Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Kole

Ga naar beneden 
+5
Katy
Eleanor
Tommy
Genevieve
Harper
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
AuteurBericht
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimezo jul 08 2012, 22:43

Ik keek hem in zijn ogen aan en kon niets anders dan glimlachen. Mijn ogen gleden naar zijn lippen en bleven daar even haken. Stukje voor stukje boog ik naar voren, tot zachtjes onze lippen elkaar raakten. Een hand gleed door zijn haren en zo trok ik mezelf dichter tegen hem aan. In mijn achterhoofd wist ik dat ik waarschijnlijk niets voor hem was, dat hij morgen alweer een ander meisje zou hebben, maar toch bleven mijn lippen op de zijne alsof ik anders zou verdrinken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimezo jul 08 2012, 23:25

Ik liet haar naar voren buigen aangezien we anders een kopstoot zouden geven. Ik voelde haar zachte lippen op de mijne en al snel drukte ik zachtjes terug met de mijne. Haar handen in mijn haar verraadde hoe graag ze dit wou. Mijn handen hielden haar vast zodat ze niet van me zou afvallen. Het puntje van mijn tong gleed voorzichtig en kort over haar onderlip. Als ze dit wou, kon ze het krijgen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 02:40

Bij de aanraking tegen mijn onderlip opende ik mijn mond en kuste hem verder. Stiekem opende ik mijn ogen om hem even aan te kijken en sloot ze daarna weer. Dit had ik zo enorm gemist, het gevoel alsof iemand echt om je gaf, ook al deed Heath misschien alsof. Ik dacht er niet meer over na. Ik haalde de speld uit mijn haren, zodat deze los hingen, en gooide hem de kamer in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 02:56

Meestal verkoos ik intiem contacy met een mens. Aangezien je het bloed door hen voelde stromen. Wel, het mocht raar klinken, maar daar voelde je de levenslust. Waardoor ik me altijd een beetje menselijk voelde. Hoewel ik hield van het vampier zijn.
Ariel voelde menselijk aan, hoewel ze dit niet was. Je zou kunnen stellen dat ze dit half was. In iedergeval voelde dit prettig en ik keek haar met een grijns aan toen ze de speld door de kamer had laten vliegen. 'Jij hebt pit,' Zacht legde ik me op de bank zodat zij op me zat. Ik trok haar weer dichter zodat ik haar kon kussen en streelde hierbij haar lichaam. Ieder meisje verdiende het om geliefd te worden en Ariel leek al even droog te staan. Of wel snapte ik haar verkeerd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 05:19

Toen ik zo op hem zat, boog ik naar voren en kuste zachtjes en teder zijn lippen. Ik liet mijn handen over zijn borstkas glijden en voelde de spieren door de stof heen. Glimlachend keek ik hem aan en duwde mezelf weer een stukje omhoog. Kort haalde ik een hand door mijn haren en moest zachtjes giechelen om zijn woorden. Toen ik nog een mens was, was mijn moeder erop gebrand dat ik voor mezelf kon zorgen. Want ook al was ik heel lief en goedaardig, ik kon wel van mezelf afbijten, en dat was zeker nodig in de straten van Londen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 10:51

Mijn hand streelde over haar wang en keek haar aan. Haar gegiechel was vleidend. Ze was mooi, prachtig en erg lief. Misschien kon ik haar wel meerdere keren beroepen. 'Ariel toch,' fluisterde ik zoet tegen haar lippe aan aangezien ik ook recht was gaan zitten en bleef haar maar aanstaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 19:43

Ik keek hem glimlachend aan en sloeg daarna mijn ogen neer. 'Heath...' Het klonk alsof het muziek was dat ik in mijn mond nam, enkel door zijn naam te zeggen. Ik sloeg mijn armen weer om zijn nek en streelde over de haartjes in zijn nek, terwijl ik me weer tegen hem aan drukte. Zachtjes kuste ik zijn lippen weer en liet me langzaam achterover zakken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimema jul 09 2012, 21:45

Mijn handen sloten zich om haar middel terwijl mijn lippen de hare weer kuste. Toch vond ik dat de bank te weinig plaats inhield. En nee, ik wo niet met haar vrijen. Zacht haalde ik mijn lippen van de hare en tilde haar op om op bed te zetten. 'Ja?' Ik keek haar met een speelse grijns aan en drukte haar neer op bed. Zachtjes natuurlijk. Waarna ik boven haar hing en haar lippen weer vol overgave kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 10 2012, 02:57

Ik moest zachtjes giechelen toen hij me optilde en sloeg mijn armen om hem heen. Ik knikte glimlachend bij zijn vraag en lag al snel op zijn bed. Mijn benen sloeg ik om zijn middel en opnieuw kuste ik zijn lippen. Zo zoet, zo zacht. 'Ik ben blij dat ik met je mee ben gegaan,' fluisterde ik en keek hem aan. Ik was eerst gewoon bang voor hem geweest, en als ik er nu aan terugdacht, kon ik er alleen maar om lachen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimedi jul 10 2012, 05:12

Ik haalde mijn schouders op. 'Ik begrijp het wel, want ik zie er erg gevaarlijk uit namelijk. En eet stiekem snoezige meisjes voor ontbijt. Sorry. Ik kan werkelijk mezelf niet helpen.' Hierbij keek ik haar met een tevreden glimlach aan en drukte een paar kusjes in haar hals. 'Je bent knap, Ariel.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 03:00

Ik lachte geamuseerd om zijn woorden en draaide ons daarna om, zodat ik op hem zat. Langzaam streek ik met mijn handen over zijn borst tot ik zijn lippen weer met de mijne raakten. 'Ik vind die gevaarlijke look wel iets hebben,' fluisterde ik plagerig en kuste weer vol verlangen zijn lippen. Giechelend ontving ik de kussen in mijn nek. 'Jij ook.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 04:11

Ik grijnsde naar haar en streelde over haar wang. 'Een vampier kan niet vertrouwen worden,' fluisterde ik dicht bij haar oor en ging nu langs haar heupen. 'Maar bedankt voor het zo lieve compliment.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 05:26

Ik keek hem aan in zijn ogen, zelf met pretoogjes. 'Soms dan,' zei ik zachtjes en moest weer glimlachen door zijn aanrakingen. Ik strekte me uit en leunde met mijn armen op zijn borst, waar ik mijn hoofd oplegde en hem van deze afstand gemakkelijk kon kussen. Zachtjes streek ik met mijn vinger bij het kraagje van zijn nek en drukte een kus op zijn lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 05:45

'Oh ja! Jij was half-vampier, half-weerwolf dus dat maakt jou soms te vertrouwen.' Lachend streelde ik door haar haren en drukte mijn lippen weer kort op die van haar. Zo liggen was niet mis. Ik had geen zin in het tikkeltje meer. In seks. 'Vind je het erg als ik een sigaret rook?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 07:43

'Precies!' lachte ik geamuseerd en kuste hem nog innig, voordat ik kort van hem afrolde, zodat hij zijn sigaretten kon pakken. 'Geen probleem,' stelde ik hem gerust en ging in de kussens zitten, terwijl ik hem goed bekeek en mijn armen om mijn benen sloeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 08:05

Ik nam mijn pakje en keek haar aan. Ze zat blijkbaar naar me te staren. Zacht ging ik naast haar op het bed zitten. 'Ben je aan het dromen, kleine Ariel?' Mijn handen namen haar gezichtje vast waarbij ik haar weer kuste op de lippen. Misschien moest ik even wachten met er eentje te roken. Mijn hand speelde door de lange lokken haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 08:24

Ik werd uit mijn gedachten gehaald door zijn stem en aanraking. Ik sloot mijn ogen bij de kus en keek hem daarna weer aan. 'Misschien een klein beetje,' gaf ik glimlachend toe. Ik leunde tegen hem aan en gaf hem een kus, om hem daarna plagerig in zijn knie te knijpen. 'Ik ben niet klein!' Ik duwde hem in de kussens en kroop daarna tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 08:29

'Ben je wel!' protesteerde ik en voelde hoe mijn hoofd in de kussens belandde. Zacht trok ik haar mee, maar toch dwingend om hier bij mij te liggen. Eenmaal naast me streelde ik door haar haren. 'Dus wat is het plan, mevrouw?' Hierbij keek ik haar met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimewo jul 11 2012, 09:11

'O, echt niet! Jij bent gewoon enorm groot!' plaagde ik terug en ging weer bij hem liggen. Ik nestelde me tegen hem aan en liet mijn hand zijn borstkas verkennen. Ik prikte in zijn buik, ondanks dat hij het niet door zou hebben, en keek hem daarna aan. 'Wat het plan is? Voor nu of voor morgen en die tijd daarna?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimedo jul 12 2012, 00:32

Ik keek haar aan. Bedoelde ze nu dat we een koppeltje zouden worden? Wel, misschien in haar hoofdje wel, maar dit was gewoon voor het plezier en voor de nood die we er beiden aan hadden. 'Ik plan niet verder dan vandaag, maar je mag het me altijd laten weten.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimedo jul 12 2012, 00:55

Ik kon wel raden waar hij waarschijnlijk aan dacht en moest zachtjes lachen. 'Ik dacht, misschien kunnen we een keer iets leuks doen samen? Uitgaan ofzoiets. Geen verplichtingen.' Ik glimlachte en trok mezelf iets hoger, zodat ik hem een kus kon geven. 'En voor vandaag, gewoon lekker liggen zoals nu? Of misschien iets anders doen of ergens naartoe gaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimedo jul 12 2012, 07:36

Ik drukte een kusje terug en stak daarna een sigaret op. Al snel nam ik een stevige trek en blies de rook in de lucht. 'Ja, misschien kunnen we wel eens uitgaan.' Ik strekte me even uit en drukte een kusje op haar wang. 'Wil je ook een trekje zonder verplichtigen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimeza jul 14 2012, 08:39

Ik duwde mezelf omhoog en ging tegenover hem zitten, terwijl ik hem bekeek. Ik glimlachte bij zijn woorden en knikte, waarna ik zijn sigaret overnam en een zuinig trekje nam. Nadat ik de rook had uitgeblazen, stopte ik hem weer tussen zijn lippen en leunde achterover, terwijl ik even zacht neuriede.
Terug naar boven Ga naar beneden
Heath

Heath


Aantal berichten : 160
Geboortedatum : 14-08-53
Leeftijd : 770

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimeza jul 14 2012, 08:50

Ik keek even haar weer aan en streelde door haar haren. 'Is er wat, Ariel?' Zacht kwam ik naar voren met mijn hoofd en kuste haar hals. De sigaret hield ik tussen mijn vingers. Hierna keek ik haar weer aan met een jongensachtige grijns. Ik kon niet ontkennen dat ik haar erg mooi vond, prachtig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ariel

Ariel


Aantal berichten : 275
Geboortedatum : 24-09-18
Leeftijd : 205

Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitimeza jul 14 2012, 09:03

Ik wou antwoord geven, maar al snel stokte mijn adem bij zijn lippen in mijn nek, zodat er enkel wat onverstaanbare woorden uit kwam. Ik boog mijn nek weer recht, zodat ik hem aan kon kijken, en trok mezelf tegen hem aan. Met mijn lippen drukte ik een spoor van kussen van zijn slaap tot lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Kole - Pagina 10 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Kole   Huis van fam. Kole - Pagina 10 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Kole
Terug naar boven 
Pagina 10 van 12Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van Ariel
» Huis van de fam. Peterson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: