Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 08:06
Lachend schudde ik mijn hoofd en keek hem aan. 'En ik maar denken dat je gewoon een genie was.' Zei ik op een teleurstellende toon, voor de grap natuurlijk. 'Ik had wel iets beters van jou verwacht hoor Teodore Alexis Gard.' Sprak ik op een strenge toon en gooide nog wat popcorn. 'En alsnog is het me gelukt om je af te lijden van je wedstrijd..' Lachend keek ik naar het scherm waar de laatste minuten van de wedstrijd op weg tikte.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 08:18
'Stiekem ben ik ook best wel een genie, want ik ga elk jaar weer precies over, zonder een enkel puntje teveel om nog beter over te gaan.' Ik voelde me even heel trots, maar keek toen weer geschrokken naar het beeld. 'Shit, Starling, you're mean.' Ik keek de laatste minuten en strekte me daarna uit. 'Plannen voor vandaag?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 08:23
Ik begon te lachen om zijn reactie. 'Sorry, daar ben ik familie voor hè.' Gaf ik als "excuus" en dacht even na. 'Niet echt nee, jij wel?' Ik was van plan om vandaag de hele dag op m'n bed te blijven liggen met de tv aan, maar na een tijdje was ik het al zat geworden. Ik was niet iemand die dagen lang niets kon doen, ik moest gewoon iets te doen hebben.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 08:40
Ik grijnste breed. 'Onze ouders komen morgen pas thuis. Ik dacht eraan om vanavond een feestje te houden, eigenlijk wou ik het echt megagroot geven, maar met een klein groepje is het eigenlijk ook wel leuk.' Ik stond van de bank op en veegde de popcorn van mijn kleding af. 'Of ik nodig alleen mijn supercoole, oudere vrienden uit,' zei ik plagerig.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 08:46
'Oh ja, jou zogenaamde "coole" oudere vrienden.' Lacherig keek ik hem aan en schudde mijn hoofd. 'Die komen hier niet meer binnen met z'n alle, de laatste keer dat ze hier waren, waren ze zo cool dat ze het hele huis af hadden gebroken.' Ik keek hem aan. 'Er waren er twee op míjn bed in slaap gevallen,' Nog steeds moest ik lachen om de gedachte, het was hilarisch geweest. Nou ja - behalve van het feit dat ik op de bank moest slapen dan. 'Je nodigt onze nog coolere jongere vrienden maar uit jij.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 09:46
'Geef toe, ze weten wel hoe ze een feestje kunnen bouwen! Ik weet nog dat Daniël steeds vroeg waar mijn zusje was, maar je uiteindelijk niet gevonden had.' Ik grinnikte even en ging weer op de bank zitten. 'Aan wie zat je dan te denken?' Ik at paar Verdwaalde popcornstukjes op en keek haar vragend aan.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 09:58
'Ze weten hoe ze dronken moeten worden - dan komt het feest vanzelf.' Merkte ik op en grinnikte om de opmerking over Dan. 'Gelukkig heeft ie me nu wel gevonden.' Zei ik met een lach rond mijn mond en dacht even na. 'Gewoon, Ellie, Alicia, Dan, Frances als jij wilt.. Die nieuwe jongen - Logan heet ie volgens mij. En verder weet ik het eigenlijk niet zo goed.. Misschien dat ene nieuwe meisje.. Volgens mij zit ze bij jou in de klas. Elise.. Of Elisa ofzoiets?'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 10:08
Ik lachte geamuseerd om haar woorden. 'Tja, ze hebben het natuurlijk van de beste leermeester geleerd,' lachte ik. 'Ja, Elisa is cool, want ze is met Davis en ze is ook nog hartstikke aardig. En Frances en Ligan wil ik inderdaad ook uitnodigen. Hmm ik ga nu alvast iets voor Logan bedenken,' murmelde ik, terwijl ik in mijn handen wreef. 'Danny blijft toch wel slapen hè? Krijgen we weer leuke scenario's!' Ik doelde op de vorige keer dat hij hier bleef slapen en moest meteen om de gedachte lachen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo maa 11 2012, 10:17
'Hé, dat kwam allemaal omdat jij de deur intrapte.' Lachte ik en keek hem even aan. 'Ik heb overigens wel een nieuw slot van je tegoed.' Aangezien de wedstrijd toch over was, liep ik naar hem toe en ging ik weer op hem zitten. 'Jij bent echt een comfortabel kussen wist je dat?' Lachte ik en porde hem in zijn zij. 'En Dan blijft waarschijnlijk wel slapen ja, anders laten we gewoon de mensen slapen die willen blijven slapen?' Stelde ik voor. Ik wist hoe vervelend het was om halverwege de nacht nog naar huis te moeten strompelen: Half dronken, in de kou. Nee, dat was niet bepaald mijn ding. 'Dus, Ellie, Dan, Elisa, Alicia, Logan en Frances?' Herhaalde ik.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 03:32
'Correctie, dat kwam allemaal omdat ik dacht dat je half verkracht werd in je kamer,' lachte ik. 'En die heb je inderdaad.' Ik begon te kreunen toen ze opnieuw op me ging zitten. Ze maakte veel te veel gebruik van haar manke poot. 'I know,' murmelde ik en duwde mijn gezicht in de kussens. 'En prima, we laten ze hier wel allemaal slapen. En opnieuw prima, dan nodigen we hen allemaal uit.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 04:05
'Top,' Zei ik en keek hem aan. 'Wees blij dat ik licht ben, ik had ook als een moddervet propje op je kunnen zitten, maar dat is niet zo.' Grapte ik en porde hem in zijn zij. 'Dat is dan geregeld.' Glimlachte ik en pakte de afstandsbediening van de tafel af, waarmee ik begon te zappen.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 07:20
'Je moet jezelf eens opnieuw gaan wegen, want ik geloof dat je wel iets bent aangekomen zeg,' sprak ik onder haar kont vandaan en keek naar de televisie, terwijl ze zapte. 'Stop hier,' zei ik, toen er een sportprogramma op kwam. 'Alsjeblieft.' Grinnikend zei ik dat er nog snel achterna. 'De jongens van het footballteam pesten Danny nu altijd,' lachte ik. 'Omdat hij een vriendinnetje heeft.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 07:24
'Niet zo bijdehand Gard.' Lachte ik en stond op, tilde zijn benen op, ging op de bank zitten en legde zijn benen over me heen. 'Zo, nu beter? Zeurpiet.' Ik gaf hem nog een por en stopte voor een paar seconde bij het sportkanaal. 'Jij hebt net al de hele tijd die wedstrijd zitten kijken, nu mag ik kiezen meneertje.' Met deze woorden zapte ik verder en stopte bij MTV. 'Ze zijn gewoon jaloers dat ze zelf niemand hebben.' Zei ik en keek hem aan. 'En jou laten ze met rust?'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 08:47
Ik legde mijn benen over haar schoot en daarna mijn handen onder mijn hoofd. 'Veel beter,' zei ik en zuchtte toen ze de televisie op MTV zette. 'Dat is een meidenzender. Echte mannen kijken alleen maar sport en auto's.' Ik keek haar aan en grinnikte. 'Ze zijn bang voor me, want ik heb gedreigd om laxeermiddel in hun flesjes te stoppen als ze niet kijken.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 08:52
'Gelukkig ben jij geen echte man.' Grapte ik en beschermde mezelf met een kussen, voor het geval dat. 'Oké, sorry - dat was flauw.' Gaf ik eerlijk toe en legde de afstandsbediening op een veilige plek neer. 'Jij bent ook erg hè, nu snap ik wel waarom iedereen een stap opzij doet als jij langs ze loopt, bang om gedrogeerd te worden door Teoh.. En ik maar denken dat je gewoon een grote knuffelbeer was.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 09:07
Ik pakte een handvol popcorn en gooide het naar haar toe. 'Ik ben zoveel man als iemand man kan zijn. Je mag mijn mannelijke beharing zien, als je dat wilt,' lachte ik geamuseerd en moest daarna nog harder lachen. 'Ik ben echt vreselijk. Ik wil een keer in het kantinevoedsel laxeermiddel stoppen en dan alle WC-deuren op slot doen... Geweldig.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard ma maa 12 2012, 09:14
'Als je me tegen die tijd maar waarschuwt, dan red ik mezelf.' Grapte ik en keek hem emotieloos aan. 'Ik hoef jou vieze mannenhaar niet te zien.' Na dit gezegd te hebben, schoot ikzelf ook in de lach en legde ik het kussen neer. 'Jij met je rare ideeën ook altijd hè, ik hoop voor jou en voor mezelf dat jij mij nooit gaat pranken.. Echt - dan ben je de lul.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 02:31
Ik keek haar lachend aan en schudde mijn hoofd. 'Nope, ik ga je niet waarschuwen. Je bent net zo erg mijn slachtoffer als ieder ander.' Even stak ik mijn handen in de lucht. 'Oke, oke, ik zal je dan waarschuwen. En weet dat het al snel gaat gebeuren!' Knipogend lachte ik. 'Je houdt zeker wel van Danny's mannenhaar, he?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:29
'Tuurlijk hou ik van zijn mannenhaar,' Lachte ik en gaf hem een duw. 'Jij bent zo ongelofelijk flauw hè. Ik vraag me echt al hoe jij je gedraagt als je hoog bejaard bent. Volgens mij ben je dan echt zo'n benidorm bastard.' Ik zag het al voor me: Teoh in z'n scootmobiel, racend door de straten heen.. Geweldig beeld.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:34
Ik hield mijn handen over mijn oren en zuchtte. 'Shit, nu heb ik het je horen zeggen. Het is niet fijn om te weten dat mijn zusje van het haar van mijn beste vriend houdt.' Ik moest hard lachen om haar woorden en knikte enthousiast. 'Ga ik ook worden, geloof me. Ik ga daaraan meedoen tot over mijn honderdste, zo verschrikkelijk mooi.' Ik trok plagerig aan een pluk haar van haar en grinnikte. 'En als ik dan jonge mensen pest, zit jij knus met oude Danny op de veranda, hand in hand.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:42
'Gezellig toch.' Grinnikte ik en keek hem even aan. 'Ik vraag me af hè, wie weet worden jou kinderen ook zo. Dan heb ik kleine hyperactieve neefjes en nichtjes.. Als ik niet hoef op te passen, vind ik het best.' Zei ik en keek hem even aan. 'Hallo, je vroeg er zelf om hoor, als jij iets aan mij vraagt - dan geef ik gewoon antwoord ja.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:46
Ik dacht even na. 'In elk geval eentje, denk ik. Als ik bijvoorbeeld met Alicia trouw en kinderen krijg, dan zal er eentje ook rustig zijn. Ze zal er denk ik ook wel een beetje balans in brengen.' Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Je hoeft dan niet op te passen. Dat mag mijn moeder doen.' Ik stond op en sprong even paar keer. 'Zullen we het huis maar even klaarmaken en mensen bellen?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:50
'Lijkt me een prima plan.' Ik tilde zijn benen op en stond op van de bank. 'Laten we de tafel sowieso aan de kant schuiven, anders hebben we helemaal geen ruimte hier.' Ik wees naar de salontafel en keek even naar de rest van de woonkamer. 'Als we nou alles gewoon iets naar achteren schuiven, hebben we in ieder geval genoeg ruimte.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 03:52
Ik keek naar de kamer en knikte. Ik pakte de tafel vast en schoof die alvast opzij. 'De banken kunnen wel blijven staan, op de tafel aan de zijkant zetten we eten neer en ook in de keuken en we ruimen onze kamers op en dan klaar is kees, lijkt me! Alleen nog mensen bellen en eventueel boodschappen doen!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di maa 13 2012, 04:05
'Als jij nou boodschappen doet, dan bel ik iedereen wel en ik schuif de pleur op jou kamer wel gewoon onder je bed, oké?' Ik raapte de laatste paar stukjes popcorn van de grond af en stak ze in mijn mond. 'Het is maar goed dat je moeder een clean-aholic is.' Grapte ik en liep naar de keuken toe om te kijken wat we nog in huis hadden.