Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 04 2012, 05:00

Zacht kuste ik hem terug en beet weer speels op zijn onderlip. 'Nee, dat is niet waar. Dit is slechts comfortabeler.' Met een glimlach streek ik over zijn borstkas. Ik dacht op dit moment werkelijk aan niets. Denken zou slecht zijn, ik moest het laten gebeuren. Zacht kroop ik helemaal tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 04 2012, 09:52

Ik hoefde niet per se seks met haar te hebben, dat ze hier zo bij me lag vond ik al heerlijk genoeg. Beschermend sloeg ik mijn armen om haar middel en trok haar zo stevig tegen me aan. Haar huid was zo zacht, ik had dit in lange tijd niet meer gevoeld, zulke menselijke gevoelens tegenover iemand. 'Samen in je heerlijke bed,' zei ik dromerig en glimlachte naar haar.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 04 2012, 11:47

Natuurlijk dacht ik aan mij en Tommy. Ik dacht aan hoe het zou zijn als we zouden vrijen. Zacht beet ik hierbij op mijn lip aangezien het verlangen in mijn buik me zo verraste. Aan de andere kant vond ik het heerlijk om zo tegen hem aan verstrengeld te liggen. Ik deed een dekentje over ons heen dat op bed lag. Mijn vingers streelde zijn wang en drukte mijn lippen weer tegen die van hem. 'Compleet naakt ook nog.' plaagde ik. Met een glimlach keek ik hem aan. 'Zo liggen is fijn.' Mijn voet streelde langs zijn been af. Hij deed iets met me. Was het mogelijk om van meerdere mannen te houden?
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 09 2012, 06:05

Ik moest lachen en kuste haar lippen weer. Ze was zo mooi, ik kon het niet eens met woorden benadrukken. 'Met jou liggen is fijn,' verbeterde ik haar speels en zo gleed ik met mijn hand over haar been heen. Ik drukte mijn gezicht in haar nek en murmelde hier goedkeurende geluidjes. Oké, misschien wou ik haar toch wel heel erg graag.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 09 2012, 06:40

Ik lachte enkel om hem en drukte een kusje terug. 'Hey? What dit you expect?' Hierbij kriebelde ik speels zijn buik. Ik vergat altijd dat het geen effect had, maar hij zou het gebaar wel snappen. Bij zijn geluidjes ging en glimlachen en dit spontaan. Ik nestelde me tegen zijn borstkas aan. Ik snapte hem wel, geen woorden voor nodig. Mijn lippen kuste zijn borstkas hier en daar, zijn hals en zijn lippen. Dit verlangend naar hem.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 11 2012, 01:32

Ik sloot mijn ogen bij haar liefkozingen en had een geamuseerde glimlach. Dit was ook echt iets waar ik voor leefde, het gevoel van liefhebben, jaar in en jaar uit. Ik kuste haar lippen opnieuw en beet hierbij zachtjes in haar onderlip. Ze mocht weten hoe graag ik haar wel wou. Ik dacht niet eens meer aan Tessa als ik bij haar was.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 11 2012, 01:40

Even schoten mijn gedachten naar Arthur, maar ik herrinnerde mezelf eraan dat ik nog niet met deze had en nu was ik met Tommy. Naakt, zoenend en dit was fijn. Ik trok hem meer op me en keek hem aan na die lieve kus. Een glimlachje verscheen rond mijn lippen. We wilden het beide. Mijn hand streelde langs zijn wang en kuste hier zijn hals waarna ik beet in het lelletje van zijn oor. Dit om verleidelijk proberen over te komen, maar ik wist dat ik mezelf enkel voor schut aan het zetten was.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 01:43

Ik sloot mijn ogen van genot en kuste haar weer vol overgave. Mijn hand streek over haar middel en bleef bij haar heup hangen. 'Eleanor,' murmelde ik en keek haar met pretoogjes aan. Ik trok me beter op haar en keek haar aan. Ik bracht me in haar en zo begon de nog vroege avond. Ik kon er enkel van genieten.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 02:03

Zacht streelde ik even over zijn borstkas terwijl dat van mij sneller dan normaal op-en-neer ging; ik ademde snel. 'Tommy: wauw.' Dit was een herrinering om nooit meer te vergeten. Toch lachte ik om mezelf. 'Sorry, klinkt misschien niet het best wat je ooit hebt mogen aanhoren.' Mijn lichaam lach tegen dat van hem genesteld.

----
ik ben shit
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 04:07

Ik keek haar met een brede glimlach aan en drukte een kus op haar lippen. Ik wist niet of ik eerder zoiets had meegemaakt. Ongelovig schudde ik mijn hoofd. 'Ik kan me nu wel op mijn hoofd slaan dat dit niet eerder is gebeurd.' Ik trok haar lachend op me en streelde even over haar borst, die hevig op en neer ging. Zelfs ik voelde me een beetje moe.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 04:24

Ik vond de rust weer en keek hem aan met een glimlachje. 'Oh ja?' plaagde ik hem en legde mijn hoofd tegen zijn kin aan. Ik zag hoe de wekker aangaf dat het twee uur in de ochtend was. Tommy wist perfect wat ik wou. Ook ik streelde zijn arm. 'Vind je het erg als ik ga slapen of had je nog plannen?' plaagde ik hem. 'Slaap jij eigenlijk wel?'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 11:00

Ik streelde over haar haren en drukte een kus op haar slaap. Ik moest zachtjes lachen en keek haar aan. 'Ik hoef niet te slapen, maar ik kan wel slapen. Dus sluit je ogen maar, dan doe ik met je mee.' Ik grijnste brutaal en beet op mijn lip. 'Morgen heb ik weer genoeg plannen voor je.' Ik ging beter liggen en sloot haar in mijn armen.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimeza jul 14 2012, 11:12

Ik trok het deken wat meer over mijn borsten. Ook al waren we daarnet intiem geweest; daarna voelde het altijd wel een beetje raar. Of wel lag dat aan mij. Mijn lippen drukte ik even op die van hem. 'Plannen hé? Sorry, maar ik heb altijd mijn eigen zinnetje gehad en geloof me schatje, een man goed in bed zal me niet veranderen.' Licht plaagde ik hem, maar geeuwde toch een keertje.
Al snel lag ik tegen hem aan en legde mijn arm over zijn middel om deze zachtjes te strelen. 'Slaapwel, Tommy of veel plezier met de show,' grinnikte ik net voordat ik de slaap vatte.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 16 2012, 05:21

Ik keek hoe ze haar ogen sloot en streelde zachtjes haar haren. Zo bleef ik, tot ik zeker wist dat ze sliep, en maakte haar daarna van me los. Ik stond op en ging op een stoel in de kamer zitten, terwijl ik naar haar keek. Verward legde ik mijn gezicht in mijn handen. Deze gevoelens... Ik had ze heel lang niet meer gehad. Ik vreesde ze, maar wilde ze tegelijkertijd ook vasthouden, ernaar toerennen.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 16 2012, 06:12

De volgende ochtend werd ik wakker en wou tegen Tommy aan rollen, maar toen ik het bed aftaste vond ik niets. De klootzak! Ik veerde recht en trof hem aan op de stoel. Mijn gevoelens van boosheid vloeide weg. 'Hey,' glimlachte ik stil. Wauw. Hij was echt knap. Wel te verstaan ook nog eens goed in bed. Geweldig zelfs. 'Waarom lig je niet bij mij?'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimedi jul 17 2012, 22:50

Ik glimlachte toen ze verward opveerde en stond op, om op de zijkant van het bed te gaan zitten. Zachtjes streelde ik haar haren en drukte een kus op haar lippen. 'Lekker geslapen?' Ik ging wat verder op het bed zitten en pakte haar hand vast. 'Zo kon ik je beter bekijken,' glimlachte ik flauwtjes en keek haar daarna aan. 'En ik heb nog gejaagd vannacht.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimedi jul 17 2012, 23:59

Ik keek hem ongelovig aan. 'Krijg je honger van een beetje seks?' Hierbij lachte ik weer waarna ik me terug in de kussens legde. Lichtelijk had ik hem teruggekust. 'Als een roosje.' Hoewel duidelijk mijn dromen me schuldgevoelens wouden geven. Ik had gedroomd over Arthur en Tommy in een gevecht en ik zat er tussen als weerwolfgedaante. Beiden wou ik hen vermoorden, maar die droom veranderde naar een zieke fantasie over Tommy.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:15

Ik moest lachen en knikte. 'Nee serieus, dan ben je zowat uitgedroogd. Ik in ieder geval wel.' Bedenkelijk keek ik haar even aan bij haar woorden, maar ik ging er maar niet op in. 'Zometeen moet ik wel weer gaan. Ik heb met mijn broer afgesproken.' Toch klom ik nog verder het bed op en kuste haar innig.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimema jul 23 2012, 10:29

'Nu al?' smeekte ik zowat half. Ik had het kunenn weten dat hij er zo weer vandoor zou gaan. 'Hij heeft nog eeuwen met je samen...' Zacht drukte ik mijn lippen weer tegen die van hem, maar haalde ze er snel weer af. Wat haalde ik in mijn hoofd? Ik wou Arthur. 'Maar ik wil geen boze broer achter me aan.' Ik mepte hem speels om zijn bil en keek hem hierbij aan.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 25 2012, 08:48

'Ik wil ook geen boze broer achter me aan!' zei ik gespeeld paniekerig en pakte haar daarna vast toen ze op mijn bil sloeg. 'Ellie, Ellie, Ellie,' zong ik met zware stem en drukte mijn lippen in haar nek. Daarna deed ik mijn kleding weer aan. Toen ik klaar was, keek ik haar verontschuldigend en ook twijfelend aan. Ik wou echt niet weg... 'Ik zie je toch wel snel weer, nietwaar?' vroeg ik hoopvol.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 25 2012, 10:01

Enkel bleef ik liggen in de kussens en trok het deken over mijn naakte lichaam. Misschien, misschien ook niet. 'Vast wel,' Ik vond het niet leuk dat hij me hier achterliet na me simpelweg te neuken. Waarom voelde die broer als een uitvlucht? 'Wauw, een keertje seks en daarna alweer meteen weg.' Ik keek hem aan. 'Ze maar niks en ga gewoon.' Hierbij kroop ik helemaal in mijn lakens.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimewo jul 25 2012, 23:15

Ik deed ook mijn bril op, die droeg ik meestal overdag als ik door de stad ging lopen, en pakte mijn spullen bij elkaar. Bij haar woorden draaide ik me om en keek haar enkel verward en geïrriteerd aan. 'Ik ben de hele nacht bij je gebleven. Gisteren overdag ook. Ik heb gewacht tot je wakker werd. Wat wil je dat ik doe? Een ontbijt voor je maken, je wassen, je bed mooi opmaken.' Ik was echt gefrustreerd door haar woorden. Ze zocht waarschijnlijk gewoon een excuus om tegen me aan te gaan zeiken.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimevr jul 27 2012, 09:49

Ik keek hem kwaad aan. Mijn irritatie sloeg over naar woede. 'Wat? Suggereer je nu echt dat ik je in het rond zit te commanderen? Sorry, Tommy, maar daar doe ik niet aan mee.' Ik wou geen ruzie nu en ging beter liggen. Snapte hij niet dat het raar was om hem uit mijn bed te vinden? Dat ik nog bij hem wou zijn?
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimevr jul 27 2012, 22:52

Ik liet me vermoeid zakken op haar bed en schudde mijn hoofd. 'Sorry, dat wou ik niet suggereren,' zei ik en keek haar aan. Zachtjes pakte ik haar gezicht vast tussen mijn handen en glimlachte. 'Zal ik mijn broer afbellen? Hij zal het vast wel begrijpen.' Ik keek haar peilend aan. 'Komt het omdat ik uit bed was toen je wakker was?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitimevr jul 27 2012, 23:47

'Nee, Tommy. Ga maar.' Ik zuchtte even en keek hem aan. Ik was moe en totaal verward na dit. Ik staarde naar hem, maar ik was gewoon erg moe. 'Dit is enkel verwarrend.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 14 Icon_minitime

Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 14 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 13, 14, 15 ... 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: