Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 06:38

'Gezellig,' lachtte ik. Mijn mondhoeken krulden omhoog toen hij boven me ging hangen en met zijn vingers langs mijn lippen streek. Waardoor ik het niet kon laten kort en zacht op zijn vinger te bijten. 'Hmmm ik heb geen idee, wat ga je met me doen?' vroe ik terwijl ik hem plagend aankeek.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 18:27

Ik kuste haar zachtjes terug en lachte om haar gebonk. 'Hey Teoh! Een beetje rustig aan daarbinnen hé! Ik wil mijn beste vriendin nog heelhuids terug.' Bij deze woorden trok ik Zoe naar me toe. 'Film kijken,' stemde ik in waarbij mijn handen over haar armen en shirtje gleden. Zacht, teder, maar zelfverzekerd kuste ik haar. Ik wou tintelingen voelen en die bij haar veroorzaken.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 20:43

Ik lachte toen ze in mijn vinger beet en trok haar half omhoog, zodat mijn lippen de hare weer raakte. 'Je weinig nachtrust geven,' fluisterde ik zachtjes. 'Maar vat het niet verkeerd op. Ik blijf soms wel een brave jongen hoor.' Ik moest ook lachen om Daniels woorden, maar besloot nu te stoppen met bonken. Mijn lippen gleden over de hare, waarna ik ze met meer zekerheid kuste.
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 20:46

Zijn handen streken over mijn t-shirt heen, terwijl zijn lippen zachtjes tegen die van mijn danste. Één van mijn handen gleed door zijn haren heen, terwijl de andere over zijn zij streek. Mijn lippen speelde het spel van hem mee. Rond mijn zij vormde zich warme tintelingen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 21:57

Ik kreeg het warm van haar. Alsof vurige tongen opeens aan de binnenkant van mijn borstkas zich ontplooide. Zachtjes stopte ik en keek haar aan. Lichtjes buitenadem van een soort spanning. 'Dit is echt zooo verslavend.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 22:08

Een glimlach vormde zich op mijn gezicht toen hij de woorden uitsprak en ik knikte. 'Gelukkig is het een goede verslaving.' Zei ik tegen zijn lippen aan en drukte ze er zachtjes, maar verlangend, opnieuw op. 'Daarbij vind ik het helemaal niet erg dat je er verslaafd aan bent,' Zei ik zacht.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 22:35

Ik lachte bij zijn woorden en glimlachte enkel even bij die van Daniël. 'Soms toch wel?' ik beantwoorden zijn kus terwijl ik meer naar achteren hing en hem zacht meetrok. Mijn hoofd lag weer tegen zijn kussen waarna ik mijn hand lichtjes over zijn rug naar zij bracht.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimevr maa 30 2012, 23:49

Ik drukte kusjes in haar nek, maar keek daarna op. 'Je kent me toch, Alicia,' lachte ik. 'Ik ben alleen braaf als mijn moeder er is. Integenstelling tot als ik bij jou ben.' Met die woorden liet ik haar weer in de kussens liggen en boog me weer over haar heen. Met een vinger kietelde ik haar buik en glimlachte.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 00:18

'Hmm, dat laatste betwijfel ik niet, maar bij dat eerste weet ik het nog niet zo hoor.' Hierbij lachte ik en kuste zachtjes haar weer terug. 'Maar gaan we zo onze verrassingsaanval doen?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 03:33

Ik lachte en keek hem even keurend aan. 'Dus jij zegt dat ik niet goed ben? Nou McKenzie, daar ga je spijt van krijgen.' Lachte ik en draaide van hem af. 'Dan geen kusjes meer voor jou vanavond.' Natuurlijk meende ik het niet, maar het was leuk om op dit soort dingen in te spelen. 'Ja, operatie - eh.. Oké we moeten wel een toffe naam verzinnen.' Lachte ik.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 04:44

Ik glimlachte even breed toen hij me bij mijn buik kietelden. Ik kon niet tegen prikken in mijn zij, maar kietelen in mijn buik kon ik tegen. 'Jammer hè, dat ik tegen kietelen kan, daar tenminste,' er waren ook plekken waar ik er totaal niet tegen kon, maar dat moet hij zelf maar ontdekken. Ik bracht mijn hoofd iets omhoog om hem zachtjes te kussen. 'Kun jij eigenlijk tegen kietelen?' vroeg ik terwijl er een brede lach verscheen en mijn handen naar zijn buik bracht om hem te kietelen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 05:01

Ik glimlachte en wilde mijn handen op haar heupen leggen, toen ze mij kietelde. En geloof me, ik kan vreselijk tegen kietelen. Ik moest hardop lachen en plofte naast haar op het bed. 'Ik kan er niet tegen, nee,' lachte ik en trok haar in mijn armen. Het was heerlijk om haar zo tegen me aan te hebben. Ik drukte kusjes op haar slaap en streelde nu zachtjes haar heupen.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 05:39

Ik moet lachen om zijn reactie op het kietelen. 'Hmm, dat kan nog leuk worden,' lachte ik toen hij lachend naast me neer plofte als reactie op het kietelen. Hij trok me tegen zich aan, hij was heerlijk warm. Ik genoot van hoe hij zachtjes langs mijn heupen streelden en streelde over zijn schouder met mijn lippen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 05:46

'Mmm, dit is fijn, weetje, zo samen,' murmelde ik en deed mijn hand onder haar shirt, om haar rug zachtjes te strelen. Ze was zo lief en schattig en ik kon echt niet van haar afblijven. 'Jij gemenerd,' lachte ik en drukte weer mijn lippen op de hare. De warmte in mijn lichaam bleef voor mezelf niet onopgemerkt, het was werkelijk heerlijk.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 11:55

'Ik weet het,' fluisterde ik terug. Ik accepteerde hoe zijn hand onder mijn shirt bevond. Met een brede glimlach keek ik hem aan 'pas maar op hoe je me noemt,' zei ik plagend waarbij ik met mijn hand richting zijn buik ging. Ik was niet van plan om hem te kietelen, maar het ging om het idee. Het voelde veel fijn hoe hij me aanraakte om dit moment te verpesten. Zacht kuste ik hem terug en streelde ik met mijn hand zachtjes langs zijn wang.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimeza maa 31 2012, 23:00

Ik voelde haar hand op mijn buik en grijnste. 'Heb genade, o Alicia.' Ik drukte mijn wang tegen haar hand en sloot mijn ogen. 'Je bent zo lief,' murmelde ik en opende mijn ogen weer. Zachtjes streek ik met mijn hand door haar haren en keek haar strak aan, waarna ik weer glimlachte.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 03:01

'Vooruit, voor deze ene keer' glimlachte ik. Mijn glimlach werd breder bij zijn woorden. Ik merkte dat ik steeds meer moe begon te worden. Het was best een lange dag geweest. 'Misschien moet je me toch een beetje nachtrust geven,' zei ik waarna ik hem kuste. 'Jij bent trouwens ook heel lief Teoh,' glimlachte ik waarna ik plagend toevoegde 'Meestal dan.'.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 04:03

Ik keek naar haar lieve gezichtje en tikte even op haar neus. 'Jij begint moe te worden, right?' Ik sloeg mijn arm om haar heen, zodat ze tegen mijn borst aan kon liggen. Zelf gaapte ik ook en boog mijn andere arm onder mijn hoofd, als een kussen. 'Soms, ja,' lachte ik en drukte een laatste kus op haar voorhoofd. 'Slaap lekker.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 06:46

Ik knikte kort en lachte toen hij gaapte. 'Jij ook, geef maar toe.' Ik kroop nog meer tegen hem aan en legde mijn hoofd op zijn borstkas. Ik drukte nog kort mijn lippen tegen zijn kin. 'Welterusten,' kort luisterde ik naar hoe zijn hart klopte waarna ik mijn ogen sloot.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 08:48

Ik lachte en knikte daarna. 'Yup, ik geef het toe,' zei ik dan ook maar en gaapte opnieuw. Ik glimlachte toen ze een kus op mijn kin drukte en streek nog even over haar haren. 'Welterusten.' Zelf sloot ik mijn ogen wel, maar kon niet slapen. Ik hoopte dat ik Danny en Zoe op geluiden kon betrappen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:20

Ik keek haar met een jongensachtige grijns aan. 'Operatie fancy pantsie?' Het laatste woord was inderdaad fictief, maar goed; ik mocht ook een beetje mijn creatief de vrije loop gaan. 'Maar volgens mij zijn ze gestopt dus wat dacht je ervan als we ons omkleedde en film kijken.' Ik kneep zachtjes in haar wang. 'Volgens mij ontbreken er een paar kusscènes.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:25

Ik schoot in de lach van de naam die hij bedacht had en duwde mezelf op m'n arm omhoog. 'Operatie fancy pantsie wordt uitgesteld.' Grinnikte ik en pakte mijn "pyjama" onder het kussen vandaan. Het was een zwart gekleurd topje met een felroze short eronder. Ik hield niet van die lange broeken, veels te heet. Ik trok mijn shirt uit, deed het hemdje aan en volgde hetzelfde ritueel voor mijn broek. 'Laat die films maar komen,' Lachte ik.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:35

Ik stond op en kleedde me ook uit. Dit keer had ik echter een zwarte basketbalshort bij die ik als pyjama zou gebruiken. Ik droeg echt nooit iets aan mijn borstkas bij het slapen. Buiten dan in de winter af en toe een trui. Meer ook helemaal niet omdat ik er op een of andere manier echt niet tegen kon. Zachtjes sloeg ik mijn armen rond die van Zoë waarna ik haar nachtlampje aandeed en het "grote" licht uit. 'Misschien geef jij me geen kusjes meer vandaag, maar ik ga je niet meer gerust laten.' Hierbij belandde we weer op bed en kuste ik haar zachtjes.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:39

'Misschien heb ik me bedacht.' Zei ik en kuste hem zachtjes op zijn wang. Mijn handen gleden over zijn ontblootte rug heen, terwijl ik mijn lippen op die van hem zette. 'Ja, ik heb me bedacht.' Zei ik tegen zijn lippen aan en giechelde zachtjes.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitimezo apr 01 2012, 10:45

Ik grijnsde enkel waarna ik mijn gezicht terug in de houding kreeg. 'O-M-G, Zoë, dat is zo niet onwijs cool van je!' Zachtjes kuste ik haar terug op haar lippen en beet speels op haar onderlip. 'Maar ik moet toegeven dat je me een gelukkig man maakt.'
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 22 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 22 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23 ... 30 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: