Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 01 2012, 10:51
Mijn armen lagen om zijn heupen heen en mijn blik gleed over zijn lichaam. Al snel waren zijn lippen weer op die van mij en ik voelde hoe hij zachtjes in mijn onderlip beet. 'En daar doe ik het uiteindelijk voor.' Zachtjes kuste ik zijn kaak, zijn wang en vervolgens zijn lippen.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 01 2012, 21:01
Goedkeurend maakte ik een zacht geluidje tegen haar lippen aan waarna een hand door haar haren streek terwijl ik haar kuste. De ander streek langs haar ruggegraat. Ik had me een weg onder het bloesje gevonden. Even stopte ik en keek haar glimlachend aan. Mijn handen vestigde zich rond haar middel waarbij ik haar beiden heupen streelde en ook haar bekeek. Mijn Zoe.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo apr 01 2012, 21:19
Kort dacht ik na over of ik wel goed had gereageerd, maar eigenlijk maakte het me niet heel veel uit. Ik lag namelijk nu tegen Teoh aan. Ik verschoof nog een paar keer om daarna weg te dommelen in een heerlijke, droomloze nacht.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 02:22
Ik dacht dat ze wel in slaap was gevallen, want zelfs als ik mijn hand voor haar ogen bewoog, werd ze niet wakker. Stilletjes stapte ik uit bed en liep naar de kamer van Zoe toe. Ik keek door het slot naar binnen, maar het was te donker om iets te zien. Ik klopte dus maar op de deur en deed die open. 'Sorry voor alle drama van vanavond!' fluisterde ik. 'You can blame me.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 02:59
Op het moment dat ik hem weer teder wilde kussen werden we gestoord door iemand die op de deur klopte. Teoh. En ja - ik had gelijk. Al vrij snel klonk de brommerige stem van Teoh door de deur opening. Licht geërgerd - maar dit liet ik niet zien - knipte ik het nachtlampje aan en keek naar hem. 'Excuses aanvaard.' Zei ik en ging rechtop zitten.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 03:57
Even kwam ik ook recht bij zijn woorden. Enkel zocht mijn arm Zoë haar warme lichaam weer op. 'Bro, jij weet ook altijd de verkeerde momenten op te zoeken. Echt.' Ik lachte en keek hem aan. Zacht drukte ik een kusje op Zoë haar wang. 'Maar excuses zijn aanvaard.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:13
Ik stemde in met Daniëls woorden door de knikken. 'Daarbij, moet jij nu niet bij Alicia zijn? Voordat ze denkt dat je weg bent gegaan ofzoiets.' Ik trok een wenkbrauw op naar Teoh en glimlachte toen ik Daniël vertrouwde arm weer om mijn lichaam heen voelde.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:18
Ik lachte en knikte. 'Ja, dat is echt zo, Danny! Dat is waarom je zoveel van me houdt!' Ik grinnikte en liep naar haar bed toe, waar ik bij hun voeten ging zitten. 'Zeg alsjeblieft dat jullie daaronder nog iets aan hebben,' mompelde ik en wees naar de dekens. 'En ja, ik ga zo weer naar Alicia. Mijn voet sliep, en het deed pijn, dus ik moet hem even bewegen, maar ik wou haar niet wakker maken. Dus ik dacht, even klessebessen!'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:22
'Nee Teoh, schat, we zijn naakt. Echt spiernaakt, blote billen met alles erop en er aan.' Mijn stem was sarcastisch terwijl ik het zei en legde mijn hoofd tegen Zoë haar schouder. 'Misschien is onze liefde wel over, want ik heb je al zo lang niet meer gezien. Daarbij heb je me bedrogen!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:24
'Ja, Teoh echt hartstikke naakt. Pas maar op hoor.' Ik begon te lachen en keek beide aan. 'Oh nee, ik heb toch niet de liefde tussen de twee tortelduifjes verpest?' Vroeg ik quasi-geschrokken en sloeg een arm om Daniël's lichaam heen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:26
'Neuh, ik had het eerder over Alicia. Hoewel ik Teoh de schuld geef.' Ik lachte en keek Zoë en Teoh om te beurt aan. 'Mijn twee sexy duifjes.' Hierbij kuste ik hem op zijn wang en haar even uitgebreid op de lippen.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 04:34
Ik trok een pruillip. 'O mijn Danny, hoe kan ik het goedmaken?' Ik kroop naar ze toe en plofte tussen beide in. 'Oké, ik zal niet naar je kijken, Zoe,' zei ik snel en deed mijn ogen dicht. 'Alicia will kill me.' Ik trok opnieuw een pruillip. 'Ik ben geen duif, maar een sexy leeuw. Oké, ik zie dat je me wil slaan,' zei ik lachend tegen Zoe, maar bleef nog even liggen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 05:08
'Ja, ik ga je zo vermoorden.' Zei ik emotieloos en keek hem aan. 'Als Alicia het niet doet, doe ik het wel.' Grapte ik en gaf hem een por in zijn zij. 'Kom op Teoh'tje, ik ga ook niet tussen jullie in liggen, is het wel?' Ik keek hem streng aan en gaf hem een klein duwtje. Niet dat ik hem van z'n plek afkreeg, maar toch.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 08:18
Ik hield me er wijs buiten en keek naar mijn handen. 'Alsjeblieft Teoh... We gaan nog wel eens wat leuks doen, maar nu wil ik terug met Zoë zijn. Alleen. Als je dat tenminste begrijpt of als je er liever op kijkt hoe ik je zusje liefheb, geen probleem dan. Want ik kan gerust doorgaan alsof er niemand is.' Even gaf ik een duwtje met mijn elleboog zijn richting in.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 08:24
'Niet slim. Dadelijk blijft ie nog.' Grapte ik. Dan mocht het dan misschien wel niet erg vinden, maar ik had het liever niet. Het was net alsof m'n vader ernaast stond ofzo. 'Danny hier laat je een keuze, maar ik niet.' Zei ik plagerig en gaf hem nog een klein duwtje. 'Hup, ga maar in je eigen bed liggen rommelen met Alicia.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma apr 02 2012, 21:27
'Wel zachtjes rommelen, want ik en Zoe proberen namelijk film te kijken.' Hierbij keek ik haar met een grijns aan waarne ik naar haar toe kroop en haar een kusje gaf. Hierna keek ik naar Teoh, ging naast hem liggen en knuffelde hem. 'Slaaplekker mafkees. Volgende keer beter.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 02:11
Ik kon mijn lach niet inhouden toen Dan over "film kijken" begon en liet mezelf weer op het bed vallen. 'Ja, film kijken. Dus stil.' Met deze woorden keek ik Teoh aan en betrapte mezelf erop dat ik een gigantische grijns op mijn gezicht had staan.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 03:08
Ik krabbelde weer overeind en trok een vies gezicht. 'Nee, bedankt, ik hoef niet te kijken,' lachte ik en haalde daarna mijn schouders op. 'Alicia slaapt al. Dat wordt geen rollebollen of ''film kijken''.' Ik gaapte en sprong van het bed af. 'Ik denk dat ik ook maar ga tukken. Zie jullie over paar uur weer!' Ik liep weer naar mijn eigen bed toe en ging voorzichtig naast Alicia liggen, zodat ik al snel in slaap viel.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 06:47
'Dag allerallerallerbeste vriend van de hele geschifte wereld!' Hierna keek ik Zoë weer aan. 'Dus waar waren we gebleven?' Ik ging boven haar hangen. 'Oh ja, ik weet het nog.' Hierbij kuste ik zoet haar lippen en streelde weer zachtjes de blote huid onder haar T-shirtje.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 06:52
Ik giechelde even en zoende hem passioneel terug. Mijn handen vonden zich ook weer een weg om zijn middel heen en streken langs de blote huid van zijn rug. Mijn lippen speelde zachtjes met die van hem, terwijl het warme gevoel zich van binnen weer verspreidde.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 07:20
Ik kuste haar terug n de manier zodat ik echt uitte dat ik van haar hield en hoe graag ik haar had. Dit was magisch en voor mij een van de mooiste momenten in onze relatie.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 07:23
Ietwat hebberig trok ik hem dichter naar me toe. Mijn ene hand lag op zijn schouder, terwijl de andere over zijn kaak heen gleed. Zijn perfecte rechte kaak die parallel stond met zijn net zo rechte jukbeenderen. Iedere plek die hij met zijn vingers aanraakte tintelde zachtjes, maar aangenaam.
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 07:46
Terwijl ik wakker werd strekte ik me iets uit. Kort was ik gedesoriënteerd, snel bedacht ik me echter weer dat ik bij Teoh was blijven slapen en wat er was gebeurd de afgelopen avond en nacht. Het zien van een slapende Teoh zorgden ervoor dat er een glimlach rond mijn lippen kwam te staan. Hij zag er echt heel erg lief uit slapend. Ik had geen idee hoe laat of vroeg het was, mij kennende was het nog redelijk vroeg. Voorzichtig schoof ik iets meer naar Teoh toe, in een poging voorkomen dat ik hem wakker zou maken.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di apr 03 2012, 10:59
-Oké, nu weet ik niet welke tijd/ hoe laat we zitten dus jij kiest maar of ze hebben geslapen of niet, Iris.-
Ik voelde hoe oneze kus veranderde, maar de intentie nog steeds hetzelfde bleef. We hielden van elkaar. Ze hield echt van me waarbij ik niks anders kon dan haar beantwoordde terwijl een hand door de krullen gleed. Het zachte blonde haar kietelde tegen mijn huid en haar huid was zacht. Wat me het meest opviel van al wa dat Zoe erg lekker rook. Niet de shampoo of de parfum, maar haar eigen geur. De geur die ze achter liet in een kledingstuk dat ze van me droeg, in mijn bed of als we lang knuffelde.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo apr 04 2012, 02:44
Ik had de meest vreselijke dromen gehad vannacht, en had dus ook vreselijk geslapen. Ik opende mijn ogen, toen ik iets tegen me aan voelde, en schoot omhoog. Toen pas herinnerde ik me weer dat Alicia natuurlijk bij me had geslapen. Ik streek over haar wang en glimlachte. 'Good morning sunshine.'