Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 02:53

Ze hebben gewoon even gelegen - zijn half ingedommeld en eh - ja nu weer wakker. XD

Ik onderbrak de kus en liet mijn hoofd tegen zijn borstkas rusten. Met mijn vinger tekende ik kleine figuurtjes op zijn buik, terwijl mijn andere hand voor mijn gezicht op zijn borstkas lag. Het was midden in de nacht en ik moest toegeven - ondanks dat ik daarstraks was ingedommeld - dat ik best moe was.
Terug naar boven Ga naar beneden
Alicia

Alicia

Aantal berichten : 1216
Geboortedatum : 17-02-94

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 03:02

Ik schrok even toen hij opeens omhoog schoot, maar glimlachte alweer toen hij me aankeek. 'Sorry ik wou je niet wakker maken, of laten schrikken en ook goedemorgen.' Ik keek hen even aan. 'Niet lekker geslapen?' vroeg ik, tenzij hij altijd zo wakker werd. Door zijn schrik reactie was ik iets opgeschoven, dus ging ik weer terug liggen.
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 06:46

Ik streelde zachtjes over haar heup en kuste lichtjes haar kruin. 'Hello sunshine,' fluisterde ik zachtjes in haar oor waarna ik even op haar oorlel kuste. At was ze toch schattig.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 06:57

Ik keek hem met een glimlach aan. 'Hi there.' Zei ik zachtjes en nestelde me weer tegen zich aan. Ondanks dat ik onder de dekens lag, had ik het nog best koud en vergeleken met mijn lichaam was dat van hem ontzettend warm. 'Sorry als het te koud is,' Grijnsde ik en genoot van zijn aanrakingen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 09:01

Ik lachte even kort. 'Jij bent echt een klein ijsklontje.' Zacht drukte ik een kus op haar lippen en nam haar in mijn armen. 'Ik moet zo wel weer gaan trainen dus je hebt me nog een voormiddagje.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 09:08

Toen hij over trainen begon, herinnerde ik me ineens weer dat ik nog moest vertellen dat ik weer wilde gaan cheerleaden. 'Dan kom ik met je mee.' Zei ik met een klein glimlachje rond mijn mond. 'Ik heb besloten om weer te gaan cheerleaden, ik mis het toch wel.' Inmiddels was ik rechtop gaan zitten en rekte ik me uit.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 11:09

Ik bleef ligge en keek op om zo haar ogen te zoeken. Dit maal lag ik op mijn borst. Een grote glimlach sierde mijn lippen. 'Echt? Wauw! Daar ben ik echt blij om. Je bent verdomd goed en zo prachtig in een cheerleader outfitje.' Ondanks alles bleef ik een man.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 18:38

'Je wilt mij gewoon in ewn veels te kort rokje zien.' Grapte ik en drukte mijn lippen zachtjes op mijn schouderblad. Met een plof liet ik mezelf weer in en kussen vallen en keek hem even aan. 'Weet jij hoe laat het is?' Het was best raar, mijn klok en wekker hadden het beide dezelfde dag begeven en gaven al die tijd "13.17" en "half twee" aan. Ik was natuurlijk te lui ok ze te vervangen, dus zat ik vaak zonder tijd.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimewo apr 04 2012, 21:08

Mijn ogen sloten zich van genot bij het kusje op mijn schouderblad. De lippen zorgde ervoor dat mijn gehele huid ging tintelen. Enkel keek ik haar weer aan en kroop dieper onder de warme dekens. 'Ik denk nog vroeg in de ochtend.' Ik wees naar haar raam waar we gisteren de gordijntjes (?) waren vergeten. 'Misschien negen uur? Maar in elk geval genoeg tijd voor dit,' Weer zochten mijn lippen liefkozend de hare.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 01:03

'Dan vind ik dit een hele leuke tijd,' Zei ik tegen zijn lippen aan en liet mijn armen om zich lichaam heen vallen. Mijn lippen gleden liefkozend over die van hem heen, terwijl mijn lippen zich weer opkrulde in een glimlach. Hij was de eerste jongen van wie ik met heel mijn hart hield.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:10

Ik lachte enkel even stil waarna ik haar weer kuste. Ik hield van haar. Terugdenkend aan Helloween. Misschien waren we door die nacht nu niet meer samen. Stel je voor hoe een ramp dat geworden was? Over leuk gesproken.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:12

Toen ik mijn lippen van die van hem afhield liet ik mijn hoofd in het kussen vallen. 'Ik wil slapen.' Murmelde ik, niet wetend of het wel helemaal verstaanbaar was. Ik draaide me maar weer om en keek naar het plafond toe. 'Feesten zijn leuk, maar de dag erna ben ik altijd zo brak als weet ik niet wat.'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:15

'Wel, ik wil die gedachten niet verpesten, maar dit feest had leuker gekund hoor. Gisterenavond met jou was perfect, maar voor de rest lig ik nog een beetje dubbel. Of ben ik de enige die dat heeft?' Ook al werd ik niet rechtstreeks betrokken bij de hele situatie. 'Slaap jij dan maar. Ik ga even me opfrissen en aankleden.' Ik kroop al haverwege het bed uit.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:17

'Weet ik, zo leuk was het inderdaad niet nee.' Zei ik beteuterd en keek hem met een pruillipje aan. 'Blijf je niet nog heel even liggen?' Vroeg ik met een zoete glimlach op mijn gezicht en had mijn armen al om zijn middel geslagen. 'Heel eventjes maar.'
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:43

'Sorry, ik wou je ook niet aan het schrikken maken,' mompelde ik nog slaperig en legde mijn hoofd weer op het kussen, terwijl ik hem schudde. 'Nee, onwijs slecht. En trek je dat niet persoonlijk aan hoor.' Ik legde even mijn hand op haar wang. 'Wil je wat eten of drinken?'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 03:44

Ik voelde hoe haar armen rond me zaten. 'Omdat je het zo lief vraagt.' Zachtjes kroop ik boven haar, maar leunde niet met mijn lichaam volledig op het hare waarbij ik zachtjes haar hals en schouders kuste. Helemaal naar haar sleutelbeen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:06

Ik sloeg mijn armen goed om hem heen en genoot van zijn aanrakingen. Mijn vinger streek langs zijn ontblote rug heen, terwijl er een gigantische glimlach rond mijn mond stond. Ineens was ik me heel erg bewust van het feit dat ik zijn ring om had, wat ervoor zorgde dat ik nog een grotere glimlach op mijn gelaatstrekken kreeg.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:11

Ik voelde op een of andere manier dat ze glimlachte. Ik wist het. Zacht en kort drukte ik een kus op haar lippen. 'Dit is heerlijk: wakker worden met jou langs me in mijn armen.' Het was vooral heerlijk om zo intiem en liefhebbend in slaap te vallen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:15

Ik knikte. 'Dat is het zeker.' Zei ik en drukte mijn lippen op zijn wang. 'Nou, zullen we er maar eens uitgaan, voordat we hier dadelijk om twaalf uur nog liggen.' Grinnikte ik, maar kon het niet laten om mijn lippen nog even op die van hem te zetten.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:30

Ik zoende haar even terug en trok daarna mijn hoofd een beetje weg. 'Sorry lieve schat, je zei dat we nog even bleven liggen dus dat doen we ook nog even.' Ik knuffelde haar zowat plat, maar rolde op mijn rug zodat ze niet echt een pannekoek zou worden.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:31

Ik lachte toen hij me stevig knuffelde en hij draaide zich zo snel om dat ik ineens boven op hem lag. 'Voor deze ene keer dan maar.' Grapte ik en ging op zijn buik zitten. Mijn benen lagen naast zijn lichaam, terwijl ik me voorover boog en mijn lippen op zijn borstkas zette. Ik plaatste meerdere kusjes en kwam uiteindelijk bij zijn lippen uit.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:44

Kort maakte ik een goedkeurend geluid en eenmaal mijn ogen open keek ik in die prachtige kijkers van haar. ''Cause it's you and me and all of the people people with nothing to do. Nothing to prove, and it's you and me and all other people, and I don't know why I can't keep my eyes off of you,' zong ik zachtjes voor ik mijn lippen weer op die van haar drukte.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:47

Mijn lippen krulde zich op toen hij de songtekst zachtjes zong en bij de aanraking van mijn lippen kwam het onderbuik gevoel weer terug. Ik ging helemaal op in de kus en liet mijn hand op zijn wang liggen. Zijn zachte lippen streken liefdevol langs die van mij heen.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:51

Mijn handen verkende zachtjes haar onderrug en de ene gleed zacht door haar haren. Ik was gelukkig. Volmaakt op dit moment en als het aan mij lag zou dit gevoel echt niet doodgaan. Niet voor binnenkort. Misschien voor nooit. Zoë was de eerste persoon waar ik dit meedeelde. Een liefde en een prachtige vriendschap in één. Ik haalde mijn lippen even van die van haar. 'En jij wou uit bed kruipen?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitimedo apr 05 2012, 04:54

'Bij nader inzien blijf ik toch nog maar even liggen.' Zei ik tegen zijn lippen aan, voordat ik ze er weer zachtjes op plaatste. Mijn lichaam lag op die van hem, maar zonder op hem te leunen. Mijn vinger streek langs zijn borstkas heen naar zijn middel toe, waar deze bleef liggen.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 24 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 24 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 13 ... 23, 24, 25 ... 31 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: