voelde dat het slotje open was, liet ik de BH van mijn schouders vallen en gooide hem de kamer in. Ik keek hem glimlachend aan en hield gezicht even in mijn handen. 'Oké dan, boontje komt voor zijn loontje,' giechelde ik en kuste hem terug op zijn lippen, terwijl ik me weer tegen hem aan drukte. Even moest ik weer lachen. 'En ik heb het echt niet door als ik zogenaamd verleidelijk doe!'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 08:16
Ik lachte en kuste haar weer. 'Hmm, zal wel.' Het voelde goed om haar zo tegen mijn blote borstkas te hebben. Zacht streelde ik over haar benen. 'Weetje, dit voelt echt zo goed. Knuffelen, een beetje zielig en romantisch doen.'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma maa 12 2012, 19:01
Een vinger streek over zijn gezicht en bleef daarna op zijn borst liggen. Ik knikte instemmend en keek even naar de klok. 'Romantisch in alweer een nieuwe dag,' zei ik en glimlachte naar hem. Ik trok me weer tegen hem aan en zoende hem opnieuw, verlangend en vurig.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green di maa 13 2012, 10:43
Terwijl ik met een glimlach naar de digitale wekker keek, voelde ik haar lippen weer op die van mij en beantwoorde deze maar al te graag. Na even nam ik weer wat afstand. 'Was dat een stille hint?' Speels streelde ik over haar broekje en kuste haar weer.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green di maa 13 2012, 10:47
Zijn lippen proefde als vanouds weer heerlijk en ik kon maar lastig afscheid van hem nemen. Speels beet ik even op mijn lip en grijnste. 'Zo stil was hij toch niet?' zei ik lachend en kiste hem opnieuw, terwijl ik met zijn riem zat te klooien. Ik vond het zonde om me daar nu helemaal op te richten, omdat ik zo'n kluns was, maar nam toch afstand. Met mijn hele aandacht erop lukte het me toch om hem los te maken.
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green