Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 07:39

'Hopelijk staan die twee elkaar al weer op de bek te nemen.' Ik stond recht en trok Zoë met me mee. Er speelde muziek en ik wou het voor ons beiden interressant houden. Hierbij bewoog ik op de muziek terwijl ik haar kusjes gaf hier en daar. 'Ik blijf wel vanacht. Alweer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 08:15

'Kunnen we er niet gewoon over ophouden?' vroeg ik. Er kwam weer een glimlach rond mijn lippen bij zijn woorden. Ik sloeg mijn armen om hem heen en kuste hem terug waarna ik mijn hoofd tegen zijn schouder aan legden. Vanavond was echt raar verlopen, en ik kon Eleanor nog steeds wel door haar kop schieten, maar dit was fijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 08:25

Ik knikte en streelde haar rug. 'Goed idee,' fluisterde ik en streelde zachtjes haar nek met mijn lippen. We zaten nog steeds op de grond, in de werkkamer van Zoe's vader. 'Kom, anders gaan we even naar mijn kamer. Dit is de kamer van Zoe's vader en nogal verboden gebied.' Ik stond op en trok haar omhoog, om weer mijn lippen glimlachend op de hare te drukken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 09:30

Ik zette een glimlach op en kuste hem zachtjes. 'Je bent een schat,' Zei ik tegen zijn lippen aan en bewoog zachtjes mee op de maat. Alicia en Teoh waren ergens boven en de rest kon ik ook nergens meer bekennen. 'Het lijkt erop dat dit feest niet echt meer een feest te noemen is,' Mompelde ik en zuchtte even. Ik had me nog wel zo verheugd hierop, maar goed - maakt niet uit.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 10:02

Ik keek haar meelevend aan en streelde over haar rug. 'Waar praat jij nu over? Het exclusieve feestje van Zoe en Dan is nog maar net begonnen. Logeerpartij! Whoehoe!' Ik grijnsde waarbij ik haar aankeek en weer een kus op haar lippen drukte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 10:03

Ik schudde even mijn hoofd. 'Ik had het ook kunnen weten ook hè, jij zit nooit ergens waar je mag zitten.' er verscheen even een glimlach rond mijn lippen waarna ik me door Teoh overeind liet trekken. Ik plaatste een kus op zijn kin waarna ik hem aankeek. 'Ik ben eigenlijk best wel benieuwd naar je kamer...' gaf ik eerlijk toe. Vluchtig ging ik met mijn hand langs mijn oog waarbij ik me ineens bedacht dat ik make-up op had. Bah, ik droeg niet vaak make-up en dan zul je net zien dat als je het opdoet het enorm is uitgelopen. 'Hmm Teoh... Zit mijn mascara nog op mijn wimpers of niet?'

-Elisa is ergens tussendoor verdwenen haha-
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimedi maa 27 2012, 10:08

Mijn gezicht begon te stralen, waarna ik moest lachen. 'Daar heb je gelijk in, Danny.' Mijn blik gleed over hem heen. Op een of andere manier kon hij me altijd beter laten voelen op momenten dat ik het nodig had. Hij wist wat ik nodig had om weer de oude ik te zijn. 'Love you,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 02:57

Ik lachte om haar woorden en knikte instemmend. 'Klopt, ik houd niet zo van braaf zijn.' Ik keek haar aan en grinnikte zachtjes. 'Word niet paniekerig als ik zeg dat je make-up overal nu op je gezicht zit, want ik vind het wel iets hebben.' Ik prikte plagerig in haar buik en drukte een kus op haar lippen, waar geen make-up zat. Ik pakte haar hand en nam haar mee naar mijn kamer. Ik had geprobeerd mijn kamer op te ruimen, maar het werd alleen maar nog rommeliger. 'Struikel niet!' waarschuwde ik haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 04:08

Ik volgde Teoh richting zijn kamer en keek hem aan toen hij me waarschuwde, 'Zo vol kan je kamer toch niet zijn' zei ik plagend waarna ik hem naar binnen volgden. 'Oké laat maar...' lachte ik toen ik door zijn kamer heen keek. 'En dan vind mijn moeder mijn kamer een zooi als mijn bureau vol ligt,' pruilde ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 04:32

Ik grinnikte en plofte op mijn bed. 'Mijn moeder zegt er nu niets meer over. Ze zeurt al vanaf dat ik geboren ben dat ik mijn kamer op moet ruimen, maar nu heeft ze het opgegeven.' Ik grijnsde breed en ging comfortabel liggen, terwijl ik op de plaats naast me klopte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:07

'Het boeit je ook gewoon niet.' Het klonk meer als een vraag dan als een vaststelling. Oppassend waar ik ging staan liep ik naar zijn bed toe waar ik op ging zitten. 'Je hebt hier toevallig niet een spiegel bij de hand?' vroeg ik terwijl ik met mijn duim onder mijn ogen wat makeup resten wegveegden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:16

'Klopt,' zei ik simpelweg en legde een arm onder mijn hoofd, terwijl ik met de ander door Alicia's haar gleed. Het was mooi en zacht. 'Nope, alleen in de badkamer. Maar wees gewaarschuwd, daar liggen al Zoe's enge spullen, zoals krultangen en make-up en nog meer van die rare dingen.' Nu streelde ik met mijn hand haar rug en liet een vinger over haar ruggenwervel glijden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 06:51

Ik sloeg mijn armen om Zoë en keek toe hoe Teoh en Alicia naar boven slopen. 'Hopelijk maken die twee niet al te veel lawaai,' lachte ik om mijn eigen domme grapje en drukte een kus op haar lippen. 'Hmm, words so beautiful.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:10

Ik grinnikte eventjes bij het idee en stopte met dansen toen de muziek ook stopte. Ik zette de radio uit en keek hem even aan. 'Kan ik je verblijden met iets te drinken of iets anders?' Ik liep naar de keuken toe en schonk een glas cola in voor mezelf. Geen alcohol voor mij vandaag, hoeveel we dan ook in huis hadden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:16

'Met een drankje en een kusje, misschien.' Ik volgde haar en bleef in de deuropening staan. 'Een zoete colakus lijkt me wel wat.' Enkel keek grijnzend naar haar. 'En ik heb zitten denken. Zullen we zo weer een film opzetten? Of zoiets?' Ik begon wat glazen op te ruimen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:21

'Een colakus en wat te drinken, dat moet lukken.' Grapte ik en schonk wat te drinken voor hem in. Vervolgens gaf ik hem een kus en lachte. 'En voldeed dat?' Bij zijn volgende opmerking begon ik te lachen. 'Film kijken hè, volgens mij wil je gewoon kleffen. Niet dat ik daar enig probleem mee heb.' Zacht kuste ik hem op zijn lippen en krulde de mijne op tot een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:21

'Oja, enge meisjes spullen, die in de verste verte bij ons thuis niet te vinden zijn.' lachte ik. Automatisch rechtte ik mijn rug een beetje toen hij met een vinger over mijn ruggenwervel ging, wat niet kwam omdat het niet fijn was. Ik ging iets verder op zijn bed zitten en legde mijn hoofd op zijn borstkas. 'Dan moet je me hier maar beschermen voor al die enge dingen,' zei ik waarbij ik wat meer tegen hem aan kroop. 'Is het echt erg of valt het wel mee?' vroeg ik, gezien ik nu het idee had dat mijn hele gezicht onder zat.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:36

Ik grijnsde en keek haar aan. 'Stiekem wil ik enkel maar kleffen met je, maar durf het stiekem niet te zeggen.' Ik trok haar mee en nam het glas aan. 'Ik val echt zo Teoh nog aan trouwens.' Ik dacht aan mijn belofte met de videocamera. Soms was ik briljant.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:41

Ik sloeg mijn arm om haar heen en trok haar tegen me aan. 'Dan is jouw huis gelukkig veilig. Weer een reden om vaak bij je langs te komen.' Ik grijnste en keek haar even aan. 'Ik vind het wel iets hebben. Je lijkt net een pandabeer en ik vind pandaberen leuk.' Ik grinnikte opnieuw en ging weer liggen, terwijl ik haar hand vasthield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 07:59

Ik keek hem aan en moest lachen. 'Maar meisjes vinden het niet leuk om eruit te zien als panda beren,' ik ging weer met mijn vingers langs mijn ogen in de hoop dat het er af ging, wat wel resulteerden in zwarte vingers. Mijn andere hand lag nog in die van Teoh. 'Zal ik anders van jou een panda maken?' vroeg ik terwijl ik met de hand met zwarte vingers boven zijn gezicht hield.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:10

Ik sloot mijn ogen en knikte. 'Altijd al mijn wens geweest om een pandabeer te zijn.' Ik grinnikte zachtjes en streelde op de tast haar middel. 'Hoeveel vriendjes heb je eigenlijk ooit gehad?' vroeg ik nieuwsgierig. Op dat vlak wist ik eigenlijk heel erg weinig van Alicia, eigenlijk niets. Ik opende mijn ogen en drukte een snelle kus op haar lippen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:20

Ik ging met een schone vinger over zijn gezicht heen alsof ik rondjes om zijn ogen maakte. Ik lachte kort bij zijn vraag, maar voor ik antwoord kon geven gaf hij me een kus. Met een glimlach keek ik hem even aan. 'Raad eens,' zei ik plagerig, maar nieuwsgierig naar was hij zou antwoorden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:34

Ik probeerde haar vinger met mijn mond te kunnen bereiken en beet er heel zachtjes in. Ik lachte om haar woorden en dacht even na. Ik kende haar nog niet zo lang, dus ik had ook nooit opgelet of ze een relatie had. 'Nou, zeker wel vijf denk ik?' Ik was altijd slecht in raden. 'Hoeveel denk je bij mij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia


Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:48

Ik lachte kort toen hij in mijn vinger beet. 'Fout,' glimlachte ik. 'Minder, je bent mijn derde vriendje ooit.' Ik keek hem aan, 'Dus voel je vereerd.' Ik dacht na over hoeveel ik er dacht van hem. Eigenlijk had ik er nooit echt bij stil gestaan, maar er hadden genoeg roddels de ronde gedaan. 'Ik heb geen idee, meer.' antwoorden ik enkel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitimewo maa 28 2012, 08:53

Ik haalde even verbaasd mijn wenkbrauwen op. Dat had ik eigenlijk niet verwacht. 'Ik voel me zeker vereerd.' Ik dacht na over haar woorden en haalde even mijn schouders op. 'Ik heb met heel veel meiden gedate en met ze gegaan, maar veel relaties nou ook weer niet. Je kent mijn angst ervoor. Ik denk meer dan zes..' Ik wist het ook niet meer precies. Voor Alicia flirte ik met elk meisje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 20 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 29 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: