Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimezo jul 29 2012, 23:16

Ik haatte mijn broer zo, ik verachtte hem. We konden echt zo geen familie zijn. Hierbij keek ik kwaad over mijn schouder. 'Kylan! Kom op zeg!' Hij hield zijn handen in de lucht als overgaven en sloot daarna de deur. Ik sprong al snel op om de deur in het slot te draaien. Tot mijn ergernis kwam hij door onze badkamer naar binnen. 'Condoom gebruiken, Dannyboy! Ik wil nog geen peter worden.' Ik staarde hem enkel aan terwijl ik naar hem toe liep. 'Geloof me, jij wordt geen peter. Toch nooit van mijn kinderen.' Met geduw kreeg ik ook deze deur dicht en op slot. Hierna plofte ik weer bij Zoë op bed. 'Wat hebben broers met ons te storen net in het midden van iets?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema jul 30 2012, 06:10

Ik glimlachte naar hem. 'Trek het je niet aan, hij voelt zich stoer als ie dat doet, maar wij weten beter - toch?' Ik streek zijn haren weg uit zijn gezicht en drukte een kusje op zijn wang. 'Ik ga me even omkleden, goed?' Van de grond pakte ik mijn BH en mijn slipje had ik nog aan. Mijn kleding bestond uit het cheerlead pakje wat ik gisteren aanhad, maar gelukkig had ik reserve kleren meegenomen in mijn tas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema jul 30 2012, 06:59

'Ga je echt je omkleden?' Ik trok een speels pruillipje. Het liefst zou ik haar zonder kleren zien. Ja, ik was pervert op dit moment misschien, maar ik voelde me weer in een bui dat ik klef wou zijn met Zoë. Ik voelde me meestal zo als ik bij haar was. Ik nam haar hand vast en drukte hier een kusje op. 'Roep maar als je hulp nodig hebt.' voegde ik er plagend aan toe met een grijns.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema jul 30 2012, 07:15

Ik keek hem met een opgetrokken wenkbrauw aan en grinnikte. 'Vieze Danny.' grapte ik, liep naar de badkamer en sloot de deur op het slot. Gewoon omkleden, niets meer en niets minder. 'Dan hoor je het.' riep ik hem nog na en kleedde me vrij snel om. Met mijn kleding aan opende ik de deur weer en ging voor hem staan. 'Tot mijn volste verbazing had ik geen hulp nodig dit keer.' grinnikte ik en kuste hem zacht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema jul 30 2012, 07:53

Ik was enkel nog niet aangekleed en keek haar aan. 'Misschien heb ik dat wer nodig. Jammer trouwens.' Ik keek over mijn schouder haar aan en liep naar de kledingkast om me om te kleden. Het kon me niet echt schelen dat Zoë erbij stond. Ze was mijn vriendinnetje en had me eerder naakt gezien. 'Wil je wat gaan doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedo aug 02 2012, 04:33

'Natuurlijk heb je m'n hulp nodig.' zei ik op een ietwat sarcastische toon en begon te grijnzen. 'Je kan gewoon niet zonder me, geef het maar toe.' Ik gleed met mijn vingers even over zijn buik heen en begon te lachen. 'Wil ik wat gaan doen? Goede vraag, ik heb eigenlijk geen idee wat ik wil doen. Jij nog ideeën?' Inmiddels had ik plaats genomen op zijn bed en keek ik naar zijn foto muur. Iedere keer als ik er naar keek zag ik weer nieuwe foto's, ondanks dat ik hier zo vaak kwam.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedo aug 02 2012, 10:07

Ik kroop bij haar op bed. 'Hoe zou ik ooit zonder jou kunnen?' Hierbij vonden mijn lippen haar hals en streelde langs haar zij. 'Geen idee wat te gaan doen. Niet wéér wandelen. Misschien moeten we eens iets anders vinden om ons bezig te houden.' Ik trok een shirt aan en keek haar aan met een glimlach.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema aug 27 2012, 23:13

'Zoals wat dan?' grinnikte ik. Er was nou eenmaal niet veel te doen in een dorp als dit, en films kijken werd ook saai. Met een grijns liet ik me achterover vallen en keek even naar het plafon. 'Ik heb echt zin in koekjes.' merkte ik op, zonder enige intentie en keek hem daarna weer aan. 'Met chocolade, heel veel chocolade.' voegde ik er nog lachend aan toe en stond weer op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi aug 28 2012, 08:11

'Koekjes bakken is niet bepaald mijn sterkste punt. Misschien dat van jou wel?' Hierbij glimlachte ik en stond ook recht om mijn haren met wat gel beter te doen. Zo was ik tenminste wat fatsoenlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi aug 28 2012, 08:24

'Nee, helaas niet nee.' lachte ik. 'Ze verbranden altijd.' Spijtig keek ik hem aan en drukte een kus op zijn kaaklijn. 'Ik laat overheerlijke koekjes bakken wel over aan je moeder.' grijnsde ik en warde wat door zijn net gedane haren heen. 'Sorry, dat moest gewoon.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi aug 28 2012, 08:51

Ik duwde haar weg toen ze door mijn haar warde. 'Jij kleine, gemene...'Hierbij trok ik haar naar me toe en gaf haar een kusje op haar zachte lippen. 'Zullen we er anders dan maar gaan kopen? Volgens mij hebben we niks meer in huis.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi aug 28 2012, 09:14

Ik begon te lachen. 'Ik vind jou ook hartstikke lief.' zei ik giechelend en trok hem iets dichter naar me toe. 'En koekjes kopen klinkt als een ontzettend goed idee. Heel veel chocolade koekjes.' Ik gaf hem nog een kus op zijn lippen en glimlachte naar hem. 'Ik hou van je.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedo aug 30 2012, 10:31

Ik kuste haar terug en glimlachte daarna speels naar haar. 'Misschien ik heel veel van jou,' Met een lach tilde ik haar op en droeg haar mee naar beneden. 'Mam, we gaan snel naar de winkel. Tot vanavond!' Aangezien zij ging werken.

- Gone en zullen we maar doen dat ze van vakantie teruggekomen zijn dan?
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi sep 18 2012, 09:43

NEW

Daniel had vandaag een date met Zoe. Nou, eigenlijk zou hij haar willen verrassen met kaarsjes, massage-olie, lekker eten en misschien een film. Ze zou blijven slapen en zogezegd zouden ze nog wat gaan doen zoals naar de Mystic Grill, maar in New York waren ze vaak uit geweest. Dit zou nog eens heerlijk romantisch samen zijn voor school begon. Enkel was zij er nog niet.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi sep 18 2012, 09:53

Zoë kon maar niet besluiten wat ze aan moest doen en mee moest nemen. Uiteindelijk koos ze voor een marine-blauw jurkje, in jaren vijftig stijl, die ze in New York samen met hem had gekocht. Ze was vanaf het begin dol op de jurk geweest. Ze pakte nog wat standaard dingen in - het meeste lag al bij Dan, dus zoveel had ze niet bij - en ze vertrok. Nu ze haar rijbewijs had was alles zoveel makkelijker. Niet veel later stond ze bij Dan op de stoep en belde ze aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimewo sep 19 2012, 07:23

Daniel opende de deur en trof haar aan. 'Zoe!' Zijn outfit was een simpele zwarte broek met daarbij een grijze tanktop en zijn muts die hier bij past. Hij wou graag haar in zijn armen nemen en dat deed hij dan ook. Al snel rok hij haar mee binnen al kussend. 'Hey jij,' fluisterde hij tegen haar lippen op waarbij hij achtelijk de deur dicht klapte.

- slecht-
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimewo sep 19 2012, 07:26

'Hey,' glimlachte ze en kuste hem teder. Ze zette haar tas op de grond en sloeg haar armen om hem heen. 'Ik heb je gemist.' Het was raar om niet meer iedere dag bij hem te zijn, na New York. Haar vader had gezegd dat ze vast en zeker wel een keer ruzie zouden maken, maar nee - ze hadden geen één ruzie gehad. Daarmee had ze toch mooi vijftig euro gewonnen van haar vader.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimewo sep 19 2012, 09:00

Daniel glimlachte naar haar terwijl hij door haar haren streek. 'Ik jou ook. Dus heb ik vandaag een soort verrassing voor je gemaakt. Boven.' Hij had echt geprobeerd heel zijn kamer zo romantisch mogelijk te maken omdat zijn moeder het liever niet over het hele huis had. Daarbij vond hij dat genoeg werk gestoken had in het koken. Waarschijnlijk zou hij de rommel niet opruimen als hij het in de woonkamer had gedaan dus vandaar zijn kamer. New York was heerlijk geweest. Meer als heerlijk.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimewo sep 19 2012, 09:10

Zoë glimlachte naar hem en keek hem enthousiast aan. 'Echt? Oh, je maakt me echt nieuwsgierig.' giechelde ze meisjesachtig. Als het op verrassingen aankwam was ze altijd enthousiast en het zou niet uitmaken wat voor een verrassing het was, want het was van Dan - dus dan zou het altijd goed zijn. Zachtjes drukte ze haar lippen op die van hem en keek hem daarna aan. 'Ik wil terug naar New York.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimezo sep 23 2012, 09:26

Zachtjes kuste hij haar terug. 'Laten we Mystic Falls een beetje New York maken dan.' Hij nam haar hand vast en liep zo naar boven. Zijn kamer was helemaal donker op de geurkaarsen na en de kleine lichtjes. Eigenlijk was het kerstverlichting, maar hij wou ''de lichtjes'' van New York nabootsen en zijn moeder had jawel, New Yorkers gebakken, de chocoladekoekjes waar Zoe zo dol op was. 'Tada! Ik wou je een beetje verrassen en iets anders doen dan normaal...'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema sep 24 2012, 07:03

Toen ze alle kaarsjes en lichtjes zag viel haar mond open. Het was simpel, maar o zo mooi. 'Dan, het is net als New York!' kirde ze enthousiast en sloeg haar armen om hem heen, om hem zacht te kussen. 'Het is echt geweldig.' Toen viel haar oog op de heerlijke koekjes van zijn moeder. 'Oeh! Koekjes!' lachte ze enthousiast en pakte er eentje, om deze door midden te breken en de andere helft aan hem te geven. 'Je bent echt een schat Dan,'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema sep 24 2012, 10:07

Dan nam haar mee op bed en drukte een kus tegen haar lippen. 'Het is niet net New York, maar ik wou je een beetje verrassen.' Hij haalde haar een roos tevoorschijn en nam de andere helft. 'We zijn alleen thuis dus na al dat uitgaan even bekomen en school is begonnen dus k vond dat we ontspanning verdiende.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimema sep 24 2012, 10:11

'Wat ontspanning verdienen we zeker.' zei Zoë met een zwoele glimlach en kuste hem zachtjes. De roos legde ze naast zich neer en met haar handen streek ze over zijn schouders heen. School was weer zwaar en vermoeiend, maar het was het laatste jaartje, dus zo erg vond ze het niet. Ze wist nog niet eens wat ze hierna wilde gaan doen, dus dat moest ze ook nog gaan bedenken, maar niet nu. Nu was het tijd voor haar en Dan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi sep 25 2012, 03:55

Zij was een cheerleader, hij een footballspeler en misschien mochten ze een droomkoppeltje zijn; het bleef hard werken om tijd met elkaar kunnen door te brengen, maar Dan had het er voorover en hij wist dat zij dat ook deed. Hij ging mee in de kus en rolde hen over bed. 'Wat jij wilt verstaan onder ontspanning.' plaagde hij haar enkel en drukte een kusje op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitimedi sep 25 2012, 09:02

'Dat weet jij heel goed.' grinnikte ze en genoot van zijn zachte kusjes. Nog steeds voelde het speciaal, zo hier liggen met hem - zelfs na bijna een jaar. 'Weetje, over precies een maand hebben we een jaar. 25 oktober.' zei ze met een glimlach en kuste zijn lippen teder. Ze kon zich hun eerste zoen nog goed herinneren. En hoe ze zich had aangesteld tijdens dat halloween feest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 20 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 20 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 19, 20, 21, 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: