Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 04:10

'Prima,' glimlachte ik en liep naar de gang om mijn jas aan te doen. 'Gelukkig maar, want anders was het hier toch erg geweest. Een beetje zoals mijn kamer.' Ik keek om de hoek naar Zoe en wees naar haar. 'Ik geef je vijf euro als je mijn kamer opruimt. Deal? Prima!' Voordat ze met dingen kon gaan gooien, rende ik lachend de deur uit.

gone
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 05:36

Ik was toch wel van plan om het te gaan doen, maar als hij er geld voor wilde geven vond ik het prima. 'Top!' Riep ik hem nog na en keek even naar de woonkamer. Toch schoof ik alle meubels nog iets naar achteren en liep naar boven toe om onze kamers er iets fatsoenlijker uit te laten zien. Die van mij viel nog wel mee. Er lagen wat kleren die in de wasmand moesten en wat losse papieren die ik snel in een kastje propte, echter toen ik bij Teoh's kamer aankwam schrok ik me rot. Het was net een oerwoud van kledingstukken, oude papieren, gekke prank zooi en ga zo maar door. De snelste manier? Alles onder het bed dumpen. Dus dat was wat ik deed.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 08:47

Ik kwam al snel thuis met veel te veel boodschappen. We konden alles klaar maken voor het feestje en na paar uurtjes was dan ook alles klaar. Met schone kleding aan en gewassen haren (wat moest van Zoe) lag ik op de bank en wachtte op de eerste feestganger. 'Ik denk dat Alicia of Danny het eerste is,' zei ik.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 08:58

'Ik weet het niet, we zien wel.' Zelf plofte ik op een van de stoelen neer en keek ik uit het raam naar de tuin. Het was, zoals altijd, keurig opgeruimd. De bloemen in de potten, het gras keurig gemaaid en de fontein in het midden van de tuin was brandschoon. Tja - zo was Mevrouw Gard.
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:11

Ik liep naar de voordeur van het enorme huis waar Teoh en Zoë in leefden. Het was minstens drie keer groter dan ons huis, nu woonde er ook twee keer zo veel mensen, maar dan nog. Ik was er wel eens langs gekomen, maar was nu voor het eerst heel nieuwsgierig naar hoe het er binnen uit zag. Eigenlijk ook vreemd, dat ik na een maand nog niet bij Teoh thuis was geweest. Ik drukte op de bel om te wachten tot de deur open zou gaan.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:15

Toen de bel ging, keek ik naar Teoh, maar die bleef simpelweg op de bank liggen. 'Tuurlijk, laat de manke maar weer lopen.' Grapte ik. Het ging alweer een stuk beter met mijn voet, ik voelde het nog amper. Met een glimlach op mijn gezicht opende ik de deur en keek ik in de bruine ogen van Alicia. 'Hey! Kom binnen.' Ik zette een stap opzij zodat ze naar binnen kon.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:19

Ik hoorde niet wie de persoon was, maar het was in elk geval niet Daniel, anders zou ik nu alleen slurpgeluidjes horen. Ik stond dus maar op en keek om de hoek, om Alicia te zien. 'Hey Alicia,' zei ik blij en liep naar haar toe. Ik drukte een kus op haar lippen en gaf haar een knuffel. 'Wil je wat drinken? Of wat eten?'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:25

'Hey' begroette ik Zoë, waarna ik mijn jas op hing, aan een verbazingwekkend lege kapstok, zo vroeg was ik toch ook weer niet? Ik glimlachte toen ik Teoh zijn stem hoorden en vouwde mijn armen om hem heen toen hij me kuste. 'Iets te drinken zou lekker zijn,' glimlachte ik.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:32

Ik sloeg mijn arm om Alicia's middel en nam haar mee naar de keuken. 'Je bent hier nog nooit geweest, toch?' Ik schonk een cola voor haar in en gaf het aan haar. Even bedacht ik me iets en keek Zoe aan. 'Ik kan vanavond ook wel wat drankjes mixen,' zei ik. Ik kon het toch allemaal door mijn baantje bij de Grill.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:43

'Sorry lieverd, ik wil liever niet vergiftigd worden.' Grinnikte ik en ging weer op de bank zitten. 'Nee hoor, prima idee.' Ik gaf beide een kleine glimlach en zette de tv - die Teoh daarnet had aangezet - uit. Toen Teoh de opmerking maakte dat ze hier nog nooit geweest was keek ik haar even aan. 'Bevalt het je?'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 09:48

'Nee,' ik liet mijn blik even over het huis heen gaan. 'Jullie huis is echt enorm vergeleken met ons huis,' lachte ik, ik was enorm gehecht aan ons huisje, maar toch had ik soms toch wel liever een iets groter huis, of eigenlijk alleen een grotere kamer. Ik pakte de cola en nam een slok. Ik keek Zoë even aan 'Ik vind het echt een mooi huis,' gaf ik toe.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:02

Met Logan naast me belde ik aan bij huize Starling-Gard. Het was dat Teoh ons erg enthousiast had uitgenodigd en ik wist dat Alicia er was en Logan met me mee ging, anders had ik me nooit in hetzelfde huis als Zoë Starling begeven. Nerveus glimlachte ik naar Logan, de grootte van het huis alleen maakte me op de een of andere manier zenuwachtig. Misschien kwam het ook omdat de volle maan niet ver weg meer was en ik wist dat Logan al snel 'ziek' zou zijn.
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:08

Ik gaf een klein kneepje in haar schouder om haar gerust te stellen. 'Het wordt een super avond, Frankie, geloof me.' Ik knipoogde en drukte nog even snel een kus op haar wang. Ik had zin in de avond, maar was gelijkertijd ook bang. Eigenlijk was ik van plan niet te gaan, maar ik wilde Frances ook niet alleen laten. 'Sorry als ik vanavond soms bot kan reageren,' mompelde ik nog snel, voordat de voordeur opengezwaaaid werd.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:13

Ik bekeek Alicia even en grijste. Ze zag er echt leuk uit. Toen de bel ging, sprong ik op en rende naar de voordeur. Eenmaal open moest ik grijnzen en woelde door Logans haren. 'Hey daar, Logie, al bijgekomen van gisteren?' Ik drukte een kus op Frances' wang en nam haar mee naar binnen. 'Ik had nu niet zijn kleding afgepakt, maar hem zonder kleding buiten de kleedkamer opgesloten. Het was zó geweldig, ik hoor hem nu nog vloeken en schelden en ons daarna smeken.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:35

Het huis begon al vol te stromen met mensen, tenminste - Logan en Frances waren inmiddels ook al aangekomen. Het was dat Teoh Frances mocht, anders was ze er niet ingekomen. Het was niet dat ik haar niet mocht ofzo maar.. Oké - ik mocht haar niet. Op een of andere manier mocht ze mij al niet, waardoor ik haar ook niet mocht. Ze staarde me altijd aan alsof ze me dood wilde hebben.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:51

Ook ik kwam binnen en hoorde Teoh praten waarbij ik de deur sloot. 'Pest die arme jongen toch niet, Teoh. Karma weet je te vinden.' Hierbij grijnsde ik en drukte een kus op zijn wang. 'Bedankt voor de uitnodiging, boytoy.' Hierna liep ik vrolijk verder tot ik Zoë en Alicia tegenkwam. De training was echt zooo geweldig verlopen dat ik ongelofelijk gelukkig was.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:54

Ik glimlachte toen ik Daniël zag en gaf hem een kus. 'Hey, hoe was de training?' Ik omhelsde hem kort en keek eventjes rond. We miste alleen nog Eleanor en Elisa. Ach - die kwamen vast nog wel. Kort keek ik naar de rest en dacht even na of ik nog iets moest doen. De glazen zou ik zo meteen wel pakken en het drinken konden ze zelf inschenken.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 10:59

'Prima!' Ik glimlachte en drukte een kusje terug waarna ik even naar Alicia keek. 'Hallo beste vriendinnetje.' Waarna ik Zoë weer de volle aandacht gaf en een hand op haar gezicht plaatste om haar hierna lang te kussen. Ik hield er gewoon van om aan niks meer te denken en enkel te onstpannen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 11:08

'Mooi.' Er volgde een kus die redelijk lang duurde, op een gegeven moment haalde ik mijn lippen van die van hem af en streek ik even door zijn haren heen. 'Je bent een schat.' Met deze woorden gaf ik hem nog een kusje op zijn wang en keek ik even naar de rest. 'Ik ben zo terug.' Ik liep naar de keuken toe, waarna ik een aantal glazen op de bar zette: Dat was handiger dan iedere keer te moeten vragen "Wil je wat drinken? Wat wil je dan?" Nu konden ze het gewoon zelf doen. Nadat ik dit gedaan had liep ik weer terug naar Alicia en Daniël.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 11:26

Ik ving half op wat er op de gang gebeurden, eigenlijk alleen dat frances en logan binnen kwamen en daarna Daniël. 'Hey Danny,' glimlachte ik toen Daniël me begroette. Vervolgens begon hij een langdurige kus met Zoë waarbij ik niet zo'n zin had om toe te kijken en waarbij ik me dan ook volledig op mijn cola concentreerde. Ze waren schattig samen, maar het was raar om ze aan te staren.
Frances

Frances

Aantal berichten : 929
Geboortedatum : 22-12-93

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimedi maa 13 2012, 20:45

'okay.' antwoordde ik nog vluchtig voor de deur openging en Teoh ons begroette. Bij zijn verhaal prikte ik hem grinnikend in zijn zij. 'Je weet dat je aardig mag zijn tegen Logan huh?' Toen we binnen waren zwaaide ik glimlachend naar Alicia en keek vervolgens bewonderend de kamer rond. Dit was wel eens wat anders dan mijn knusse woonkamer. Verwonderd keek ik naar Logan. 'Heb jij ook zo'n ongelooflijk groot huis? Want anders moet je me daar ook maar op voorbereiden.'
Logan

Logan

Aantal berichten : 667
Geboortedatum : 24-11-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:26

Ik voelde dat ik heel erg rood werd door Teoh's woorden en andere keren, als de volle maan niet dichtbij was, had ik naar beneden gekeken en niets gedaan, maar nu pakte ik hem bij zijn kraag en duwde hem tegen de muur aan. 'Oké, het is misschien leuke om stomme grapjes met me uit te halen, maar eigenlijk ben ik er klaar mee en al helemaal dat je het Frances vertelt,' siste ik. Ik was me misschien bewust van zijn bouw en lengte geweest, maar door de woede maakte het me geen zak meer uit.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:28

Ik liet me met een glimlach tegen de muur duwen en keek Logan geamuseerd aan. 'Oke, oke grote jongen, ik zal je met rust laten. Please, relax, dit is een feest en ik kan je net zo goed de deur uit zetten.' Ik wreef door zijn haren en hield hem kort in een houdgreep. 'Het is dat ik je zo graag mag.' Ik duwde hem de woonkamer in en volgde hem met nog steeds een geamuseerde grijns.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:32

Ik glimlachte naar haar en liet haar los toen ze wegliep. Of dat toch wou doen. Even grinnikte ik om Alicia haar blik die biologeerd op cola stond. 'Hey beste vriendin.' Hierbij knuffelde ik haar.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitimewo maa 14 2012, 04:42

Nadat ik alles had klaargezet, viel mijn oog op Logan die Teoh plots aanvloog. Het was iets kleins, want binnen een minuut was het alweer opgelost en werd Logan door Teoh richting de woonkamer geduwd. Ik schudde even met een kleine grijns mijn hoofd en keek naar de rest. Ik miste Eleanor nog, maar haar kennende kwam ze nooit als eerst. Ik weet niet wat het was, maar op een of andere manier presteerde ze het altijd om als een van de laatste binnen te komen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 13 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 13 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 8 ... 12, 13, 14 ... 25 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: