Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma apr 23 2012, 08:52
Ik liep met ze mee naar de keuken. Ik hoorde wat ze alledrie zeiden en zuchtte even. 'Meiden, jullie zijn nu wel op haar feest, hè? Dus nu niet meer klagen, want jullie wisten dat het waarschijnlijk zo zou worden. En het wordt hartstikke leuk. Maar onthoud dat Ellie vandaag even in het zonnetje staat.' Ik zei het aardig en was ook niet boos. Ze moesten er gewoon een leuke avond van maken, ongeacht waar ze waren.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma apr 23 2012, 09:06
'Dat is een geheim.' Zei ik grinnikend en sloeg een arm om haar heen. 'Ik weet zeker dat je het ontzettend leuk gaat vinden.' Ik begon al te lachen bij het idee van het cadeau. Het was gewoon te leuk voor woorden en eigenlijk kon ik niet wachten om te zien hoe ze zou reageren.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di apr 24 2012, 21:56
'Cola is prima.' zei ik terwijl ik Alicia de cola overhandigde en me op Logan richtte. 'Sorry, maar het is verdomde moeilijk te doen als iemand al zo begint.' Ik zuchtte en leunde tegen het aanrecht. 'Maar je hebt gelijk, ik zal mijn best doen.' Als bewijs daar van zette ik een brede glimlach op en keek van Alicia naar Logan. Het zou vast leuk worden.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 03:50
Ik schonk de drie glazen in en glimlachte enkel even naar Logan. 'Het was een grapje, rustig maar Logan. Ik zal me gedragen.' zei ik. 'En ik en Frances gaan onszelf vast prima vermaken.' zei ik. Het klonk in ieder geval zekerder dan dat ik er zelf over dacht. Ik vroeg me echt af waarom ik was gekomen. Ja, Om Frances gezelschap te houden en Teoh zou ook komen. Aan de andere kant als ik bij elk ding wat ik zei een opmerking naar me hoofd kreeg had ik beter thuis kunnen blijven.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 04:34
Opgesloten in een of andere taart voelde ik dat ik opgetild werd. We waren vast aangekomen bij Ellie's huis, en eigenlijk was ik daar wel blij om, want ik begon toch redelijk naar claustrofobie te nijgen. Even moest ik random grinniken, omdat ik Eleanors gezicht wou zien als ik opeens tevoorschijn zou komen. Ik hoorde dat de twee personen op de deur sloegen en wachtten tot iemand open zou doen.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 04:46
Even giechelde ik en keek mijn beste vriendin aan. 'Dat is niet heerlijk, Zoë!' Op dat zelfde moment ging de bel. 'Denkt iedereen nu echt dat ik iedere keer de deur ga openmaken.' Al geïrriteerd stapte ik de richting in en deed deze open. 'Service!' Hierbij ging ik aan de kant en keek naar de grote taart die mijn woonkamer werd ingereden. 'ZOE! OMG! Je gaat er zo voor moeten als daar een stripper inzit.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 07:17
Toen er werd aangebeld, begon ik te lachen en bleef ik halverwege de kamer staan. Ik wilde wel antwoorden, maar ik kom simpelweg gewoon niet stoppen met lachen. 'Ik moest het gewoon doen Ellie, het was gewoon te mooi voor woorden.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 09:12
'Wacht maar af jij! Ik geef je een heel leger van strippende mannen die je met taart omver blazen.' Ik stak mij tong uit en bekeek de taart nog eens goed. Zo was het enkel een erg grootte taart en stond ik me om helemaal niks druk te maken.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 09:18
'Wie zegt dat er een stripper inzit? Wie weet is het wel gewoon alleen een taart.' Natuurlijk was het niet alleen een taart, maar dat hoefde zij nog niet weten en al helemaal niet dat het Teoh was die in de taart zat.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 09:31
Ik hoorde dat er open werd gedaan, voelde dat ik weer opgetild werd, werd daarna weer neergezet en hoorde als laatste de stemmen van paar mensen. Ja, ik had er zin in. Gelukkig had ik al wat gedronken zodat ik helemaal los kan gaan. Ik wachtte op een mooi moment en brak toen de bovenkant van de taart open, om Eleanor grijnzend aan te kijken. 'Happy birthday, beautiful and wonderfull Eleanor!' riep ik, terwijl ik nog half in een taart stond met alleen een boxer aan en een strikje om mijn nek.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 09:39
Even viel mijn mond lichtjes open van verbazing. 'Teoh? You bad ass!' Hierbij keek ik even naar Zoë. 'Wel, bedankt voor deze sexy.' Ik floot even lichtjes. 'Je ziet er goed uit en bedankt.' Enkel kon ik lachen en wou drinken, maar wist dat ik me dan wel zou verslikken.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 25 2012, 09:58
Mijn blik was getrokken door de enorme taart die werd neergezet terwijl ik mijn cola rustig dronk.Ik verslikte me even toen Teoh met een ontbloot bovenlijf half uit de taart kwam met een strik om zijn nek. En dat had hij niet even kunnen zeggen? Laat hem alsjeblieft gewoon een broek aan hebben. Alsjeblieft, heb een broek aan, alsjeblieft klonk er in mijn hoofd.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart do apr 26 2012, 03:00
Ik lachte vrolijk en klom uit de taart. Het was ook nog eens echte taart. Ik haalde mijn vinger erlangs en stopte hem in mijn mond. Daarna tilde ik Eleanor op en glimlachte. In mijn ooghoeken zag ik Alicia staan. Nadat ze had verteld dat ze een heks was, had ik haar niet meer gesproken. 'You sexy birthday girl,' plaagde ik haar en zette haar weer neer, om een kus op haar wang te drukken. 'Je laat je cheerleader moves toch wel vanavond zien he? Jij trouwens ook Zoe!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart do apr 26 2012, 03:14
'Laat jij je danskunsten maar zien, Gard.' Grapte ik en sloeg mijn armen ook om Ellie heen. 'Gefeliciteerd lieverd!' Ik drukte een kus op haar wang en keek vervolgens naar de taart. 'Volgens mij mogen wel wel beginnen met eten als we dat ding ooit op willen krijgen.'
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart do apr 26 2012, 03:38
Met een vies gezicht keek ik naar Teoh. Die gast moest altijd in de schijnwerpers staan of zonder kleding. Ik keek even met een pruillip naar hem. Ik wist dat hij gespierd was, - hij sportte altijd, - maar het maakte me onzeker. Zijdelings keek ik Frances aan. Zou zij van hele gespierde mannen houden? Zelf mocht ik niet klagen, maar ik was geen Daniel of Teoh.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart do apr 26 2012, 03:54
Verbaasd keek ik toe toen er eerst een geweldige grote taart en vervolgens een half naakte Teoh de kamer in kwamen. Hoe kwam die jongen toch op al die ideeën. Ik wierp een blik op Alicia die al net zo verbaasd leek en vervolgens op Logan die een vreemde blik droeg. Ja, deze avond ging nog heel gezellig worden. Me afwendend van het hele gebeuren nam ik een slok cola en zuchtte.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart do apr 26 2012, 08:07
Enkel lachte ik om Teoh. Misschien lachte ik hem wel uit en liet me vastnemen en drukte een streek een heleboel taart in zijn gezicht in plaats van hem terug te kussen. 'Dankjewel, onderbroekmans. Hierna knuffelde ik Zoë, maar ook deze besmeurde ik onder de taart. 'Ja, begin maar.' Al lachend rende ik me weg. Behoudend van een voedselgevecht.
Teoh
Ik lachte toen ze me besmeurde met taart en gooide zelf ook wat stukken achter haar aan, toen ze wegrende. 'We gaan toch wel nOG zingen hè?' riep ik achter haar aan. Ik sloeg een arm om Zoe heen en grinnikte. 'Denk je dat ze blij was met haar cadeau?' Ik keek haar even breed lachend aan. 'Als ze me geld geeft, wordt het nog een leuker cadeau!'
Zoë
Ik gaf een klein gilletje toen Eleanor een stuk taart in m'n gezicht smeerde. Ik wilde haar in eerste instantie achterna rennen, maar ik werd tegengehouden door Teoh. 'Natuurlijk vind ze het een leuk cadeau.' Zei ik lachend en gooide een stuk taart naar hem toe, om vervolgens onder zijn greep uit te komen en achter Eleanor aan te rennen.
Eleanor
'Dat heb ik gehoord, Gard! En misschien!' riep ik en liep door de deur schuifdeur naar de tuin toe. Daar stond de jaccuzi heerlijk te wachten. Al snel had ik mijn kleedje uit en het stukje taart dat op mijn been hing weg om zo in de jaccuzi te springen. Over mijn schouder zag ik hoe Zoë er aankwam lopen en lachte.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 28 2012, 01:14
Ik was werkelijk helemaal besmeurt met taart en begon te grijzen toen ik bij de Jacuzzi stopte. 'Als ik er nu in ga, vervuil ik je hele jacuzzi.' Grinnikte ik en keek haar met een pruillipje aan. 'Hij is overigens wel erg lekker.' Ik likte mijn vinger af en begon met het verwijderen van de taart uit mijn haren.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 28 2012, 04:16
Ik kon het niet laten om even over mijn schouder naar Alicia te kijken. We hadden nog niet met elkaar gesproken en het leek me ook niet zo'n goed om dat nu te doen. Lachend liep ik achter Zoe en Eleanor aan. Zelf zat ik ook onder de taart, dus ik pakte een random bak met water en gooide het over mijn hoofd. 'Shit, Ellie, had je niet even kunnen zeggen dat dit ijskoud is?' riep ik lachend en sprong ook in de jacuzzi.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 28 2012, 04:21
'TEOH! Ik had nog gezegd dat je echt je zwemshort moest meenemen en geen speedo onderbroek.' Ik keek hem met een plagende pruillip aan. 'Wel, karma heeft je terjuist dus al te pakken genomen.' Weer keek ik naar Zoë. 'Je kan je stiefbroer nadoen of slim zijn en gewoon het van je afvegen met de handdoek.' Hierbij glimlachte ik.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 28 2012, 04:39
Met een grijns pakte ik een van de handdoeken en wreef de taart van mijn huid af. Uiteindelijk gingen mijn kleren ook uit en bleef alleen mijn ondergoed over. Ach - ondergoed.. Bikini.. Wat was het verschil? Ik snapte nooit zo goed waarom mensen er zo'n probleem van maakte als ze in hun ondergoed gezien werden, maar vervolgens leuk rond paradeerde in hun bikini.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 28 2012, 04:43
Ik grijnste en leunde achterover in de jacuzzi met mijn handen achter mijn hoofd. Ja, dit was fijn. Al bracht het wel weer herinneringen op van de vorige keer dat ik hier zat. 'Ja sorry, ik houd ervan als alles goed strak zit,' plaagde ik terug en keek even weg toen Zoe zich uitkleedde. Het was raar, bij anderen zou ik dat niet doen, maar ik zie Zoe nu echt als mijn zusje.