Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za maa 17 2012, 22:56
Lachend dacht ik terug aan de Grill. Het was een leuk gesprek geweest en het had zeker tot iets goed geleid. Anders lag ik hier waarschijnlijk niet. Het volgende wat in m'n gedachte sprong was het Halloween feest. Wat een drama was dat - ik was er spontaan in janken uitgebarsten, ik kreeg er nog steeds een rode kop van. 'En weet je nog, Halloween -' Lachte ik.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 02:41
Ik knikte en glimlachte een beetje flauwtjes. 'Je was opeens zo verdrietig en we kregen bijna ruzie, maar toch... Aantrekkingskracht was er tussen ons en dat heeft geleid tot dit. Ik vond het verschrikkelijk om je zo te zien aangezien ik echt waardeloos ben in troosten. Sorry...' Zachtjes streelde ik haar wang en keek haar aan.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 02:54
'Ik glimlachte. Ik was gewoon waardeloos in die situatie. Ik moest alles nog een plekje geven, met m'n moeder enzo. Maar dat is inmiddels wel gelukt denk ik.. Het neemt niet weg dat ik haar nog iedere dag mis, maar ik weet dat ze gewoon had gewild dat ik door zou gaan met m'n leven en niet de hele dag zou zitten treuren..' Ik keek hem aan. 'En daar heb onder andere jij voor gezorgd.. Dat ik het een plekje heb kunnen geven.' Mijn lippen kwamen zachtjes op de zijne terecht, kort - maar liefdevol.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 03:10
Ik kuste haar met een overtuigingskracht terug. 'Oké, die woorden doen me echt wat. Bedankt lief schatje dat je bent.' Weer knuffelde ik haar stevig. 'Zullen we ons maar omkleden? Je kan mijn badkamer gebruiken. Die deur.' Ik wees naar een andere deur in mijn slaapkamer. 'Sorry, maar ik ben best moe.' Weer haalde ik een pruillip tevoorschijn. Hoewel ik dat lang al niet meer gedaan had.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 03:14
Ik glimlachte en knikte. 'Ik ben ook niet meer de aller fitste nee.' Gaf ik toe en gaf hem snel een kus op zijn wang. Het shirt, wat inmiddels op de grond was gevallen, pakte ik op en nam ik mee naar de badkamer. Eenmaal daar gleed ik met mijn vingers door mijn haren heen en keek ik in de spiegel. 'Dan, je hebt zeker geen make-up remover hier hè?' Lachte ik en stak mijn hoofd om de badkamer deur heen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 03:17
'Geef me een minuutje.' Ik worstelde met mijn riem en deed deze uit. Waarna ik mijn boxer weer wat meer omhoog trok. Hierna liep ik de badkamer in en rommelde in de kast tot ik het flesje vond. 'Ta-da. Zelfs Kylan en ik hebben make-up remover. Helloween is mijn favoriete feest...' Ik grijnsde en keek haar aan. 'Toen eens gestolen van mijn moeder en heb het hier nog steeds staan.' Snel poetste ik mijn tanden waarna ik weer in bed dook. Letterlijk dook. 'Oh Zoë, ik waaaaaacht.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 03:20
Lachend pakte ik het flesje aan en schudde mijn hoofd. 'Ik wil niet weten wat jij allemaal in die kastjes hebt zitten.' Toen ik het grootste deel van mijn make-up eraf had gehaald en me had omgekleed. Liep ik in het veels te grote shirt naar zijn bed toe en plofte ik naast hem neer. 'Ik ben er aaaaal.' Zei ik op dezelfde toon als hij net deed en grinnikte.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 04:39
'Plastiekhandboeien heeft Kylan aan zijn kant liggen dus ik zou niet kijken wat daar nog allemaal bij ligt.' Mijn broer mocht het huis uit zijn: hij had een hele rommel aan zijn kant liggen. 'You look very sexy, babe.' plaagde ik haar lichtjes en kuste haar lippen weer.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 05:03
'Oh god, nee laat ik daar maar niet kijken nee,' Grapte ik en kroop tegen hem aan. 'Ik weet het, ik weet het.' Zei ik voor de grap heel verwaand en plaatste een kusje op zijn kaaklijn. Een diepe gaap ontsnapte uit mijn mond, ondanks dat ik nog niet heel erg moe was.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 09:43
Ik knuffelde haar zachtjes en kuste ik haar zacht op haar kin. 'Misschien moet ik ze er toch wel bijhalen of niet?' Even grijnsde ik en deed de dekens over ons heen. 'Vind je dit ook zo fijn?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 11:06
'Doe dat maar niet, dadelijk zie je dingen die nog niet geschikt zijn voor jou leeftijd Danny,' Grapte ik en plaatste een kusje op zijn kaak. 'Heel fijn.' Beaamde ik en kroop dichter tegen hem aan. Zijn warmte verwarmde mijn tamelijk koudere lijf, waarbij ik flauwtjes grijnsde.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 11:21
'Niet geschikt voor de jouwe bedoel je en daarbij maakt dat me nu eens nieuwsgierig.' Al even plagend keek ik haar aan en kuste haar terug. Zacht streelde ik even door haar haren. 'En met je voet alles oké?' Ik wou ergens praten, maar voelde hoe ik mijna in slaap viel.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo maa 18 2012, 11:23
'Jongeman, vergeet niet dat jij jonger bent dan dat ik ben hè.' Het scheelde slechts een paar maanden: Hij was in November jarig en ik in Augustus. 'Dus die zin is niet van toepassing.' Zei ik op een wijze manier en kroop weer tegen hem aan. 'Met mijn voet gaat het goed hoor, hij wil niet altijd meewerken - maar het gaat al een stuk beter.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma maa 19 2012, 06:09
'Gelukkig heb je ze nu niet nodig.' Zachtjes kuste ik haar weer, maar streelde even met mijn neus over de hare en stopte met de kus. Mijn armen streelde haar zachtjes. Zoë had prachtig haar en wondermooie ogen. God, ik was echt erg.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie di maa 20 2012, 10:45
Ik voelde hoe ik langzamerhand steeds slaperiger werd en me licht op krulde. Dat deed ik altijd als ik bijna in slaap viel. Het was een raar trekje dat ik aan vroeger had overgehouden. Even gaapte ik diep en murmelde ik iets onverstaanbaars. 'Oké, nu ben ik ook moe.' Gaf ik toe en draaide me om naar hem.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie di maa 20 2012, 11:14
Ik trok haar wat meer naar me toe en bleef op mijn rug liggen. 'Ga maar slapen, Zoe. Heb erg zoete en mooie dromen.' Ik kuste haar dit keer lang op haar voorhoofd en hueld mijn lippen dicht daar. Klaar om ook in slaap te vallen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie di maa 20 2012, 11:18
Zijn woorden waren het laatste wat ik hoorde en ik voelde hoe zijn warme adem tegen mijn voorhoofd sloeg. Ik kroop nog iets dichter tegen hem aan. Dit alles was een rustgevend gevoel en ik viel dan ook vrij direct in een diepe slaap.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie wo maa 21 2012, 09:43
Ik werd wakker na een heerlijke nachtrust. Echter in dezelfde pose als toen ik ging slapen. Zacht blond haar kriebelde in mijn gezicht. Waarbij ik dus glimlachend naar haar keek. Weer kuste ik haar lippen en wachtte tot ze zou ontwaken.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie wo maa 21 2012, 09:48
Ik werd uit mijn droom gerukt door een warm gevoel op mijn lippen. Vermoeid en licht kreunend opende ik mijn ogen en keek recht in de blauwe kijkers van Daniël. 'Hoe laat is het?' Vroeg ik me slaperig af, ik had werkelijk het gevoel alsof het 6 uur 's ochtends was. Ik gaapte nogmaals diep en liet mijn hoofd weer op het kussen vallen.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie wo maa 21 2012, 10:18
Ik keek even op een wekker. 'Halftien, my lady.' Hierbij drukte ik weer mijn lippen op die van haar, zachtjes en vooral kort. Even streek ik door haar haren en glimlachte. 'Is mijn kleine Zoë nog moe?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie wo maa 21 2012, 10:22
'Oh,' Grinnikte ik. Half 10 viel best mee, al moest ik eerlijk toegeven dat ik veel meer een avond mens was, dan een ochtend mens. Ik kon echt ontzettend lang in m'n bed blijven liggen 's ochtends en heel erg treuzelen. Leuk als je met z'n vieren een badkamer moet delen. Ik grinnikte even bij het idee en keek hem met half dichtgeknepen ogen aan. 'Beetje,' Murmelde ik en kroop tegen zich warme lichaam aan.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie wo maa 21 2012, 18:50
Ik begroef mijn gezicht in haar haren toen ze tegen me aan kwam liggen. 'Waarom blijf jij dan nog niet even liggen en dan zorg ik voor ontbijt.' Mijn armen waren helemaal rond haar tegere lichaampje gevouwd.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie do maa 22 2012, 00:18
Ik drukte een kusje op zijn hand en glimlachte - niet dat dat nou zoveel nut had, ik lag namelijk met mijn rug naar hem toe. 'Je bent een schat,' Ik draaide me om en legde mijn hoofd tegen zijn borstkas aan. Nee, ik was echt geen ochtend mens.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie do maa 22 2012, 07:52
Ik knuffelde haar even en kuste haar op haar lippen. 'Hmm, dan heb je al de tijd om rustig wakker te worden.' Zacht haalde ik haar van me af en stond op. Hierbij rekte ik me even uit en toen ik verder liep, kon ik zachtjes en oppervlakkig tegen haar achterwerk een tikje geven met mijn voet. 'Chop chop!' Hierbij liep ik de kamer uit om ons een ontbijtje te halen bestaand uit criossantjes, chocoladebroodjes, koffie en sinaasappelsap. Mijn moeder was een zalige vrouw, maar niet gelukkig om me in boxer te zien.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie do maa 22 2012, 07:58
Ik lachte even toen hij me een tik tegen m'n achterwerk aan gaf en draaide me nog voor de laatste keer om. 'Hou van je,' Riep ik hem nog na toen hij de kamer uit liep. Na een paar minuten besloot ik toch maar dat het beter was als ik opstond, anders bleef ik liggen. Nog half slaapdronken liep ik naar de badkamer toe en bekeek mezelf in de spiegel. Een beetje make-up kon ook geen kwaad. Ik besloot om maar even wat water door mijn gezicht te halen, een borstel door mijn haren en dan kon het er wel eventjes mee door.