Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 15 2012, 00:47

'Oke, dan wil je vast niet horen dat ik serieus jou wou gaan vragen,' grinnikte ik. 'KIJK DAT IS HET HELE PROBLEEM,' jankte (HAHAHAHAHAH) ik. 'Ik weet niet wie ik moet vragen. Kijk, ik haat zulke feesten, want dan vraag je iemand en dan vraag je een ander dus niet en die is dan verdrietig en dan ben ik nog verdrietiger en ik kan niet iedereen blij maken, en wie zegt dat iemand überhaupt met mij wil? Ik kan wel gaan janken, zo moeilijk is het. Misschirn vraag ik wel gewoon een lerares mee! IK WEET HET GEWOON ECHT NIET!'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 15 2012, 00:56

Ik keek hem even aan. 'Doe rustig, vraag Eleanor ofzo - of ga gewoon alleen. Maakt jou het uit?' Zelf zou ik niet zo snel alleen gaan, maar dat was gewoon iets persoonlijks. 'En als je mensen niet teleur wilt stellen, dan vraag je toch gewoon iedereen mee.' Lachte ik.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:00

New?

Zoe was dus veilig en wel afgezet thuis. Er was geen mogelijkheid dat ik van mevrouw Gard bij haar stiefdochter in bed mocht kruipen vandaar dat ik nu via het bloemenrek onhandig naar boven klom. Puur om Zoe even verstelt te staan dat ik me wel aan mijn belofte zou houden. Ik ging zitten op het bed en deed mijn das nog losser en jasje uit.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:39

'Nee,' Verzuchtte ik vermoeit tegen de moeder van Teoh. 'Ik heb niet teveel gedronken.' Ik keek haar serieus aan, het was maar goed dat ik redelijk wat toneelspel kon, anders had ze me nooit gelooft. Toen ze dat eenmaal toch deed, liep ik naar boven richting mijn kamer. Daar draaide ik het slot op de deur en zag ik dat Dan op mijn bed zat. Zacht begon ik te lachen, liep ik naar hem toe en ging ik omhandig - door de lange jurk - op zijn schoot zitten. 'Je bent er,' lachte ik en drukte mijn lippen kortom die van hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:44

Ik knikte glimlachend bij haar woorden en sloeg mijn armen rond haar heen eenmaal dat ze op mijn schoot zat. 'Tada,' fluisterde ik entjousiast tegen haar lippen op en kuste haar terug. Drie maand; het was ongelofelijk. 'Gaat het een beetje?' vroeg ik lichtelijk bezorgd. Ik wist niet wat nu door haar lichaam ging aangezien ze wat op had en dat maakte altijd alles positioever.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:51

Ik haalde mijn schouders op en keek hem even aan. 'Het gaat wel denk ik..' Nee, nog steeds realiseerde ik me niet volledig wat er was gebeurd, ik wist het wel - maar realiseerde het me simpelweg gewoon niet. 'Blijf je hier vannacht?' Ik keek hem glimlachend aan en stond toen op. Het liefste wilde ik gewoon met jurk en al in bed ploffen, maar dat was geen goed idee - hij was tenslotte van mijn moeder geweest.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:55

Even knikt ik fronsend bij die woorden. 'Ietsiepietsie teveel gedronken jij.' Hierbij keek ik met een klein glimlachje haar aan. 'Als jij dat wilt dan blijf ik bij jou vannacht.' Ik wou niets opeisen of wat dan ook. Slechts wou ik bij haar zijn, maar wanneer wou ik dat nu niet. Juist ja, nooit.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimeza jan 28 2012, 21:59

'Dan is het mooi.' Lachte ik en twijfelde even wat ik zou doen. Misschien wat het maar beter om me gewoon om te kleden in de badkamer. Ja dat was beter ja. 'Wil je iets van een joggingbroek van Teoh hebben ofzoiets?' Ik keek hem even aan, terwijl ik mijn pyjama (bestaand uit een topje en een short) van de grond afplukte. 'Hij merkt het toch niet als er iets weg is, daarbij zou hij het ook niet erg vinden.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:03

'Als jij er problemen mee hebt dat ik in mijn boxer slaap dan zal je een joggingbroek moeten gaan halen, schatje.' Hierbij grijnsde ik een beetje brutaal en begon met mijn hemd open te knopen. Mijn vader dacht dat ik bij Teoh bleef slapen en hoewel ze me liever thuis hadden, vonden ze het oké. Als ik zou zeggen dat ik stiekem in Zoe haar bed sliep dan zouden ze het zelfs oké vinden. Ik had mijn rug naar haar omgedraaid zodat ze zich kon omkleden.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:08

'Dan laat ik het maar zo.' Lachte ik en hees mezelf uit de jurk. Eenmaal mijn pyjama een hing ik de jurk aan een knaapje, die ik weer aan de bovenkant van mijn kledingkast hing. Vervolgens liep ik naar het bed waar ik op neerplofte. Ik was op dit moment te lui en te moe om mijn make up eraf te halen. Dat deed ik in de ochtend wel. Een diepe gaap ontsnapte uit mijn mond, terwijl ik naar het plafond staarde.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:17

Toen ik hoorde dat ze op het bed neer plofte, deed ik ik mijn broek uit en nam plaats naast haar op het bed. Eerder ging ik zitten. 'Is Zoë'tje moe?' Zacht streelde ik haar wang met mijn duim en boog me voorover om haar een kus te geven op haar lippen. Ergens vond ik dit spannend; hier zijn zonder dat iemand er van wist.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:21

Ik grinnikte even en knikte. 'Sorry als ik dadelijk meteen als een blok in slaap val.' Zachtjes kuste ik hem en genoot van zijn aanraking. Het was raar om te bedenken dat ik morgenochtend naast hem zou wakker worden. Het was ooit wel eens eerder gebeurd bij een andere jongen, Jack, maar dat was per ongelijk en niet eens in een bed. Er was een feest geweest en we waren in slaap gevallen op de bank. Het was nogal ongemakkelijk, aangezien zijn oma binnen kwam stormen en wij daar met nogal schaarse kleding op de bank lagen. Nee - dat was niet mijn beste moment.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:24

Even grinnikte ik tegen haar lippen en ging over haar hangen. 'Dat zou ik je erg kwalijk nemen dus niet doen.' Zacht kuste ik haar in haar hals. 'Of we zorgen er gewoon voor dat je niet in slaap valt, lijkt me?' Ik plaagde haar enkel op dit moment. In geen miljoen jaar zou ik nu dé move proberen te maken. Ik was een jongen die tevreden was met weinig. Hoewel Zoë me zoveel gaf.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:38

Ik liep door de gang van ons huis en wreef in mijn ogen. Het bleek dus dat het overleden meisje mijn ex was, eentje waar ik nog veel mee omging, omdat ze in mijn klas zat. Morgen zou ik wel helemaal gaan instorten, omdat het nu nog niet echt doordrong. Ik liep weer terug naar mijn kamer, maar stopte voor Zoe's kamer, omdat ik best hard haar stem hoorde. Ik kon niet horen wat ze zei en op welke toon, maar misschien was er wel een ninja of dief in haar kamer! Ik zag dat ze de deur op slot had, dus ik liep paar stappen naar achteren en duwde met mijn schouder tegen de deur aan, die meteen openging, en ik dus op de deur belandde. Ik spring meteen omhoog en het eerste wat ik zag, was een boxer. 'Zoe, sinds wanneer draag jij boxers en praat jij tegen jezelf?' zei ik heel snel en achterdochtig.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:41

Vrijwel direct schoot ik overeind toen mijn deur open vloog. Redelijk geïrriteerd keek ik naar het persoon die dit had aangericht. Teoh. 'Oh, Teoh - kom op.' Ik legde mijn hoofd in mijn nek en zuchtte diep uit. 'Als je dit ooit aan je ma verteld, dan ben je er geweest. Echt - dan ben je zo dood.' Ik keek hem aan en daarna naar Daniël. 'Nou - ik ben voorlopig nog wel wakker.' Grinnikte ik en kuste hem kort en zachtjes. 'Teoh, sluit die deur eens.' Zei ik. Nu kon ik er toch niet veel meer aan doen. Teoh had het toch al gezien, maar daar wilde ik het graag bij laten. 'Wat doe je hier eigenlijk en waarom heb je mijn deur in gebeukt?'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:46

Al snel kreeg ik bang en verschoot dan ook ongelofelijk van Teoh die de kamer in kwam. 'Shit, Teoh! Man!' Echter fluisterde ik die woorden en zat nu. Ik liet me kussen door Zoë, maar mijn hart ging zo te keer dat ik echt helemaal haar niet kon terug kussen. Daarna keek ik beschuldigend naar mijn beste vriend. Typisch Teoh, typisch.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 00:53

Ik keek even ongelovig naar ze en zag toen dat de boxer aan Daniel vast zat. 'O fuck, Dan,' lachte ik en deed de deur zachtjes dicht. Gelukkig was hij niet kapot, alleen het slot dan. 'Ja, kijk, ik liep onschuldig door de gang en opeens hoor ik jouw stem. En ik dacht: OMG NINJA'S ONTVOEREN OF ERGER MIJN ZUSJE. Dus mijn grote broerzijnde kwam omhoog en dus beukte ik je deur in, wat eigenlijk best pijn deed,' zei ik, terwijl ik over mijn arm wreef. Daarna nam ik een aanloopje en sprong op Zoe's bed. 'Wat zijn jullie eigenlijk aan het doen?' vroeg ik nieuwsgierig. 'O jeetje, trek eens wat aan Zoe!' Ik deed mijn handen snel voor mijn ogen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:03

Ik keek Teoh vermoeid aan. 'Meen je dat nou serieus? Wat zijn we aan het doen? Wat dacht je van we gingen slapen.' Oké, niet helemaal waar maar dat maakte niet uit. Was hij nou serieus dat hij op het bed sprong. Echt? Ik lachte even in mezelf en keek ze toen beide aan. 'Oké, sorry.' Grinnikte ik nog na en keek verbaast naar Teoh. 'Het is gewoon een top met een broekje Teoh - niet zo kinderachtig doen.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:25

Even keek ik dodelijk naar Teoh. 'Ontneem mijn ogen niet eens wat ze gegund zijn!' Hierbij trok ik een overdreven pruillip en sloeg mijn armen om Zoë. Je kon zeggen dat hij een ontzettende stoorzender was. 'Als jij ooit een vriendin hebt dan beuk ik pas je deuren in met een videocamera bij de hand.'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:31

Ik haalde mijn handen weg en siste sst naar Zoe. 'We moeten Daniel laten geloven dat ik je zo nooit zie, anders ben ik er geweest,' fluisterde ik en glimlachte toen breed naar Daniel. 'Je hebt getraind, zie ik, Danny!' Ik keek Zoe aan en moest heel hard lachen. 'O starlingetje toch, SLAPEN? Je laat me weer eens lachen! En ja, dat moet je zeker doen, en dan op youtube zetten. Dan worden we rijk, omdat iedereen mij in bed wel wil zien.' Ik wiebelde met mijn wenkbrauwen en ging wat comfortabeler op haar bed zitten. 'Ik ben al over mijn slaap heen,' meldde ik hun ook nog even.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:35

Ik keek naar Daniël en glimlachte eventjes. Ik leunde wat tegen zijn borstkas aan en keek vervolgens naar Teoh. 'Je bent wel een beetje een moment verperster Teohtje.' Grinnikte ik, maar kon dit niet al te serieus zeggen door de hoeveelheid alcohol die ik op had. Het was best raar: Soms merkte je wel dat ik alcohol op had en op andere momenten merkte je het niet. Ach - ik zat raar in elkaar. 'Oh, fijn - dus je blijft de hele avond hier rondhangen?' Ik keek hem aan, het liefste had ik gewoon gezegd dat hij weg moest, zodat ik alleen met Dan kon zijn - maar ergens vond ik dat ook weer zo zielig.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 01:40

'Fuck off, Gard!' Ik nam hem vast bij een voet en probeerde hem zo naar beneden te trekken. 'Het leuke is nog altijd dat ik meer mag doen dan jij, of zien.' Hierbij grijnsde ik en blufte. 'Jammer genoeg kan je niet met ons meedoen, schatje.' Hierbij keek ik hem aan en streelde Zoë even over haar wang. 'En jij moet precies nog een beetje harder werken, kippenborstje!'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 02:36

Ik hield het bed vast toen Daniël me probeerde weg te trekken. 'Heb genade!' schreeuwde ik, en besefte toen dat ik mijn volume wat lager moet doen. Ik grinnikte om hun woorden. 'Eugenlijk was ik dat echt van plan ja!' Ik stak mijn tong uit. 'O ja ik moet jullie nog wat vertellen...' Ik voelde mijn gezicht betrekken. 'Kennen jullie mijn ex Alexandra nog? Waar ik nog zo goed bevriend mee was en ben? Zij is de dode.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 02:48

Even wilde ik vragen of hij dat nou echt zo erg vond. Ik had Alexandra altijd al een trut gevonden, maar bij de woorden "goed bevriend" zweeg ik toch maar. 'Echt? Wat erg..' Zei ik zachtjes en keek hem aan. Nog steeds zat ik tegen Dan aan, dus keek ik hem ook even aan omdat ik zelf geen idee had wat ik zou moeten zeggen. Het was nu nog veel erger om hem weg te sturen, dus ook dat deed ik niet.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitimezo jan 29 2012, 06:05

Teoh had zoveel ex'en. Twee minuten kussen zorgde al voor een ex dan? 'Rot voor je, Teoh.' Mijn andere arm stak ik gemeend een beetje uit. 'Kom eens hier,' zei ik aangezien ik hem echt wel een knuffel wou geven, maar Zoë niet wou loslaten. Die streelde ik namelijk zachtjes over haar heup en zij.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 6 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 6 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5, 6, 7 ... 22 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum