Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimedi sep 18 2012, 09:56

Zoë begon te grinniken. 'Kamperen klinkt romantisch. Heerlijk tegen elkaar aankruipen in je slaapzak als het 's nachts koud is.' zei ze dromerig en lachte. 'New York was geweldig, ik was wel kapot moe van al het uitgaan, maar het was zeker de moeite waard. Als ik kon zou ik zo weer teruggaan, echt waar.' Als ze alleen al aan New York dacht kreeg ze een glimlach op haar gezicht. Het was zo geweldig geweest. 'En ben je nog naar Los Angeles gegaan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimezo sep 23 2012, 07:06

Eleanor lachte even. 'Nee, je kent Arthur... Hij is een lieve man en nogal... Braaf? We knuffelen wel en ja... Al de rest die daar bij komt kijken buiten hét intiem zijn. We hebben het er nog nooit over gehad.' Hierbij streek ze door haar haren. 'Uitgaan hé? Ja ja, een beetje vuile dingen op je hotelkamer zeker!' Haar vinger prikte speels in Zoe haar buik. 'Ik ga mee dan; als je terug zou gaan! Naar mijn moeder, ja. LA was leuk als ik géén tijd met mijn moeder spendeerde. Anders was het verschrikkelijk stom. Ze denkt dat ze zeventien is, Zoë. Je had haar kleren moeten zien! Haar borsten hingen bijna uit haar topje, geen BH.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimezo sep 23 2012, 23:25

Zoë glimlachte naar haar vriendin. 'Hij is lief, daar gaat het om. En daarbij is dat beter dan iemand die iedere avond de kleding van je lijf afscheurt, niet waar?' Ergens stond ze ervan te kijken dat ze slechts wat knuffelde en zoende, maar als ze naar Arthur keek had ze het ergens ook wel verwacht. Hij was tenslotte gelovig. Bij haar volgende woorden zuchtte Zoë zachtjes uit en keek naar Eleanor. Ze vond het rot voor Ellie dat haar moeder zich zo gedroeg. Je moeder moest tenslotte een voorbeeld voor je zijn, en dat was zij zeker niet. 'Het spijt me echt voor je Ellie. Als ik iets kon veranderen, dan had ik het gedaan. Echt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimema sep 24 2012, 06:21

'Mijn moeder accepteerde het eerst niet. Mij en Arthur. Toen kregen we ruzie en gaf ze toe. Het is niet heerlijk dat zij met iemand gaat die zeker vijftien jaar jonger is dan zijzelf.' Eigenlijk had ze geen idee gehad hoe oud de vriend van haar moeder was. 'Ach, ze was ooit normaal, maar nu helemaal geschift. Mijn vader is weer meer thuis, maar vult zijn tijd om met tennissen en fietsen dus ja... Ik ga studeren en hij komt terug. Waarom heb ik toch niet zo'n coole vader als jou? En je weet hoe ik ben, Zoë... Ik ben er àlles behalve vies van en om eerlijk te zijn voel ik me ontzettend aangetrokken tot hem. Maar ik wil hem niets laten doen wat hij niet wilt of spijt van krijgt. Maar vertel me! Hoe was New York? Hoe was Daniël?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimema sep 24 2012, 07:01

Zoë glimlachte naar haar. 'Geloof me, je maakt hem niet altijd mee. Zelfs hij kan boos worden.' lachte ze toen ze begon over haar vader. Oké, ze had geluk dat ze een vader als hem had; hij was echt een toffe vader, maar alsnog. 'Heb het er gewoon eens met hem over, gewoon vragen hoe hij erover denkt. Gewoon een gesprek kan geen kwaad, dan dwing je hem nergens toe.' Ze moest lachen toen ze over New York begon. 'New York zelf is al ongelofelijk gaaf en Dan, tja - het was gewoon geweldig. Niemand die je stoort in je kamer, je kan uitgaan wanneer je wilt. Net zolang uitslapen wat je wilt, in bed doen wat je wilt.' Bij het laatste begon ze te lachen en keek naar Ellie. 'Het was gewoon geweldig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:55

'Oh mijn god! Je hebt Dan ontmaagd. Helemaal vergeten.' Even klapte ze in haar handen en lachte. 'Hmm, klinkt heerlijk. Dus is dit het punt waar we het overons seksleven en liefdesleven hebben?' Weer lachte ze en priktte speels in haar buik. 'Papa Starling moest dit eens horen en hij had je nooit naar New York laten gaan! Kom je logeren bij me? Een weekendje op mijn studentenhuis? Dan heb je pas een feestje meegemaakt.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimewo sep 26 2012, 06:35

Zoë begon te lachen en keek haar aan. 'Dat is al oud nieuws, je moet niet achter lopen hè.' grapte ze. 'En ja, dit is dat punt. Dat we als twee volwassen vrouwen over sex praten.' zei ze met een grijns en knikte. 'Ik denk dat ie me dan zou opsluiten en me een stel handboeien om zou doen.' Ze moest lachen om het idee, maar het klonk wel als iets wat haar vader zou doen. 'Oh, ja - dat gaan we zeker doen. En een feestje kan ik wel hebben hè Greenheart.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimewo sep 26 2012, 09:31

'Daniel zou die handboeien nog niet erg vinden, denk ik.' lachte ze en drukte een kusje op Zoë haar wang. 'Ik vind het ergens echt raar, maar wel fijn dat we er nu echt helemaal over kunnen praten. Misschien moet ik het er ook over hebben met Arthur. Als we daar ooit komen. En man, ik heb zin in een feestje!' Ellie strekte haarzelf even uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimewo sep 26 2012, 09:46

Zoë begon te lachen. 'Nou Ellie,' zei ze lachend en gaf haar een zachte tik. 'Het is niet dat we iedere avond het bed in duiken ofzo hoor.' giechelde ze. 'Niet dat dat een verkeerde gedachten is... oké - grapje, nee dat lijkt me echt veel te vermoeiend.' grapte ze en keek haar knikkend aan. 'Ja, ik ook. Gewoon net als vroeger, voor al dat gedoe.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimevr sep 28 2012, 17:36

Eleanor nam afstand van Zoe, maar toch was de tik raak. 'Auwie!' lachte ze en wreef over de plek. Echter deed het helemaal geen pijn. 'Howhowhow! Elke nacht seks met Danny? Ieuw, ik heb opeens echt een verkeerd beeld voor me!' Ze lachte nog steeds en keek haar aan. 'Ik slaap of kom niet meer liggen in jouw bed. Het is maar dat je het weet. Tommy en ik hadden seks en weet je, ik zou het niet erg vinden om dat elke nacht te doorstaan. Ik weet dat het fout mag klinken, maar Zoe... Ik zit in zo een grote chaos en ik weet echt niet hoe ik dit opgelost moet krijgen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza sep 29 2012, 01:07

'Stel je niet aan Ellie, zo erg is het helemaal niet.' zei Zoë lacherig en begon nog harder te lachen. 'Je mag ook op de grond slapen hoor, geen probleem.' grapte ze en ging tegen haar aanliggen. 'Alles komt goed Ellie, zoals altijd komt alles goed.' mompelde ze en keek toen op. 'Wacht, jij had sex met Tommy?' vroeg ze verbaast en dacht even na. 'Tommy die bij ons op school zit, die afgelopen jaar nieuw was?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza sep 29 2012, 07:27

'Ja. Al voor de zomervakantie. Zelfs voor Arthur.' Eleanor legde haar hoofd op dat van Zoë. 'Hij is oké. Niet zoals zijn zussen: Harper en Genevieve. En hij is verliefd op me. Uit iedereen die ik ken moet hij het perse zijn... Ik weet het niet meer, Zoë.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:33

NEW

Zoë had een deken van boven gepakt en zat er dik onder verstopt op de bank. Ze was moe, want ze had de hele nacht niet geslapen, maar ze wilde niet in haar bed liggen. Ze deed dus een poging om op de bank te slapen, maar dit ging helaas niet helemaal volgens plan. Ze werd steeds door van alles afgeleid. De telefoon die ging, wat dingen die buiten gebeurde en ga zo maar door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:36

Teoh deed de deur zachtjes achter hem dicht en kwam het huis binnenlopen. Het was midden in de nacht en hij was uitgeweest, dus deed hij extra zacht om de anderen niet wakker te maken. Toch kon hij zich maar net weerhouden om te schreeuwen toen hij bijna op iemand ging zitten die op de bang lag. 'Zoe?' vroeg hij zachtjes en moest lachen. 'Ben je zo erg bezig geweest in je bed met Daniel dat het niet meer te beslapen valt?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:39

'Nee, ik had geen zin om boven te liggen, dus ik dacht ik ga op de bank liggen. Maar ik kan niet slapen... Waar kom jij eigenlijk vandaan?' Ze was inmiddels rechtovereind gaan zitten en keek hem nieuwsgierig aan. Ze zag Teoh niet meer zo vaak, niet sinds hij - nou ja, je weet wel - een vampier was geworden. Bah - ze haatte dat woord.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:41

Hij ging naast haar zitten en legde haar hoofd op zijn schoot. 'Tja, ik ging een beetje wat cafeétjes af. Je weet wel, wat we vroeger altijd met de hele groep deden. Niet dat veel mensen meer met me te maken willen hebben.' Hij haalde afwezig zijn schouders op en streek met zijn hand door haar haren. 'Ik heb je veel te lang niet meer gesproken. Hoe gaat het leven? Hoe was je vakantie?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:45

Ze ging maar niet in op zijn eerste woorden in en glimlachte. 'Mijn vakantie was super. New York, heerlijke stad - en ik was er natuurlijk met Dan, dat mag ook niet vergeten worden.' giechelde ze. 'En verder gaat het wel goed, ik doe m'n ding - school gaat goed. Je weet wel.' Ze sloeg haar armen om hem heen en legde haar hoofd op zijn schouder. 'Ik heb je gemist.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:48

'New York is inderdaad geweldig,' stemde hij geheel met haar in en sloeg ook zijn armen om haar heen. Liefkozend drukte hij een kus op haar wang en streelde over haar haren. 'Fijn dat school goed gaat en dat het ook met Daniel allemaal goed is. Ik zie jullie serieus allemaal kinderen krijgen, vooral tweelingen of drielingen.' Hij legde zijn hoofd op de hare en knikte. 'Ik jou ook. Echt heel erg.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:50

Zoë begon te lachen. 'Hoeveel nichtjes en neefjes wil je?' lachte ze en keek hem aan. 'En hoe gaat het met jou? Nog steeds samen met... Genevieve?' Ze had die vrouw werkelijk waar nog nooit gezien. Ze wist alleen dat ze een vampier was en Eleanor had haar verteld dat ze ontzettend veel macht hadden, meer wist ze niet. 'We moeten binnenkort maar eens iets gaan drinken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 01:53

'Een heleboel! Honderden! Duizenden!' grapte hij en keek haar toen peinzend aan. Tja, hoe ging het met hem? 'Op zich gaat het wel goed, denk ik,' mompelde hij bedenkelijk. Hij was een vampier, dat was natuurlijk rottig, maar het ging wel goed met hem. 'Samen met Genevieve? Nou ja, we hebben geen relatie, maar gaan nog wel met elkaar om. Het is meer fysiek en voor het publiek.' Hij glimlachte en knikte. 'Gaan we doen. Wil je nu wat drinken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 03:39

'Duizenden, tuurlijk Teoh - gaan we doen.' lachend gaf ze hem een duwtje, iets wat hij waarschijnlijk niet eens zou voelen. Ergens had ze wel een flauw vermoeden dat die Genevieve niet serieus was, dat ze hem gebruikte - maar ze had het lef niet om het tegen hem te zeggen, wie weet wat hij zou doen. 'Ja, ik lust wel iets - kijk maar wat er in de koelkast staat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 05:15

Hij wreef met zijn hand over zijn buik bij het aanblik van al dat lekkers in de koelkast. Hij was blij dat hij nog wel het verlangen naar mensenvoedsel heeft behouden. 'Wil je ijs? Ben&Jerry's? Eigenlijk heb je een keuze, want ik heb er zin in.' Hij pakte twee lepels en het pak en liep daarmee terug. 'Ja, maar ik ga niet op ze passen hoor. Dan krijg je allemaal oom Teoh kinderen en worden ze net als ik.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimeza okt 20 2012, 05:20

Zoë begon te lachen. 'Ik weet t, ik heb inderdaad geen keuze.' Al snel zag ze Teoh aan komen lopen met een bak Ben&Jerry's en ze begon te grinniken. 'Je bent nog steeds een vreetzak, net als altijd.' grapte ze, pakte een lepel en nam een hap. 'Maar ja, dit is ook gewoon hemels.' Ben&Jerry's was heerlijk. 'Oh, nee dat moeten we niet hebben inderdaad...' zei ze peinzend en begon te lachen. 'Nee hoor, je bent een schat.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimedi okt 23 2012, 02:44

Hij pakte een lepel en nam een grote hap van het ijs. 'Ik blijf altijd honger hebben,' zeurde hij en grinnikte. Opnieuw nam hij een hap en keek haar toen aan. 'Heb jij het idee dat jouw vader en mijn moeder me doorhebben? Wat ik ben enzo?' Benieuwd bleef hij haar aankijken en hield toen een lepel met ijs voor haar mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitimedi okt 23 2012, 02:46

Zoë haalde haar schouders op. 'Voor zover ik weet niet. Ze weten dat je veranderd bent en dat er iets aan de hand is, maar ze lijken niet door te hebben wát het precies is. Ik moet vaak genoeg aanhoren of dat ik er misschien iets mee te maken heb. Ze denken ook dat je een relatie hebt met een oudere vrouw.' Zoë moest even lachen. 'En dat je helemaal ingepalmd bent door haar en dat je daarom zo weinig thuis bent en zo weinig van je laat horen.' Ze nam een grote hap ijs en lachte. 'En ik blijf gewoon volhouden dat ik nergens iets vanaf weet.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 37 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 37 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: