Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Kole

Ga naar beneden 
+5
Katy
Eleanor
Tommy
Genevieve
Harper
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
AuteurBericht
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimeza jul 28 2012, 07:24

Ik keek nieuwsgierig toe hoe hij, wat later bleek, een doos pakte en aan mij gaf. Ik glimlachte toen hij achter me ging zitten en opende toen de doos. Erin lagen voornamelijk foto's, die ik er benieuwd uithaalde en goed bekeek. Steeds groter werd mijn glimlach bij elke foto, en nadat ik ze allemaal bekeken had, draaide ik me om. 'Wat zijn ze mooi.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimeza jul 28 2012, 09:07

Het waren foto's door jaren, eeuwen, heen van natuur, mensen en voorwerpen. Deze doos werd veilig en wel bewaard zodat niemand erachter zou komen. Anders zei je gewoon dat ze van je familie kwamen. Een oom of een tante en dan geloofde ze je ook meteen. Hoewel ik dat maar een keer had moeten gebruiken. Toen ze zich omdraaide haalde ik mijn schouders op en kuste haar volle lippen weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimedi jul 31 2012, 07:29

Ik kuste hem zachtjes en maakte me daarna los. Voorzichtig legde ik alles weer in de doos en zette deze naast het bed. Daarna kroop ik weer naar Heath toe en drukte mijn lippen op de zijne. Mijn handen gleden naar zijn wangen en streelde deze zachtjes met mijn duimen. 'Niet zo onverschillig jij over je foto's,' fluisterde ik met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimedi jul 31 2012, 09:02

Ik sloeg een arm rond haar heen en drukte haar in de kussens. Zacht vonden mijn lippen die van haar om haar meer begererig te kussen. Ariel was... Speciaal. Niet dat ze mocht verwachten dat ze me als vriendje mocht houden. Ik hoopte voor haar dat ze dat niet verwachtte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimezo aug 05 2012, 23:18

Ik glimlachte nadat we kusten en sloeg mijn armen om zijn middel heen. Met mijn vinger streek ik van zijn nek tot de rand van zijn broek en weer omhoog. Als mens had ik dat gevoel heerlijk gevonden. Mijn lippen drukte zachtjes op de zijne en zo keek ik hem weer aan. 'Als ik je verveel, dan... dan moet je het zeggen he,' bedacht ik me opeens onzeker.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimema aug 06 2012, 10:47

Ik lachte even schamer. 'Zegt het meisje dat van zo afstandelijk naar een heuze striptease is over gegaan? Sexy setje, trouwens.' Speels gleed een hand over haar heupen en haakte een duim achter haar slipje. 'Maar Ariel: Geen seks. Dat moet je helemaal niet doen om mij te entertainen. Het is maar dat je het weet... God mag weten wat er nu in je gedachten omgaat. Verveel ik je soms?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimewo aug 08 2012, 03:24

Met een giechelende lach legde ik mijn hoofd op het kussen en sloeg mijn armen om zijn nek. 'Ik denk dat ik in tijden me niet meer zo vermaakt heb. Ik vind het heerlijk om tijd met je door te brengen, Heath. En het maakt me dan ook niet uit dat er geen verplichtingen of beloftes aan zitten.' Ik keek even naar het setje dat ik aan had en glimlachte geluidloos. Ik was echt blij dat ik deze aan had gehad en niet een of andere suffe witte of huidskleurige.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimewo aug 08 2012, 10:52

Ik voelde me ergens erg gevleid, hoewel zij niet de eerste was die me dat had verteld. Hoewel... Op sommige aspecten toch wel. Zachtjes gleed een hand onder de beugels van haar bh. 'Beloftes en verplichtingen moeten inderdaad niet. Ze zorgen voor last en de rest neem ik aan als een compliment.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitimezo sep 16 2012, 00:06

Met een enkele vinger volgde ze de lijnen van zijn spieren van zijn borst en keek hem hierbij aan. 'Als je mens was geweest, denk je dat je dan nog steeds zo over beloftes en verplichtingen had nagedacht? Ik denk er ook vaak over na, hoe verandert het ''anders'' zijn je kijk op dingen?' Ze drukte een vlinderkusje op zijn lippen en glimlachte. 'Ik denk dat je me zometeen ook wel weer weg wilt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Kole - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 12 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Kole
Terug naar boven 
Pagina 12 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 10, 11, 12
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van Ariel
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: