Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Het Groene meer

Ga naar beneden 
+10
Liam
Katy
Sebastiaan
Logan
Eleanor
Elisa
Meg
Igraine
Teoh
Zoë
14 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
AuteurBericht
Katy

Katy

Aantal berichten : 90
Geboortedatum : 09-06-59
Leeftijd : 765

Het Groene meer - Pagina 7 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr apr 13 2012, 10:30

'Houd je niet van de domme alsjeblieft, dankjewel.' Ik keek hem emotieloos met een iets schuin hoofd aan. 'Maar ik wil het best voor je uitspellen als je dat graag wilt. Bijdraaien; je koers aanpassen. Minder roekeloos doen in jou geval, minder onrust zaaien, meer je verstandig opstellen.' Nog steeds keek ik hem aan. 'Snapt meneer het? Grappig eigenlijk dat je de les gelezen wordt door een, nouja - veertienjarige.' Jep, het zou er hilarisch uitzien voor een buitenstaander.
Terug naar boven Ga naar beneden
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 04:56

NEW
Met een klassiek rood met wit gestreept kleed over mijn schouder kwam ik naar het meer lopen. Het was er stil en vredig. Ik legde het kleed neer en ging erop zitten. Alicia zou voor het eten en drinken zorgen. Vermoeid ging ik achterover liggen en sloot mijn ogen. De laatste dagen en de komende waren zo vermoeiend en zouden ook weer vreselijk druk worden.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:22

Met een mand met eten en drinken erin liep ik richting het meer. Ik vroeg me echt af waarom we een picknickmand hadden, maar nu kwam het mooi van pas. Niet veel later zag ik Teoh zitten en liep ik naar het kleed toe waar ik de mand op zette. Het was minder warm, of eigenlijk minder benauwd, dan de afgelopen dagen, maar het was nog steeds heerlijk weer en nog warm genoeg voor korte broeken en geen jassen. 'Hey,' zei ik terwijl ik plaats nam op het kleed.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:24

Ik duwde mezelf omhoog en leunde op mijn onderarmen, toen ik de stem van Alicia hoorde. 'Hey,' zei ik ook en ging rechtop zitten, waarna ik de mand even pakte. 'Yeah, veel eten,' zei ik goedkeurend en begon het eten eruit te halen. 'Heb je een fijne week gehad?' Het was zaterdag en het enige vrije uurtje dat ik deze week had kunnen vinden.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:28

'Ik ken je toch,' zei ik lachend toen hij het eten eruit begon te halen. 'Ja, met dit weer kan dat niet anders. Ik mag eindelijk weer mijn korte broeken aan.' zei ik met een glimlach. Op een of andere manier had ik veel meer korte broeken dan lange broeken. 'Hoe was jou week?' vroeg ik nieuwsgierig terug hoewel ik wist dat hij het druk had.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:34

'Je kent me inderdaad,' glimlachte ik en zette de mand weer weg toen al het eten eruit was gehaald. Ik wees ook naar mijn blote benen. 'Ze hebben echt zo een kleurtje nodig,' grinnikte ik en staarde naar mijn melkbenen. Een vreselijk gezicht. 'Verschrikkelijk,' zei ik met een zucht en wreef over mijn hoofd. Ik kreeg spontaan weer koppijn.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:39

Ik keek even naar mijn eigen benen toen hij zei dat die van hem een kleurtje nodig hadden. Ik had al de nodige tijd buien doorgebracht waardoor ze inmiddels niet meer melkfles wit waren, maar echt bruin wouden ze niet worden. Ik keek hem weer aan toen hij zei dat zijn week verschrikkelijk was. 'Dan moet nu maar het leukste moment van de week worden hé?' zei ik in een poging hem iets op te vrolijken.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:44

Ik glimlachte zwakjes en keek naar haar op. 'Ja, dat wordt het hopelijk,' zei ik en pakte een broodje. 'Wat wil je erop?' Op de mijne smeerde ik al een salaadje en stopte die in mijn mond, waarna ik haar weer vragend aankeek. Het gesprek met Daniël had me in de war gebracht.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:51

'Doe maar iets,' zei ik toen ik niet kon kiezen wat ik wou. Ik vond alles wat ik had ingepakt lekker, dus eigenlijk maakte het niet zoveel uit. 'Lukt vast wel,' zei ik vervolgens. 'Een zonnetje, eten en zo'n verschrikkelijk gezelschap ben ik nou ook weer niet.' zei ik met een plagerige glimlach. 'Ik heb trouwens ook...' zei ik terwijl ik uit de tas die ik om had gehad mijn iPod en speakers haalden 'muziek.' zei ik met een glimlach. 'Kies jij maar iets uit,' zei ik terwijl ik mijn iPod aan hem overhandigde na de speaker erin geplugd te hebben.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 05:55

Na haar woorden smeerde ik een random salaadje op haar brood en gaf het aan haar. Ik glimlachte en knikte. 'Dat klinkt allemaal heel erg goed,' zei ik vrolijk en pakte daarna haar iPod aan. Ik bekeek haar lijst met liedjes en zocht naar het lied dat ik zocht. Ik vond het en zette hem aan. Het was The Fray met Heartbeat. 'Ik hou van dit lied!'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:00

'Dankje,' glimlachte ik toen ik het brood aanpakte en een hap nam. Ik had veel te veel muziek op mijn iPod staan waardoor ik zelf eigenlijk altijd maar op shuffle drukte. Er stonden inmiddels bijna 1000 nummers op en ik had hem laatst nog opgeschoond. 'Ja, dat is een leuk nummer,' zei ik toen ik de eerste noten van Heartbeat van The Fray herkenden.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:02

Ik glimlachte toen ze het lied herkende en leunde daarna weer naar achteren, terwijl ik opnieuw een hap van het broodje nam. Ik had me toch een honger. Onopvallend bekeek ik Alicia en realiseerde me nu pas dat we geen relatie meer hadden. Maar het was ook niet zo dat we officieel uit elkaar waren... Het was maar lastig.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:11

Ik strekte mijn benen uit en leunde op mijn hand achter me terwijl ik even over het meer heen keek en enkele happen nam van het broodje. Ik vond het best lastig, hoe het nu tussen ons zat, maar toch voelde ik me op mijn gemak en daar was ik best blij mee. Het drong pas tegen het einde van het nummer tot me door dat ik mee neuriede en keek toen Teoh even met een glimlach aan. 'Had je trouwens nog afgesproken met Eli en Ariel?' vroeg ik.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:15

Ik zag glimlachend hoe ze mee neuriede en moest mezelf ook er heel erg van weerhouden om niet mee te gaan zingen. Ik knikte. 'Ja, en ik geloof dat er best wat leuks uit kan komen. Ze bespelen alle twee instrumenten en zijn heel muzikaal.' Ik kon het niet helpen om mijn hand om haar enkel te leggen. Ik moest haar gewoon even aanraken. Dat soort gevoelens maakten vrouwen in hun aanwezigheid bij me los.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:23

Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen hij zei dat hij dacht dat er best wat leuks uit kon komen. 'Dat is mooi!' lachte ik. De eerste tonen van Hey Jude begonnen en ik vreesde dat dit de rest van de dag in mijn hoofd zou zitten. Maar het was een leuk nummer, dus dat scheelde. Bij het voelen van zijn hand om mijn enkel voelde ik een lichte blos op mijn wangen ontstaan. Mijn ogen gleden even over zijn hand waarna ik hem met een glimlach aankeek.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:29

Ik moest ook glimlachen bij haar glimlach en haalde mijn hand weer weg, om een nieuw broodje te pakken en op te eten. 'Hey jude...' neuriede ik zachtjes en wreef over mijn hoofd. 'Ik hoorde dat je bij Daniel had geslapen...? Was het nog gezellig?' Ik keek haar benieuwd aan en nam opnieuw een hap. 'Lekker eten!'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:40

Ik nam een fles cola en een van de plastic bekers die ik mee had om die in te schenken. Toen hij zijn hand weghaalde merkte ik dat ik liever had dat hij was blijven liggen. Wat was ik ook erg ook. 'Ja, hij stond ineens voor de deur. Het was gezellig. Ik had hem echt al veel te lang niet alleen gesproken.' zei ik met een glimlach. Het "na na na nananana, nananana, hey Jude" gedeelte begon en ik hield mezelf tegen mee te zingen terwijl ik met mijn vinger mee tikte. 'Vreetzak,' lachte ik bij zijn, wat was het? Derde broodje.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:46

Ik schonk ook een beker met wat cola in en keek haar even vragend aan. 'Je hebt zeker niet iets... sterkers mee?' Ja, de laatste weken kwam ik de drukte met veel sterke drank en bier door. Ik ging op mijn zij liggen en nam opnieuw een slok. 'Dat is fijn om te horen,' glimlachte ik en keek haar opgewekt aan.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 06:54

'Koffie in de thermoskan, maar dat vindt je vast niet sterk genoeg.' zei ik, welles waar met een glimlach. Voorzichtig zette ik mijn bekertje op het kleedje en begon ik mijn haar te vlechten. Ik hield er eigenlijk helemaal niet van als het vast zat, maar ik had het ook niet zo op de warmte in mijn nek. 'Ik ben stiekem nu al benieuwd naar jullie band,' lachte ik waarna ik een broodje nam.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 07:02

'Nee, inderdaad,' lachte ik en schonk dus daarom nog wat cola in. Ik keek hoe ze haar haren invlocht en keek daarna weg. Ik wist wel waar het anders op zou uitlopen en we hadden een pauze, en het deed me nog goed ook, op de een of andere manier. 'Ik ben er ook benieuwd naar,' zei ik gemeend.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 07:14

'Ik weet eigenlijk niet waarom ik koffie mee heb, daar is het veel te warm weer voor.' dacht ik hardop. 'Laat je het wel weten als jullie ergens gaan spelen?' vroeg ik. Mijn iPod begon ondertussen een nummer te spelen van Muse waar ik niet echt zin in had en dan ook op volgende drukte en The Script op het schermpje verscheen en de laatste hap van mijn broodje verdween in mijn mond.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 07:21

Ik schonk haar beker weer met cola in en gaf het aan haar. Opnieuw glimlachte ik toen the Script op kwam. 'Yeah,' zei ik en knikte daarna. 'Dat beloof ik. Het zal vast nog wel even duren, want we moeten liedjes bedenken, instrumenten verdelen, setlist opzetten en nieuwe naam bedenken. Maar het wordt gaaf, hoop ik.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimevr jun 01 2012, 07:28

'Hmm ja, dan duurt het nog wel even.' lachte ik. Ik kon me niet inhouden om mee te neuriën met For The First Time. Ik nam een een bakje waarvan ik wist dat er druiven in zaten en opende deze om er een te nemen. 'Hier vangen,' grijnsde ik waarna ik er een naar hem opgooiden.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 02 2012, 00:18

'Ja, maar gelukkig is het het wachten waard,' murmelde ik. Ik opende mijn mond en ving de druif daarmee. 'Got it,' zei ik glimlachend en slikte hem door. Daarna boog ik voorover om er een handvol te pakken en er eentje naar haar toe te gooien. 'Vangen!' zei ik lachend en stak even plagerig mijn tong uit.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitimeza jun 02 2012, 00:26

De druif die hij gooide ving ik met mijn hand op. 'Hebbes,' zei ik met een plagende glimlach. Nee, ik kon dingen echt niet opvangen met mijn mond. Ja als ik het erinstuurde met telikinese, maar dat was best krachtrovend en valsspelen. De druif verdween in mijn mond. 'Wanneer is eigenlijk de laatste wedstrijd van het seizoen?' vroeg ik.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Het Groene meer   Het Groene meer - Pagina 7 Icon_minitime

Het Groene meer
Terug naar boven 
Pagina 7 van 13Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 6, 7, 8 ... 11, 12, 13  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Sorry dat ik niet meer heb gereageerd.
» Er moeten echt meer mensen komen!
» YES YES YES ER ZIJN MEER KAARTEN VOOR THE SCRIPT

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Omgeving.-
Ga naar: