Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Greenheart

Ga naar beneden 
+5
Frances
Logan
Teoh
Zoë
Eleanor
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:42

Eleanor begon spontaan te huilen. Het was genoeg geweest. Ze kon het niet meer aan. De gevoelens en gedachten werden haar te veel. Groot houden lukte niet meer. Hierbij gooide ze de sigaret dan ook op de grond waarbij ze naar binnenstormde. Haar kamer was het enigste vertrouwde dat ze wou. Haar bed dat ze altijd verkoos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:53

Tommy's al gebroken hart leek opnieuw te breken toen hij haar zag huilen. Voorzichtig ging hij achter haar aan en trof haar in haar kamer in bed. 'Eleanor?' vroeg hij zachtjes en ging op de zijkant van het bed zitten. Zachtjes en liefdevol liet hij een hand door haar haren gaan. 'Dat... Dat van daarnet meende ik niet. Ik dacht dat het makkelijker zou zijn als ik boos tegen je deed om je dan te vergeten.. Maar het werkt niet. Ik hou echt van je, en ik gun je Arthur zo erg, maar het doet me zoveel pijn om jullie samen te zien.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:59

Voor haar voelde het alsof ze niet meer kon ademen. Tommy was haar rots in de branding, ze dacht dat hij haar beste vriend kon zijn imwille van alles, maar dat kon hij niet. Hij had gevoelens voor haar. 'Wat moet ik doen, Tommy? Wat moet ik nu doen?' Weer stroomde tranen langs haar wangen en klonk haar stem gebroken. Dit was pijnlijk, moeilijk. Ze wist niet wat dit voor hem was, maar ze begrijpte het. Liefde had haar tekeurgesteld toen ze verliefd was op Teoh.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi sep 25 2012, 10:04

Hij trok haar naar hem toe en hield haar stevig in zijn armen. Een tijdlang zei hij niets en hield haar gewoon stevig vast. 'Ik weet het niet,' zei hij. 'Ik weet het echt niet. En... Wat nou als ik probeer wel een vriendschap met je te krijgen? Is dat een goed idee?' Hij keek haar vriendelijk aan en drukte een kus op haar wang. 'Je zal voor altijd mijn engel zijn,' fluisterde hij en bleef haar vasthouden.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi sep 25 2012, 10:12

Eleanor haar tranen bleven komen, maar ze werd rustiger naarmate ze langer in zijn armen lag. Twijfelachtig sloeg ze een arm rond hem heen en drukte een kus tegen zijn wang, maar schudde haar hoofd. 'Nee, ik wil je niet pijnigen.' Hierbij draaide ze zich goed en verstopte haar gezicht tegen zijn shirt. 'Ik hou van je Tommy. Ook al laat ik het niet zo blijken als jij wilt. Ik weet het niet... Ik weet niet hoe ik me bij jou moet voelen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimewo sep 26 2012, 02:14

Hij zuchtte en legde haar weer in haar bed. Zelf ging hij naast haar liggen en nam haar zo in zijn armen. 'Ik weet ook niet wat ik voor je moet voelen... Wat het beste is.' Hij legde zijn voorhoofd tegen de hare en keek diep in haar ogen. 'Ik hou ook zo onwijs veel van jou, Ellie,' fluisterde hij. Even keek hij naar zijn kleding en grijnste. 'Sorry dat ik met vieze schoenen in je bed lig.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimewo sep 26 2012, 08:43

'Doe die schoenen maar uit,' zei ze met opgehaalde neus. Een beetje gespeeld weliswaar. Eleanor keek hem aan aangezien ze ook niet anders kon. Zijn woorden waren lief geweest en teder en in ieder opzicht zouden die haar gevleid hebben, maar nu zorgde het voor een misselijkmakend gevoel.
Terug naar boven Ga naar beneden
Tommy

Tommy


Aantal berichten : 239
Geboortedatum : 24-09-56
Leeftijd : 767

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 29 2012, 07:03

Hij schopte zijn schoenen uit en ging weer bij haar liggen. Met zijn gedachtes afdwalend streek hij met zijn hand over haar haren en rug. 'Zal ik anders maar een keer met Arthur kennis maken?' stelde hij voor. Hij keek haar twijfelachtig aan. 'Dan kan ik hem vertellen dat de WC rollen over zijn huis van mij waren. Lijkt me wel zo beleef, denk je ook niet? O ja, en de krassen op zijn auto waren ook mijn schuld.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimeza sep 29 2012, 07:29

'Dat laatste heeft hem echt een fortuin gekost, Tommy!' Streng keek ze hem aan. 'Een vampier van 756 jaar oud en zo'n kwajongenstreken nog altijd.' Hierbij keek ze hem aan en staarde toen naar het kussen. Ze wou hem niet strelen of wat dan ook. Ze wou rust. Op dit moment leek ze rust te hebben totdat hij haar weer aanraakte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 09:54

N E W

Eleanor had Teoh bij de hand, maar haakte hun armen in elkaar. Hij had wat op, maar gelukkig reageerde hij wel op haar woorden. 'Kom op, Teoh.' Hierbij duwde ze zichzelf en hem binnen. 'Dus zullen we al slapen of wil je toch nog de jacuzzi in. Als je erin overgeeft dan vermoord ik je.' Hierbij nam ze hem mee naar de keuken en liet hem daar tegen een aanrecht leunen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 09:56

Hij legde zijn hoofd in zijn nek en lachte hard en lang om haar woorden. 'Het leuke aan je woorden is dat je me nog echt kan vermoorden ook.' Hij grinnikte nog zachtjes na en wees toen naar buiten. 'Wat dacht jij dan? Jacuzzi natuurlijk!' Hij pakte haar hand vast en trok haar mee naar buiten. 'Net als vorig jaar. Kan je je het nog herinneren?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:05

'Ik kan me herinneren dat ik vorig jaar een bikini aan had en niet in mijn kostuum het water in sprong.' lachte Eleanor en dacht even terug. Vorig jaar was leuk geweest, maar het kon zich niet nog een keer herhalen. 'Ik ga even naar binnen. Je weet de kamer van mijn vader te vinden.' Hierbij ging ze snel naar boven om zich om te kleden en terug naar beneden te komen (?) in een rode bikini.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:11

Hij fronste verward zijn wenkbrauwen en keek haar na. 'Ik bedoelde dat we zonder kleding gingen zwemmen!' riep hij haar na en sjokte toen ook maar naar boven. Daar deed hij de zwembroek van haar vader aan, om zo weer naar beneden te gaan. Hij was sneller dan Eleanor, dus nam hij snel een aanloopje en sprong de jacuzzi in. 'Oh, Eleanor!' zong hij. 'Doe je hem aan?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:19

Eleanor schudde zijn hoofd. 'Stomme klootzak!' Hierbij srpong ze er ook in en verloor haar evenwicht toen ze opstond. Kort kwam ze op Teoh terecht en stond snel op. 'Whoops.' Al snel had ze haar hand op het bedieningspaneel en nam plaats. 'Beauty queen of only eighteen, She had some trouble with herself, He was always there to help her, She always belonged to someone else...' zong ze zacht voor zich uit en keek hem met een glimlach aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:22

Hij hield haar vast bij haar heupen toen ze omviel en grijnste een tukkie brutaal. 'En ik dacht dat ík nu de bezopen was.' Hij ging naast haar zitten en lachte bij de herinnering die haar woorden opriepen. 'Goede, goede tijden,' zei hij en zong zachtjes met haar mee. Hij beschouwde het lied nu echt als hún lied. 'Eigenlijk moeten we weer eens gaan optreden!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:34

Eleanor lachte en strekte zich kort uit. 'Ik ben niet bezopen en ja, moeten we weer eens doen. Als ze ons nog willen. Maar jij had toch een bandje?' Ze staarde hem aan. Als vampier leek hij zelfs nog knapper te zijn. Dit was slechts een illusie in haar hoofd en dat wist ze ook. Arthur was er niet blij mee dat hij hier was. Eleanor wou niet weer een scenario zoals ze met Tommy had gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:38

Hij zakte wat dieper het water in en maakte met zijn mond belletjes in het water. Hij keek haar even aan en kwam weer omhoog. 'Tja, de band... Die is een beetje doodgebloed. Ik besteedde er ook geen aandacht meer aan, dat geef ik toe, maar vampier zijn kwam toch even voor.' Hij gleed met zijn hand van haar schouder langs haar arm en glimlachte. 'Ik ben blij om weer eens alleen met jou te zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 30 2012, 10:42

Eleanor hield haar hoofd schuin en voelde hoe haar lichaam op de streling reageerde. Ze glimlachte van vreugde. 'Het is fijn om je weet in mijn leven te hebben, Teoh. Misschien kunnen we nog eens afspreken; jij met je gitaar of je keybord en ik met... Mijn stem?' Hierbij lachte ze weer verontschuldigend. Opeens was ze zo slecht in een gesprek gaande te houden. 'Laten we je terug "menselijk" te maken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimeza nov 10 2012, 08:43

'Afspreken met mijn gitaar of met wat anders?' zei hij met een brutale glimlach en kroop nog wat dichter naar haar toe. 'En ik spreek veel liever met jouw lippen af dan met jouw stem...' Hij sloeg zichzelf voor haar hoofd en moest lachen. 'O, Eleanor, de hitte en drank stijgt naar mijn hoofd.' Hij streek met zijn vingers over haar schouder en hield zijn hoofd schuin. 'En hoe wil je me weer menselijk maken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimeza nov 10 2012, 08:52

Eleanor staarde hem aan. 'Door je godverdomme hard in je gezicht beginnen te meppen met vervaintakjes.' Hierbij keek ze hem aan en sloeg haar armen over elkaar. 'Teoh, doe dit alsjeblieft niet. Zo weet ik waar we weer belanden en dat is niet eerlijk. Niet tegenover Arthur, al helemaal niet tegenover jou en niet tegenover ons. De eerste keer dat we echt bij elkaar kwamen was zo fucked up dat het ons uit elkaar heeft gedreven. En ik wil niet weg van jou. Alsjeblieft.' Eleanor streelde kort over zijn schouder en leunde met haar hoofd tegen de andere. Ze hield van Teoh. Dat wist hij zeker en vast, maar dit kon niet. Mocht niet. 'Seks maakt je niet menselijk trouwens. Wel een machtelijk gevoel van man zijn, maar mannelijkheid lijk je niet verloren te hebben.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimema nov 12 2012, 10:22

Hij sloeg een arm om haar heen, maar maakte geen aanstalte meer om méér te doen. Ze koos voor Arthur en dat had ze nu goed duidelijk gemaakt ook. 'Eleanor... Zie je jezelf in de toekomst met Arthur?' Hij keek haar vragend aan en staarde naar de hemel. Hij probeerde de sterren te tellen, maar werd steeds afgeleid doordat het leek alsof de sterren hamburgers leken. 'Denk je dat er nog een toekomst voor ons is?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimema nov 12 2012, 10:44

Eleanor dacht even na over die vraag terwijl haar hoofd zich automatisch leek te nestelen tegen Teoh zijn hals. 'Na al die tijd zou je beter moeten weten, Teoh; ik fuck dingen altijd op. Dat is wat ik doe.' Dit was deels een antwoord op zijn vragen, maar toch drukte ze een korte kus op zijn wang. 'Ik weet niet wat ik wil met mijn toekomst, echt niet dat ik zit te denken aan welke man daar een rol in speelt... Ik weet enkel dat ik nooit, nooit mag zeggen. Denk jij soms dat er dat voor ons is?' Ze hield van Arthur, maar had geen problemen met Teoh hier. Anders dus dan bij Tommy.
Als je erover nadacht: Teoh werd niet ouder, hij kon niet lang op dezelfde plaats blijven, kan geen kinderen verwekken en bovenal zouden ze elkaar kunnen vermoorden. Zijn toekomst bood niet het normale leven; hun vriendschap zou misschien moeilijk worden, maar een liefdesrelatie de ultieme uitdaging.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 13 2012, 05:25

Teoh keek haar met een glimlach aan. 'Eleanor, dat is wat ik ook doe. Ik fuck dingen ook altijd op. Dat is misschien wel wat jij en ik doen, maar we accepteren dat van elkaar.' Hij gleed met zijn vingers door haar haren en drukte zacht en langzaam een kus op haar kaak. 'Ik zie een hele moeilijke, gestoorde, lastige toekomst voor ons in, maar wel de meest heftige, extreme, liefdevolle, spannende en uitdagende toekomst die ik me maar kan bedenken. 'En als ik een toekomst met iemand zou willen, dan zou het jij zijn.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 13 2012, 06:10

Eleanor werd werkelijk geëmotioneerd door zijn woorden. Hij was gek. Geschift. Ze keek hem aan met de moeite om haar tranen weg te houden. Het kwam zo opeens. Ze had eerder verwacht dat hij raar ging doen omwille van alle drank dat hij op had. Oppervlakkig en snel drukte ze een kusje op zijn lippen waarbij enkele tranen zich een weg baanden over haar wangen. 'Ik hou je op de hoogte, Teoh.' Met moeite kon ze een beetje glimlachen, speels, maar toch liefdevol. Vooral overwelmed. Hierbij nestelde ze zich terug en liet haar lichaam het uit snikken. Ze kon er toch niets meer tegen doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh


Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitimedi nov 13 2012, 07:44

Hij sloeg haar armen om haar heen en glimlachte, terwijl hij haar tranen wegkuste. 'Ik zal erop wachten,' zei hij en kreeg toen zelf ook tranen in zijn ogen, toen hij bedacht hoe het allemaal zo anders was geweest als hij geen rottige vampier was geweest. Hij veegde zijn eigen tranen weg en verborg zijn gezicht tegen haar borst aan. 'Ik hou van je Eleanor,' fluisterde hij en drukte een kus in haar nek. 'En het is je gelukt; ik voel me nu menselijk. Eindelijk weer.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart   Huis van fam. Greenheart - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Greenheart
Terug naar boven 
Pagina 16 van 19Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 15, 16, 17, 18, 19  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van de fam. McKenzie
» Huis van fam. Ivers
» Huis van fam. Kingsley
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: