Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie do mei 17 2012, 23:11
Ik had het eihgenlijk al geweten da t Teioh voor de game zou kiezen; hij leek me te onrustig om even film te gaan kijken. Ik stak het spel in de playstation en overhandigdehem een kastje. We speelde in hetzelfde team tegenover spelers over de hele wereld. Het leuke aan dit spel was dat je de ander mocht afknallen en helemaal gee nverantwoordelijkheden had. 'Go team onvruchtbaare Teoh!'
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie vr mei 18 2012, 01:49
Ik pakte de joystick aan en ging op de grond zitten, terwijl ik tegen mijn bed leunde. 'Woehoe!' riep ik glimlachend. Onder het spelen keek ik Daniel aan. 'En, zijn er nog speciale dingen de laatste tijd gebeurd? Tussen jou en Zoe zit het wel goed, he?' Ik schoot op een mannetje en doodde hem. Oké, dit waren vreselijke spellen, maar o zo geweldig.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie vr mei 18 2012, 10:12
'Ja, we hebben wel onze spanning gekent toen ik Eleanor uitmaakte voor een ongevoelige slet. Gemeen, maar ik vind het oneerlijk wat ze jou aandeed... En ze zo gemeen is tegen mij. Ik heb het echt te druk met school, football en haar. Dus nu wat Teoh-Bigheart-Dan-Time!' Ik grijnsde en keek hem even aan waarna ik een machinegeweer koos en zo iemand afknalde. Soms zo heerlijk om dit te spelen. 'Belangrijker is: wat speelt er allemaali n jou leven af dat je zo ongelukkig bent, Teoh? Het is echt verschrikkelijk om te zien.' Dat laatste meende ik, maar zei het om een vriendelijke toon. Ik wou hem niet kwetsen, maar ook niet te zacht aanpakken.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie vr mei 18 2012, 21:29
'Mensen zeggen dat spanningen voor een relatie werkt, maar niet de spanningen die Alicia en ik nu hebben. Het gaat alleen maar bergafwaarts, door mij. Maar het gewoon zo slecht uit..' zuchtte ik en wreef even over mijn voorhoofd toen ik paar secondes dood was. 'Je gaat langer last van me hebben, Danny, ik ga dit jaar niet over, als ik al niet van school ben gestuurd. En mijn vader heeft gebeld, een enkele keer, en nu niet meer.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie vr mei 18 2012, 21:41
'Ik dacht dat die relatie goed uitkwam voor je; jullie leken zo gelukkig met elkaar. Maar Teoh... Als je echt je zo rot voelt dan moeten jullie even een pauze inlassen. Komt het doorwat Alicia je iets heeft vertelt? Ik ging toen ook over de rooie. Even.' Weer concentreerde ik me op het spel. 'Oké, ik ga je uit de problemen houden en zorgen dat je volgend jaar overgaat. Er komt een scout zien bij football. Die mensen geven mooie beursen weg voor Havard en al die chique universiteiten... Je vader? Wauw, voor wat belde hij?'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie vr mei 18 2012, 22:24
'Ik was en ben ook gelukkig met haar, maar het komt allemaal rottig uit. Deze laatste maanden moet ik me echt op school en football concentreren.' Ik keek verbaasd naar hem op. 'Heeft ze het jou ook verteld? Ik snap niet dat je nu nog normaal met je leven kan doorgaan. Ik denk constant dat er allemaal andere dingen rondlopen.' Ik haalde mijn schouders op. 'Geen idee, dat is juist het punt. Ik ga hem de komende week bellen, willen jij en Zoe er dan bij zijn? Jij kent hem ook goed, dan kunnen we samen zijn reactie evalueren.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 02:04
'Teoh... Alicia is voor mij Alicia; het meisje waar ik ben mee opgegroeid, een zusje dat ik nooit zal hebben of krijgen. Als ik bij haar ben kan ik dat vergeten. Het feit dat ze een heks is en dat er misschien nog andere mensen bestaan. In de geschiedenis beweerde men dat ze bestonden dus ik heb zoiets van waarom ook niet... Ze is een engel dus ik maak me er geen zorgen om.' Zacht klopte ik op zijn schouder en werd beschoten. 'ROTZAK!' Ik knalde terug. 'Niet jij trouwens, Teoh en sorry. Ja, ik wil erbij zijn als jij me daar wilt. Je bent m'n makker, Teoh. Mijn sexy kereltje.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 03:45
Ik luisterde aandachtig naar zijn woorden. Teoh, jongen, wat had je je toch aangesteld. Daniel had gelijk, zoals hij eigenlijk altijd had. De hele tijd had ik niet naar het beeld gekeken en merkte dus dat ik keer op keer dood was gegaan. 'Oeps,' zei ik en ging snel weer verder. 'Je hebt gelijk, Danny, en bedankt dat je dan bij me wil zijn.' Ik geeuwde even en wreef door mijn ogen. 'Zometeen slapen?'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 05:29
Ik grinnikte. 'Nadat we deze klootzakken hebben ingemaakt. En geen probleem. Voor jou doe ik het maar al te graag.' Hierbij concentreerde ik me weer behendig op de joystick. 'Geef toe dat mijn videospelletjestherapie werkt.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 10:28
Ik ging me ook weer concentreren op het spel, maar kwam op de conclusie dat ik er nogal bagger in was. Na de laatste schoten keek ik strak naar het scherm. 'Hebben we gewonnen? Ja toch? WAUW check hoe vaak ik dood ben gegaan!' Ik legde de controller weg en strekte me uit. 'Game therapie is écht goed ja!'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 10:38
'Woehoe! Go team onvruchtbare Teoh!' Op dat moment kwam mijn moeder binnen samen met mijn vader. 'Teoh! Hey jongen!' Mijn vader was dol op hem, mijn moeder kon niks anders dan hem volproppen met eten en lachen om hem. Als ik homo was geweest en met Teoh was thuisgeomen zouden ze het zo appricieren. Gelukkig voor hen en hem was ik dat niet. 'Ja, jullie vinden het toch niet erg als hij blijft?' 'Nee, natuurlijk niet. Ik en je vader hoorde enkel wat lawaai.' Hierbij keek ik Teoh aan met een grijns. 'We leefde ons nets iets te hard op in het moment, maaam.' Mijn vader moest lachen. 'Slaap lekker!' Ook zij wenste ons goedenacht en verdwenen. 'Hey Teoh? Wil je met me trouwen?' Ik knuffelse hem even stevig. 'Ze houden van je. Dus ga je praten met Alicia?' Ik ging weer serieus. Ik wou niet zijn problemen vergeten. Ik kon ze onmogelijk vergeten, maar wou hem ook niet laten denken dat ik dat deed of zou doen. Hierbij begon ik zijn bed op te dekken.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 10:45
Enthousiast keek ik op toen Daniels ouders binnenkwamen. 'Hey!' zei ik vrolijk en gaf zijn moeder een kus en zijn vader een hand. In de laatste jaren, toen mijn vader weg was, waren het de ouders voor me geweest die ik op die momenten niet had. Ik was dol op ze en het verbaasde me dan ook geen moment dat een te gek joch als Daniël hun kind was. Na een goede nachtrust gewenst te hebben, sprong ik op hem. 'Natuuuuuurlijk Danny, al was het alleen omdat ik geweldige schoonouders zou hebben! En ja, ik ga met haar praten. Men, ik was weer vergeten wat een geweldig advies jij altijd gaf.' Toen mijn bed klaar was, plofte ik erop neer.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 10:51
'Liar, liar, pants on fire!' zong ik door de kamer heen en sprong op bed en nam plaats op Teoh. 'Je weet dat ik rottig slecht ben in troosten en te graag advies geef waardoor ik een tweede moeder ben. Nee, eerder Oprah....' Hierna nam ik plaats op mijn bed. 'Tentweede zou je nooit met me trouwen.' Dat laatste zei ik gespeeld op de toon dat ik zou kunnen gaan janken.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie za mei 19 2012, 10:55
Bij zijn liedje gooide ik mijn kussen naar hem toe, maar hij was al op me gesprongen. 'Het is nog erger met je gesteld, je bent een soort mix van Oprah, dr Phil en Tyra. Wat moet dat toch met je worden...' Hoofdschuddend lachte ik en pakte mijn kussen weer op. 'O men, even serieus, als ik met iemand wil trouwen, dan was jij dat wel. Niet dat ik op je zou vallen of verliefd zou zijn, maar meer omdat we best wel een vet leven zouden hebben. Trouw maar met mijn stiefzus, dan kom ik gewoon bij jullie wonen.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo mei 20 2012, 04:51
'Oeh Tyra!' Ik streelde over mijn borstkas alsof ik kanonnen van borsten had. 'We zouden het vetste leven hebben. Oh kom op, Teoh! Altijd al geweten dat je diep daar vanbinnen homo bent. Brokeback Mountain! Ja, dat gaan we nastreven.' Bij het volgende lachte ik. 'Onze kinderen zijn dan helemaal voor jou; babysitter! Maar ik dacht dat je liever niet over Zoe had met mij?'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo mei 20 2012, 09:31
'En ik altijd denken dat je me zo goed kende? Jeetje Danny, wat ben jij nou voor vriend,' grinnikte ik. Daarna ging ik in mijn bed liggen en keek hem bevreemd aan. 'Huh, hoe bedoel je? Je mag gewoon over Zoe praten als ik erbij ben. En het ruikt hier anders... WAT HEB JE MET HAAR UITGESPOOKT MCKENZIE?' pestte ik hem. 'Die gasten ook brokeback mountain sliepen ook samen, weet je dat.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo mei 20 2012, 09:47
'Ze hadden dikke seks met elkaar.' Hierbij keek ik Teoh met een grijns aan. 'Dus wat wil je daar nu mee zeggen? Ik heb trouwens niets uitgespookt. Waarschijnlijk ruik je eindelijk je natuurlijke geur.' Oef, we waren bijna op het feit gekomen dat ik en Zoe onze relatie een stapje verder hadden gezet. Niet gek na al die maanden en zeventien te zijn als je het mij vroeg.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo mei 20 2012, 10:03
Ik fronste en keek hem aan. 'Aha, daarom zapte mijn moeder weg met het excuus dat ik eten moest halen toen ze samen in de tent lagen.' Ik lachte en knikte. 'Ja, waarschijnlijk is het mijn eigen kotsadempje... Maar je blijft een stiekemerd, Danny!' Ik zou het geur verhaal morgen ook wel aan Zoe vertellen. Zoveel maanden een relatie en dan nog niets gedaan hebben? Ja, dag, dat konden ze niet volhouden. Zonder relatie was ik al verder dan hun geweest.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo mei 20 2012, 15:59
'Teoh, nu ga je op het gebied dat privacy is voor mij en Zoe. Dus het ruikt hier naar seks? Moet je weten dat ze sinds twee weken hier niet meer is geweest en de dekens naar wasverzachter ruiken. Je hebt waarschijnlijk zelf zin, hete brok. Oh nee, kotsbrok is een betere benaming.' Hierbij keek ik hem met een grijns aan en gaf hem een duw met mijn voet. 'Oh nee! Niet de tentscene! Heath op z'n best. Whoop whoop!'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma mei 21 2012, 05:51
'Ja, het ruikt hier naar seks. Of je hebt gelijk en heb ik zelf zin.' Bedenkelijk wreef ik over mijn kaak en kwam tot de conclusie dat ik het niet wist. Met Alicia had ik eigenlijk ook vrij weinig gedaan, bedacht ik me. Of dat kwam nu ineens in mijn hoofd, omdat ik nogal veel alcohol in mijn bloed had zitten. Ik wist het niet. 'Ja ja, Daniel, jouw lievelingsscene, nietwaar? Mijn moeder heeft mij ervoor behoed.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma mei 21 2012, 06:22
'Je hebt het zelf genoeg uitgeprobeerd, Teoh'tje.' Ik lag in bed en staarde naar het plafond. Op een of andere manier was ik nieuwsgierig naar bepaalde feiten. 'Hoe zit het nu met jou en Eleanor als ik vragen mag? Een tijdje leken jullie hecht te zijn en dan opeens kust ze je op dat feest en dramaaaaa. Sorry als ik nu op verboden gebied ga. Ik ben enkel nieuwsgierig en verward.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma mei 21 2012, 06:31
Ik knikte. 'Inderdaad, maar niet op alles ben ik even trots,' murmelde ik en draaide me ook om naar het plafond. Ik haalde mijn schouders op. 'Ik ben ook verward en nieuwsgierig naar hoe het zit. Ik ben echt gek op haar, dat zeker, maar op een of andere manier botsen we altijd, wat we ook doen.' Ik kneep in het dekbed. Ik had haar vanavond ook niet gezien, al wist ik dat ze er vast geweldig uit had gezien.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma mei 21 2012, 06:54
'Ik mag haar niet, maar war dan ook... Jij moet gelukkig worden. Dus misschien moet je alles hier eerst rechtzetten en dan volgt je vader. Aangezien hij alles recht te zetten heeft met jou. Maar we gaan hem bellen als jij er klaar voor bent.' Hierbij staarde ik naar het plafond. 'Ben je echt gek van haar? Enkel jij en Zoe mogen haar, lijkt me. Oh nee, die Logan ook nog. Eleanor is vriendelijk tegen hem. Toch als ik ze samen zie.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie ma mei 21 2012, 10:02
Ik knikte en keek hem aan. 'Ik ben echt gek op haar,' gaf ik toe en rolde op mijn andere zij. 'Ja, Logan en zij lijken elkaar erg te mogen.' Ik keek hem aan en zuchtte. 'Denk je dat je je hele leven bij Zoe gaat blijven? Dat jullie gaan trouwen? Ik vind de toekomst maar eng, het is allemaal zo vreselijk onzeker. Alles kan mislopen.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie di mei 22 2012, 05:23
'Hoe mag je haar? Zoals je Alicia mag?' Ik wou hem simpel helpen door deze vragen te stellen. 'Misschien. Ik plan liever niet die hele toekomst, maar ik zou me wel samen kunnen zien met Zoe.'