Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Het Groene meer za jun 02 2012, 23:44
Ik ging op mijn buik op het kleed liggen en wachtte eigenlijk erop dat hij weer er regen in zou gaan, maar dat deed hij niet. Misschien was ik dan eindelijk een beetje tot hem doorgedrongen. Dat werd ook eens tijd ook, ik was het gewoon even zat dat hij nooit kon accepteren dat andere mensen meer in hem zagen dan dat hij zelf deed. Na een stilte keek ik de kant uit waar hij had gezeten om hem te zien liggen in het gras. 'Je mag best erbij komen liggen hoor, ik bijt niet.' het gras leek me nu niet echt lekker om in te liggen.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Het Groene meer za jun 02 2012, 23:47
Ik draaide om mijn zij bij haar woorden en twijfelde even. Daarna stond ik op en ging ook op het kleed zitten, al dan niet tegen haar aan. 'Anders kunnen we in mijn auto gaan zitten, daar is verwarming,' stelde ik zachtjes voor en begon het eten op te bergen. De lucht zag er plotseling donker uit. 'En daar heb ik warme dekens liggen.'
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer za jun 02 2012, 23:55
Het was best fris uit het water, eigenlijk had ik het gewoon koud. Ik dacht dan ook niet te lang na over zijn woorden en hielp met het eten terug stoppen in de mand. 'Dat zou fijn zijn.' gaf ik toe waarbij ik kort een blik wierp op mijn armen waar het kippenvel op stond. Even keek ik naar de lucht. 'Als het zo gat regenen moet ik daar maar even door lopen... Dan krijg ik straks geen vragen van mijn moeder.' zuchtte ik waarna ik mijn kleding pakte en begon mijn shirt aan te doen.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 00:00
Ik pakte de mand op en ook het kleed. 'Kom, dan gaan we snel.' Ik pakte ook mijn kleding op en daaruit weer de sleutel, zodat ik snel mijn auto open had en de verwarming aan kon zetten. De spullen legde ik op de achterbank en daar pakte ik ook de dekens vandaan. 'Hier,' zei ik, terwijl ik Alicia een deken gaf, en zelf op de rijstoel ging zitten.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 00:13
Ik glimlachte dankbaar toen hij me een deken gaf en nam plaats op de bijrijdersstoel. De natte koude haren in mijn nek hielpen op dit moment niet echt mee. Ik vouwde mezelf op op de bijrijdersstoel waarna ik Teoh aankeek. Koukleum die ik was. Ik hoorde hoe er zacht onregelmatig getik begon te klinken en er druppels op de voorruit verschenen waardoor ik even glimlachte. 'Net op tijd,'
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 01:04
'Het wordt zo warm,' stelde ik haar gerust en keek ook naar buiten. 'Het werd ook al zo donker.' Ik pakte ook een deken en sloeg die om me heen. Mijn broek had ik inmiddels ook aangedaan en mijn shirt ook. 'Dus, wil je nog even opdrogen of naar huis toe? Ik vind alles best.' Bezorgd keek ik naar buiten. Nu kon ik niet trainen voor football.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 01:15
'Opdrogen,' zei ik zonder er over na te denken omdat ik gewoon weg geen zin had om naar huis te gaan. Met mijn hand voelde ik even langs de bovenrand van mijn bh, maar er zat nog hardstikke veel water in dus ik gokte dat opdrogen niet eens ging werken. 'Hoewel ik me afvraag of dat wel lukt.' dacht ik dan ook hardop. Ik keek hem weer aan en beet even op mijn lip. 'Sorry dat ik zo reageerde, maar ik meende het wel.' zei ik.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 03:36
'Prima,' zei ik en ging wat gemakkelijker op mijn stoel zitten. Van de achterbank pakte ik een fles drank en maakte hem open, om er een slok uit te nemen. 'Jij ook?' vroeg ik, al wist ik haar antwoord al. 'Je droogt zo wel op. Al weet ik niet of die BH überhaupt vandaag nog opdroogt. Misschien moet je hem toch maar uitdoen?' Mijn oude speelsheid kwam gelukkig weer terug.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:00
Ik schudde mijn hoofd als antwoord. Ik had hem wel gezegd dat ik een andere keer misschien zou drinken, maar nee, nu niet.Ik glimlachte even bij zijn vraag, maar merkte toch dat mijn wangen begonnen te kleuren. 'Misschien wel.' zei ik. Ergens was de verleiding best groot om em uit te doen gezien dat ding nu koud was en voor geen meter zat. Iets in me zei dat ik het gewoon moest doen ook terwijl ergens anders ik me af vroeg of ik dat bij iemand anders had gedaan. Maar met iemand anders was ik niet in mijn ondergoed gaan zwemmen. Ik maakte de sluiting op mijn rug dan ook los en de bandjes ook waardoor ik hem onder mijn shirt uit kon halen. 'Zo goed meneer?' vroeg ik terwijl Ik voelde dat mijn wangen gloeiden en me enorm bewust was van mijn hardslag. Ik kon alleen niet ontkennen dat het wel beter voelde dan een nat ding dat tegen je aan plakte.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:12
Ik spuugde bijna de drank in mijn mond uit toen ze het ook echt deed. Gelukkig hield ik het binnen, maar keek wel de andere kant op. Slikkend knikte ik en ging zijwaarts zitten, zodat ik haar aan kon kijken. Verman je, Teoh, dacht ik bij mezelf. Andere meiden hadden veel meer in je aanwezigheid uitgetrokken en nu speciaal bij Alicia doet het je wat? Maar Alicia was anders dan de andere meiden. Ik pakte haar hand en hield die vast.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:22
Mijn wangen bleven rood gloeien terwijl ik het deken van me af deed. Inmiddels had ik het wel warm genoeg. Ik beet op de binnenkant van me lip terwijl ik mezelf dwong zijn kant op te blijven kijken en verbaasde me erover dat hij mijn hand vast nam, maar liet toch mijn vingers met die van hem verstrengelen. Kort keek ik naar onze handen waarna ik hem weer aankeek.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:27
Haar opnieuw aanrakend kwamen die tegenstrijdige gevoelens weer opzetten en nu namen de gevoelens naar haar toe weer de overhand. 'Mag ik een knuffel?' vroeg ik zachtjes en keek naar buiten toe, waar het nog steeds regende. 'Ik heb het echt even nodig.' Ik voelde nu pas hoe koud ik het eigenlijk had en wat een hoofdpijn er op kwam zetten.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:37
Ik glimlachte toen hij vroeg om een knuffel en draaide mezelf half om hem een knuffel te kunnen geven. Langzaam aan verdwenen mijn rode wangen en voelde ik de kou weer meer tegen me aan komen. 'Natuurlijk mag dat,' zei ik terwijl ik mijn armen om hem heen sloot. Ik twijfelde even en plaatsten een onschuldige kus tegen zijn slaap.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:43
Ik sloeg mijn armen om haar heen en verborg mijn gezicht in haar nek. Pas toen ik haar warmte voelde, merkte ik hoe koud ik het had. 'Je bent warm,' zei ik totaal overbodig en drukte een kus terug op haar wang. Ik wreef zachtjes over haar rug en trok haar deken wat hoger op, zodat ze het nu niet opeens weer koud kreeg.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:48
Ik glimlachte even toen hij opmerkte dat ik warm was. 'Vind je het gek?' vroeg ik. Door zijn lippen op mijn wang werd mijn glimlach iets breder. Ookal kon hij dat niet zien. Hij schoof het deken meer omhoog, wat was hij toch ontzettend lief. Zachtjes streelde ik met mijn hand over zijn schouderblad. Misschien, misschien kwam het toch nog goed.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 04:55
Ik lachte enkel en schudde mijn hoofd. 'Nee, het is totaal niet gek,' murmelde ik in haar nek. Zachtjes drukte ik er kusjes tegenaan en ging zo steeds wat meer omhoog tot ik bij haar kaak kwam. Ze rook zo heerlijk, zelfs al was ze paar minuten daarvoor nog in een meer gesprongen. Ik trok haar wat dichter naar me toe en glimlachte naar haar.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 05:01
Ik genoot van zijn lippen in mijn nek. Ik kon niet anders. Zijn heerlijke zachte lippen. Kort keek ik hem aan toen hij me dichter bij hem trok en glimlachte even. Mijn ogen bleven op zijn prachtige ogen gericht terwijl ik even op mijn lip beet. 'Teoh,' besloot ik te vragen 'Komt het goed?'. Mijn stem klonk nog zachter dan bedoeld was. Veel zachter.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 05:25
Ik drukte mijn lippen heel zachtjes en lichtjes tegen de hare aan. 'Ssst, verbreek het moment niet,' fluisterde ik en drukte nu steviger mijn lippen op de hare. Mijn vinger streek over haar ruggengraat en zo trok ik haar weer wat dichter tegen me aan. Of het was de drank, of het waren gewoon mijn eigen gevoelens, maar ik wou nu even niet nadenken.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 05:51
Ik liet me door hem kussen en proefte zijn heerlijk zoete lippen. Ik voelde hoe zijn vinger een rilling door mijn lichaam veroorzaakte. Een fijne rilling. Voor mijn gevoel kon het moment enkel verpest worden als hij zei dat het niet goed ging komen. Toen hij me dichter bij trok maakte ik mezelf even losser uit zijn omhelzing zodat ik overdwars op zijn schoot kon gaan zitten. Het was niet echt prettig om continu over een half besturingssysteem van een auto te moeten hangen. Ik vouwde mijn armen weer steviger om hem heen en legde mijn hoofd tegen die van hem.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:06
Begerig kuste ik haar lippen en hield haar vast. Ik had dit gemist, het gevoel van liefde en begering. De laatste tijd voor mij bestond alleen maar uit footballtraining en leren, en het nam vreselijk veel energie op. Even liet ik haar lippen los en legde even hijgend mijn hoofd tegen de hoofdleuning aan. 'Ik krijg het al warmer,' zei ik met een glimlach.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:12
Ik liet me, misschien wel tegen beter weten in, in beslag nemen door zijn lippen. Ik deed vandaag misschien sowieso wel dingen die niet verstandig waren. Maar ik had er geen spijt van. Ik glimlachte even toen hij zei dat hij het al warmer begon te krijgen. Ik liet mijn hand even strelend door zijn nog vochtige haar gaan terwijl ik hem aankeek. 'Hmm, misschien krijg je het wel echt warm als ik nog iets uittrek,' zei ik plagend, maar mijn wangen kleurde niets roder dan dat ze al waren, wat verrade dat ik niet van plan was iets uit te trekken.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:20
Ik drukte een kus tegen haar pols van de hand die door mijn haren ging en liet daarna strelend mijn handen onder haar shirt gaan, om hem een stukje op te trekken. Dit wilde ze, toch? 'Waarschijnlijk wel,' murmelde ik tegen haar lippen en glimlachte. Zelf had ik inmiddels ook weer mijn shirt uitgetrokken. 'Je bent lief, Alicia.'
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:31
Ik stond hem toe met zijn handen onder mijn shirt te gaan en deze iets omhoog te doen, maar verder zou ik hem tegenhouden. Mijn ademhaling was net als mijn hartslag toegenomen en ergens stond het me niet aan dat zijn shirt weer uitwas. Hoewel ik het echt niet erg vond om tegen zijn ontblote bovenlichaam aan te zitten. Zachtjes kuste ik hem toen hij zei dat ik lief was. 'Jij ook Teoh.' zei ik zachtjes tegen zijn lippen aan waarna ik hem even aan bleef kijken.
Teoh
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:44
Ik kuste haar weer zachtjes en keek haar daarna aan. Ik had geen idee wat ze nou wilde, verder gaan of alleen maar kusjes geven. 'Dus, wat nu?' zei ik dus zachtjes en hield haar vast om haar middel. 'Als je naar huis wil, moet je het zeggen, he?' Ik drukte kusjes in haar hals en duwde een mouwtje van haar schouder af.
Alicia
Onderwerp: Re: Het Groene meer zo jun 03 2012, 06:54
Ik sloot mijn ogen bij zijn kusjes in mijn hals, en keek hem daarna weer aan. 'Ziet het er uit alsof ik naar huis wil?' vroeg ik. Het regende nu harder dan net waardoor naar buiten kijken niet veel zicht had en ik het gevoel had dat we alleen waren in de weide omgeving. Ik dacht even na over zijn vraag, wat nu? Nu mocht hij best zeggen dat alles goed kwam. Maar ik gin hem geen woorden in zijn mond leggen. 'Ik weet het niet, ik vind het niet erg om nog even zo te zitten,' zei ik dan ook.