Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Tommy

Tommy

Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 768

Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza jul 28 2012, 03:54

'Wat is er nou verwarrend?' vroeg ik zelf, ook verward, en liet haar los. 'Wat is nou helemaal het probleem? Dat ik met mijn broer heb afgesproken? Ik wist ook niet dat we zo zouden eindigen, maar weet je Ellie... Ik ben er blij om, je bent een geweldige vrouw.' Ik deed mijn bril af en keek haar zo aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor

Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza jul 28 2012, 04:28

'Seks met jou is verwarrend, Tommy.' Hierbij gaf ik hem een duwtje, maar deed de lakens beter rond me en ging recht zitten. Mijn hoofd kwam tegen zijn borstkas terecht en nam zijn hand vast. 'Die bril staat je wel,' plaagde ik hem even. Misschien hielp dat de spanning tussen ons weg. 'Ik ben enkel... Ik had het ook me niet zo voorgesteld.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza jul 28 2012, 04:45

Ik streelde haar hand met mijn duim en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Verwarrende seks... Klinkt heerlijk.' Lachend keek ik haar aan en deed de bril weer op. Zachtjes streelde ik haar haren en keek haar weer aan. 'Hey, Ellie, je hebt er toch geen spijt van? Sorry, ik snap je niet helemaal.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza jul 28 2012, 05:08

'Ik snap mezelf ook niet.' Ik wou hier met hem liggen aan de ene kant. Niet dat het enkel seks was om seks te hebben, maar dat was het wel geweest. 'En nee. Hoe kan ik er nu spijt van hebben. Heb jij het dan.' Ik vleidde me meer tegen hem aan waarna ik hem kort kuste. 'Ik was bang dat je enkel een excuus verzon.' Ik kon maar beter bekennen.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema jul 30 2012, 05:54

Ik hield haar in mijn armen en streek over haar middel. 'Geen spijt. Nog geen tikkeltje spijt.' Glimlachend drukte ik mijn lippen op de hare en mijn hand op haar wang. Ze was zo geweldig en lief. 'Als iemand eerlijk is, ben ik het, lieve Ellie. Dus wil ik dat je dat ook tegen mij bent.' Ik keek haar vriendelijk aan. 'Denk je dat je dit nog een keer met me zou willen doen? Niet enkel de seks, maar gewoon... gezellig samen zijn, elkaar liefkozen.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema jul 30 2012, 07:21

Ik begon te lachen om wat hij me vroeg en dan ook nog eens niet stil. Het was schattig, maar aan de andere kant ook weer zo lachwekkend. 'Vraag je me dat nu werkelijk?' Toch kon ik me bedaren. 'Voor vijfhonderd dollar per nachtje ben ik helemaa van jou, babe.' Ik zei dit zwoel en keek hem plagend aan. 'Het lot zal ons wel ergens brengen.' Hierna keek ik naar zijn broek en beet op mijn lip. 'En jou behoeftes ook. En de mijne. Misschien de mijne.' Een kus werd op zijn lippen gedrukt. 'Dag Tommy. Zeg tegen je broer dat ik hem haat omwille van jou weg te kapen.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza aug 04 2012, 01:05

Ik keek haar onbegrijpelijk aan. Ze deed alsof het een grap was, maar liefde was geen spel. Voor mij in elk geval niet. 'We zullen inderdaad zien wat het lot doet.' Ik boog me naar voren en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Weet wel dat je niet zomaar iemand bent waar ik mijn behoeftes bij bevredig. Je bent zoveel meer.' Met deze woorden liet ik haar alleen en liep het huis uit. Eenmaal buiten wreef ik met mijn handen over mijn gezicht. Al die emoties... Die had ik na Tessa nooit meer gevoeld, en nu opeens wel weer.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza aug 04 2012, 02:16

Ik staarde hem na en eenmaal ik de deur dicht hoorde vallen stond ik op met het deken rond mijn lichaam om uit het raam te staren. Daar stond hij dan, leek hulpeloos en ik wist niet meer wat te doen. Weer deed ik het gordijn goed en ging douche. Misschien moest ik maar eens weer gaan hardlopen om al die verwarring uit mijn hoofd te halen.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimezo sep 16 2012, 10:03

New
'Mij hoor je niet klagen over dat showen,' glimlachte Tommy, terwijl hij uitstapte en de deur van de auto voor Eleanor opendeed. 'En je moet toch wat meer over dat kamperen vertellen. Hoe vond je het?' Hij leunde benieuwd tegen zijn auto en had zijn typische glimlach weer op zijn gezicht. Hij voelde zich beter dan daarnet. 'Is er iemand thuis? Je vader ofzo, of Arthur?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimezo sep 16 2012, 10:07

'Ik woon niet met Arthur samen en mijn vader... Misschien dit keertje is wel, maar misschien is hij gaan lopen. Doet hij vaak of fietsen. Als hij vrij heeft.' Altijd druk... 'Het kamperen was leuk, niet veel speciaal, maar we hebben een fijne tijd gehad met ons twee. Kajakken, zwemmen, zelfs vissen hebben we gedaan, maar dat vond ik een beetje vies.' Ze glimlachte onschuldig en deed de voordeur open om zo binnen te lopen. Meteen liep ze naar de diepvrieze voor een grote bak Ben & Jerry om daarna terug op de bank te gaan zitten.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 17 2012, 02:28

Hij ging met zijn hand door haar zachte haren en lachte hardop. 'O Ellie, jij en kamperen? Klinkt echt als amusement.' Hij grijnste plagerig en trok haar mee naar de bank. Hij haalde een vinger door de Ben & Jerry en stopte die in zijn mond. 'Dit is nou eens voedsel dat lekker is.' Hij drukte zijn lippen op dat ene plekje achter haar oor en ging zo door naar haar nek.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 17 2012, 04:52

Zijn aanrakingen en kusjes waren niet slim, maar ze liet hem doen. Even haalde ze haar hoofd een beetje weg en stak een lepel ijs in zijn mond. 'Zuig daar maar op, geniepigerd.' Ze plaagde hem lichtjes, maar wist eigenlijk geen raad met dit. Als ze hem liet doen zou ze toegeven. Arthur bedriegen wou ze al helemaal niet doen. Ze wou niemand bedriegen. Eleanor ging plagend door zijn krullen en at zelf nog een hapje ijs. 'Ik en kamperen is doodgaan van de pret. Daarbij... Wat heb jij dan al die tijd gedaan?"
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:04

Ik lachte om haar woorden en at het ijs van de lepel af. Al snel bewoog hij zijn hand naar haar been en streek zo over haar bovenbeen. 'Wat ik in de zomervakantie heb gedaan? Ehm...' Moest hij de waarheid vertellen dat hij met een gebroken hart alles en iedereen heeft geteisterd? De hele vakantie boeken had gelezen over hoe je een heks kon doden? 'Een beetje gehangen met mijn familie,' glimlachte hij. 'Sporten. Boomhut in de fik zetten.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 17 2012, 10:09

Eleanor staarde even kort naar de hand en schudde toen afkeurend haar hoofd. 'Tommy, alsjeblieft...' Zo zouden ze weer boven bekanden of al hun kleding verspriedt hier en dat mocht niet. Ze deed wat ijs tegen zijn neus en at de rest dat nog op de lepel hing in haar mond. 'Waarom heb je de boomhut kapot gemaakt? Ik had nog eens niet de kans gekregen om het te zien.'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 17 2012, 19:07

Hij likte de ijs van zijn neus af en ging toen wat verder van haar af zitten. 'Zo beter?' vroeg hij spottend, maar met een glimlach. Die verdween al snel en hij fronste verward. Ja, waarom had hij het gedaan? 'Ik geloof dat ik toen heel erg boos was en ik moest het afreageren. En die boomhut die fikte lekker, maar nu moet ik in het huis wonen met zijn broers en zusters...'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 18 2012, 04:05

'Of je koopt je eigen huis? Of appartement? Er staat genoeg te huur hier in Mystic Falls en te koop. Of je bouwt simpelweg een nieuwe boomhut, want zolang doe je er waarschijnlijk ook weer niet over?' Eleanor nam zorgvuldig hapjes ijs en keek Tommy aan. Het was raar om zo met hem te zijn, maar het was goed. Dacht ze.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 18 2012, 23:43

Hij haalde zijn schouders op en keek weg. 'Ik weet niet of ik lang genoeg hier blijf. Anders heeft het ook weinig zin om een huis te kopen. Maar misschien huur ik inderdaad wel een appartement of bouw ik een nieuwe hut, nog luxer en groter dan de vorige,' grinnikte hij. Hij nam ook een hap van het ijs en keek haar daarna bedenkelijk aan. 'Heb je Arthur al over ons verteld?'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimewo sep 19 2012, 09:07

'Tommy, je blijft toch lang genoeg voor je verjaardagsfeestje hé? Waar ga je anders heen?' Hierbij keek ze hem met een glimlach aan, maar die verdween bij zijn woorden; Nee, Arthur wist nog helemaal van niets. Eleanor wist niet hoe hij erop ging reageren en ze wou hem niet kwetsen. Maar nu zou ze Tommy kwetsen. 'Eerlijk? Nee.' Hierbij keek ze hem aan. 'Ik weet niet goed hoe, Tommy...'
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimevr sep 21 2012, 10:23

Hij grijnste even triest. 'O ja, mijn verjaardag hè? Alweer 756 jaar oud. Time flies!' Hij pakte een pak sigaretten tevoorschijn en keek haar vragend aan. 'Weet niet, ergens in de wereld. Een mooie plek met veel mooie vrouwen.' Hij keek haar bezorgd aan en drukte een kus op haar slaap. 'Ik kan het hem anders ook vertellen. Dat ik je gedwongen had. Dat het niet jouw schuld was.'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimeza sep 22 2012, 01:44

'Nergens mooier dan hier in Mystic Falls. Zeker niet na dat kleedje dat je voor me kocht.' Ze wou bijna ons zeggen, maar had dat net kunnen inslikken. Het zou geen leuk grapje zijn. 'Het is niet nodig... Ik ben niet vreemd gegaan en daarbij... Ik heb er ook helemaal geen spijt van. Dus ik wil me niet gaan gedragen alsof ik er spijt van heb.' Hierbij keek ze hem aan.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 24 2012, 08:19

'Oké dan,' mompelde hij en stak een sigaret op. Hij blies het door zijn neus uit en keek haar bedenkelijk aan. 'Maar... Jij wilt nu dat we vrienden gaan worden, nietwaar? Dan kan ik je alvast teleurstellen, ik doe niet een vriendschappen.' Hij tikte het as van zijn sigaret af op een glas en keek boos voor zich uit. Ze kon wel spijt hebben, maar ze was toch mooi nu met Arthur. Tommy zou hem nog wel krijgen en hard ook. Hij mocht eens voelen door wat voor pijn Tommy heen was gegaan.
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimema sep 24 2012, 09:05

'Och Tommy. Als je denkt dat ik nu mijn kleren uit ga trekken als je zo tegen me doet kan je het al ook helemaal vergeten. Het had waarschijnlijk helemaal geen verschil gemaakt. Je eist te veel. Het spijt me.' Hierbij stond ze op, legde het ijs terug en gooide de lepel in de afwas waarbij ze naar buiten liep, de tuin in. Daar stak zij een sigaret op. Ze wou niet dat hij haar kwaad kreeg.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 25 2012, 03:38

Hij zuchtte vermoeid en bleef op de bank zitten. Eigenlijk had hij zin om die sigaret kapot te drukken erop, maar hield zich in. Hij éiste veel? Hij liep achter haar de tuin in, - enkel omdat hij toch liever buiten rookte -, en plofte neer in een tuinstoel. 'Nou weet je, leef gezellig je leven verder met Arthur die natuurlijk helemaal niets van je eist. Lekker saai leven, gillende kinderen, elke vakantie kamperen. Droomleven!'
Eleanor

Eleanor

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 25 2012, 03:59

'Godverdomme, Tommy! Zeik niet zo. Ik ben achttien. Niet zesentwintig. Ik ben verliefd, niet verloofd.' Hierbij ging ze door haar haren en nam weer een trekje van haar sigaret. 'Oh ja, ik zal bij jou blijven: zwetende seks elke nacht, niet studeren, oud worden met een vriendje dat altijd jong blijft, kinderloos en waarschijnlijk niet veel vakantie beleven buiten in bed.' Enkel was dit bijtend. 'Wat maakt het dat jij verliefd bent op mij? Wàt? Was het de seks? Was het daarvoor? Want ik dacht dat we enkel gingen vrijen en niet meer. Het feit dat je verliefd op me was, is me blijkbaar helemaal ontglipt.
Tommy

Tommy

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 25 2012, 06:53

'Ja, je bent achttien, verdomme nog een kind!' schreeuwde hij en gooide zijn sigaret weg. 'Ja, het was waarschijnlijk de seks, want als ik je zo hoor, snap ik verdomme echt niet waarom ik ooit wat in je hebt gezien! Je bent naief en zó dom!' Hij trilde van woede en ging weer op de stoel zitten. 'Het spijt me, Eleanor, dat ik al je kostbare tijd had verspild. Je had zoveel boeiendere dingen kunnen doen.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 15 Icon_minitime

Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 15 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: