Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 05:37

Ik keek even omhoog richting zijn ogen bij zijn vraag. 'Het valt wel mee hoe je bent veranderd,' zei ik. 'Je bent nog steeds een schat als je dat wilt zijn, je probeert nog steeds niemand pijn te doen en dat je nu leeft op bloed is dan wel negatief, maar daar kun je zelf niets aan doen.' ik keek hem nog steeds aan. 'Daarbij leef je niet eens door mensen aan te vallen, dus in hoeverre je dat dan nog echt negatief kan zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 07:40

Ik kneep mijn ogen wat dichter en zuchtte. 'Ik ben blij dat ik jou heb. Bijna elke seconde van de dag besef ik me dat ik eigenlijk helemaal geen levenslust meer heb. Dat ik Eleanor even kan opfokken en ervoor zorgen dat ze me bijt... Dag, dag Teoh is het dan.' Ik haalde een hand door mijn haren en beet op mijn lip. 'Ik mis mijn vader zo erg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 08:03

Ik keek op bij wat hij zei. Het was ontzettend lief wat hij zei, de eerste zeven woorden dan. Hij wist het dus ook van Eleanor en wist dus net als ik dat een beet van haar, althans als ze een wolf was, dodelijk zou zijn voor hem. 'Teoh... Nee...' Ik keek hem een verschrikt aan. Niet goed wetend wat ik moest zeggen. 'Zoek hem dan op.' zei ik na een stilte. 'Je hebt dat nummer toch?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 08:14

Ik beet hard op mijn vuist en voelde in mijn ooghoeken tranen opkomen. Ik moest moeite doen om het niet uit te schreeuwen. 'Zoe is bang voor me. Eleanor zei dat ze me dood wil maken. Genevieve gebruikt me en ik kan niet weigeren, want dan sta ik er alleen voor. Daniel durft me waarschijnlijk niet eens meer te spreken. Mijn moeder belt met kostscholen en internaten, om me daarheen te sturen. Mijn hele lichaam is... kapot.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 08:26

Ik ging anders zitten zodat ik hem aan kon kijken, maar besloot hem eerst een knuffel te geven. 'Van Eleanor snap ik niet zo veel, van Daniël weet ik ook niet wat hij nu precies wilt, hoe het tussen jou en Zoë en je moeder zit weet ik ook niet. Ik weet wel dat ik een hekel heb aan Genevieve en je liever niet in haar buurt heb. Niet alleen omdat ze een bloedmooie vrouw is waarmee jij het bed hebt gedeeld, maar ook omdat zij degene is geweest die je dit heeft aangedaan, ik het idee heb dat ze je enkel gebruikt en geen fuck om je geeft. Je staat er ook niet alleen voor. Ik zal er altijd alles aan doen om je te helpen en ik weet zeker dat er ook andere zijn die je willen helpen, als je een keer om hulp vraagt wanneer je dat nodig hebt.' Ik liet mijn duim even over zijn oog door glijden waarna ik mijn hand op zijn wang liet liggen en een kus op zijn voorhoofd drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 08:32

Ik sloeg mijn armen om haar heen in een wanhopige verstrengeling, zo een waar je wilt dat de ander je zo stevig mogelijk vast houd en nooit meer los laat. 'Bedankt Alicia. Bedankt, bedankt, bedankt.' Eindelijk had ik het gevoel niet meer dat ik er alleen voor stond. Ik verborg mijn gezicht in haar nek en huilde met zachte snikken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedo jul 26 2012, 11:04

Ik wreef zachtjes over zijn rug toen hij daadwerkelijk begon te huilen. Zelf probeerde ik geen tranen te laten hoewel deze al wel in mijn ogen stonden, ik kon er echt niet tegen als hij huilde. Het was niet de eerste keer dat ik hem zag huilen en toen was ook ik gaan huilen, maar daar had hij nu niets aan. Ik dacht even aan wat Eleanor in het bos had gezegd. Ik had geen idee wat ze van plan was, maar als ze er al mee was begonnen hielp het niet. 'Ik snap niets van Eleanor, maar ik denk niet dat ze je dood wilt en Dan, Zoë en je moeder houden van je.' Ik twijfelde even of ik eraan toe zou voegen dat ik dat ook deed en deed dat dan ook uiteindelijk. 'En ik houd ook van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo jul 29 2012, 05:04

Ik glimlachte en wreef daarna ruw mijn tranen weg. Ik hield er niet van om bij mensen te huilen, vooral niet bij vrouwen. Ik stond op en liep naar de deur. 'Filmpje kijken? Dat kunnen we beneden doen, daar is er nu niemand en de hele avond ook niet.' Ik liep alvast vooruit naar beneden en bekeek de DVD's.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo jul 29 2012, 05:18

Ik knikte enkel om met hem in te stemmen en volgde hem naar beneden. 'Kies jij maar een film uit,' zei ik terwijl ik naast hem ging staan en mijn ogen over de DVD's liet glijden. Zo veel DVD's keek ik niet dus de kans dat hij een film nam die ik al had gezien was niet zo heel erg groot. 'Ik krijg koude voeten,' klaagde ik giechelend waarna ik op de bank ging zitten en mijn benen opvouwden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:38

Ik pakte de eerste de beste film eruit, een actiefilm, en deed deze in het afspeelapparaat. Ik ging naast haar zitten en keek van haar voeten naar haar gezicht. Grijnzend pakte ik haar voeten vast en legde deze op mijn schoot in mijn handen, om ze zachtjes warm proberen te wrijven. 'Ken je deze film al? Hij is echt enorm goed.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimema jul 30 2012, 00:00

Ik glimlachte toen hij mij voeten op zijn schoot legden en ze warm begon te wrijven. Bij zij vraag pakte ik, een beetje onhandig doordat ik mijn voeten op zijn schoot wou laten liggen, het doosje van tafel en bekeek even de achterkant. 'Nee, ik ken hem niet. Maar ik hou wel van actiefilms,' voorzichtig gooiden ik het doosje weer op tafel. Te laat bedacht ik me dat ik ook telikinese had kunnen gebruiken. Hij wist er tenslotte van. Ik keek richting mijn voeten en zijn handen en was willekeurig blij dat mijn benen glad geschoren waren. Enkel hoopte ik nu wel dat hij niet ging kietelen. Daar kon ik echt niet tegen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimema jul 30 2012, 06:12

'Het is een goede film en ook nog amuserend.' Ik liet mijn vinger over de lengte van haar voet glijden en keek grinnikend naar haar, kijkend of ze moest lachen. Ik liet een van mijn handen over haar been glijden, richting haar hand en pakte deze vast. 'Ik ben blij dat je er bent. Heerlijk ontstressen samen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimema jul 30 2012, 06:33

Ik voelde mijn voet samentrekken en moest lachen toen hij met zijn vinger over mijn voet gleed, hoewel het lachen meer als giechelen klonk. De glimlach bleef toen hij over mijn been heen gleed en mijn hand vast nam. 'Ik vind het fijn, dit, zo samen tijd doorbrengen.' ik keek hem aan en draaide vervolgens een kwartslag en legde mijn voeten tegen de leuning waar eerst mijn rug tegen had gezeten en legde mijn hoofd op zijn schouder terwijl mijn knieën op zijn benen lagen en ik nog steeds zijn hand vast hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimewo aug 01 2012, 03:31

Ik glimlachte toen ze moest lachen, maar liet al snel weer haar voeten los toen ze zich verplaatste. Afwezig legde ik mijn hand op haar hoofd en aaide deze zachtjes, terwijl mijn hersenen weer leken te kraken van het nadenken. Alicia was weer terug in mijn leven, maar ze mocht niet te dichtbij komen. Genevieve zou haar doden. Ik mocht dichtbij komen, maar zij niet bij mij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimewo aug 01 2012, 04:05

Ik richtte me op de film, maar ik kreeg lang niet alles mee wat er gebeurden doordat ik me liet afleiden door de hand van Teoh die op mijn hoofd lag. Met mijn duim streelde ik zachtjes over zijn hand. Ik was echt blij met hoe vandaag verlopen was, zo veel beter dan ik had verwacht. Mijn andere hand bracht ik ook naar de hand van Teoh, die zich om die van mij bevond, waarna ik een beetje afwezig met zijn vingers begon te spelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimeza aug 04 2012, 02:07

Ik kon me niet op de film concentreren, mede omdat ik hem al tientallen keren had gezien, en ook omdat ik maar zat te dubben over wat ik moest doen met Alicia. Zou ze weten dat het onmogelijk was om nog een relatie te hebben? Zij werd ouder, ik niet. Zij ging ooit dood, ik niet. Het was nu al gedoemd om te mislukken en ik hield niet van mislukte dingen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimeza aug 04 2012, 02:40

Mijn ogen waren afgedwaald naar de klok, nieuwsgierig naar hoe laat het was. Later dan ik had verwacht eigenlijk. Dat betekende dat ik na de film maar weer richting huis moest gaan. Ik keek richting Teoh, waarbij het leek dat hij totaal niet bij de film zat met zijn gedachten. 'Waar denk je aan?' vroeg ik nieuwsgierig na een poosje gekeken te hebben hoe hij voor zich uit staarden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo aug 05 2012, 10:34

Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd. 'O niets hoor,' loog ik en keek naar het beeld, waar de aftiteling van de film al was begonnen. 'Ik denk dat Zoe zometeen thuis komt en mijn ouders. Misschien is het beter als je zo weggaat.' Ik glimlachte vriendelijk en stond van de bank op. De tv deed ik uit en pakte Alicia's kleding, die inmiddels al veel droger waren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo aug 05 2012, 10:46

'Jawel, je dacht ergens aan, maar als je het niet wilt delen... Daar zijn gedachten voor, niet waar?' Ik rekte me uit toen ik opstond waarbij ik mijn rug hoorden kraken. 'Ja, mijn moeder wacht op me met eten geloof ik...' zei ik waarna ik opnieuw naar de klok keek. 'Oeps.' Mijn kleding pakte ik van Teoh over. 'Zometeen duurt nog wel lang genoeg dat ik me even hier omkleed toch?' het gordijn zat toch nog dicht, zijn broek verwisselde ik voor mijn shortje en ook zijn shirt ging uit om mijn eigen shirt weer aan te trekken. Ik merkte dat ondanks dat hij me al meerdere keren in mijn ondergoed had gezien ik toch een lichte blos op mijn wangen had.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo aug 05 2012, 10:50

Toen ze zich omkleedde, keerde ik me de andere kant op en probeerde zo goed en zo kwaad te blijven ademen. Zulke dingen konden me nogal laten verlangen naar bloed. Toen ze klaar was, pakte ik de kleding over en deed daarna de deur dicht. Iets te lang dichtbij geweest, besefte ik nu pas, want ik had echt hele erge dorst. 'Tot dat weekend dan maar,' groette ik ongemakkelijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimezo aug 05 2012, 10:56

Ik wist niet zo goed hoe ik moest interpreteren dat hij zich omdraaiden toen hij zich omkleden, zijn reactie op toen ik mijn BH had uitgedaan bij hem in de auto was ook in mijn hoofd blijven spoken. Bij zijn ongemakkelijke afscheid drukte ik vluchtig een kus op zijn wang waarna ik richting de auto begon te lopen. 'Tot over twee weken,' zei ik nog met een glimlach waarna ik kort zwaaiden en in mijn auto verdween.

-Gone-
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimema sep 17 2012, 06:36

New voor Ellie en Zoë, na de vakantie? (:

-

Met haar benen over elkaar zat Zoë op de bank. Niemand was thuis en er was niets op tv, dus ze verveelde zich dood. Voor de zoveelste keer zapte ze langs alle kanalen, hopend dat er iets interessants voorbij zou komen - maar helaas. De zomer was weer voorbij en dit jaar zou ze aan haar laatste jaar van High School beginnen. Alles was zo snel gegaan, maar het was goed geweest om even een weekje samen met Dan weg te zijn van alles hier in Mystic Falls.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:16

Ellie gekleed in een van haar erg vele rokjes met topje en jeansjasje belde aan bij Zoe. Ze had haar bezoekje niet gepland, maar ze had haar beste vriendin verschrikkelijk hard gemist en daarbij hadden ze elkaar nog veel te vertellen. Het feit dat Zoe naar New York was gegaan deze vakantie had haar jaloers gemaakt. Eleanor had nog de tijd gekregen om haar moeder op te zoeken in Los Angels, maar daar stopte het ook.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedi sep 18 2012, 01:28

Toen de bel ging, sprong Zoë op en liep ze naar de deur toe, om deze te openen. 'Ellie!?' riep ze bij het aanzien van haar beste vriendin en sloeg haar armen om haar heen. 'Ik heb je zo gemist hè!' zei ze en liet Eleanor los. 'En je moet me alles vertellen van je vakantie!' Enthousiast zette ze een stap opzij zodat Eleanor naar binnen kon lopen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitimedi sep 18 2012, 06:51

Eleanor knuffelde haar terug en lachte. 'Zo interessant was mijn zomer ook weer niet...' Hierbij liep ze door naar de woonkamer en maakte het zich gemakkelijk op een bank. Ze kwam hier al zo vaak dat het waarschijnlijk niet meer uitmaakte dat Zoë het haar nog aanbood of niet. 'Kamperen met Arthur was leuk! We hebben geprobeerd te vissen omdat het me wel leuk leek om je eigen vangst op te eten, maar ik ving maar geen vis. Echt ik ben er verschrikkelijk in en toen hadden we er een, maar vonden het vies om die proper te maken. Je-weet-wel: alle organen eruit, dus hebben we hem terug gegooid. Het was een leuke, avontuurlijke vakantie met de schat die Arthur is, was het af en toe romantisch. Hoe was je vakantie met Dan? Nog veel late avondjes beleeft?' Plagend stak ze haar tong naar Zoë uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 36 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 36 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 19 ... 35, 36, 37, 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: