Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 05:21

'Dan hebben we dat ook weer achter de rug.' Hierbij trok ik me zo tegen haar aan dat ik zachtjes een paar kusjes op haar schouderblad kon geven om zo naar haar lippen te werken. 'Zo ga ik dus maar even naar Teoh en dan maar naar huis? Of zal ik nog een beetje langer blijven?' Hierbij keek ik haar met een klein glimlachje aan en kuste haar vol op de mond.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 05:51

Even keek ik hem aan. 'Nee, je moet echt weg gewoon.' Zei ik heel serieus en glimlachte. 'Tuurlijk blijf je nog even, gekkie.' Toen hij zijn lippen vol op die van mij zetten, krulde mijn lippen op tot een glimlach en kuste ik mee. Mijn vingers gleden over zijn ontblootte schouderbladen heen, naar beneden - waar ik ze om zijn middel heen legde.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 07:34

Toen ik haar hand naar beneden voelde gaan verwachten ik even een stap verder en daar schrok ik om, maar ze vonden veilig mijn middel waarbij ik haar rug en onderrug zacht streelde. Zelfs haar plekjes benen waar ik ongestoord bij kon ondertussen dat we zoende. 'Daar ben ik nog niet zo zeker van.' Hierbij grijnsde ik en keek haar speels aan. 'Make me?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 07:47

Mijn wenkbrauw ging omhoog en lachte even. 'Dus ik ben niet genoeg om te blijven?' Voor de grap sloeg ik mijn armen over elkaar heen en keek hem ietwat treurig aan. Ik wist wel wat hij wilde, wat hij bedoelde - maar zo makkelijk was het niet.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 08:27

'Nee,' gaf ik even koppig toe en sloeg ook mijn armen over elkaar. Wie het zo wou spelen kon het zo spelen. Nou, eigenlijk was ik ermee begonnen, maar dat lieten we even achterwegen. Zoë daagde me namelijk verder uit. Ze maakte er een soort spelletje van. Hoopte ik.

Ja, ik heb gereageerd anders voel ik me alleen maar schuldig dat ik je zo lang laat wachten op nog geen twee regels.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 08:42

'Nou, dan niet hoor..' Koppig als ik was, draaide ik me "boos" van hem weg, zodat ik met mijn rug naar hem toe zat. Mijn armen waren nog steeds over elkaar geslagen en in mezelf moest ik er om lachen - maar als hij het zo wilde spelen, deed ik toch gewoon vrolijk mee.

haha sorry, ik snapte niet helemaal wat je nou precies met dat spel bedoelde :')
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 09:58

Ik deed hetzelfde waardoor we rug tegen rug kwamen te liggen en een stilte zich vormde. 'Als jij niet begint, dan begin ik. Ten eerste eis ik een dubbele porsie Zoe Starling. Wat moet mijn tegenprestatie zijn?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:06

Al snel schoot ik in de lach en draaide met terug om naar hem. Mijn handen legde ik op de zijn schouderbladen en ik gaf een klein kusje daar tussen in. 'Dubbele portie hè?' Ik glimlachte even, maar realiseerde me al snel dat hij dit natuurlijk niet kon zien. Ietwat onhandig ging ik langs hem heen, zodat ik op zijn schoot kon zitten en duwde hem zachtjes in de kussens. 'Die tegenprestatie verzin je zelf maar,' Lachte ik en duwde mijn lippen zachtjes op dit van hem. Na enkele seconde te hebben laten verstrijken, beet ik zachtjes op zijn onderlip.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:19

Ik verraadde mezelf ook toen ze op mijn schoot terecht kwam en begon ook met lachen, maar herstelde mezelf al snel weer. 'Wat als we eens op mijn kosten nog wat gaan doen?' Mijn lippen werden gesmoord en bij de beet in mijn onderlip keek ik haar aan. 'Auw?' fluisterde ik echter tegen haar mond aan, maar verroerde deze weer even, maar intiem. Als tegenprestatie kneep ik zacht in haar neus. 'Je bent me er eentje hoor,'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:23

'Kleine aansteller.' Lachte ik voor de grap toen hij zei dat het "pijn" deed en haalde een van mijn handen door zijn haren heen. 'Dat lijkt me een goed plan.' Beaamde ik en keek hem even aan. 'Jij wilde het dubbele, dus nu krijg je het ook.' Speels keek ik hem aan en zette mijn lippen weer teder op de zijne.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:33

'Can't wait, babe' En bam! Zonet had ze haar lippen op die van mij geoplaatst. Zoe was lief, schattig en zo vreselijk zacht. Een meisje dat iedereen wel in zijn leven wou, maar ik had het voor dit moment al drie maanden. Even onderbreekte ik haar kus. 'Hey, heu! Ik heb het verdiend. Driemaanden samen moet nog gevierd worden. Drf me niet te zeggen dat je het vergeten bznt!' Hierna kuste ik haar weer terug. Liefdevol en ging door de mooie blonde krullen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:35

'Je herinnert het je!' Lachte ik. Meestal vergaten jongens dit soort dingen. Ze dachten er niet aan en als je ze eraan herinnerde was het "Oh ja, dat is waar ook" Hij was werkelijk een schat, dat hij dat nog wist. Mijn hand legde ik op zijn wang en ik keek hem recht in zijn ogen aan. 'Ik hou van je, weet je dat.' Het was de eerste jongen tegen wie ik het echt had gezegd, en ergens was ik daar best wel trots op.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:48

Ik lachte en gaf haar een zacht mepje op haar bil. Slechts kort en lichtjes. 'Het meisje kan het absoluut ook snel vergeten ook. Wist je dat we op mijn verjaardag een soort van elkaar hebben ''gevonden''?' Zachtjes streelde ik haar rug. 'Ik hou ook van jou, Oze. Weten is een groot woord, maar hopen is altijd mooi en wensen nog mooier.' Met een grijns drukte ik een kus op hr wang. 'Dus aan jou de keuze wat we gaan doen.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 10:51

Even lachte ik. 'En of ik dat nog weet. Had ik toen niet dat sexy latex jurkje aan, en die leuke rode hoorntjes op?' Zacht lachte ik. 'Jij met je ontblootte bovenlijf en je vampieren cape.' Het was een leuke herinnering en die zou ik zeker koesteren. Toen hij begon over het feit dat ik mocht kiezen keek ik hem even sipjes aan. 'Je weet dat ik slecht in kiezen ben, dat is gemeen.' Pruilde ik.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 11:20

'Hell yes,' grinnikte ik bij haar woorden over een latex pakje. Het was dan ook erg sexy geweest en moeilijk om je ogen vanaf te houden. 'Ja, waardoor ik eerder als een striptease vampier ging. Mijn broer had mijn hemd verkloot door alchohol erop te morsen en ik had geen tijd om een andere aan te doen.' Weer grijnsde ik, maar dit keer ondeugend. 'Daar beleef ik juist mijn plezier aan. Zelf kan ik ook niet echt iets verzinnen. Geen idee wat jij graag een keer wilt doen.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 11:24

'Nou, ik vond het anders helemaal niet erg.' Grinnikte ik en keek hem even aan. 'Rodeo natuurlijk.' Lachte ik en schudde mijn hoofd. 'Nee, oké - even serieus.' Zei ik meer tegen mezelf, dan tegen hem. Ik dacht echt even goed na en kwam tot de conclusie dat het alleen maar naar meer hoofdpijn zou lijden. 'Ik ga wel nadenken als ik geen hoofdpijn heb, goed plan - niet?' Ik lachte even naar hem en ging naast hem liggen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 11:30

Enkel lachte ik bij haar woorden en kuste haar zachtjes in haar hals. 'Maar schatje toch,' zei ik erg treurend, maar ergens weer erg plagend. Ik hield ervan hoe we met elkaar omgingen. Ik keek haar aan en streelde weer haren weg. 'Slaap nog even.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimema jan 30 2012, 11:41

