Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedo apr 05 2012, 06:29

Ik legde mijn hand op die van hem en plaatste een kus in zijn handpalm. 'Had je nachtmerries? Waarover?' vroeg ik. Ik glimlachte even bij zijn vraag of ik wat wou eten of drinken. 'Ja, maar niet als ik daardoor niet hier nog even samen met jou kan liggen.' Ik had geen zin om op te staan en lag eigenlijk wel goed zo.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:10

Zachte kuste ik haar weer waarna ik haar weer naast me neerlegde. 'Ja, oké, we zullen maar eens opstaan.' Een uitdagende grijns kwam om mijn gezicht toen ik de camera te voorschijn nam. 'Laten we Teoh en Alicia de beste tijd geven van hun leven!'
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:28

Ik trok een pruillipje toen hij opstond maar begon te grijnzen toen hij zijn camera pakte. Snel schoof ik mezelf in een joggingsbroek en ging naast hem staan. 'Laat operatie Fancy Pantsie maar van start gaan.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:32

Ik haalde een doosje make-up te voorschijn en gaf haar twee dikke strepen onder haar ogen en hetzelfde deed ik bij mij. 'Let's go! Jij trekt het deken weg als het er nog op ligt!' Hierbij rende ik haar kamer uit. Maar deed zachtjes.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedo apr 05 2012, 08:37

Ik giechelde toen hij twee dikke zwarte strepen onder mijn ogen zette en sloot zachtjes de deur achter mij dicht. Hierbij volgde ik hem over de gang richting de kamer van Teoh.
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimema apr 09 2012, 03:44

Ik haalde mijn schouders op. 'Over heel veel dingen. Vaak over mijn vader, soms over mijn eigen leven, zulke dingen.' Ik schonk haar weer een glimlach en trok haar op me. 'Je moet wel heel speciaal zijn als ik je boven eten verkies, mevrouw Peterson.' Ik drukte mijn lippen op de hare en warde door haar haren. Nee, ik zou ook nog niet weg willen, al had ik toch wel honger.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimema apr 09 2012, 04:01

Ik streelde zachtjes met mijn vingers langs zijn wang. Zelf had ik wel eens nachtmerrie's, voornamelijk over dat ik mensen die ik lief had pijn deed doordat ik mezelf niet kon beheersen, maar gelukkig was dat niet dagelijks het geval, of nachtelijks eigenlijk. Ik kon een glimlach niet onderdrukken toen hij me tegen zich aan trok. Zachtjes kuste ik hem terug. 'Ik voel me vereerd, meneer Gard' Ik plaatsten mijn lippen op die van hem. Mijn maag leverden ondertussen een zeurderig gevoel over dat ik niet op wou staan om iets te eten, maar dat zou ik wel overleven.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedi apr 10 2012, 03:36

'Zo zou je je ook moeten voelen,' grijnste ik en trok met mijn vingers een lijn over haar rug. 'En, voel je er al iets voor om bij de cheerleaders te komen? Dan kan ik je nog vaker bewonderen.' Ik stond op van het bed en liep naar een kastje toe, om er een reep uit te halen en er eentje naar haar te gooien. 'Proteïnerepen. Best lekker hoor.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedi apr 10 2012, 04:02

Ik lachte even. 'Nee, dat heb ik nooit overwogen. Zie je mij al chearleaden?' vroeg ik lachend. Nee dat zou geen goed idee zijn. Ik ging iets meer zitten toen hij opstond. De proteïnereep die hij gooiden en ving deze op. Ik bekeek kort de verpakking. 'Het heeft chocolade, toch klinkt het niet lekker.' ik keek hem even aan. 'Als die reep mijn dood word is het jou schuld.' zei ik plagerig.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedi apr 10 2012, 08:36

Ik hield mijn hoofd schuin en dacht na. 'Eigenlijk wel. Hup Teoh, hup Teoh,' zei ik met meisjesachtige stem en ging weer naast haar zitten met de reep in mijn mond. 'Neem maar een hapje,' lachte ik met volle mond en sloeg mijn arm om haar heen. 'Je gaat er niet dood aan, je wordt mooi gespierd en opgepompt. En hebt de halve dag geen honger meer.'
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimedi apr 10 2012, 09:34

'Ga daar voortaan maar lekker over dromen,' lachte ik. 'Maak je droom Alicia-chearleader niet te leuk dan, dan stel ik je teleur.' ik legde mijn hoofd tegen hem aan. Twijfelend keek ik naar de proteïnereep. 'Vooruit, maar alleen omdat ik nu nieuwsgierig ben naar waar het naar smaakt.' ik bracht zijn reep naar mijn mond en nam er een hap van waarna ik kort kauwde, maar er al snel achter kwam dat het niet bepaald naar chocolade smaakte. 'Yak.' mijn gezicht vertrok even toen ik het doorslikte. 'Serieus, eet je die dingen vrijwillig?'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 04:20

'Dan droom ik wel over een flikflak nog iets makende Alicia,' zei ik plagerig en plofte weer op mijn bed. Ik was nog steeds moe. Zachtjes grinnikte ik. 'Als je het vaak genoeg hebt gegeten, dan wordt het lekker. En ik heb mijn vrienden hieraan te bedanken,' grijnste ik, terwijl ik mijn spieren spanden.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 04:33

Ik moest lachen toen hij zijn spieren aanspande. 'Tarzan,' lachte ik. 'Dus deze spieren hier zijn alleen maar proteïnerepen?' vroeg ik plagend terwijl ik met mijn vinger langs zijn arm streelden. 'En ik maar denken dat het van al dat football komt.' ik bleef hem aankijken en kuste hem vervolgens zachtjes. De smaak van de reep hing nog steeds in mijn mond.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 04:45

Ik legde mijn handen om haar middel en glimlachte. 'Een beetje dunner worden, en je bent mijn jane,' zei ik plagerig. 'Grapje hoor. En nee, we worden afgemat met football. Als je niet gespierd wordt, dan is er iets mis met je.' Ik trok haar op mijn schoot en kuste haar zachtjes terug, al hadden we beide die vieze reepsmaak. Tja, het had wel iets.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 05:00

Ik deed een bivakmuts om. Puur om het moment spannender te maken. Hierbij trok ik er eentje ook over Zoë haar hoofd. Hierna trapte ik de deur open. 'KIYAAAAAAAAAAAA!' Mijn camera geprojecteerd. Eigen schuld dikke bult.
Alicia

Alicia

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 05:41

Ik keek hem even met een glimlach aan. 'Je bent echt een..' begon ik, maar werd onderbroken door de "yihaa" waarvan ik schrok. 'Jezus!' liet mezelf weer naast Teoh glijden en keek naar Daniël en Zoë die met bivakmutsen binnen waren gekozen. 'Man ik schrik me rot Dan!' zei, of riep ik eigenlijk naar hem toe waarna ik een kussen zijn kant op gooiden.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 06:52

Ik viel half op mijn bed van de schrik en legde mijn hoofd even vermoeid tegen de muur aan. 'Nu weet ik zeker dat ik wakker ben,' mompelde ik en sprong toen op, om Daniel over mijn schouder te werpen. 'Ik zou je camera maar weggooien, want hij houdt vast niet van een koude douche, of wel soms?' Lachend liep ik richting badkamer. 'Gast, je bent zwaar!'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:03

Het enige wat ik kon doen was gigantisch hard lachen. Zo hard dat ik tegen de muur aanzakte en uiteindelijk op de grond eindigde. 'Oh. Je had jullie gezichten moeten zien.' Zei ik, nog na lachend en keek op naar Teoh die Daniël over zijn schouder wierp. 'Als je het maar laat Gard.' Met deze woorden gezegd te hebben sprong ik op zijn rug. 'Ik zal je altijd redden hoor Danny.' Zei ik lachend, niet wetend of dit wel zo goed zou uitpakken.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:05

'OMG, Alicia, waag het om er nu ook op te springen!' riep ik, toen Zoe op mijn rug sprong. 'Ik heb al twee moddergewichten op me! Serieus, ik loop gewoon door naar de douche hoor!' Ik lachte hardop en zette nog paar stappen, al waren ze samen echt zwaar. Vooral Zoe, ze had echt van die vrouwennagels, die in mijn huid prikte. 'Oké, ik zal me overgeven!'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:10

'Zo stamp ik serieus met mijn voet ik je ballen, Teoh.' Ik drukte een kusje tegen Zoë haar lippen waar ik bijkon aangezien hij me vast had. 'Dus zet me neer of ik stamp. Je weet dat ik maar al te hard kan stampen.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 07:13

Ik begon weer te lachen toen Teoh zei dat hij zich overgaf. 'Goed zo, Gard. Anders had je dit huis niet levend verlaten.' Lachte ik en gaf hem alsnog een por in zijn zij. Echter sprong ik er nog niet af. 'Ik geloof je eigenlijk niet. Ik durf te wedden dat als ik eraf spring, je dan alsnog naar de badkamer rent.' Zei ik grinnikend. 'Daarbij zit dit best comfortabel.'
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:25

'HEY honderden vrouwen zullen hartstikke verdrietig zijn als ik onvruchtbaar zou worden, dus..' zei ik, en zette hem neer, al bleef Zoe hangen. 'Houd je vrouw bij je, Danny!' grinnikte ik en bukte, zodat ze af kon stappen. 'Ik wou het doen, Zoe, maar anders word je geen tante.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:30

'Honderden vrouwen? Normaal is het de bedoeling dat je het bij één houdt en niet de mensheid gaat bedreigen met allemaal kleine Teoh'tjes!' Ik haalde plagerig zijn haar door de war en trok daarna Zoë tegen me aan. 'Ik zal haar vastbinden.' Met een glimlach keek ik haar aan en nam haar hand vast. 'Nadat we dit filmpje op youtube hebben gezet.' Ik rende met haar weg, -trok haar eerder mee-, naar haar kamer.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 09:35

Nog voordat ik antwoord kon geven op Teoh werd ik meegetrokken door Daniël. Half lachend bleef hij stilstaan in mijn kamer, waarna ik de bivakmuts van m'n hoofd aftrok. 'Man dat ding is echt bloedheet.' Grinnikte ik en liep naar hem toe, om mijn armen om zijn nek heen te slaan en hem een kus te geven.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitimewo apr 11 2012, 10:51

Ook ik trok die van mij af waarna ik haar in mijn armen sloot en haar terugkuste. Stilletjes aan tilde ik haar omhoog zodat ze rond mijn lichaam zat gevestigd en ik haar beter kon zoenen. Het voelde juist, het voelde compleet. 'Krijg ik persoonlijke pep-talks?' doelend op het cheerleaden dat ze weer ging doen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 25 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 25 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 14 ... 24, 25, 26 ... 31 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: