Aantal berichten : 239 Geboortedatum : 24-09-56 Leeftijd : 768
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za jun 23 2012, 10:43
'Met nadruk op knappe,' glimlachte ik, maar zakte daarna weer een stukje het water in. Zachtjes zuchtte ik. 'Ik weet het niet... Ik blijf voor jou toch altijd op de tweede plaats en jij voor mij op de twee plaats, ook al willen we elkaar echt op de eerste plaats zetten. En nu ik weet dat Tessa nog leeft... Ik vind het maar moeilijk, want ik vind jou ook geweldig Eleanor.'
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za jun 23 2012, 11:03
'Ego!' lachte ik waarna ik hem aankeek. 'Ik hou van Arthur, maar iets aan jou trekt me aan, Tommy.' Hierbij streelde ik over zijn hals en staarde ik in zijn ogen. Hij was zo knap. Zacht drukte ik mijn lippen tegen zijn wang.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 01:32
'En waar zit die aantrekkingskracht tot mij dan?' grinnikte ik en vervolgde plagerig: 'My stunning sixpack?' Ik kreeg het weer warm toen ze over mijn hals streelde en slikte mijn brok door. Zachtjes zette ik mijn lippen in haar nek en kuste deze zachtjes. Aan de ene kant liefdevol, en aan de andere kant een teken dat ze me kon vertrouwen.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 02:27
'Je kontje doet het hem eerder,' plaagde ik hem en drukte een kus op zijn slapen waar ik aankon. Waarna ik mijn hoofd lichtjes naar achteren gooide zodat hij me beter kon kussen in mijn hals. Dit was verleidend en verlangend. Misschien moest ik minder aan mannen denken en meer aan hoe ik Genevieve naar beneden kon halen. Queen Bee has to go down.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 02:40
Ik moest om haar lachen en keek haar na de kusjes in haar nek weer aan. Mijn handen sloten zich om haar heupen en zo trok ik haar wat meer naar het midden van de jacuzzi. 'Serieus, Eleanor, je laat mijn hoofd echt op hol slaan.' Ik keek naar haar lippen en drukte hier zachtjes een kus op. Ik zou het wel horen als ze er geen behoefte aan had. Plagerig wikkelde ik mijn vinger om haar bandje op haar rug.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 03:09
Ik lachte verrukt. Nog steeds had ik Arthur niet gezien. Mijn benen plooide zicht rond zijn heupen waarbij ik hem aankeek. 'Oh werkelijk? Nog niet veel van gemerkt.' grapte ik. Even streelde ik langs zijn wang en drukte mijn lippen terug. 'Tommy wilt het.'
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:03
'Tommy wil het inderdaad,' murmelde ik met zoete stem en drukte nu steviger mijn lippen op de hare, vergelijkbaar zoals we in de auto deden. Mijn armen sloeg ik om haar middel en zo ondersteunde ik haar, al was dat niet erg nodig in water. Ik ging weer zitten in de jacuzzi en hield haar nog steeds vast. 'Echt niet?' lachte ik en kuste haar weer. 'Nu gemerkt?'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:09
Ik drukte mijn lippen terug op die van hem waarbij een hand door zijn zwarte krullen streek. 'Gemerkt,' fluisterde ik terug. 'Een beetje dan.' Speels beet ik in zijn onderlip waarna ik hem aankeek. Beet was niet het juiste woord. Eerder even mijn tanden erop. Mijn handen streelde langs de spieren van zijn borstkas. 'Wat na dit? Wat nadat we verder zijn gegaan dan dit, Tommy? Ben je er zeker van. Ik wil je in mijn leven houden.'
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:12
'Een beetje? Dan moet ik het toch maar wat beter gaan laten merken he?' mompelde ik en glimlachte. Bezorgd en liefdevol keek ik haar aan en streek met mijn hand over haar wang. 'Ik wil het, Eleanor, maar nu is het de vraag of jij het wilt? En na dit... Wie weet wat er kan gebeuren. Misschien ga jij met Arthur, misschien ga je met mij. We zullen het zien.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:18
'Ik laat een vampier mij verkrachten, want dat is echt het einde.' grapte ik flauwtjes en kuste hem. Ik wist dat ik voor Arthur zou gaan. Zoals Tommy zei zou ik nooit bij hem op de eerste plaats komen. Ik maakte het strikje in mijn hals los. Waarbij ik van de afvallende stof naar hem keek. 'Ik hou van die tweede plaats die ik krijg,' fluisterde ik tegen zijn lippen op. 'Ik wil het, Tommy.'
-- HAHAHAHA. Ik rpg slecht.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:26
Ik glimlachte begripvol en keek haar nu echt recht aan. 'En ik houd van de tweede plaats die ik bij jou krijg,' zei ik zachtjes en kuste haar lippen weer. Haar bovenstukje gooide ik weg en met mijn vingers gleed ik over haar rug. Voordat we niet meer zouden praten, wou ik nog wat zeggen. 'Ellie,' begon ik zachtjes en keek haar ernstig aan. 'Ik zou je nooit opeisen tegenover Arthur. Met hem kan je groeien, oud worden, en weet ik veel wat je nog meer in een leven kan doen. Met mij kan dat niet.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart zo jun 24 2012, 10:34
Ik streelde over zijn wang. Zijn woorden waren zo lief. Mijn neus raakte de zijne. 'Ik weet niet of Arthur mij als die persoon ziet of ik hem als die. Ik weet alleen Tommy dat met jou komst alles veranderd is emotioneel. Daarbinnen leek je meteen verkocht aan mij. Niet?' Ik streelde over zijn wang. Dit keer zorgzaam. 'Beloof me dat als ik zeventig ben je mijn sexy verpleger komt spelen in het bejaarde tehuis en we hier nog om lachen. Ik ga ook met jou oud worden. Beloof je me dat?' Hierbij keek ik hem met een glimlach aan. Zo zou hij misschien begrijpen hou ik erover dacht. Hij was... Speciaal. Zo speciaal en opeens belangrijk voor me.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jun 25 2012, 00:38
Ik glimlachte en hield mijn hoofd schuin. 'Dan moet je dat heel erg snel gaan uitzoeken. Verspil je tijd nooit met mannen die je als tijdverdrijf gebruiken.' Ik streek liefdevol over haar rug en kuste weer zachtjes haar lippen. 'Dat beloof ik,' zei ik zachtjes en sloeg mijn ogen naar haar op. 'En hopelijk krijg je er dan nog een hele sexy verpleegster bij, genaamd Tessa.' Ik trok haar weer goed tegen me aan en drukte mijn lippen zachtjes in haar nek. 'Je bent geweldig, Eleanor.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jun 25 2012, 10:06
'Ik val niet op vrouwen,' lachte ik en spetterde wat water tegen zijn wang. Zacht gleden mijn handen over zijn rug bij het kusje. 'Liefde geven en nemen is nooit tijdverspilling.' Hierbij haalde ik zijn hoofd naar achteren zodat ik hem kon kussen. Ik had liever minder praten op dit moment ook al kon het op prijs stellen dat hij praatte met me. 'Jij ook, Tommy.'
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart vr jun 29 2012, 04:02
Ik keek haar glimlachend aan en kuste haar weer teder. 'Daar heb je gelijk in,' murmelde ik en haalde een hand door haar haren. Ik hield mijn hoofd schuin en schudde mijn hoofd. 'Als je wist wat ik allemaal in mijn leven heb gedaan, zou je zoiets niet zeggen. Gelukkig weet je het niet en houden we het ook zo.' Ik lachte kort en kuste haar begerig.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart vr jun 29 2012, 04:43
Ik glimlachte enkel terug waarna hij mijn lippen weer opeisde en ik deze terug kuste. 'Hoe weet je dat toch allemaal zo zeker, Tommy?' Hierbij keek ik hem aan. 'Ik ben degene die letterlijk halfnaakt op je schoot zit in een jaccuzi. Ik ken je. Al een beetje. En volgens mij heb ik te maken met een lieve man. Zo niet dan heb ik pech.' Zacht drukte ik mijn lippen terug op de zijne waarna ik hem plezierig aankeek. Eerder speels en uitdagend.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jul 02 2012, 01:26
Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Alleen lief bij vrouwen,' grinnikte ik, 'mooie vrouwen.' Ik kuste gretig haar lippen en streelde haar rug. Opnieuw trok ik haar hoofd een stukje naar achteren en kuste haar nek. 'Zullen we zo naar binnen gaan?' murmelde ik tegen haar huid aan. Ik haalde mijn lippen uit haar nek en keek haar onschuldig aan.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jul 02 2012, 01:57
Ik genoot bij zijn lippen. Totaal niet bang dat hij me zou bijten ook al had hij de kans daartoe. Met een plezierige glimlach keek ik hem aan. 'Misschien wel.' Ik klom behendig van hem af, pikte mijn cocktail nog van de grond en liep zo door naar binnen. Waar ik in de keuken weer op hem wachtte. Zacht drukte ik mijn lippen tegen de zijne. Dit was puur verlangen.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jul 02 2012, 19:26
Ik lachte toen ze uit de jacuzzi ging, dus stond ik ook maar op en nam de fles drank mee naar binnen. Eenmaal daar aangekomen en weer bij Eleanor kuste ik haar lippen, waarna ik haar op de bar tilde. Met mijn handen ging ik zachtjes door haar haren en drukte weer een kus op haar lippen. 'Damn beautiful,' murmelde ik zachtjes en glimlachte.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma jul 02 2012, 19:37
Ik glimlachte bij zijn woorden en hield zijn lichaam tegen het mijne door simpel mijn benen rond zijn middel te vestigen. 'Hi sexy,' Zacht kuste ik hem weer terug en streek over zijn blote huid. Nooit gedacht dat dit zou gebeuren.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di jul 03 2012, 02:49
Ik tilde haar vanaf deze positie op en kuste haar lang en teder. Zo liep ik met haar terug naar haar slaapkamer en zette haar neer op de grond. 'Poeh, ik krijg het helemaal heet van je,' plaagde ik en duwde haar zachtjes op bed, waarna ik bij haar ging zitten en met een hand door haar haren ging.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di jul 03 2012, 06:21
Ik keek hem aan en glimlachte. Zacht drukte ik een kusje op hem en trok hem mee op bed. 'Heet van mij?' Ik lachte weer kort. 'Laat me niet lachen. Oeps, mislukt.' Mijn vinger haakte zich achter zijn boxershort. 'Zeker?'
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di jul 03 2012, 09:01
Ik moest ook lachen en nam haar wat meer mee op het bed, zodat we er goed op lagen. 'Ik ben er heel zeker van. Jij?' Langzaam begon ik haar lippen te kussen en ook de huid rondom haar lippen. Ze was mooi, zo prachtig. Lief, maar toch pittig. Ik speelde met de rand van haar slipje en keek haar daarna vragend aan.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di jul 03 2012, 09:48
Ik glimlachte naar hem. 'Ja, ik weet het zeker.' Zacht streelde ik langs zijn wang. Hoewel ik niets echt zeker wist. Voorzichtig trok ik de stof wat naar beneden en drukte een zachte, lange, kus op zijn lippen. 'Je bent zo knap,' fluisterde ik in een vlaag van verlangen.
Tommy
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo jul 04 2012, 04:38
Ik schopte mijn boxer uit en ging weer bij haar liggen, waarna ook al snel haar slipje uit was. Ik trok haar op me en glimlachte breed. Ik had nog nooit iemand als Eleanor ontmoet. Zij en Tessa verschilde zo erg, behalve in uiterlijk. 'Kijk, zo zou het zijn geweest in de auto. Knus, gezellig, liefdevol.' Ik kuste haar weer zachtjes en streelde zo haar rug.