'Ik ga straks wel slapen.' Glimlachte ik. 'Tenzij je van me af wilt natuurlijk.' Grapte ik en kiste ik nog een keer. Ee diepe gaap verliet mijn mond en het liet me even grinniken. 'Ik ben echt blij dat jíj mijn liefste vriendje bent.' Hij had begrip voor wie ik was, wat ik deed, hoe ik deed en voor de fouten die ik maakte. 'Ik ben blij dat als ik je zie je steeds eenbeetje verdriet wegneemt. E dat klinkt misschien heel cheezy en cliché, maar zo voelt het voor mij wel..' Ik had geen idee waarom ik dit plots met hem deelde, zo uit het niets.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 07:35

'Nee,' gromde ik speels. 'Zoë mag niet slapen.' Zachtjes geleden mijn hand over haar wang en drukte een kus gevormd door een glimlach op haar lippen. Hierdoor ging het onhandig, maar ik was dolgelukkig met de woorden die ze me gaf. 'Nu voel ik me opeens echt helemaal in brand staan. In de goede zin dan,' fluisterde ik tegen haar lippen en drukte een kus op haar voorhoofd. 'Ik laat je niet zomaar meer gaan Zoë. Dat kan je vergeten en iedereen die daar tussenkomt kan het ook vergeten. Ik hou van je en ben hier voor je. Jij moet me enkel maar het laten weten.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 07:41

Ik keek hem aan en lachte even. 'Ik voel me nu echt zo'n getrouwde vrouw weet je dat.' Ik verstopte mijn hoofd in een van de kussens en zat mezelf van binnen uit te lachen, die uitspraak sloeg werkelijk helemaal nergens op. 'Maar ik ben blij dat je er zo over denkt.' Zei ik toen ik me weer hersteld had. Zachtjes kuste ik hem, maar al snel ging dat over op een heftigere zoen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 08:17

Even haalde ik een wenkbrauw op. 'En bedankt, Straling.' Al snel werden mijn lippen weer overgenomen door de hare, maar mij hoorde je niet klagen. Nee, ik werkte gewillig mee en zoende haar even liefdevol terug en beet op haar onderlip om toegang te verkrijgen terwijl mijn hand haar haren tot een warboel schiepen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:12

Kort grinnikte ik en gaf hem - toen hij zijn lippen op die van mij zette - volledige toegang. Ik voelde hoe mijn haren veranderde in een waar vogelnest, maar daar gaf ik niet zoveel om. Mijn armen waren om zijn middel heen geslagen en ik trok hem iets dichter naar mij toe. Ik genoot van zijn warmte en langzaam krulde mijn lippen op tot een glimlach.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 09:28

De kus was romantisch, maar al snel keek ik haar weer aan. Op een of andere manier hield ik daar erg hard van. Zacht knuffelde ik haar en streelde over haar nek. Mijn voeten streelde die van haar en haar benen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:50

Uit het niets begon mijn maag ineens te knorren en ik begon te lachen. 'Awkward,' Grinnikte ik en keek hem even aan. 'Misschien moeten we toch maar even iets gaan eten.' Concludeerde ik, toen het niet wilde stoppen. Nu pas merkte ik dat ik inderdaad wel hongerig was. Toen ik opstond om hem mee te trekken, realiseerde ik me dat als Teoh's moeder er was, het waarschijnlijk niet zo'n goed idee was om Dan mee naar beneden te nemen. Niet dat ik het zo erg vond als ze boos op me werd, maar ik wilde niet dat hij uit dit huis verbannen werd ofzoiets.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitimedi jan 31 2012, 10:54

Even schudde ik mijn hoofd bij haar woorden en bleef languit liggen. Even trok ik haar naar me toe en kuste haar zachtjes. 'Ik wacht,' grinnikte ik en liet haar los terwijl ik op mijn zij draaide en de dekens wat meer van me afgooide.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 8 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 8 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: