Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimevr jun 15 2012, 04:34

Ik glimlachte even bemoedigend. 'Met zo een houding ga je haar inderdaad niet vinden,' zuchtte ik en keek hem aan. Zijn handen voelde niet goed, maar ook niet verkeerd. 'Wil je wat gaan doen als afleiding?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimewo jun 20 2012, 06:05

Ik liet mijn hoofd hangen. 'Je hebt gelijk. Maar na zevenhonderd jaar weet je wel wanneer iets nog hoop heeft, en wanneer niet meer.' Ik keek haar terug aan en knikte. 'Aan wat zat je te denken? Misschien kunnen we ergens naartoe gaan?' Afleiding was goed.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimewo jun 20 2012, 08:58

'Geen idee... Ik zat niet bepaald aan veel te denken.' Hierbij keek ik naar buiten. 'Hoewel ik aan het bedenken was dat ik vanavond in de jacuzzi zou kruipen. Heerlijk warm en dat heb ik wel verdiend, vind ik van mezelf.' Hierbij glimlachte ik waarna ik door mijn haren ging. 'Wat wil je doen?'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimedo jun 21 2012, 09:18

Ik lachte en keek haar met een schuine glimlach aan. 'Een jacuzzi klinkt niet verkeerd,' zei ik, terwijl ik opstond en mezelf uitrekte. Ik liep naar haar kast en bekeek de spullen die erin stonden. 'We kunnen ook gewoon iets gaan drinken of ergens rondlopen. Of je geeft me een rondleiding in je huis?' Ik trok vragend mijn wenkbrauwen op en keerde me naar haar toe.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimedo jun 21 2012, 10:22

Ik stond op en lachte. 'Wat wil je dan nog zien? Mijn bezemkast?' plaagde ik. 'Jij mag kiezen. Een drankje lijkt me ook al helemaal niet verkeerd en volgens mij kan je er wel eentje gebruiken. Niet?' Hierbij nam ik zijn hand even kort vast. 'Een wandeling lijkt me ook wel verstandig voor je. Jacuzzi is ontspannend dan weer.''
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimedo jun 21 2012, 23:36

Ik lachte en liep de gang op. 'Wat dacht je van in de jacuzzi zitten, met een drankje, en beiden heerlijk ontspannen? Sounds like heaven to me?' Ik hield haar hand vast en glimlachte. 'En ik beloof dat ik minimaal mijn boxer aan houd.' Lachend liep ik de trap af, richting haar bar, terwijl ik de beste drank uitzocht. 'Of wil je toch liever iets anders doen?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimevr jun 22 2012, 03:38

Ik lachte. 'Je bent heus niet de eerste die me dat verzelerd heeft,' plaagde ik. 'Klinkt perfect voor mij. Ik wil niet de vraag honder keer beanrwoorden waar ik ben geweest.' Ondetussen deed ik mijn bikini aan. Eenmaal beneden liep ik naar buiten om het aan te zetten.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimevr jun 22 2012, 04:13

'O, dus Eleanor krijgt vaak wanhopige mannen met liefdesverdriet over de vloer?' plaagde ik en pakte paar flessen uit de bar, om ze naar de jacuzzi te brengen. Ik zette ze op een tafeltje en trok alvast mijn shirt uit. 'Je weet wel dat je one lucky bastard bent. Ik wil ook een jacuzzi!' Ik lachte en toen de jacuzzi eenmaal klaar was, deed ik ook mijn schoenen en broek uit, om in het water te stappen.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimevr jun 22 2012, 04:37

'Dat niet, maar er is een vriend van me, Teoh, en hij heeft me volgens mij die belofte ooit ook al eens gedaan.' Hierbij lachte ik en kroop er zelf ook in waarbij ik hem aankeek. 'Liefdesverdriet is voor niets nodig, Tommy.' Hij zou haar terug krijgen. Hij had tenminste nog een heel leven... 'Mijn vader geeft het huis al de luxe zodat ik tevreden blijf. Misschien moet je gaan dreigen bij je zussen?' plaagde ik.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 00:48

Ik liet mijn hoofd op de zijkant van de jacuzzi leunen en keek haar glimlachend aan. 'In de tijd dat wij met elkaar omgaan zal ik je de mooie dingen laten zien die ik ooit in mijn leven heb geleerd. Als je een piano hebt, kan ik je het stuk laten horen dat ik altijd voor Tessa speelde.' Ik lachte en spetterde wat water naar haar toe. 'Misschien wel, al weet ik zeker dat dan mijn boomhut in brand staat.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 01:12

Ik lachte en spetterde wat water terug. 'Jammer genoeg heb ik dat niet en ik heb genoeg ruimte in dit huis. Mijn vader merkt het nog eens niet als je bij ons zou inwonen.' grijnsde ik waarbij ik al de drank nam om de beruchte Cospotalitie te maken. Een heerlijke cocktail als je het mij vraagt.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 05:30

Ik grijnste ook en verschoof me zodat ik naast haar zat. Ik had geen... verdere bedoelingen meer, ik wou gewoon een goede vriendin hebben. 'Dat is jammer. Dan moeten we maar een keer een piano in de stad zoeken.' Mooi niet dat ik haar nog een keer mee nam naar mijn huis. Ik pakte de cocktail van haar over en nam een slok, waarna het ik het weer terug gaf.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 06:03

Ik keek hem aan en nam de cocktail weer over. 'Hey! Die is van mij.' Ik spetterde weer wat water in zijn gezicht en keek in zijn ogen hierna. 'We zijn echt niet goed voor elkaar, maar ergens denk ik dat pretty and fucked up toch wel goed bij elkaar passen.' Vriendschappelijk, voegde ik er aan toe, of niet vriendschappelijk, in gedachten. Hierbij nam ik een slokje van mijn drankje. 'Goed idee, ik snak naar stad en nieuwe kleding.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 06:24

Ik leunde over haar heen en maakte zo ook mijn eigen cocktail. Al snel had ik er ook eentje in mijn hand en zakte weer naast haar in het water. 'Maar is het ook niet vreselijk saai als twee personen perfect bij elkaar zouden passen?' Ik moest lachen en liet de drank in mijn glas rond glijden. 'Zal ik je dan ook maar vertellen dat ik een creditcard heb waar veel te veel geld op staat?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 06:28

'Zal ik zeggen dat ik geen geld aftroggel van mensen? Of van vampieren. Of Originals.' Hierbij grijnsde ik en gaf hem een duwtje. 'Ik blijf me maar voorstellen hoe het zou geweest zijn als we seks hadden gehad. Waarschijnlijk raar aangezien je echt wel een romantisch hartje bezit.' Ik lachte en dronk weer van mijn drankje.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 08:20

'Het is geen geld aftroggelen,' lachte ik hoofdschuddend. 'Ik leef al meer dan zevenhonderd jaar, Ellie, en heb dus een fortuin aan geld. En ik wil met liefde dingen voor je kopen, alleen onder de voorwaarde dat jij mijn advies geeft in kleding.' Ik sloeg mijn arm om haar heen en drukte een kus op haar kruin. 'Ik blijf me ook maar voorstellen hoe het samen in de auto geweest zou zijn,' plaagde ik hardop lachend.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 08:41

'We zouden het nog steeds kunnen uittesten,' plaagde ik hem terug en prikte in zijn buik. Pas daarna had ik het idee dat het geen effect zou hebben op hem. Hij was nu eenmaal een vampier. 'En ik hou van je stijl, Tommy. Mooie boxershirt, trouwens.' grinnikte ik en keek hem daarna weer overdreven aan. 'Dus hoe zou je gewild hebben dat het had ge-eindigd. Vertel me.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:00

'Je bent me er ook eentje...' zei ik hoofdschuddend en lachte. Ik hield haar nog steeds vast en keek haar zo aan. 'Thank you,' grinnikte ik en haalde een wenkbrauw op. 'Hoe ik gewild had dat het had geëindigd? In de auto? Dat wil je niet weten,' zei ik met warme stem op een plagerige toon en liet mijn neus de hare raken. 'Wist je dat vampieren de beste minnaars zijn?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:14

Ik glimlachte toen onze neuzen raakte. Even liet ik mijn hand op zijn gezicht. 'Vampieren en minnaars? Het klinkt al alsof ik getrouwd ben.' Hierbij giechelde ik weer. Mijn drankje was helemaal weg. You saved a wolf, bitch! Dus verwacht maar een speelse wolf. Daar staan wij wel voor bekend.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:25

'Ik heb genoeg getrouwde vrouwen het hoofd op hol gebracht hoor,' grinnikte ik en nam de laatste slok van mijn drankje, om hem daarna weg te zetten. 'Een speelse wolf? Ja, het is waar dat jullie daar bekend om staan. Ik ben me ooit toch een weerwolf tegenkomen, wauw, die kon er toch wat van!' Ik lachte en haalde een hand door mijn haar, terwijl ik steeds dieper het water inging tot alleen nog mijn ogen boven water waren.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:28

Mijn mond viel open. 'En ik wou nog de eerste zijn! Phoe!' Hierbij lachte ik en keek hem aan. 'Schatje, je lijkt op een pedofiel zo. Of eerder een kikkertje dat in een prins gaat veranderen.' Weer spetterde ik water naar hem en rekte me uit. Hierbij deed ik het koortje in mijn nek beter. 'Trouwen is niet echt weggelegd voor mij.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:33

Ik klapte op het water en grinnikte. 'Jammer he! Daar ben je toch echt meer dan zevenhonderd jaar te laat voor. En ik weet het, ik ben oud, maar ik voel me gewoon zó jong.' Ik legde mijn voorhoofd tegen de hare en glimlachte speels. 'Ik dacht ook altijd van mezelf dat ik geen persoon was voor trouwen, maar Tessa die veranderde dat totaal. Ik had haar zo graag in zo'n prachtige witte jurk willen zien.' Ik zuchtte en wreef over mijn slaap.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:41

Ik glimlachte en voelde weer zijn lichaam zo dicht tegen het mijne. Ergens had ik de zin om mijn lippen tegen de zijne te drukken. 'Eigenlijk zou je hiervoor opgepakt moeten worden. Ah damn! Ik ben net achttien geworden dus het mag technisch gezien wel. Maar dan nog...'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 09:48

'Nou, ook al ben je achttien, ik denk niet dat het nou zo legaal is dat een zevenhonderdjarige man met een meisje van achttien gaat?' Ik lachte en hield mijn hoofd schuin. 'Laat staan dat hij dood is en bloed drinkt. Al is het meisje een wolf en heeft twee keer per maand een slecht humeur.' Plagerig drukte ik een kus op haar voorhoofd en pakte haar hand vast.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitimeza jun 23 2012, 10:15

We gaan niet, voegde ik er in mijn hoofd aan toe. 'Altijd al een droom van me geweest om een zevenhonderjarige, knappe, rijke vampier aan de haak te slagen.' lachend kneep ik zachtjes in de hand. 'Tommy, wil je het?'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 12 Icon_minitime

Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 12 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: