Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza nov 19 2011, 06:54

Over mijn hele lichaam kwamen er rillingen door haar lippen. Ik drukte mijn lippen tegen haar slapen. 'Je ziet het nauwelijks...' Met pruillipje keek ik haar aan en streelde over haar bovenbeen. 'Ben ik ook, Zoe. Heel erg.' Weer drukte ik mijn lippen even op die van haar. 'Ben je zo'n koudleider?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimezo nov 20 2011, 08:57

'Altijd geweest en ik denk dat het ook altijd zo zal blijven.' Beaamde ik. Ik trok de deken nog iets verder over me heen en ging ik tegen hem aanliggen. 'Sorry als ik je plet.' Plagend stak ik mijn tong naar hem uit en merkte toen pas op dat de film nog aanstond. 'Nou, daar hebben we ook niet veel van meegekregen.' Ik had totaal geen besef gehad van de tijd. Tenminste dat blijkt nu.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedi nov 22 2011, 10:13

'Nee dat hebben we niet, maar wel wat veel beter.' Hierbij lachte ik even en drukte mijn lippen op die van Zoë. Slechts kort. Mijn armen waren helemaal nu rond haar geslagen. Als een soort knuffel. Snel spoelde ik de film terug en nam een koekje. Met een zo onschuldig mogelijk gezicht keek ik haar aan. Het was oneerlijk hoe verleidelijk een vrouw kon zijn. Zelfs als ze niets deed. Zachtjes streelde ik haar heupen af en toe terwijl ik het koekje met hapjes naar binnen werkte. Echter at ik nooit gulzig. Iets wat me aangeleerd was vanaf het klein kind te zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 23 2011, 02:34

Kort lachte ik naar hem en liet mijn hand op zijn schouder liggen. Mijn mond krulde zich op tot een lach toen hij mij met twee grote onschuldige ogen aankeek. 'Ahw, schat.' Heel zacht kneep ik in zijn wang en gaf en toen een kusje op. Mijn aandacht was niet echt bij de film. Ik keek hem met een half oog, om vervolgens even naar Daniël te kijken, voordat het laatste stuk koek in zijn mond verdween, pakte ik deze en at hem zelf op. 'Sorry, het was te verleidelijk.' Zei ik onschuldig tegen hem.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimewo nov 23 2011, 09:43

Bij het afnemen van mijn koekje, keek ik haar met open gesperde mond en ogen aan. Mijn moeder had het er wel vaker over dat ik beter de toneelclub had genomen als hobby dan het voetbalteam... 'NOOO! COOKIE!' kwam er dramatisch uit mijn mond.
Hoewel ik na een tel terug mijn lippen op die van haar had geplaatst. 'Ik kan de verleiding niet weer staan, hoor.' Speels trok ik mijn mondhoeken naar boven en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 02:53

Toen zijn drama talent naar boven kwam begon ik te lachen. 'Kleine acteur.' Zei ik terwijl ik mijn neus kort op de zijne drukte. Toen hij over de verleiding begon glimlachte ik tegen zijn mond aan en kort vonden mijn lippen de zijne. 'If you can't resist me.' Begon ik, terwijl mijn hand langs zijn wang streek. 'Show me what you got.' Het kwam eruit als een uitdaging, wat het min of meer ook was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 05:58

Echter werd ik nerveus bij de woorden van Zoë. Haar laten zien wat ik had? Wel, ik had niet veel te bieden. Misschien mocht ik speels zijn, maar als ze verder wou dan was ze absoluut even op het verkeerde adres... Ik was niet degene die "zomaar" met een meisje naar bed ging of wat daar dichtbij in de buurt kwam. Met een klein glimlachje schudde ik mijn hoofd. 'Je zou beter moeten weten, babe.' Het laatste woordje had ook een speelse toon terwijl mijn handen enkel langs haar bovenbenen streelden. Ondanks wat ik daarnet had gezegd; het strelen kon geen kwaad. Toch naar mijn mening. Ik tekende er af en toe een hartje op terwijl ik haar aankeek en net toen mijn hand via haar heup naar boven gleed om haar daarbij te kussen, -mijn lippen zochten de hare-, hoorde ik de deur dichtslaan. In de deuropening stond mijn broer. We hadden wat van elkaar weg hoewel ik groter was en hij zwart haar had. Ook onze neus leek totaal niet op elkaar. Hij klapte lichtjes in zijn handen. 'Pap zal blij zijn als ik hem dit vertel dan heeft hij de weddenschap gewonnen.' Ik keek hem met een vragende blik aan. 'Rot op met je grapjes, Kylan.' 'Relax, broertje. Ik moet boven wat gaan halen en dan ben ik weer weg.' Toch streelde ik haar verder onder het dekentje. 'Mooi zo, want ik wil je kop ook helemaal niet zien, nu.' Hij liep al oogrollend weg. Hierbij keek ik verontschuldigend naar haar en hoorde de deur weer in zijn slot vallen. 'Only if you show me some,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 06:42

Ik zag hoe hij begon te twijfelen en begon vervolgens zacht te lachen. 'Je denkt ook weer meteen te veel hè.' Grinnikte ik en duwde mijn neus tegen die van hem. 'Je hoeft niet het bed in te duiken met me, gekkie.' Een glimlach streek nog steeds over mijn lippen, waarna ik een deur hoorde dichtvallen. Een jongen die iets groter was dan Daniël en ook veel donkerder haar had, verder leken ze wel redelijk op elkaar: Ik kon de overeenkomsten wel zien. Kort glimlachte ik even naar hem. 'Hey,' Zei ik maar, omdat ik geen idee had wat ik anders zou moeten zeggen. Toen hij over een weddenschap bestond keek ik Danny even aan, toen zijn broer naar boven was trok ik mijn wenkbrauw op. 'Hoezo weddenschap?' Grinnikte ik, ik kon wel tegen een grapje.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 08:07

Ik haalde even met een verlegen grijns mijn schouders op. 'Weet ik veel, Zoë. Je hintjes mogen dan ook een beetje duidelijker zijn, hoor.' Even veranderde grijns weer in wat speels. Blij dat mijn broer weer weg was. Eerder opgelucht. 'Oh, dat... Mijn broer is sinds kort terug en hij en mijn vader hadden een weddenschap gedaan. Kylan wedde natuurlijk vijftig dollar ervoor dat ik homo was en mijn vader dat ik toch wel met een meisje zou thuiskomen. Ik ben niet zo'n vrouwenverslinder als Kylan. Hij praat ze in bed en daarna nooit meer... Ja, hij is echt zo'n grote klootzak. Nadruk op grote.' Mijn duim streelde zachtjes haar nek terwijl ik haar aankeek. 'Maar ja... Ze zijn kinderachtig hier.' Zacht drukte ik mijn lippen even op die van haar om haar daarna met een brede glimlach aan te kijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 08:23

'Of je moet mij gewoon niet zo verkeerd inschatten.' Grapte ik, terwijl ik hem plagend aankeek. Vervolgens gleed ik van hem af om naast hem te gaan zitten zodat ik mijn drinken kon pakken en dit op te drinken. Het lege glas zette ik op een van de onderzetters neer en trok de deken iets over mij heen. Al snel kroop ik weer tegen hem aan en duwde mijn lippen op de zijne. Het was redelijk eentonig wat we hier deden, maar je moest toch iets en daarbij leerde we elkaar zo ook beter kennen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 10:07

Toen Zoe van me af was nam ik de kans om een beetje rechter te gaan zitten en mijn voeten op tafel te leggen. Veel kans had ik niet of mijn arm lag weer over haar schouders, het tengere lichaampje tegen het mijne en die zoete lippen eiste die van mij weer op. Echter nam ik al snel de leiding over en beet zachtjes in haar onderlip zodat ze me toegang zou verlenen.Mijn romp was helemaal naar haar lichaam gericht en mijn warme handen streelde liefkozend haar wang en door haar haren, hoewel de kus wat meer spanning had dan daarjuist. Spanning in een goede zin.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimedo nov 24 2011, 10:39

Zonder er verder over te twijfelen opende ik mjn mond een klein stukje voor hem. Zijn vingers tegen mijn wang voelde als satijn. Op dit moment had ik mijn handen nodig om op te leunen, dus deed ik verder niets, behalve van het moment genieten. Ik voelde hoe deze kus iets dwingerder werd, op een goed manier: Niet geforceerd, maar serieuzer. Ja dit kon nog wel eens ergens heen gaan. Dit waren geen loze kreten die nu werden gespeeld.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 25 2011, 12:10

Voorzichtig en welgemanierd trok ik haar naar me toe waarbij ik ging liggen en zij min of meer een beetje op me kwam. Hierbij had ik de intense kus moeten staken. Met een glimlachje keek ik haar aan. 'Laat het me op tijd weten als ik iets doe wat je niet wilt of niet prettig is.' Zachtjes streelde ik weer haar wang. 'Wil je nog steeds ''bankhangen'' of erop uit trekken?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimevr nov 25 2011, 22:10

Kort knikte ik. 'Dan hoor je het wel hoor,' Ik was niet zo iemand die over zich heen liet lopen, zodra ik iets niet wilde, hoorde je dat meteen van mij. Toen hij begon over iets anders doen. 'Misschien is dat wel leuk.. Alleen nu is de vraag nog, wat?' Ik lachte even en zette mijn armen naast zijn hoofd neer, zodat ik niet met mijn hele gewicht op hem lag. Zelf was ik ontzettend slecht in kiezen, dus hoopte ergens dat hij dat voor mij zou doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimema nov 28 2011, 10:02

Toch hield ik haar lichtjes vast bij haar heupen. Maar loste even een hand om haar zo van de bank te lossen. Ik zou het niet erg vinden om haar lichaam helemaal op dat van mij te voelen. De tintelingen die het teweeg bracht was heerlijk. Even beet ik speels op haar oorlelletje. 'Ik daag je uit om Just Dance te spelen en wees maar verzekerd dat je verliest, schatje.' Dat laatste woord kwam er plagend, maar ergens twijfelachtig uit. Met een grijns keek ik haar aan en drukte mijn lippen op haar kin. 'Are you in?' Een kusje op haar kaaklijn en nu zou ik echt stoppen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimema nov 28 2011, 10:08

'Oh yes I'm in.' Lachte ik en keek hem even aan. 'Je realiseert je wel dat je een cheerleader uitdaagt voor een dansspelletje hè?' Grinnikte ik. 'En dan ook nog beweren dat jij gaat winnen, jij durft.' Plaagde ik en stond vervolgens op. Eigenlijk had ik nog nooit just dance gespeeld, maar een beetje bluffen kon geen kwaad. Daarbij kon ik goed dansen, dus leek het me niet zo'n probleem. 'Laat maar eens zien wat je kan,' Lachte ik, terwijl ik hem een klein kusje teruggaf, als reactie op het kusje op mijn kaaklijn. 'I'm curious'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimevr dec 02 2011, 12:16

Ik grijnsde en stond ook op om hierbij Zoë rond haar middel vast te nemen en haar mee naar boven te dragen. Het was niet dat ik elke dag meisjes naar boven droeg, maar goed... Tijdelijk stond hij boven en aangezien ik toch de grootste slaapkamer had, kwam dat goed uit. 'Je weet toch wel dat ik altijd de topscores haal, hé?' Eenmaal boven liet ik haar los en ging haar voor naar de jongensachtige kamer vol met foto's en posters. Erg persoonlijk zoals ik ervan hield. Gelukkig had ik het net opgeruimd. Hierbij startte hij het spel op en gaf haar een spelconsole. 'Womanazir van Britney Spears, here we come!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 11:50

Ik gaf een klein gilletje toen hij mij optilde en de trap op liep. Toen ik snapte wat hij deed, sloegikmijn arm om zijn nek en liet ik me zonder tegen te stribbelen naar boven dragen. Eenmaal boven zette hij me weer neer en pakte ik zijn hand, terwijl ik zijn kamer bekeek. Het hing vol met posters en foto's. Kort liet ik een glimlach over mijn gelaatstrekken glijden en keek hem aan. 'Maar dat komt gewoon omdat ik hier nooit gespeeld heb.' Plaagde ik hem en pakte de consoler aan. 'Makkie!' Lachte ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 16:17

Ik stond toe dat ze mijn hand vast nam en maakte daar gebruik van toen ze de consoler omdeed. Ik draaide ons meer naar onze kant. 'Denk je nu echt dat ik jou het ga gemakkelijk maken?' Mijn lippen ging naar die van haar. 'You wish,' fluisterde ik waarbij mijn lippen die van haar leken te strelen. Met een tevreden grijns nam ik mijn positie in. 'Laten we dansen, nanana.' Het was een vrouwelijk dansje, maar ik vond het grappig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 21:38

'Maar dat hoeft ook niet.' Lachte ik, waarna ik kort genoot van zijn lippen en vervolgens klaar ging staan. Tien het spel aftelde, nam ik de positie aan en volgde de danspassen die in beeld kwamen. Even keek ik opzij naar Daniel en schoot in de lach. 'Je moest eens weten hoe leuk dat eruit ziet.' Terwijl ik dit zei, en nog even doorlachte, focuste ik me weer op het spel en deed ik de passen zo goed mogelijk na.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 21:50

Ook ik moest lachen om de woorden van Zoe en keek even haar richting op toen ik de pasjes vanbuiten keek. Ok kon onmogelijk zo goed dansen als zij, maar ik wist dat het oké was. 'Kijk niet zo naar me! Zo word ik nog verlegen.' Met een grijns ging ik verder. 'Vast en zeker zie ik er kei sexy uit en die dingen.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:03

'Geloof me, je bent echt ongelofelijk hot.' Kort lachte ik naar hem en zuchtte diep uit toen het liedje was aflopen. 'Zo, dat zit erop.' Lachte ik en liep naar hem toe. 'Misschien helpt een kusje wel tegen de verlegenheid.' Mijn lippen vonden al snel die van hem en haalde deze er vanaf. 'En hielp het?' Ik lachte eventjes en legde de console op zijn bed neer. 'En nu kijken wie er heeft gewonnen.' Ergens hoopte ik dat ik het was, puur omdat het ontzettend grappig zou zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:34

Met een kleine glimlach na het hevige knikken, kuste ik haar zachtjes terug waarna mijn handen haar heupen vonden. Enkel was ze al veel te snel weer weg. Hierdoor keerde ik me pruilend naar haar toe ondertussen dat het spel alles samentelde. Zoe had gewonnen toen ik me weer omdraaide. Hierbij ging ik op het bed zitten. 'Nu kan ik wel janken. Nog een kusje alsjeblieft?' Ergens vond ik het niet leuk dat ze had gewonnen, maar ik moest toch tegen het verliezen kunnen van het mesje dat ik liefhad?
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:39

Ik begon te lachen toen ik zag dat ik had gewonnen. 'Sorry liefie.' Ik ging op zijn schoot zitten en zette mijn lippen op de zijne. 'Wat heb je nou geleerd? Nooit een cheerleader uitdagen voor een dansspelletje en beweren dat je dan gaat winnen.' Ik plaagde hem er maar wat mee, maar wist ergens dat hij niet zo goed tegen zijn verlies kon. 'Sorry, maar ergens is het wel een beetje humoristisch.' Mijn lippen vonden de zijne weer en mijn armen vonden zich een weg om zijn middel heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:45

Toch haalde ik al snel mijn lippen van die van haar. 'Nooit geleerd dat je geen voetballer mag plagen met zijn verlies? Plagen is liefde vragen, huh? Maar zo krijg je helemaal niks.' Het klonk ergens best gemeend, hoewel ik op haar woorden inging. 'Gaat je wat kosten, Starling.' Met een grijns liet ik onze lippen weer samen smelten en streelde zachtjes over haar rug. Dit keer kreeg zij de complete leiding van me.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 2 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 2 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis
» Huis van de fam. Peterson
» Huis van fam. Ivers

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: