Aantal berichten : 1364 Geboortedatum : 07-04-98 Leeftijd : 326
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 19:20
'Oja?' vroeg ik plagerig en haalde uitdagend een wenkbrauw op. Daarna liet ik me meenemen naar beneden, waar ik speciale schoenen voor het sporten aandeed. 'Het zuiderlijke bos misschien?' Ik sloeg mijn armen om hem heen en kuste hem voor een moment. 'Al bang om er compleet uitgerend te worden door je verloofde?' Ik moest lachen en liep de deur uit richting zijn auto.
Sebastiaan
Aantal berichten : 738 Geboortedatum : 21-04-99 Leeftijd : 225
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma jul 30 2012, 21:28
Ook ik deed mijn loopschoenen aan. Als gymleerkracht had ik verschillende sportoutfitjes en schoenen. 'Let jij maar op met wat je zegt.' Zacht en speels gaf ik een tikje tegen haar billen. 'Hoewel dat sexy kontje voor me helemaal geen probleem is.' Ik stak mijn tong uit, zette een zonnebri op en startte de motor van de auto om zo naar het zuiderlijk bos te rijden.
Op naar daar?
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 01:52
NEW
Sebastiaan glimlachte enkel af en toe naar haar terwijl ze wat gezelliger probeerde verder te praten. Hij wist niet of Igraine nog het zenuwachtige gevoel had, maar hij wel. Het was altijd leuk en zo ongelofelijk raar om na te denken bij wat ze gingen doen. Dat ze zo naakt tegen elkaar zouden zitten in een bad... Ze voelde zich slecht en dat had hij absoluut niet graag. Daarom was hij voor een keer geen heer en stortte het huis in in plaats van haar deur open te houden. Al snel had hij kaarsen boven, stak ze aan en liep rustig naar beneden om wat drank te halen. 'Het bad is klaar, mevrouw.' Glimlachend kwam hij voor haar staan en drukte een kus op haar lippen terwijl hij haar lichtjes optilde.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 01:57
Ze keek verbaasd naar hoe Sebastiaan de auto uit sprong en naar binnen rende. Op haar gemak volgde ze hem dan ook en liep meteen naar de keuken toe, om een doekje te pakken en voor de spiegel te staan. Ze veegde haar gezicht schoon en net op het moment dat ze het doekje uitspoelde, kwam Sebastiaan weer naar beneden. 'Nu al?' glimlachte ze verbaasd en sloeg haar armen om zijn nek, om een kus op zijn lippen te drukken. 'Wie er het eerste is!' riep ze toen plotseling uit en ging boven de badkamer in.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 03:01
Sebastiaan zijn reflex was net iets te laat geweest waardoor hij voor een gesloten badkamerdeur stond. 'Je gaat me toch wel binnenlaten hé?' Hierbij deed hij de deur open en grijnsde naar haar. 'Ik dacht wel dat je het kon gebruiken; ontspanning.' Hij had een fles sterke drank van beneden meegenomen en glazen voor hun beiden. Zacht streek hij over haar rug. 'En ik ook wel.' Zijn lippen vonden haar voorhoofd waarna hij zijn shirt over zijn hoofd trok. De badkamer had een warme uitstraling met de kaarsjes en daarbij was het ook nog eens heerlijk warm. Sebastiaan legde speciaal een paar handdoeken voor hun beiden op de verwarming zodat Igraine het warme gevoel zou behouden. Zelf na dat bad. 'Misschien moeten we nog eens samen naar de sauna?' Hierbij lachte Sebastiaan en ritste (?) voorzichtig haar kleedje los.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 09:42
Ze ging op de rand van het bad zitten en liet haar vingers door het water gaan. Het was zo heerlijk warm, en ook de badkamer zelf had een heerlijke temperatuur. Toen de rits van haar jurkje open was, trok ze hem uit en ging tegen Sebastiaan aan staan. 'Ik zal er hoogstpersoonlijk voor zorgen dat je straks totaal ontspannen de badkamer weer uit gaat.' Speels glimlachte ze naar hem en schonk de twee glazen in. Ook zij moest lachen bij zijn woorden en drukte een kus op zijn navel. 'Gaan we zeker weer eens doen!'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 23:22
Sebastiaan grinnikte even bij haar kusje, maar vooral om haar woorden waarbij hij erg dubbelzinnig dacht. Seks. Aan wat zou hij anders denken? Hij bekeek haar lingerie en maakte een goedkeurend geluid. 'Het is de bedoeling dat jij ontspant dus laten we daar maar voor zorgen. Sebastiaan zette zijn glas neer en kleedde zich rustig uit waarna hij in het bad ging zitten vol zeepsop en heerlijke geuren. 'Kom eens hier, lekker dier.' Hij was vrolijk en vooral aan het plagen.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green za sep 22 2012, 23:34
Ze ging naast het bad zitten en liet haar vinger over zijn arm glijden. 'En, hoe is het water? Al goed op temperatuur?' vroeg ze zachtjes en zette ook haar glas weg. Gelukkig had Sebastiaan een groot bad, niet zo'n kleine waar lange mannen zich helemaal moesten opproppen. Ze trok ook haar kleding uit en liet zich in het warme water zakken. 'Oké, dit was echt een heel erg goed idee,' verzuchtte ze.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 04:55
Sebastiaan glimlachte en spetterde wat water naar haar. 'Hey lieve schat, ik zit vol goede ideeën.' Zacht drukte hij zijn lippen op haar hals. Zijn handen vonden de hare. 'Zo nog een massage en Igraine is volledig ontspannen.' Hij nam wat zeep waarbij haar armen inzeepte. Het was intens en nog nooit eerder gedaan. Nee, dit was volkomen nieuw voor hen. Om eerlijk te zijn mocht ze altijd wel onder de douche glippen of bij in bad. Sebastiaan vond dit werkelijk iets om van te genieten.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 05:01
Ze glimlachte naar hem en zocht zijn voet onder water. Eenmaal die gevonden kneep ze plagerig in zijn grote teen en hield daarna zijn handen vast. 'Een massage klinkt heerlijk,' zei ze en drukte een lange kus op zijn lippen. Dit beviel haar heel erg, al vond ze het ook wel spannend. Het was weer eens wat nieuws, en Igraine was er blij om. Ze zat steeds aan Canada te denken en was bang dat alles daarna maar saai zou zijn.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 06:49
'Als je er goed over nadenkt; we hebben een droom seksleven.' Lachend en plagerig kietelde hij haar in haar zij en drukte daarna enkele kusjes op haar sleutelbeen. Hij wist dat ze dacht dat dit misschien afgezaagd zou worden, maar zolang ze voor elkaar iets voelde zou het enkel geweldig zijn. 'Draai je dan maar om voor de massage.' Hij gebaarde dat ze tussen zijn benen mocht zitten voor die massage. Nu ze toch lekker warm in bad zaten...
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 06:53
Ze drukte een kus op zijn neus en lachte. 'Daar hoef ik niet eens goed over na te denken,' giechelde ze en ging met haar rug tegen zijn borst zitten. Even liet ze zich helemaal onder gaan, zodat haar haren nat waren, en kwam toen weer boven. Dat warme gevoel was er nog steeds en zou echt niet snel weggaan. Ze liet haar vingers over zijn armen en benen gaan en boog haar nek zo ver achteruit dat ze net een kusje op zijn kin kon geven.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 06:57
Sebastiaan glimlachte enkel. Een glimlach die niet van zijn gezicht was af te slaan. Zijn handen verkende de zachte huid die nat was van zeepsop en het water zelf. Hij knuffelde haar zacht. 'Jij bent toch zo'n schattig monstertje.' Hij streelde haar tot hij haar schouders had en begon met deze te masseren. Na een tijdje vonden zijn lippen haar hals en bleef hij masseren. Het voelde zo fijn aan dat hij heel de avond wel in bad wou blijven.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 07:04
Vol genot legde ze haar hoofd achterover op zijn schouder en sloot haar ogen. Hij kon zulke sterke en warme gevoelens uit haar halen en als dat gebeurde, was het zo fijn, zoals nu. Al maakte én het hete water én zijn aanrakingen haar wel heel erg warm. Ze opende haar ogen weer en draaide haar lichaam zo dat ze hem hartstochtelijk kon zoenen. 'Sebastiaan,' fluisterde ze en keek hem in zijn ogen aan. Een speelse glimlach kwam op haar gezicht. 'Dit moeten we zoveel vaker doen.'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 07:26
Sebastiaan kuste haar terug met een licht begerig naar haar lichaam. Het smaakte voor hem rauw, maar met net dat kantje liefde erin. 'Iggie, dit gaan we vaker doen.' Het voelde godverdomme zo goed dat hij het niet kon laten om haar weer te kussen. Enkel wist hij niet zeker of dit de goede manier was voor haar gevoelens aangezien ze ruzie had gehad met Elisa over hem. 'Als je iets niet wilt of geen zin ervoor hebt dan moet je het wel zeggen hé,' prevelde hij waarna hij haar weer kuste. Deze avond zou ze in ieder geval weinig rust krijgen.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 07:33
'Dan zal ik het zeggen,' zei ze snel en ademloos tussen twee kussen door. Ze draaide zich nu geheel om en hield zijn gezicht tussen haar handen. 'Je bent zo ongelofelijk lief, Sebbie,' fluisterde ze liefdevol en drukte een zachte kus op zijn lippen. Haar handen gleden nu over zijn borstkas en ze hield zich aan zijn schouders vast. Kleine zweetdruppeltjes hadden zich haar slapen gevormd en ze nestelde zich tegen hem aan. 'Heb je het ook zo heet?'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 09:04
Hij kuste haar terug en voelde zich goed dankzij haar woorden. 'Sorry, ik kan er niets aan doen,' merkte hij lacherig op bij haar opmerking dat het zo warm was. Toch draaide hij maar de koud water kraan een beetje open voor haar. 'Iggie, ik hou van je.'
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 09:14
Ze sloeg haar armen om zijn nek en legde haar hoofd op zijn borst. 'Ik ook van jou, Seb,' fluisterde ze in zijn oor en ging zo verder naar zijn lippen. In een snelle beweging draaide ze hen om en voelde het bad onder zich. 'Vind je het ook zo spannend om te gaan trouwen? Ik kijk er zo onwijs naar uit!' zei ze enthousiast en kuste zijn lippen weer verlangend. Een hand gleed langs zijn ruggenwervel en ze trok hem dicht tegen haar aan.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 09:32
Sebastiaan sloot zijn ogen en bewoog behandig met haar mee. Alsof ze afgesteld waren op elkaar. 'Igraine Vaugh Green. Jawel, ik kijk er naar uit om jou helemaal de mijne te maken. Mijn prachtige, lieve, slimme vrouw die zo verdomd sexy kan zijn.' Hierbij klakte hij met zijn tong terwijl hij haar lichaam tegen het zijne voelde en onderging hoe zijn spieren aanstrakte.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 09:40
Ze werd verlegen van zijn woorden en sloeg dus haar ogen neer. Het was elke dag weer alsof ze opnieuw verliefd op hem werd. Ze beet zachtjes in zijn onderlip en kuste daarna zijn lippen. 'Heb je zin om ook een massage te krijgen, lieverd?' Ze keek hem vragend aan en trok zich weer dicht tegen hem aan. Ze hield ervan hoe zijn lichaam zelfs nog warmte leek uit te stralen in een warm bad.
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green zo sep 23 2012, 09:52
Sebastiaan keek haar met een glunderende glimlach aan. 'Daar zeg ik geen nee tegen.' Zijn armen lagen rond haar lichaam terwijl een hand haar wang streelde. 'Zijn ogen vielen op haar borsten waarbij hij zacht hierrond enkele kusjes gaf. Igraine was alles wat hij wou in een vrouw.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma sep 24 2012, 02:31
Ze draaide hem met een glimlach om en sloeg haar benen om zijn middel heen, terwijl ze met haar handen zijn schouders masseerden. Ze drukte wat kusjes op zijn schouder en keek hem toen aan. Ze wou het nog met hem over iets hebben, maar eigenlijk durfde ze dat niet echt. Toch haalde ze diep adem en besloot erover te beginnen. 'Als we getrouwd zijn en samen wonen en heel erg gelukkig zijn... Denk je dan dat je iets zal missen?'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma sep 24 2012, 04:38
'Iets missen? Hopelijk geen seks.' Hij lachte, grapte en dat wist ze maar al te goed. 'Nee, Igraine. Ik trouw met je omdat jij juist het gene, diegene, die ik miste in mijn leven.' Zacht streelde hij over haar wang en drukte een kus op haar lippen. 'Zou jij dan iets missen?' Hierbij glimlachte Sebastiaan naar haar. Ze was sexy met natte haren. De trekken op haar gezicht en haar gezichtsuitdrukking... Ze was schattig.
Igraine
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma sep 24 2012, 04:42
Ze drukte een liefdevolle kus op zijn wang en wijzigde haar woorden: 'Nee, ik zei het verkeerd, misschien dat er nog iets ontbreekt. Want ik...' Ze beet nerveus op haar lip en sloeg haar armen om hem heen. Ze herinnerende nog heel goed dat hij de vorige keer boos werd toen ze het erover had. 'Ik... Als we getrouwd zijn en samen wonen en gelukkig zijn... Zou je er dan geen kind bij willen?' Ze keek hem voorzichtig aan. 'Adoptie bedoel ik dan, hè!'
Sebastiaan
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green ma sep 24 2012, 10:03
Sebastiaan zijn gezicht stond treurig. Vroeger had hij het niet erg gevonden dat hij geen kinderen kon krijgen. 'Igraine, ik denk dat het niet mogelijk is. We kunnen het niet laten opgroeien en laten opvolgen terwijl wij even oud blijven. Daarbij... Ik ben echt geen vader viguur. Hij had haar niet vast en hing afstandeijk achterover in bad. Hij hield van haar, maar sommige dingen kon hij haar niet geven. Ik zou dolgraag een kind met je willen verwekken, maar... We zijn vampiers.'
Gesponsorde inhoud
Onderwerp: Re: Huis van Sebastiaan Vaugh en Igraine Green