Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van fam. Ivers

Ga naar beneden 
3 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
AuteurBericht
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimema okt 22 2012, 09:41

Arthur was al een tijdje wakker. Hij had op zijn zij naar Eleanor liggen kijken. Ondertussen dacht hij terug aan de nacht. Hij geloofde niet dat hij zich zo gelukkig kon voelen op dit moment, maar hij zat werkelijk waar met zijn hoofd in de wolken. Hij glimlachte naar Eleanor toen ze wakker werd en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Goedemorgen schoonheid.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimema okt 22 2012, 10:06

Eleanor rolde op haar buik. Zacht streelde haar vingertoppen zijn lippen. 'Schoonheid? Wie het zegt, knapperd.' Haar lippen vonden liefelijk die van hem. 'Vandaag dus enkel slipje en jouw overhemd,' lachte ze waarbij ze zich uitstrekte en door haar haren ging, maar al snel weer tegen Arthur op lag.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimema okt 22 2012, 21:23

Arthur glimlachte en duwde kort zijn gezicht in haar haren. Ze rook heerlijk en was zo zacht. Waarschijnlijk was het al vrij laat en zou hij al lang bezig moeten zijn met zijn schoolwerk, maar het kon op dit moment helemaal niets schelen. Arthur zou zich nu alleen op Eleanor en hem focussen. Met een gelukkige blik streelde hij over Eleanor's blote rug.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimedi okt 23 2012, 07:09

Eleanor drukte een kusje op zijn borstbeen. Het was heerlijk om zo rustig bij hem te zijn. 'Moet je vandaag nog veel doen? Ik kan je helpen?' Hierbij drukte ze weer een kus op zijn lippen.

- inspiloooooos.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 26 2012, 03:27

'Hmm, je kunt alle mensen die je vervelend vond een onvoldoende geven. Maar ik ben een eerlijke leraar, dus ik kijk het zelf wel na.' Hij rekte zich uit en ging toen rechtop zitten. 'Werk kan wel tot morgen wachten. Dus lust deze dame misschien een heerlijk ontbijtje?' Arthur streek over haar gladde haar en glimlachte.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 26 2012, 10:53

Eleanor lachte en keek hem aan. 'Lieve Arthur, dat zou ik helemaal nooit doen.' Hierbij kroop ze naar zijn kant en sloeg haar armen rond zijn hals. 'Nee, nog niet. Vijf minuutjes?' Ze drukte kusjes tegen zijn hals op en masseerde daarna zacht, kort, zijn schouders. 'Of een beetje langer?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 26 2012, 21:42

Arthur grinnikte en zakte weer terug in haar armen. 'Vooruit dan.' Hij was niet iemand die lang in bed kon blijven liggen of lang niets kon doen. Hij leefde voor werk. Zolang hij maar nieuwe kennis op kon doen of actief bezig was, voelde hij zich goed. Maar deze keer zo in bed met Eleanor voelde hij zich ook geweldig. Dus je hoorde hem absoluut niet klagen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimevr okt 26 2012, 22:00

Eleanor glimlachte vrolijk toen Arthur zich weer in haar armen liet zakken. Haar voet streelde over zijn been terwijl haar lippen zijn schouderbladen en hals vonden. 'Hiervoor kom ik maar al te graag terug naar huis. Elk weekend. Misschien moeten we afspreken wanneer ik juist naar je toe moet komen en wanneer niet...' Ze wist hoe druk hij was met zijn baan en research. Deze dag wou ze juist bij hem zijn. Helemaal niets doen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Arthur

Arthur


Aantal berichten : 896
Geboortedatum : 26-04-90
Leeftijd : 34

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimeza okt 27 2012, 05:36

'Van mij mag je ieder weekend komen. Mijn werk kan dan wel wachten tot zondag avond en nacht. Ik heb jou veel liever hier dan die stapels werk.' Haar lippen waren zacht op zijn huid en met zijn hand hield hij haar kin op, om haar mond te kussen. Hij streek haar haar achter haar oor en glimlachte. Arthur wist dat het geweldig was dat Eleanor zo ver weg naar school kon, maar stiekem had hij liever gehad dat ze een school in de buurt had gekozen. Hij moest haar nu zo vaak missen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Eleanor

Eleanor


Aantal berichten : 988
Geboortedatum : 20-04-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitimezo okt 28 2012, 06:17

Eleanor keek hem glimlachend aan. 'Volgens mij heb je een deal, meneer.' fluisterde ze tegen zijn lippen op waarna ze zich tegen hem aan vleide. 'Sorry... Ik weet hoe hard je niks doen haat.' Zij deed het nu eenmaal graag, maar misschien kwam dat door dan het beetje leeftijdsverschil. Eleanor streelde over zijn borstkas en plaatste daar enkele kusjes op.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Ivers   Huis van fam. Ivers - Pagina 16 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van fam. Ivers
Terug naar boven 
Pagina 16 van 16Ga naar pagina : Vorige  1 ... 9 ... 14, 15, 16
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson
» Huis van fam. Lewis

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: