Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van Ryan Orestes

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
AuteurBericht
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 02:35

Zijn ogen gleden even snel over haar lichaam en keken toen weer in de hare. Verontschuldigend glimlach te hij naar haar. 'Sorry dat ik zo totaal niet relaxt doe.' Hij drukte zijn lippen op haar sleutelbeen en zo naar haar hals. Haar huid leek wel van zijden te zijn, zo zacht en warm, net als haar glanzende haren of haar lippen. Hij drukte zijn lippen op de hare alsof hij dit opnieuw wou proberen en nu wel rustig en kalm deed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 04:33

Juliet lachte enkel stil en kuste hem verlangend terug. 'Nu wel,' fluisterde ze zacht. Waarbij ze genoot en beter ging liggen op de bank. Haar handen streelden over zijn borstkas, over de spieren. Haar ogen waren nieuwsgierig naar hem. Ze trok hem helemaal naar hem toe zodat hun naakte huid en stof elkaar raakte. 'Ik ben zo blij dat we tijd hebben voor elkaar vandaag.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 04:38

'En vannacht. En morgen, als jij ook vrij hebt.' Hij rolde hun om en liet haar bovenop hem liggen. Verlangend kuste hij haar lippen en gleden zijn handen over haar rug naar haar broek. Daar opende hij de knoop en rits en ging weer terug met zijn handen naar haar gezicht. 'Blijf je hier vannacht?' vroeg hij zachtjes en hoopvol. 'Morgen kan ik je eventueel naar je werk brengen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 06:15

Juliet giechelde weer bij zijn woorden. 'Wauw, tijger. Jij wilt heel de nacht doorgaan?' Enkel plaagde ze hem en hield zich vast waarna ze hem terug kuste. Behendig gleed ze uit haar shortje waardoor haar gehele zwarte lingerie onthult was. Ze had het stiekem speciaal aangedaan voor Ryan. Juliet hield ervan om zichzelf te trakteren op lingerie, kleding, veel schoenen en handtassen. Op dat vlak was ze typisch vrouwelijk. 'Ik blijf hier vannacht,' bevestigde ze waarna ze zachte kusjes op zijn borstkas drukte naar zijn navel en zo zijn lijn naar beneden volgde tot aan zijn broek die zij even speels als hij kon, die losmaakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 08:10

Hij trok klunzig zijn eigen broek uit, want hij kon enkel naar haar lichaam kijken en hoe mooi die was. 'Wauw, Juul,' fluisterde hij en schaamde zich rot. Hij had enkel zijn saaie, zwarte boxer aan. Niets speciaals, hartstikke normaal. Hij kuste weer haar lippen en tilde haar toen op, om ze zo samen naar de slaapkamer te brengen. Hij zette haar op het bed en glimlachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema sep 24 2012, 09:29

Juliet liet zich optillen en grijnsde speels naar hem. Haar ogen verraadde haar helemaal. 'Hey, Ryan. Ik hoop dat je beseft dat ik krap ondergoed aan heb vanwege jou?' Hierbij nam ze zijn gezicht tussen haar handen en trok haar zachtjes, maar dwingend mee op het bed. Hierbij kroop ze weer op hem om door haar haren te gaan en zijn handen naar haar heupen te brengen. Haar lippen vonden zijn hals.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 25 2012, 04:18

'Ik besef het,' grijnste hij speels en volgde haar het bed op. Zijn lippen kwamen hard en verlangend op de hare en hij liet zijn handen op haar heupen liggen. Hij drukte zachtjes zijn lippen op de huid van haar nek en gleed met zijn hand langs haar ruggengraat. Hij bleef bij het slotje van haar BH hangen en opende deze. 'Maar toch vind ik je nog mooier zonder krap ondergoed,' murmelde hij in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedi sep 25 2012, 06:58

Juliet haar mond ging lichtjes open. 'Altijd al geweten dat je stiekem. Je keek echt wel naar mijn borsten de eerste keer dat we elkaar ontmoette,' plaagde ze hem en hielp hem met het uitdoen. Haar lippen vonden weer die van hem. 'Ryan, ik hou van je.' Zachtjes drukte ze haar lippen weer op die van hem
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 02:18

Hij hield zijn hoofd schuin en grijnste schuldbewust. 'Ik blijf een man, Juul,' lachte hij. Zijn handen gleden langs haar benen en zijn mond bleef hij op de hare duwen voor een hartstochtelijke kus. 'Ik hou ook van jou, Juul,' fluisterde hij en legde een kussen onder haar hoofd. Weer drukte hij zijn lippen op de hare en gleed met een hand door haar haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 08:49

'En daar gaat de verlegen man. Hallo beest,' plaagde ze hem fluisterend en lachte. Ryan was echt zo verschillend van moment tot moment. 'Ik moet toegeven dat het je siert.' Hierbij trok ze speels aan zijn boxershort en had een arm rond zijn hals gesloten. 'Ik hou altijd van dit moment.' Het was al liefde voor de liefde bedrijven. Het was magisch, lief en teder. Het was fijn. Hij was geweldig in zoveel opzichten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimewo sep 26 2012, 09:44

Hij glimlachte. 'Ik heb me over mijn verlegenheid heen gezet. Juul... Ik heb gewoon echt het idee dat ik me compleet mezelf kan voelen bij je, dat ik me nergens voor hoef te schamen.' Hij kuste begerig haar lippen en liet zijn boxer uittrekken. Zijn handen gleden naar haar slipje en trokken deze langzaam uit. O god, wat was hij zenuwachtig. 'Weet je het heel zeker dat je dit wilt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 05:23

Juliet giechelde even als een klein meisje en sloeg haar benen rond hem waardoor zijn borstkas op dat van haar kwam. 'Je weet half hoe graag ik het wil, Ryan.' Hierbij keek ze hem aan. Ze verlangde naar hem en wou hem maar al te graag. Ze wou liefde met hem bedrijven. Weten dat dit liefde was. Ryan kon zichzelf zijn omdat hij zichzelf wou zijn bij haar. Hij moest niet stoer zijn of ongevoelig. Enkel zichzelf en hoe hij zich op dat moment voelde. 'Wil jij het wel? Anders wachten we.' Juliet haar lippen kwam in zijn hals terecht. In Australië was het bijna zover gekomen in zijn oude bed (?), maar toen hadden ze besloten om te wachten. Meer vanwege zijn ouders in de kamer ernaast, maar toch...
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 05:39

Ryan nam zijn tijd en kuste geduldig haar lippen, gezicht, hals, schouders. Zijn hart leek bijna uit zijn borstkas te kloppen en hij ontplofte bijna van verlangen. Met een liefdevolle blik keek hij haar aan en streek een pluk uit haar gezicht. Hij schudde zijn hoofd en kuste haar lippen. 'Weet je nog in Australie? Het was echt enkel omdat mijn ouders er ook sliepen en mijn broers in andere kamers. Anders was het zo veel eerder gebeurd, Juul.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 06:09

Juliet glimlachte en streek over zijn wang. 'Daar dacht ik net aan.' Ze ging beter liggen en drukte haar lippen kort op die van hem. Ze waren alleen in zijn warme en knusse appartement. Lichamelijk had ze zich altijd tot hem aangetrokken gevoeld. 'Misschien was het wel goed om te wachten, maar Ryan... Ik wil liever niet te veel denken op dit moment.' Hierbij glimlachte ze naar hem en drukte een kus op zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 06:20

'Je hebt het toch wel warm genoeg he?' murmelde hij in haar oor en kuste haar zachte lippen. God, wat was hij verliefd op deze vrouw. 'Geen idee of het een goed idee was, het levert ons nu in elk geval een geweldige nacht op, nietwaar?' Hij grijnste speels en brutaal en nam haar in zijn armen. Hij positioneerde zichzelf beter en liet zo hun nacht samen beginnen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimedo sep 27 2012, 06:50

Juliet werd die volgende ochtend wakker waarbij ze een sterke arm voelde en een warme huid tegen de hare. Voorzichtig opende ze haar ogen en glimlachte toen ze Ryan zag. Ze kroop op hem en sloeg haar armen rond zijn lichaam waarna ze hier verscheidene kusjes op drukte en eindige bij zijn lippen. 'Het is tijd om wakker te worden,' fluisterde ze met een stem die aangaf dat ze echt te weinig slaap had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 30 2012, 03:24

Hij werd wakker van wat geluid en aanrakingen op zijn lichaam. Met een lange gaap opende hij zijn ogen en keek in het gezicht van Juliet. Meteen grijnsde hij breed en drukte een kus terug op haar lippen. 'Ik wil nooit meer uit bed komen,' klaagde hij en sloeg zijn armen om haar heen. Gedachten aan gisteren dwaalden door zijn hoofd, waardoor hij spontaan nog breder glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Juliet

Juliet


Aantal berichten : 171
Geboortedatum : 01-12-90
Leeftijd : 33

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimezo sep 30 2012, 07:06

Juliet lachte en drukte haar lippen weer op die van hem. 'Hmmm, geloof me. Op een bepaald punt wil je dat wel.' Hierbij streelde ze over zijn borstkas. Haar lippen vonden zijn schouderbladen weer waarbij haar armen zich rond zijn middel vestigde. 'Gisteren was echt wauw, Ryan.' zuchtte ze dromerig en met rode wangen. Nog nooit had ze het zo ervaren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 00:49

Nieuw

Daar stond Harper dan. Verscholen in haar warme jas stond ze voor Ryan's deur. Het begon al donker te worden en waarschijnlijk ook koud, maar dat merkte ze niet. Harper had de hele zomer door een plan uitgewerkt. Tenminste ze had besloten het plan te versnellen en simpelweg recht op haar doel af te gaan. Misschien dat, dat beter zou werken. Vastbesloten belde ze aan en wachtte tot er werd open gedaan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 00:56

Ryan zat in zijn joggingbroek en wijde shirt op de bank en keek afwezig naar de televisie. Bij de bel sprong hij op en liep naar de deur. Wie zou er in godsnaam nu voor de deur staan? Dat kon alleen Juliet zijn. Met een brede grijns deed hij de deur open, maar die veranderde algauw in een verbaasde open mond. 'Harper?' vroeg hij ongelovig en deed de deur meer open. 'Kom snel binnen!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 01:01

Harper lachte spontaan toen ze Ryan's verbazing zag. Mensen waren zo snel verrast, dat het haar zelfs verbaasde. Ze stapte naar binnen en drukte zoals het hoorde drie kussen op Ryan's wangen als begroeting. 'Hallo Ryan.' Harper deed haar jas uit en terwijl ze dat deed, keek ze het huis in. Gelukkig, er was geen vervelende Juliet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 01:03

Hij kuste haar beleefd terug en pakte haar jas aan. Bij haar aanstekelijke lach moest hij spontaan glimlachen en nam haar mee naar de woonkamer. 'Wil je wat te eten? Of wat drinken?' Hij keek met een half oog beschaamd naar de televisie, waar hij een enorm slechte politieserie aan het kijken was. Snel deed hij hem uit en wachtte op haar antwoord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 01:13

'Heb je misschien wat thee?' vroeg Harper terwijl ze hem volgde en plaats nam op de bank. Ze had kort naar de tv gekeken, maar ze zette het ding zelf nooit aan, dus had ze geen idee wat er op had gestaan. Ze streek haar lange lokken over één schouder en streek de beige stof van haar jurk glad. Zoals altijd zag ze er gekleed uit, in tegenstelling tot Ryan in zijn jogging broek. 'En hoe gaat het met de beste agent uit het dorp?' vroeg Harper hem met een lach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Ryan

Ryan


Aantal berichten : 242
Geboortedatum : 04-06-89
Leeftijd : 34

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 01:17

'Tuurlijk heb ik dat,' glimlachte hij en liep snel naar de keuken om er twee klaar te maken. Hij was bezig met afkicken van koffie en vooral de donuts. Al snel was hij terug en ging naast haar zitten. Hij voelde zich vreselijk ongemakkelijk naast haar met zijn vrijetijdskleding aan. Hij moest opnieuw lachen. 'Dat gaat allemaal goed. De zaken op het werk verlopen prima en Mystic Falls begint steeds meer te wennen. En hoe gaat het met jou? Klaar met school, nietwaar?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Harper

Harper


Aantal berichten : 165
Geboortedatum : 15-03-55
Leeftijd : 769

Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitimema okt 22 2012, 01:22

Harper vouwde haar handen samen en bleef met haar horloge in het kanten jurkje hangen. Ze maakte zichzelf los en lachte naar Ryan. Ze had bewust haar best gedaan er liever en misschien zelfs mysterieuzer uit te zien dan normaal. 'Gelukkig maar.' Met een oprechte glimlach vertelde ze hem over haarzelf: 'Ja, ik ben begonnen aan een technisch programma aan Yale. Het is vakantie, vandaar dat ik hier ben. En ik wilde je graag weer zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van Ryan Orestes   Huis van Ryan Orestes - Pagina 4 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van Ryan Orestes
Terug naar boven 
Pagina 4 van 5Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: