Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Ivers

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende
AuteurBericht
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo sep 23 2012, 07:02

Eleanor glimlachte en bracht haar neus tegen de zijne waarbij ze hem aankeek. Haar hand streelde speels zijn borstkas, plagend omdat ze wist hoe Arthur dacht over wat ze ging zeggen. Altijd met zijn speeches dat hij ouder was. Daar kwam het op neer. 'Ik heb zin in een luie dag. Misschien wel om een hemd of trui van je aan te trekken en op de bank te zitten met een dekentje en film te kijken terwijl ik eigenlijk helemaal niet op de film zou letten.' Ze fluisterde het bijna en drukte haar neus even tegen de zijne. 'Jou beurt, lieve Arthur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimema sep 24 2012, 06:36

'Ik sluit me aan bij jouw plan.' Arthur lachte en drukte zijn lippen kort op die van haar. Daarna keek hij haar met pretoogjes aan en legde een hand liefdevol op haar wang. Of het kwam door al dat gezeur van deze week door Igraine en Sebastiaan, of hij had besloten dat dit misschien wel een goed moment was, maar hij legde zich er bij neer. En Eleanor leek het te willen. Met zijn vrije hand pakte hij haar andere hand vast en teder kuste hij haar hand.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimema sep 24 2012, 08:12

Eleanor glimlachte naar hem en keek hem liefdevol aan. Bij Arthur moest ze nog eens geen moeite doen. Een been kwam op zijn schoot terecht waarna haar lippen die van hem vonden. Een tedere, lange kus werd hem gegeven waarna ze hem met een glimlachje aankeek. 'Wat is er? Ik zie je denken.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 25 2012, 04:48

'Ik probeer niet te denken.' vertelde Arthur haar met een frons, maar lachte daarna. Hij hield haar gezicht in zijn handen vast en kuste haar lippen vol liefde. 'Bij jou hoef ik niet na te denken, Ellie. Ik weet al dat het goed is, het voelt goed bij je te zijn. Perfect zelfs.' Hij keek in haar ogen en drukte vervolgens weer zijn lippen op haar zachte mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimedi sep 25 2012, 05:45

Eleanor glimlachte naar hem en kuste hem terug. Zacht gleed een hand door zijn haren terwijl het been meer rond dat van hem kronkelde. 'Niet denken? Waarom klinkt dat zo-niet-Arthur?' Het was plagend bedoeld. Hij wist wel hoe ze over hem dacht. Toch, dat hoopte ze. Het typische aan Eleanor was dat ze ervan hield om hem uit te dagen. Wie daagde ze nu eigenlijk niet uit?
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimewo sep 26 2012, 02:28

'Hmm, geen idee. Ik wil er niet over nadenken.' zei Arthur met een grijns en streek zacht door haar lange haren. Hij keek haar aan en drukte een kus op haar kaaklijn, in haar nek en vervolgens weer op haar lippen. 'Je bent prachtig, Eleanor, onthoud dat, oke?' Kort keek Arthur haar glimlachend aan en kuste haar daarna weer.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimewo sep 26 2012, 09:34

Eleanor kuste hem terug, maar trok haar lippen al snel terug. Toch glimlachte ze. 'Arthur, zit je nu serieus te overwegen om met me naar bed te gaan? Of... We kunnen het erover praten. En ik zal het niet vergeten zolang ik jou heb om me er aan te herinneren.' Hij was opeens zo anders, maar ze vond het wel wat hebben. Haar hand streelde langs zijn wang waarna ze hem weer kuste. Innig en teder.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimeza sep 29 2012, 03:29

'Wil jij niet?' Arthur keek haar verward en onzeker aan. Hij was er eigenlijk wel van overtuigd dat zij het wel wilde, dat hij steeds degene was die het uitstelde. Als bleek dat ze het helemaal niet wilde, dan zou Arthur dat ook prima vinden, maar hij wist dat hij er klaar voor was. Hij hield haar gezicht tussen zijn handen vast en keek haar afwachtend aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimeza sep 29 2012, 06:32

Eleanor glimlachte naar hem en nestelde zich tegen hem aan, maar toch hun gezichten erg dicht bij elkaar waren. 'Arthur, ik wil niets liever dan dat. Maar ik ken je principes en ik bedoel... We hebben het er nog nooit over gehad, maar als je dit wilt. Echt wilt. Dan kunnen we doorgaan. Maak het enkel even voor jezelf uit. Er is geen druk...' Hierbij kuste ze hem nog een keertje. Dit keer liefelijk, maar toch met een zoetspappig verlangen. Het kon geen kwaad als hij een licht vermoeden zou hebben.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo sep 30 2012, 04:51

Glimlachend keek Arthur Eleanor aan en knikte. 'Ja, Ellie, ik wil het net zo graag. Laat me alsjeblieft niet zoveel nadenken.' Hij lachte zachtjes, streek met zijn hand over haar rug en drukte zijn lippen verlangend op die van haar. Wie zou ooit nee zeggen tegen Eleanor? Ze was prachtig en nogal verleidelijk als zichzelf ertoe zette. 'Zullen we naar boven gaan, of vind je de bank comfortabel genoeg?' fluisterde Arthur in haar oor.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo sep 30 2012, 07:47

'Hey tijger, een bed is veel comfortabeler,' fluisterde ze speels terug en stond rustig aan recht om daarna zijn hand vast te nemen. Ze wist niet wat hem opeens bezielde: Ze hadden zo dicht bij elkaar, op elkaar, gelegen in een tentje, maar nu... Enkel glimlachte ze naar hem. Het was zoals ze had gezegd met Zoë, dat ze het er nog wel zou over hebben met Arthur, maar als hij dit echt wou. En het nu wou... Eleanor kon er geen nee op zeggen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimedi okt 16 2012, 07:08

arthur knikte en met haar hand in de zijne nam hij haar mee de trap op naar zijn kamer. Hij wilde dit niet overhaast doen, misschien dat hij daarom zo lang gewacht had, maar Arthur had nu veel moeite om zich in te houden. Voorzichtig zette hij Eleanor op het bed enn keek haar met een glimlach aan. Teder drukte hij zijn lippen op de haren.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimedi okt 16 2012, 07:19

Eleanor glimlachte naar hem en drukte haar lippen teder terug op die van hem. Zacht gleden haar handen door zijn haar terwijl haar handen enkele knopjes probeerde los te maken (?). Het ging rustig, maar niet als in saai en daar had ze geen problemen mee. Even nam ze afscheid van zijn lippen en keek hem vol triomf aan terwijl ze zijn hemd naar beneden trok over zijn armen. Hierbij giechelde ze even en drukte haar lippen weer op die van hem. 'Ik hou van je, Arthur.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 07:11

Arthur's overhemd ging uit en viel ergens naast het bed neer. Met alle zelfbeheersing die hij nog bezat, hield hij Eleanor in zijn armen en keek haar liefdevol aan. 'Ik hou ook zo ongelooflijk veel van jou, Eleanor. Vergeet dat alsjeblieft nooit.' Hij legde haar voorzichtig neer en hing boven haar waarna hij haar weer kuste. Zijn hand vond een weg onder haar shirt en streek over haar zij.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 07:21

Eleanor haar hart leek een sprongetje te maken. Het was heerlijk om die woorden te horen alsof hij haar lief zou hebben voor de rest van haar leven. Ze durfde niet hard op ernaar te vragen. Leven naar het moment toe en niet heel het leven inplannen. 'Arthur,' Even haalde ze haar lippen van de zijne en keek hem aan. Haar blik vertelde hem genoeg. Ze hield werkelijk van hem en dit... Dit was speciaal voor haar. Op zijn borstkas werden enkele kusjes gedrukt.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 07:24

Arthur had in de dagen na hun vakantie nagedacht en erkent dat hij tweemaal van iemand had gehouden. Eens was hij tot over zijn oren verliefd op Igraine, maar had hij dat ontkent en liep het uiteindelijk slecht af. De tweede maal was hij een relatie begonnen met een leerlinge, maar deze keer zou hij niet bang zijn om roekeloos van iemand te houden. Hij zou er persoonlijk voor zorgen dat dit goed ging komen. Arthur glimlachte gelukzalig en schoof haar shirt nog wat omhoog om zo zijn lippen langs haar buik te strijken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 08:01

Eleanor giechelde even bij zijn kusjes. Een hand streelde door zijn haar waarna ze zichzelf uit haar shirt hielp. Ze was zenuwachtig en eenmaal opgewonden. Ze bracht zijn gezicht naar het hare waarna ze hem weer kuste. Het was niet verkeerd om verliefd te zijn op hem. Om zich zo te voelen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 08:10

Eleanor was prachtig, dat wist Arthur al langer. Maar toch overviel het hem weer iedere keer. Met zijn hand ging hij langs haar zachte huid en met zijn lippen kuste Arthur haar mond. Hij bekeek haar met een hongerige blik, maar tegelijkertijd vond hij het prima alleen maar naar te kijken, zo mooi was Eleanor wel. Arthur lachte naar haar.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 08:21

Eleanor vond het altijd toch een beetje beschamend als mannen zo naar je keken als Arthur nu naar haar keek. Hij was haar vriend, maar toch maakte die manier enkel haar nog zenuwachtiger. Ze zocht zijn ogen op waarbij een paar handen over zijn borstkas streken, rond zijn navel cirkelde en speels de knop van zijn broek losmaakte. 'Weet je het echt zeker, Arthur? Ik...' Ze was zijn eerste? God, Eleanor wist helemaal niet hoe ze zich daar moest bij voelen. Ergens was ze erg gevleid, maar ze was bang voor als hun liefde zou stoppen. Seks mocht geen verplichting zijn.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 08:26

Toen ze de vraag stelde, pas toen drong het echt tot Arthur door. Hij knikte. 'Ik zou nooit begonnen zijn als ik er niet zeker van was, Ellie.' Het was vanzelf gegaan in het begin, maar door die twijfel van Eleanor leek het minder simpel. Hij hielp haar door zijn broek uit te trekken en naast haar te gaan liggen op zijn zij. Arthur streek door Eleanor's haar en drukte zijn lippen op haar voorhoofd. 'Maak je geen zorgen, ik geloof dat dit de juiste keuze is, oke? Als jij er ook van overtuigd bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 10:29

Eleanor keek hem met licht verbaasde, open, mond aan. Hij dacht zij er niet zeker van was? Hierbij deed ze haar rokje uit en haar nylon kousenbroek. Het ging snel waarbij ze haar hoofd naar hem draaide. 'Niet zeker van? Niet zeker van? Aljeblieft!' Lachend sloet ze haar armen rond zijn lichaam. 'Toen we aan het kamperen waren hoopte ik stiekem dat je eindelijk die zet zou maken, maar ik kreeg nooit waar ik voor wenste. Ik durfde ook niet met jou erover te praten omdat ik vond dat het van jouw kant ook moest komen. Ik wil je niet dwingen, Arthur. Maar nu... Nu wil ik wat anders.' Hierbij plaatste ze verleidelijk haar lippen in zijn hals, probeerde hem te verleiden door zijn lichaam en lippen te kussen. Ze probeerde om hem speciaal te laten voelen, maar had compleet geen moeite om hem de liefde te schenken die ze voor hem voelde.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimezo okt 21 2012, 23:03

Arthur lachte en fronste vervolgens. 'Ik dacht dat het nogal ongemakkelijk zou worden, daar op een luchtbedje?' Hij keek haar twijfelend aan en beet op zijn lip. Arthur kon niet zo heel goed met twijfel omgaan. Eleanor leek echter helemaal geen last te hebben van die twijfel en binnen een mum van tijd was Arthur's twijfel ook verdwenen. Zijn handen verkenden haar lichaam en zijn lippen haar prachtige gezicht.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimema okt 22 2012, 08:22

Eleanor giechelde kort voordat hij weer haar kuste. Haar handen streelden zijn lichaam waarbij zij ook zijn gezicht en lippen. Haar been vestigde zich rond zijn middel. Weer vonden hun ogen elkaar en streelde ze haar neus over de zijne. Arthur. Eleanor hield van hem en dat zou ze hem duidelijk gaan maken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimema okt 22 2012, 08:52

Arthur liet zich vooral leiden door Eleanor. Hij was hier vanzelfsprekend niet erg ervaren in en Eleanor, helaas moest hij dat erkennen, waarschijnlijk wel. Het sprak dus voorzich dat hij zich door haar liet meevoeren en met een glimlach van haar genoot. Zijn vingers cirkelden over haar rug en buik en heupen. Ze gleden soepel over haar zachte, roze huid.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitimema okt 22 2012, 09:20

Eleanor merkte zijn "onervarenheid', maar ook het feit dat hij liefhebbend was en zacht. Iets waarvan ze hield. Haar lingerie was het enige wat haar lichaam nog verborgen hield van dat van hem, maar het duurde niet lang voordat meer uitging. Haar lippen kuste voor een lange tijd enkel de zijne. Liefdevol. Zo begon hun nacht samen waarbij hij zou merken hoeveel ze van hem hield.
Ellie werd wakker tegen een spiernaakt bovenlichaam. Arthur. Ze drukte een kusje op zijn sleutelbeen en streelde over zijn borstkas. Waarschijnlijk zag haar kapsel er niet uit, maar ze voelde zich zo gelukkig.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 15 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Ivers
Terug naar boven 
Pagina 15 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: