Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 03 2011, 22:51

Een klein pruillipje kwam tevoorschijn, toen hij zei dat ik "geen liefde zou krijgen." ergens wist ik wel dat ik het zou krijgen, maar toch. 'Gemeen Daniël.' Pruilde ik, waarna ik toch weer begon te lachen. Toen onze lippen elkaar weer vonden, speelde ze een spel met elkaar en streek ik langs zijn onderrug. Ik beet zachtjes op zijn onderlip om toegang te vragen tot zijn mond. Erg veel hadden we vandaag niet gedaan, maar ergens had ik het wel nodig. Een dag waar alles gewoon even om ons draaide.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 03 2011, 23:04

Met een grjns kuste ik haar terug. Ongelofelijk hoe een meisje e helemaal kon opeisen zonder dat ze het zelfs doorhad. Had ze het wel door dat ik echt voor haar viel telkens weer als ze me kuste? Misschien klonk het cliché, maar dat was de waarheid.
Ik opende mijn lippen een stukje bij haar tanden in mijn lip. Hierbij masseerde ik zachtjes de huid bij haar heupen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 03 2011, 23:15

Ik genoot ervan toen hij over mijn heupen streek. Onze kus werd iets intenser, maar niet gedwongen. Mijn handen streken door zijn haren heen, terwijl ik hem zachtjes op het bed duwde. Het zat lekkerder dan alleen zo op de rand. Mijn mond krulde zich tot een soort glimlach, maar mijn lippen bleven op die van hem.

- sorry ik ben een beetje inspiratieloos.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 01:49

Ik hield ervan welke wending onze kus nu insloeg, maar wist zeker dat we binnenkort echt duidelijkheid moesten hebben. Ik hield echt van aar, ik was verliefd op haar en voelde een sterke drang naar haar toe. Liedevol liet ik mijn tong een uitgebreide dans met die van haar voeren. Mijn handen streelde haar gehele lichaam. Toen we even een ademrust inschakelde keek ik haar met een glimlach aan terwijl ik mijn neus tegen die van haar drukte. 'Dus we hebben echt een paar uur niks anders gedaan dan gezoend...? De tijd vliegt voorbij.' zei ik al grijnsend terwijl ik haar in mijn armen nam. Als een soort knuffelen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 04:14

Ik begon te lachen om zijn opmerking. 'Ik denk inderdaad dat we dat hebben gedaan ja..' Als je erover nadacht was het best wel raar: Officieel hadden we nog niets. Mijn lichaam lag tegen die van hem aan en mijn armen had ik om zijn nek geslagen. 'Misschien wordt het maar eens tijd dat we iets anders gaan doen.' Grinnikte ik. Klonk ook zo lekker als ik thuis zou komen, "ja, wat heb je vandaag allemaal gedaan?" "Nou, gezoend." Dan zullen ze ook wel denken. Kort lachte ik om mijn eigen opmerking en keek hem even aan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 04:32

Enkel grijnsde ik. Voormij was het niet nodig om wat anders te gaan doen, maar Zoe leek dit al snel weer beu te zijn. 'Wat stel je dan voor? En ja, jij kiest echt dit keer wat we gaan doen. Misschien een wedstrijdje om het langst niet elkaar te proberen te kussen of gewoon te zoenen?' Dat was plagend bedoeld. Toch drukte ik nog een paar kusjes in haar hals.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 04:45

'Dan verlies je.' Grapte ik, en keek hem even aan. 'Misschien gewoon even naar buiten ofzo? Of iets in die richting. Als we besluiten om toch maar gewoon hiermee verder te gaan, kan dat altijd.' Lachte ik en streek even langs zijn kaaklijn, naar zijn kin en die hield ik even vast. Zachtjes gaf ik hem een kusje op het dopje van zijn neus, waarna ik even begon te lachen. 'Je bent ook gewoon een schatje hè.' Hij was echt adorable, daar kon niemand om heen en ergens was ik er best trots op dat we een soort van samen waren.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 04:51

Even lachte ik bij het kusje en de lieve woordjes. Deels ook om de beschuldiging. 'Hoor is liefste Starling: Jij bent erg knap, sexy, schaatig, lief, veolijk en aardig. Helemaal om lief te hebben en had ik al gezegd dat je erg aantrekkelijk bent?' Ik streek weer een pluk naar achteren. 'Ik wed dat jij verliest.' Met een grijns keek ik haar aan. 'Ik ga met je mee naar buiten als je me in mijn schoene helpt.' Hierbij grijnsde ik breed en stak een voet/been omhoog.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 04:53

'Kan meneer McKenzie het weer niet zelf?' Ik schudde spijtig mijn hoofd en pakte zijn schoen. Terwijl ik deze aan zijn voet deed keek ik hem aan. 'Als je er maar geen gewoonte van maakt.' Grinnikte ik en propte zijn veters tussen zijn schoen en zijn voet in. Hetzelfde deed ik met de andere schoen en stond vervolgens op. 'Zo is meneer Daniël nu tevreden, mag Mevrouw Starling hem dan nu verzoeken om mee naar buiten te gaan. Ik stak mijn hand uit om hem omhoog te helpen van het bed af, wetend dat ik er toch de kracht niet voor had, het stond alleen leuk.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 05:05

Ik moest lachen om haar en werkte mee. Enkel trok ik haar naar me toe toen ze probeerde me recht te trekken. Hier lachte ik nog meer om en ging rechtstaan om haar daarna weer op te tillen. 'Eet jij wel?' Plagerig stak ik mijn tong uit. 'U mag me alles verzoeken, my lady!' Met een grijns liep ik ons van de trap af om haar daar neer te zetten en mijn jas en mutsje te zoeken. Deze deed ik dan ook aan en hield haar jas voor.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 05:08

'Ja ik eet wel ja.' Lachte ik. Ik kon het echt niet helpen dat ik dun was. Ik eet veel, sport nooit en ben gewoon ronduit lui. Het was niet dat ik er iets voor deed en ik was er wel blij mee. Toen we van de trap af waren en ik mijn jas had aangedaan, pakte ik zijn mutsje af en zette deze op mijn eigen hoofd. Ik keek even in de spiegel en lachte. 'Nou, staat ie me niet geweldig.' Ik grinnikte even en pakte zijn hand. 'Zo kunnen we er wel mee door.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 05:15

'NEE! Niet mutsmans!' Ik keek haar pruilend aan via de spiegel terwijl ik mijn mobiel weg stak en ook de sleutels van het huis. Een sjaal ging me nog aan. 'Waar wil je eigenlijk heen? Hij staat je goed, om eerlijk te zijn.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 05:19

'Hm.. I don't know. Het bos ofzo? Of we lopen gewoon en we kijken waar we uitkomen.' Ineens realiseerde ik me dat het bos misschien wel niet zo'n goed idee was. 'We zien wel gewoon waar we naartoe gaan. Maar frisse lucht is goed voor ons.' Lachend zette ik het mutsje af en trok deze over zijn hoofd heen en dus tevens over zijn ogen. Kort grinnikte ik. 'Zo ben je wel erg charmant.' Grapte ik en duwde mijn lippen voor een seconde op de zijne. 'Je had gelijk, nu zou ik de weddenschap hebben verloren.' Grinnikte ik.

Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 04 2011, 08:09

Enkel grijnsde ik. 'Kom op! Dan gaan we.' Snel zette ik mijn mutsje goed.

-Gone
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 23 2011, 10:03

Na een extra grote aardbeien milkshake te scoren liepen we samen terug naar mijn huis. Eenmaal binnen riep de vragende stem van mijn moeder. 'Je allerliefste Danny, mammie!' Ze kwam uit de keuken gelopen en keek met een glimlach ons aan. 'En Zoe? ' Vulde zij me aan terwijl ik mijn vriendinnetje met een glimlach aankeek. 'Mevrouw McKenzie, maar voor jou is het Anna. Ik heb al redelijk veel over je gehoord. Blijkbaar dus echt mijn kleine jongen in gepalmd?' Mijn moeder was een strenge zakenvrouw, maar ze was vriendelijk. En dol op me. Of wel ben ik een mama's kindje.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 23 2011, 10:20

Ik stapte naar voren en stak mijn hand uit. 'Aangenaam,' Met een glimlach op mijn gezicht keek ik naar Daniël en lachte even. 'Ik moet u toegeven dat u een schat van een zoon heeft.' Zodra het op ouders aankwam was ik altijd een stuk netter dan anders, ik weet niet waarom dat was - het was gewoon zo. Het was iets wat ik aangeleerd had gekregen. Inmiddels had ik Daniëls hand vast gepakt en glimlachte ik naar zijn moeder, ze zag er strenger uit dan dat ze was. Het verbaasde me enigszins. Wat je wel duidelijk kon merken, was dat Daniël dol was op zijn moeder en zij op hem. Het deed me denken aan de band tussen mijn moeder en mij. Ik wist hoe het voelde om een goede band met je moeder te hebben en dat realiseerde ik nu pas, samen met het feit dat ik die band miste. Gewoon gezellig samen op de bank, tv kijken en praten over wat je die dag had gedaan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 23 2011, 11:37

Ik wist dat Zoe goede punten zou scoren bij mijn moeder. Kylan omschreef haar als een sexy meisje, maar voor mij was ze eerder een jonge vrouw. Aan de ene kant was ik bang voor de reactie van Zoe op mijn moeder en ik. Ik zou mijn leven zonder die van mij niet kunnen voorstellen. 'Ook aangenaam om jou te ontmoeten.' Mam liet haar weer los en keek even naar onze handen. 'Ik ga weer de keuken in. Wees braaf!' Hierbij keek ze met een nadruk op mij en kuste ik haar snel op de wang om Zoe mee naar boven te nemen. Eenmaal op mijn kamer liet ik haar stilletjes aan los na een kneepje in haar hand. Hierna deed ik mijn schoenen uit. 'Dus dat was mijn moeder.' Even grijnsde ik naar haar voor ik me helemaal tegen haar aantrok.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimevr dec 23 2011, 11:45

Ik glimlachte. 'Ze lijkt qua karakter wel een beetje op mijn moeder.' Het deed me goed om iemand zoals zij te zien, het gaf goede herinneringen. Zachtjes kuste ik Daniël, We hadden inmiddels al twee weken iets officieels, het voelde goed om bij hem in de buurt te zijn, bij zijn aanwezigheid. Ook ik deed mijn schoenen uit en begon zachtjes te lachen. 'Oh, dit herinnert me aan onze leuke Dance Battle.' Mijn blik gleed even over de kamer heen, vorige keer had ik er niet zoveel van gezien - puur niet opgelet.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimeza dec 24 2011, 22:33

Mijn kamer bestond uit een fotomuur en was blauwachtig geschilderd. Er stond simpelweg een inbouwkast met TV scherm op spelconsole. Daarbij een zitzak voor. Ook nog een bed en bureau en nattuurlijk een nachtkastje. 'Ik hoopte al dat het je geen pijn deed... Ik besefte daarnet pas dat het een stomme zet zou kunnen zijn, maar dan zou ik je proberen te troosten zoals eerder. Ook al ben ik daar erg slecht in.' Ik haalde de box met DVD's naar boven en zette hem op bed voor Zoe neer. Om daarna een arm rond haar middel te leggen zodat haar rug tegen mijn borstkas aanstond. 'Jij kiest dit keer, liefste.' Een kusje kwam tegen haar wang waarna ik haar meer los liet en van de milkshake dronk.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimezo dec 25 2011, 00:51

Ik glimlachte. 'Ik kan er wel mee omgaan, inmiddels. Ik kan moeilijk alle moeders gaan ontwijken.' Grinnikte ik. Ik draaide me om, om ook wat uit de milkshake te drinken. Vervolgens keek ik naar de box met DVD's. Over het algemeen hield ik van alle soorten DVD's maar nu had ik eens zin in iets minder zoetsappigs. Met een grijns op mijn gezicht pakte ik Transformers 3 uit de box en hield hem voor zijn neus. 'Spannend en romantisch.' Ik had hem al eens eerder gezien, maar voor mijn bleef hij leuk. 'Nee, ik kies hem niet voor jou. Ik hou ook van dit soort films.' Zachtjes duwde ik mijn lippen op de zijne en nam nog een slokje van de milkshake.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimema dec 26 2011, 02:43

'Hmm, een aardbeienlebber.' Hoewel ik slechts een kus op mijn lippen had gekregen. Echter nam ik de DVD uit haar handen en overhandigde haar de milkshake. 'Zoals u wenst, mevrouw.' Ik stak de DVD in de speler. Al snel stond hij op en kroop ik bij haar op bed. De kussens gingen recht op zodat ik en ook zij goed konden zitten. 'Jammer dat het enkel film kijken wordt.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimema dec 26 2011, 03:09

'Misschien kunnen we dadelijk een uitzondering maken,' Grinnikte ik en nam nog een beetje uit de aardbeien milkshake. Toen we eenmaal zaten hield ik hem de beker voor en grinnikte. Ik nestelde me tegen hem aan en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Weetje dat jouw schouder best wel comfortabel is.' Kort lachte ik en liet mijn blik op de tv vallen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimema dec 26 2011, 03:48

Ik keek haar aan met een glimlachje. 'Zelf nog nooit uit geprobeerd.' Toch volgde ik de film toen hij begon en ook ik had hem al gezien. Na nog een slok te nemen keek ik haar weer aan en drukte ik een kus op haar voorhoofd. 'Misschien moeten we inderdaad zo een uitzondering maken.' Mijn hand streelde zacht over haar kleren en haar huid.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimema dec 26 2011, 08:36

Een lach vormde zich op mijn gezicht toen hij mijn woorden beaamde. Teder drukte ik mijn lippen op de zijne en voelde hoe zijn vingers langs mijn lichaam streken. Op de achtergrond hoorde je het zware geweld al opkomen. Mechanische geluiden vulde de kamer, maar erg veel trok ik me er niet van aan. Ik ging iets rechter op zitten en herhaalde mijn actie van daarnet.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitimema dec 26 2011, 11:34

Ik voelde hoe haar lippen op de mijne drukte en terwijl ik mijn ogen sloot, kuste ik haar teder terug. Het was werkelijk hemels om bij haar te zijn. Ze liet me geweldig voelen. Daarbij had ik haar echt lief. Mijn handen masseerde zachtjes haar rug of leken dit toch te doen waarna ze verkennend haar heupen op zochten. Ik betaste haar niet en bleef steeds braaf. Ik besefte dat dit al snel ging, maar het voelde te juist. En anders zou het ook maar saai worden. 'Zoë,' sprak ik en keek haar aan waarbij ik genoeg zei. De boodschap te laten overkomen dat ik van haar hield. Nu al. Ik wou haar voor geen geld kwijt. 'Je maakt me de gelukkigste. Besef je dat?' Waarna ik haar weer kuste.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 3 Icon_minitime

Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 3 van 22Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4 ... 12 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum