Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 08:06
Ik knuffelde Danny terwijl ik probeerde te voorkomen dat de cola over de rand van het glas ging, 'Man, wij hebben elkaar echt lang niet gesproken,' ik prikte hem plagend in zijn zij, hoewel ik er net zoveel schuld aan had.
Frances
Aantal berichten : 929 Geboortedatum : 22-12-93 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 09:20
Verbaasd keek ik toen Logan in ging op Teoh's geplaag. 'Logan..' Ik was vooral verontwaardigd op de manier waarop. Toen hij Teoh had losgelaten en Teoh op zijn beurt Logan, pakte ik vlug zijn hand en kneep er zachtjes in. Ik wist dat hij vatbaar zou kunnen zijn, maar hij bleek nu wel erg snel op zijn teentjes getrapt. Vluchtig wierp ik nog een verontschuldigende blik naar Teoh, maar hij leek het niet erg te vinden.
Logan
Aantal berichten : 667 Geboortedatum : 24-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 09:27
Even was het wazig geworden toen ik Teoh vastgreep en ook toen hij mij op zijn plaats vast greep en daarna de kamer induwde. Gelukkig had ik Frances' hand vast en haalde diep adem. Ik keek haar verontschuldigend aan en draaide me daarna om naar Teoh. 'Sorry Teoh,' mompelde ik en keek beschaamd naar de grond. Ik nam Frances mee om wat te drinken. 'Ik wist niet wat er gebeurde, Frankie,' fluisterde ik. 'Dit zou ik dus over paar dagen ook tegen jou kunnen doen.'
Frances
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 09:36
'It's okay, het is net als meisjes ongesteld zijn, dan vliegen we elkaar ook altijd aan.' zei ik grinnikend terwijl ik drinken voor ons inschonk. Nadat ik de glazen had gevuld, knuffelde ik Logan en drukte een kus op zijn wang. Ik maakte er wel een grapje over, maar ik nam het wel serieus, eerder had ik misschien gedacht dat het wel mee zou vallen, nu wist ik dat ik het niet moest onderschatten.
Logan
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 09:42
Onwillekeurig moest ik om haar woorden lachen. 'Wat zou het heerlijk zijn als we beide in die week vallen, anders moeten we elkaar nog een week mijden,' zei ik, met mijn lippen tegen haar slaap aan. Ik nam een slokje van mijn drankje en trok haar even tegen me aan. 'Ik ben blij dat we vanavond nog iets samen kunnen doen. En ik zal me niet meer zo laten gaan.'
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 09:57
'Zeg dat wel.' Enkel had ik dreigende woorden gehoord en niet veel meer gezien. Maar soms ging Teoh te ver... 'Wel druk met school, voetbal of wel ben ik bij Zoe. Daarbij heb ik jou én Teoh de laatste tijd al lang niet meer gezien.'
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:00
Mijn jurk was zwart, maar met de openrug en gebruikelijke hoge hakken. Je kon zeggen dat ik er uitgedost uitzag, maar aan de andere kant niet overnodig. Op een of andere manier had ik echt zin in dit feestje. Hoewel ik waarschijnlijk me niet zo amuseren eenmaal binnen. Nu stond ik echter ongeduldig op de bel te drukken.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:02
Ik zag de blik van Frances, maar wuifde die weg. Ik vond het niet erg dat hij zo uit zijn plaat was gegaan, want ik ging misschien een beetje te ver. Maar zeg nou zelf, zo'n reactie is toch onbetaalbaar? Ik drukte een zoen op Danny's wang en sloeg daarna mijn armen om Alicia heen. Ik ving zijn laatste woorden op. 'Super dat je vanavond kon komen, Danny. Je blijft toch wel slapen he?' Ik moest onwillekeurig weer denken aan de vorige keer en moest daarom hard lachen.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:11
Ik keek met een grijns naar Teoh, maar speelde niet zo het spelletje mee. Ik zou niet over me heen laten lopen. 'Drie woorden: fuck, you, videocamera.' Hierbij gebaarde ik met mijn ogen naar hun. Daarna liep ik weer naar Zoe om daar steun te gaan zoeken. 'Ze pesten mij, Zoe!'
Alicia
Aantal berichten : 1216 Geboortedatum : 17-02-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:15
Ik glimlachte naar Danny en keek schuldbewust, 'Dat is ook mijn schuld,' ik keek Teoh aan toen hij zijn armen om me heen sloeg. 'Wat heb je nu weer gedaan bij Logan? Hoewel, laat maar ik wil het niet eens weten. Wel lief voor hem doen hoor,' ik had maar half meegekregen wat er was gebeurd en ik wist dat Teoh soms echt enorm flauw kon zijn. 'Maar Dan, we moeten echt weer eens...' Ik richtte me weer tot Daniël, maar die liep al weg waardoor ik mijn zin halverwege afkapten. Ik had een beetje laat door dat ze dachten aan dat Teoh de deur had geforceerd, wat Danny had verteld.
Laatst aangepast door Alicia op wo maa 14 2012, 11:42; in totaal 1 keer bewerkt
Frances
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:18
Ik glimlachte tevreden. 'Okay.' antwoordde ik dan ook, maar wist tegelijkertijd dat hij er neits tegen kon doen als het hem overkwam. Ik nam hem aan de hand ee terug naar de woonkamer en nam een slok van mijn drinken. 'Ehm, gaat niemand de deur opendoen?' vroeg ik toen ik de bel al een paar keer had horen gaan.
Zoë
Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:22
'Arme schat toch.' Ik omhelsde Dan en liet hem los toen er een paar keer op de bel wordt gedrukt. 'Ben zo terug,' Na deze woorden gezet te hebben, drukte ik een kus op zijn lippen en liep naar de deur toe. Toen ik de deur open deed werd ik verrast door de aanwezigheid van Eleanor. 'Ellie!' Ik omhelsde haar en drukte een kus op haar wang. 'Ik was bijna bang dat je niet zou komen.'
Elisa
Aantal berichten : 737 Geboortedatum : 20-04-71 Leeftijd : 253
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:24
Ik kwam aanlopen bij het huis van Teoh en vroeg me eigenlijk af waarom ik er ook alweer ging. Nouja het zou vast wel leuk worden en anders was ik zo weer weg. Er stond een meisje voor de deur aan te bellen, toen ik het pad op liep naar de tuin werd er net open gedaan. Ik liep dan ook naar de deur toen en bleef glimlachend voor de drempel staan, wetend dat ik niet naar binnen kon voor ze me binnen vroeg. 'Hey,'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:30
Al snel kwam er iemand anders achteraan gelopen die ik herkende als Elisa. Ik weet niet wat het was, maar ze had iets over zich heen. Een tijdloos idee, het was raar - maar ik waardeerde het wel. 'Hey! Elisa was het toch? Kom binnen!' Ik zette een stap opzij zodat beide het huis konden betreden.
Elisa
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:34
'The one and only,' glimlachte ik waarna ik mijn voet bewust over de drempel zette. Ik had inmiddels al een paar keer op school gehad dat ik ergens langs liep en ze vroegen of zij Elisa was, waarop ik dat keer op keer antwoorden. Heerlijk om hun reactie te zien als ze dachten dat ze niet te horen waren. 'Zoë en Eleanor toch? Of vergis ik me heel erg?' ik bekeek even beide gezichten om ze in me op te nemen.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:37
Ik drukte ook een kus op Zoe haar wang en keek over mijn schouder even naar Elisa. 'Ik ben Eleanor en ook hallo Elisa,' Een klein glimlachje werd haar gegund. Ik had toch echt zo de pest aan de volle maan. Eenmaal binnen en mijn leren jasje opgehangen. Viel een beetje gesoannen sfeer me op en stelletjes. Meteen door dus naar de drank.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:42
'Ik ben Zoë ja,' Zei ik met een hartelijke glimlach op mijn gezicht en sloot de deur achter hen dicht. Als het goed was, was iedereen er nu. Het was maar goed dat het huis groot was, anders stonden we nu met z'n alle op een kluitje. Ik grinnikte eventjes om Eleanor die direct naar de drank toe liep en twijfelde eventjes of ik weer naar Dan zou gaan. Toch bleef ik staan: Waarschijnlijk kende Elisa niet veel mensen, naast Teoh dan en ik vond het niet bepaald netjes om haar hier zo te laten staan. 'En, een beetje zin in het feest?' Vroeg ik met een glimlach.
Logan
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:43
Ik zag Ellie binnenlopen en ging even naar haar toe. Ik voelde me beroerd en ik wist dat Eleanor zich zo ook moest voelen. Ik drukte een kus op haar wang en glimlachte. 'Die fucking maan.. Ik heb net Teoh zo ongeveer aangevallen.' Ik schudde mijn hoofd. 'But never mind - je ziet er leuk uit!' Ik hield nog steeds Frances hand vast en glimlachte even naar haar. Gelukkig kon ze onze woorden niet horen.
Elisa
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:52
Ik glimlachte even naar Zoë en merkte dat ze bij me bleef staan met ik gokte de reden dat ik hier niemand ken. 'Ik heb altijd zin in een feest,' gaf ik toe. Ik ving de woorden op van een jongen die iets tegen Eleanor zei. Ik wist zijn naam niet, maar ik wist wel dat ik bij hem uit de buurt moest blijven. Er was een ding dat ik altijd wist, en dat was wanneer het bijna volle maan was, dus zijn woorden zeiden genoeg. Ik keek kort rond in de kamer en zag dat er voornamelijk stelletjes stonden en keek daarna naar Zoë, 'Je mag best naar je vriendje gaan hoor, ik overleef het wel, of je moet mij heel graag gezelschap willen houden'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 10:55
'Zeker? Ik vind het echt niet erg en Dan vast ook niet.' Zei ik met een glimlach. 'Ik wil je eigenlijk wel beter leren kennen - ik weet namelijk eigenlijk helemaal niets van je... Behalve dat je Elisa heet. Waar kom je eigenlijk vandaan?' Ik vond het altijd leuk om nieuwe mensen te leren kennen en Dan en ik hadden tijd genoeg, het was nou ook niet dat we ieder uur van de dag aan elkaars lippen moesten hangen.
Elisa
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 11:10
Ik glimlachte toen ze zei dat ze me eigenlijk wel wou leren kennen. 'Ik kom uit een dorp dat nog kleiner is dan Mystic Falls, een paar plaatsjes verderop, het zegt je denk ik niets. Het heeft geen eigen high school, de indrukwekkendste plek is de supermarkt.' ik glimlachte naar haar. Ik had wel een plaatsje opgezocht hier niet heel ver vandaan dat aan die omschrijving voldeed, maar er was zo te controleren wie daar wel woonde en heeft gewoond, dus hoopte ik datzelfde genoegen zou nemen zonder naam. 'Jij bent hier opgegroeid, of niet?'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 18:50
Ik sloeg automatisch een arm rond Logan en drukte een klein en erg oppervlakkig kusje terug. 'Teoh overleefd het wel. Ik geloof niet dat je in staat bent om iemand zodanig te pijnigen.' Even keek ik naar Frances, maar al snel weer in zijn ogen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 19:51
'Geboren en getogen.' Bevestigde ik haar vermoeden en keek even rond. Het leken op het blote oog meer mensen dan dat er werkelijk waren. Ik grinnikte even. 'Wauw, nog kleiner dan Mystic Falls. Indrukwekkend.' Grapte ik. 'Maar bevalt het je wel een beetje hier? Leuke mensen ontmoet enzo?' Ik besloot maar niets te vragen over Meneer Davis. Ik huiverde al bij het idee, gewoon al het feit dat iemand een relatie met hem zou willen. De kwal. Ach ze zou vast rede genoeg hebben om iets met hem aan te gaan. Get waren totaal niet mijn zaken, maar ergens was ik toch wel nieuwsgierig.
Elisa
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 20:43
'Het bevalt me beter dan ik had verwacht,' zei ik volledig naar waarheid. Hoewel de mensen die ik in hun ogen ontmoet zou moeten hebben, kende ik al even. 'Uhu,' antwoorden ik dan ook. De gedachte aan Liam, maar ook aan Igraine zorgde voor een glimlach. Soms vroeg ik me echt af wat mensen dachten, zoals nu. Ik keek Zoë even aan, maar eigenlijk wist ik al wel waar ze aan moest denken.
Frances
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo maa 14 2012, 21:22
Ik glimlachte naar Logan terug en knikte naar Eleanor als begroeting, maar hield me verder niet bezig met hen. Ik had iets anders gevonden waar ik me op kon richten, want het meisje dat met Liam iets had was binnen gekomen en ik brak momenteel mijn hoofd over het feit dat ze een relatie hadden. Hoe kon je zo naïef zijn dat je iets met Liam aan ging? Behalve het deel dat hij nogal handsome is. Ik schudde mijn hoofd en begon de woonkamer maar verder te bestuderen.