Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Kole

Ga naar beneden 
+5
Katy
Eleanor
Tommy
Genevieve
Harper
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimeza jul 14 2012, 09:34

Ik voelde hoe haar lippen verlangend op die van mij kwamen en ik liet haar achterover vallen zodat ik me met een hand weerhield van op haar te liggen. Mijn mond begeerde de hare. Misschien was ik niet goed bezig met haar en ik had een voorgevoel dat dit meisje voor problemen kon zorgen. Enkel wist ik dat die dingen nooit direct mijn problemen zouden zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimeza jul 14 2012, 09:58

Ik genoot intens van zijn lippen, zijn aanrakingen en vond het dus ook weer geen probleem om hem weer te liefkozen. Met mijn vingertoppen ging ik over zijn ruggenwervel en liet ze daarna over zijn blote rug onder zijn shirt strelen. Ik keek hem met een glimlach aan en drukte een kus op zijn neus.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimeza jul 14 2012, 10:07

Na het kusje op mijn neus stak ik de sigaret weer tussen haar lippen en trok het shirt over mijn armen en hoofd. Het was niet een aanzet naar meer. Eerder dat ik niet wou dat ze stopte. Zacht bracht ik haar dan ook terug. Nog een keer rookte ik van de sigaret om hem in de assebak uit te drukken. Mijn duimen streelde zachtjes over haar bovenbenen. Wel te verstaan op de stof.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 16 2012, 03:22

Ik hield de sigaret tussen mijn vingers en beet zachtjes op mijn lip toen hij zijn shirt uitdeed. Ik nam een zuinig trekje van de sigaret en gaf ham daarna weer terug, terwijl ik weer bij hem ging liggen. Verlangend drukte ik mijn lippen op de zijne en legde mijn handen op zijn borstkas, om de spieren te voelen die ik eerder al door zijn shirt had gevoeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 16 2012, 04:38

Ik kon enkel jongensachtig grijnzen. Het was schattig om te zien hoe ze zo meisjesachtig was. God, wat hield ik toch veel van vrouwen. Liefelijk plaatste ik mijn lippen op die van haar, maar al snel veranderde deze naar brandend verlangen. Enkel zou ik niet verder gaan met haar. Helemaal niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 17 2012, 09:01

Ik glimlachte terug naar hem en al bij enkel dat contact dat bijna niets leek voelde ik me al heerlijk. Mijn handen sloeg ik om zijn nek en zo trok ik me weer naar hem toe tijdens de kus. Met mijn vingers gleed ik langs zijn rug en draaide ons zo om, dat ik weer boven was. Met een snelle beweging duwde ik al mijn haren weer op mijn op, om me daarna weer naar hem toe te buigen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 17 2012, 11:12

Misschien had ik haar niet moeten bevelen om geluk te zoeken. Ik was geen geluk. Enkel voor mezelf misschien en voor mijn familie. Ze was heerlijk, maar ook een meisje. Meisjes waren allemaal hetzelfde, allemaal en met de eeuwen werden ze er jammer genoeg niet beter op. Ik keek haar even met een glimlachje aan nadat ik haar weer kort kuste. 'Waar denk je aan?' vroeg ik fluisterend. Iemand moest hier wat voortzetten...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimedi jul 17 2012, 22:36

Ik duwde mezelf omhoog, zodat ik rechtop zat, en keek hem met een bedenkelijke glimlach aan. 'Ik dacht eraan hoe blij en gelukkig je wel moet zijn met een familie zoals de jouwe.' Ik duwde een pluk achter mijn oor en volgde met mijn ogen mijn vinger die over zijn borst gleed. 'En hoe blij Katy wel moet zijn met een broer als jij.' Ik had nooit anders dan goede woorden uit Katy over haar familie gehoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 00:07

'We zijn echt zo raar ingesteld dat we enkel elaar nodig hebben en bloed om te overleven. Meer niet.' Hierbij trok ik haar lichaam goed op mijn schoot. Zacht en speels gleden mijn handen de stof een beetje omhoog. 'Je bent altijd welkom. Bijna altijd. Als je een blond zusje ziet dan zeg je maar dat je bij Heath hoort als je hier zou binnentreden. Eentje heeft nogal de gedachten een psygopaat, maar ze is lief. Soms.' Hierbij lachte ik geamusseerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 04:43

'Lijken me niet twee vreselijke dingen om mee te overleven,' glimlachte ik en ging weer dicht bij hem zitten. Met mijn blik op mijn handen gericht duwde ik een bandje van mijn jurkje van mijn schouder af en keek hem daarna weer aan. Giechelend hield ik mijn hoofd schuin. 'Is dat Genevieve? Katy heeft me ooit over haar verteld.' Ik sloeg mijn armen om zijn middel heen en drukte mijn voorhoofd even tegen de zijne, om hem daarna weer een kus te geven.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 18 2012, 05:56

Enkel maakte ik een goedkeurend geluidje bij de bandjes die zich een weg naar beneden. Toch keek ik haar weer aan en glimlachte. 'Ja, dat ins Genevieve. Ik heb allang niet meer gepraat met Katy. We wonen niet jaar na jaar bij elkaar...' Ik kuste haar terug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 09:48

Ik ging naast hem liggen en drukte mijn lippen tegen de zijkant van zijn gezicht. 'Met wie kan je het beste omgaan van je broers en zussen?' Zelf had ik er geen, dus ik zocht mijn vriendschappen in mijn ouders. Mijn moeder was altijd streng en strikt, maar mijn vader was mijn beste vriend. Het jurkje zakte een stukje, maar ik deed geen moeite om hem omhoog te houden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimezo jul 22 2012, 10:05

'Ik heb maar één broer en ik ben dol op Genevieve, maar ik kan met ze allemaal wel optrekken.' Ik draaide mijn hoofd en vond haar lippen weer. Zacht streelde ik haar bovenbeen. 'Ik ka het goed met een zekere Ariel vinden. Blijkbaar.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 05:41

'Ik had ook zo graag een broer of zus gehad. Altijd opgescheept zijn met je ouders is ook geen pretje.' Een tijdje zei ik niets om hem enkel te kussen en keek hem daarna weer aan. 'Mis je ze weleens? Je ouders? Vrienden?' Even beet ik op mijn lip en trok daarna mijn jurkje uit, die enkel nog rond mijn middel zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 09:49

'Ze hadden me graag met momenten, maar nee. Ik zou niet een eeuwigheid met hen opgescheept willen zijn.' Hierbij keek ik hoe ze zich uitkleedde en besefte dat het fout was, maar zo leuk. 'Mis jij die van jou dan? Een eeuwigheid met hen is ook niet altijd een pretje. Genevieve is een kanjer in streken uithalen en Harper volgt haar. Zoals ze altijd doet, hoewel ze erg zorgzaam kan zijn. Katy is constant met een lolly in haar bek te bekennen en Tommy lijdt nog steeds aan liefdesverdriet over één of ander kind dat waarschijnlijk al onder de grond ligt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:24

'Een eeuwigheid mijn ouders om me heen hebben lijkt me ook niets, maar soms mis ik ze eigenlijk wel ja,' vertelde ik eerlijk. Verder heb ik nooit iemand gehad, dus toen ze overleden had ik niemand meer. Eigenlijk was ik altijd wel alleen geweest, of voelde me zo in elk geval. Alsof zo iets groters miste in mijn hart. 'En, wat is het kenmerk van Heath?' vroeg ik glimlachend.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:54

'Motor, sigaretten, drank en seks.' Ik gaf het toe dat mijn levensstijl niet echt vast was. Hierbij keek ik haar peilend aan. 'En jou kenmerk is, Ariel? Want daar ben ik ook nog niet helemaal achter.' Zacht streelde ik langs de stof van haar slipje en keek haar aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 11:07

Wat hij zei, paste ook bij hem en zo had ik hem eigenlijk ook wel ingeschat. 'Muziek,' zei ik en moest meteen gelukzalig glimlachen. 'Ik vind het heerlijk om te zingen en muziek te maken of ernaar te luisteren. Dansen, daar houd ik ook van.' Ik twijfelde of ik het zou zeggen, maar moest toch lachen. 'En ik probeer altijd mijn accent zo veel mogelijk te verbergen. Ik heb Franse roots.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 11:13

'Ah, oui!' Ik keek haar met een glimlach aan die oprecht is. 'Stiekem hou ik ook van fotografie. Sporten deed ik ook graag, maar nu als vampier heeft het weinig nut. Ik hou van het rennen. En boksen.' Hierbij keek ik haar aan. 'Zin eens, Ariel. Als ik dan toch een privé-concert krijg.' Speels doelde ik op haar lingerie.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 21:57

Ik glimlachte terwijl hij sprak en drukte een kus op zijn wang. 'Ik houd van zwemmen,' gaf ik toe. 'En van vreselijk meisjesachtige jurken.' Ik moest zachtjes lachen en dacht daarna even na over een lied. Er was een zangeres die muziek maakte waar mijn stem goed bij paste. 'Prima,' glimlachte ik en ging wat rechter zitten. Daarna begon ik met het lied.

Spoiler:
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimema jul 23 2012, 23:10

Ik glimlachte bij het liedje. Ergens kwam het me bekend voor en haar stem was werkelijk prachtig. Ik kroop naar haar toe en streelde haar heupen, drukte kusjes op haar borstkas naar haar hals, maar liet haar lippen gerust. Ik wou haar horen zingen. Ze zong goed, maar had sowieso een heerlijke stem. Ik hoorde het beetje Frans erin en om eerlijk te zijn vond ik het ergens sexy. Liefelijk, maar aantrekkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 25 2012, 00:03

Zachtjes en kort moest ik giechelen tijdens het zingen toen zijn lippen mijn huid aanraakten. Ik probeerde de concentratie te houden om verder te zingen, zelfs toen mijn adem even stokte bij zijn liefkozingen, maar zong daarna weer onverstoord verder. Toen het lied af was, keek ik hem aan en glimlachte. Ik drukte een kus op zijn lippen en leunde op mijn elleboog. 'Franse roots verbergen ging niet zo goed tijdens dit lied,' lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 25 2012, 07:16

'Ik hou wel van die Franse tongval. Het maakt je nog liefelijker.' Mijn hand warde door haar haren en trok haar dichter tegen me aan. Mijn lippen vonden weer verlangend die van haar. Ariel was leuk. Ze was goed gezelschap. Geweldig gezelschap als je wist wat ik bedoelde tenminste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 25 2012, 08:45

Ik glimlachte bij zijn complimentjes. Ik had nooit eerder gehoord dat iemand mijn franse accent werkelijk mooi vond. Mensen vonden het eerder irritant en lelijk. Vreselijk vond ik dat als ik dat hoorde. Ik kuste hem verlangend terug en leunde weer op hem. Kort beet ik heel zachtjes op zijn lip en drukte daarna mijn lippen op zijn neus. 'Mag ik een keer een van je foto's zien?' vroeg ik benieuwd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitimewo jul 25 2012, 10:50

Even hield ik mijn hoofd schuin waarna ik opstond en een doos tevoorschijn haalde. Iedere doos had zijn tijd. Hierbij ging ik achter haar zitten zodat zij kon kijken. Mijn handen vonden een weg naar haar middel en heupen. Deze werden gestreeld door mijn duimen. 'Het stelt niet veel voor.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Kole - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Kole
Terug naar boven 
Pagina 11 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... , 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van Ariel
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: