Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
AuteurBericht
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 22 Icon_minitimeza okt 20 2012, 10:18

'Hé, jij zou mij verrassen ik jou niet.' zei ze lachend en kuste hem teder. 'Als jij mij een massage geeft, dan zal ik jou misschien ook wel een massage geven. Misschien.' Ook zijzelf trok haar shirt uit en liet dit langs het bed vallen. Ze pakte zijn gezicht in haar handen en kuste hem nogmaals zachtjes. Ze hield onbeschrijfelijk veel van deze jongeman
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 22 Icon_minitimezo okt 21 2012, 04:11

Daniël wou zijn gezicht weg halen bij haar handen. Hij deed alsof hij boos was op Zoë, maar zijn gezicht verraadde hem. Alsof hij ook nog eens aan haar lippen kon weerstaan... Hij kuste haar terug en streelde haar blote buik en de weg naar haar heupen. 'Ik zou jou verrassen? Hmm, kan ik me niet meer herinneren.' Hij klopte op bed als teken dat ze kon gaan liggen waarna hij wat massage-olie tussen zijn handen warm wreef. 'Enkel omdat jij het bent.' Hij wist niet of hij hier goed in was of niet... Enkel had hij het zien staan in de badkamer en gedacht dat het misschien wel leuk was als zij hém zou masseren. Zacht begon hij haar te "kneden"
Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 22 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 20, 21, 22
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: