Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 28 2012, 05:06

Ik keek naar Teoh die naast me zat en bedacht me opeens hoe hard dit weer leek op de vorige keer. Enkel zou het niet meer plaats vinden. 'Heb je ruzie met Alicia?' Hierna keek ik naar Zoë die zich uitkleedde. 'Jij ook al, Starling?' Ik lachte even kort en keek daarna even naar de sterrenhemel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 28 2012, 05:09

'Hé, als jullie erin zitten, dan kom ik ook.' Zei ik grijnzend en stapte in de heerlijke warme jacuzzi. Ik was waarschijnlijk niet de enige waarbij dit herinneringen opriep, maar dit keer zou alles anders gaan. 'Oké, dit is veel beter dan besmeurt zijn onder taart.' Ineens bedacht ik me dat de helft nog binnen stond. Oeps.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 28 2012, 06:53

Ik keek glimlachend hoe Zoe de jacuzzi instapte, maar die vervaagde lichtjes toen Eleanor vroeg of ik ruzie had met Alicia. 'Ja,' zei ik dus maar eerlijk en haalde mijn schouders op. 'Nou ja, ik ben boos. Zij niet.' Ik strekte me vermoeid uit en sloot mijn ogen, maar opende die weer bij Zoe's woorden. 'Pas maar op Starling, je brengt me op ideeen.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 28 2012, 19:50

Even streelde ik over een arm van hem. Ze leek gespannen. Gespannender dan normaal. Echter zou ik er niets meer over zeggen als hij dat zo wou. Hierna keek ik weer naar Zoë. 'Blijf je soms ook slapen?' Ik had zin in gezelschap.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza apr 28 2012, 20:11

'Natuurlijk blijf ik slapen.' We hadden het dan wel niet echt afgesproken, maar ik had er wel op gerekend. Ik drukte een kus op Eleanor's wang en glimlachte. 'We blijven gewoon de hele nacht hier zitten en komen vervolgens als twee verrimpelde dronken gekken eruit.' Zei ik lachend en keek naar Teoh toen hij zei dat hij ruzie had met Alicia. Ik zou het wel thuis een keer vragen. Dit was geen geschikte tijd.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 29 2012, 03:26

Ik keek Eleanor aan bij de aanraking en kreeg weer die tegenstrijdige emoties in me, die nu vooral kwamen doordat Alicia en ik een soort van ruzie hadden. Kort dook ik met mijn hoofd onder water en kwam weer naar boven. Ik pakte een fles drank die naast de jacuzzi stond en nam paar flinke slokken.
Arthur

Arthur

Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 29 2012, 06:26

Toen ik bij Eleanor's huis aankwam was ik verrast dat de deur openstond(?) en na eerst nog beleefd aan te bellen, liep ik maar rechtstreeks naar binnen omdat er niemand aan de deur kwam. Met mijn jas over mijn arm liep ik de woonkamer in en keek de ruimte rond. Ik was blij dat ik mijn spijkerbroek en simpele sweater weer eens uit de kas had gehaald, zelfs zo zag ik er nog netter uit dan iedereen hier. Ik was blij Alicia te zien. Ik glimlachte als begroeting, ook naar Frances en, als ik het goed had, Logan. 'He, jij weet niet toevallig waar Eleanor zich schuil houdt?' Nerveus keek ik Alicia vragend aan, ik wilde niet eens weten wat ze nu wel niet dachten.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 29 2012, 08:55

Ik keek even naar Teoh waar water vanaf droop. Hierna keek ik met een glimlach naar Zoe. 'Arthur had ook beloofd om te komen dus dan ga ik er wel even uit... Gaat het wel, Teoh? Ga je niet dronken voeren!' Ik nam de fles en zette deze helemaal aan mijn kant.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimezo apr 29 2012, 10:00

'Hmm.. Voor deze keer mag je de jacuzzi dan wel verlaten.' Zei ik lachend en keek naar Teoh die de smaak goed te pakken had. 'Dronken worden in de nacht.. Niet binnen tien minuten Teoh.' Merkte ik droog op en keek beide even aan.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimedi mei 01 2012, 05:10

Teoh nam nog een slok, maar spuugde het meeste uit bij Eleanors woorden. 'Arthur komt?' zei hij ongelovig en zette grote ogen op. Pruilend als een klein kind liet hij de fles wegpakken en zakte het water in. 'Wat vind jij daar nou van, Zoe, dat Arthur komt?' vroeg hij, toen Eleanor was weggelopen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimedi mei 01 2012, 05:12

'Ik vind het leuk voor Eleanor,' Zei ik tegen Teoh en keek hem aan. 'Ze lijken het goed met elkaar te kunnen vinden, dus ben ik blij voor haar.' Zei ik oprecht en keek naar de half lege fles. 'Volgens mij heb je al genoeg op voor vandaag.' Zei ik lachend.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimevr mei 04 2012, 11:22

Ik ga me een beetje afgewend van wat er gebeurden in de woonkamer met mijn rug meer die kant op. Kort had ik die kant opgekeken en toen een blik opgevangen van Teoh. Nee, dit vond ik echt helemaal niks. Waarschijnlijk was hij het niet eens met me eens dat hij wel even had kunnen mededelen dat hij in ondergoed uit een taart zou komen. Bij Eleanor - of all people. Ergens verwachtte ik dat hij dan zou zeggen dat ik tenslotte ook niet had verteld dat ik een hels was. Maar dat was niet te vergelijken, toch? Zelfs mijn gedachten klonken onzeker erover. Ik wou echt dat het goed kwam tussen mij en Teoh, maar ik had gewoon niet het idee dat het zou helpen om hier met hem te praten. Ik had het idee dat hij tijd nodig had, en dat ik dus niet even voor zijn deur moest komen staan. Maar daardoor miste ik hem enkel. Ik schrok op uit mijn gedachten toen ik werd aangesproken. Het duurde even tot het tot me doordrong dat het Arthur was en wat hij vroeg. 'O hey, ik wist niet dat je met Eleanor om ging.' zei ik even verbaasd. Niet dat ik me er echt mee bezig hield, maar toch, het had nooit als een logische combinatie in mijn gedachten op kunnen komen. Maar goed dat had misschien ook te maken met hoe ik me tegenover Eleanor voelde. 'Buiten in de Jacuzzi,' zei ik. Kort keek ik hun kant op waarna ik mijn rug weer daar heen keerde en een slok nam van mijn cola.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 06:16

Ik glimachte dankbaar. 'Dankje.' Haar verbazing negeerde ik maar en ik draaide me om naar buiten. Was het zo vreemd dat ik met Eleanor omging? Zeker niet aangezien ik ook met andere leerlingen omging. Daar buiten zag ik Eleanor naast de jacuzzi staan met Teoh en Zoë er in. Wat ongemakkelijk lachte ik naar Eleanor. 'Gefeliciteerd, Ellie.'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 07:35

'Ik denk van niet,' mompelde Teoh als antwoord toen hij Arthur aan zag komen lopen. Nee, hij mocht de man echt niet. Achter Arthur ving hij opnieuw een blik van Alicia op. Het was of de slijmerigheid van Arthur aan horen, of Alicia confronteren. De keuze was gemakkelijk. Teoh stapte uit het water en maakte zich snel droog, terwijl hij naar Alicia liep. Niet wetend wat te zeggen leunde hij tegen de tafel en keek haar aan. 'Hey.'
Elisa

Elisa

Aantal berichten : 737
Geboortedatum : 20-04-71
Leeftijd : 253

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 08:14

Teoh kwam bij ons staan en ik kon enkel even glimlachen en hem aan kijken. Hoewel de glimlach niet echt breed was 'Hey,' zei ik enkel. Niet echt wetend wat ik kon zeggen. Ergens was het wel grappig dat hij weer in niet meer dan een onderbroek voor me stond. Dat het was vanwegen de verjaardag van Eleanor met een strik uit een taart was dan weer een beetje heel veel minder.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 08:19

Hij keek haar peilend aan en pakte daarna haar hand, om haar mee te nemen naar een hoek in de kamer waar het leeg was. Hij leunde tegen de muur en wreef even over zijn kaak. 'Hoe gaat het?' vroeg hij en keek haar benieuwd aan. 'Leuk dat je ook bent gekomen.' Hij praatte over koetjes en kalfjes om maar het onderwerp te vermijden. Eigenlijk wist hij niet eens waarom hij naar haar toe was gegaan.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 08:55

Terwijl hij me aan mijn hand mee nam naar een hoek waar er geen mensen stonden. Het enige wat ik hoopte was dat hij mijn hand niet los liet. ''Ik heb nog nooit zo vaak op het punt gestaan naar je toe te gaan... Ik mis je' zei ik eerlijk terwijl ik hem aan keek. Ik glimlachte enkel toen hij zei dat het leuk was dat ik ook was gekomen, maar zei er verder niets over. 'Hoe gaat het met jou?' vroeg ik. Het was best een rare vraag om te stellen, maar het was wel een gemeende vraag.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 09:08

Hij legde zijn achterhoofd tegen de muur bij haar woorden. Hij miste haar ook, maar hij wou zich er niet aan toegeven. Hij slikte. 'Het gaat wel goed,' loog hij. Zachtjes streelde hij over haar hand. Hij wou haar vooral niet aankijken, omdat hij zich dan aan zijn gemis zou toegeven. Ze bleef een heks, Teoh, onthoud dat. 'Heb je een leuke avond?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 09:34

Even keek ik Teoh aan. 'Hallo, ik hoor je nog.' Maar voor ik het wist liep hij langs me voorbij naar zijn vriendinnetje waarna ik verontschuldigend naar Zoë keek. 'Back in a sec,' Hierna liep ik meer naar Arthur toe en glimlachte terwijl een handdoek rond me ging. 'Dankje en bedankt voor het komen.' Enkel keek ik hem glimlachend aan. Een kusje op zijn wang zou hij niet apricieren en hem knuffelen was uitgesloten aangezien ik nat was.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 09:37

Ik haatte het op dit moment dat hij me niet aankeek. Kort twijfelde ik, maar toch liet ik kort mijn ogen over zijn aura gaan, maar had al snel spijt doordat ik twijfelden of ik het goed interpreteerde. Ik keek weer richting zijn ogen hoewel hij me niet aankeek. 'Dat is mooi,' als het goed gaat. Bah nu ging ik nog twijfelen aan mezelf en aan zijn antwoord. 'Tot nu toe? Niet echt.' zei ik eerlijk. 'Ik hoop dat jij wel een leuke avond hebt.' glimlachte ik. Kort keek ik naar mijn hand die in die van hem lag.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 11:25

'Veel plezier met Artie,' Giechelde ik en besloot er ook uit te gaan. Mijn kleding zat onder de taart, maar dat maakte me niet veel uit: Ik trok het gewoon weer aan. Nadat ik me wat had afgedroogd trok ik mijn kleding weer aan en liep ik naar binnen. Frances stond met Logan, Alicia en Teoh stonden in de hoek en verder was het bijzonder stil hier.
Arthur

Arthur

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 21:24

Ik glimlachte nog even naar Zoë als begroeting, Teoh was al weg voordat ik hem echt had opgemerkt. Vervolgens richtte ik me weer op Eleanor en twijfelde wat ik precies moest doen. Uiteindelijk besloot ik maar voor het natte pak te gaan en sloeg ik mijn armen om Eleanor heen waarna ik nog eens zei; 'Gefeliciteerd, Ellie.' Het was gemakkelijk om in haar bijzijn niet te veel na te denken, maar gewoon te doen.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 21:47

Ik keek hoe Alicia samen met Teoh weg liep en dronk het laatste beetje van mijn cola op. Daarna sloeg ik mijn arme van achteren om Frances heen en drukte een kus op haar wang. 'Anders maken wij er toch een leuk feestje van? Samen.' Ik hield haar handen vast en liet haar door een pirouette draaien, zodat we naar elkaar keken. 'Op jou verjaardag, wil je dan dat ik ook halfnaakt uit een taart kom? Want anders bestel ik Teoh wel,' zei ik plagerig.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 21:58

Lachend liet ik me door Logan een rondje draaien. 'Sure, samen klinkt leuk.' Ik sloeg mijn armen om zijn middel en knikte enthousiast. 'Kan ik er niet twee krijgen?' vroeg ik plagerig. 'Of, nee, wacht, krijg ik je dan pas halfnaakt te zien?' Grinnikend keek ik hem aan en rekende uit dat, dat nog vele maanden waren tot mijn verjaardag.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitimeza mei 05 2012, 22:06

Met mijn hand streelde ik door haar haren en keek haar ook grinnikend aan. 'O ja, tot je verjaardag is wel erg lang hè? Ik houd er niet van om je te laten wachten.' Met een grijns hield hij haar gezicht in zijn handen en drukte zijn lippen op de hare. Daarna keek hij haar weer aan. 'Als jij er twee wil, kan ik altijd nog mijn vader vragen.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 7 Icon_minitime

Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 7 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum