Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

even your Closest friends can be your enemies

IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

Huis van fam. Starling-Gard

Ga naar beneden 
+5
Frances
Alicia
Daniël
Zoë
Teoh
9 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Volgende
AuteurBericht
Teoh

Teoh

Aantal berichten : 1291
Geboortedatum : 10-12-92
Leeftijd : 31

Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo mei 20 2012, 10:46

'Ah shittie ik was eigenlijk van plan om het door de intercom te schreeuwen of het tijdens een wedstrijd door de cheerleaders te laten spellen.' Ik grijnste en drukte een kus op haar haren. 'Het was vast speciaal hè? Mijn eerste keer niet, het was nogal een zooitje, zal ik je vertellen.' Ja, de eerste keer was echt een ramp.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë

Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo mei 20 2012, 10:50

Ik keek hem aan en knabbelde wat op de binnenkant van m'n lip. 'Ja, het was speciaal.' Gaf ik oprecht toe en glimlachte. 'Heel speciaal. Het was na die avond dat we ruzie hadden, in dat restaurant - toen Dan me op kwam halen.' Ik keek hem kort aan. 'En ik wil nog even dat je weet dat ik nooit boos op je ben geweest.' Ik liet mijn hoofd tegen zijn schouder en zuchtte uit.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema mei 21 2012, 05:24

Ik kneep zachtjes in haar schouder en glimlachte. 'Gelukkig,' zei ik oprecht. Mijn wenkbrauwen schoten even verbaasd omhoog. 'Die avond? Weet je dat die avond mezelf helemaal plat heb gezopen? In de ochtend werd ik ergens op een bankje wakker.' Ik keek haar ook aan. 'Ik was ook niet boos, lieve Zoe. We waren elkaar gewoon even kort zat.'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema mei 21 2012, 06:15

Ik grinnikte even en knikte. 'Die avond,' Toen hij over de drank begon beet ik op de binnenkant van m'n lip. 'Nu voel ik me echt schuldig, weet je dat.' Zei ik en keek hem aan. 'Beloof me dat je dat nooit meer doet - als ik er ooit achter kom dat het gebeurt ga ik persoonlijk naar je opzoek.' Ik gaf hem een klein duwtje en zette de film op pauze. 'Volgens mij hebben we de helft al gemist.' Grinnikte ik.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema mei 21 2012, 10:13

Ik lachte en schudde mijn hoofd. 'Je moet je niet schuldig voelen, want het was supergaaf! Ik had altijd al een keer in de bosjes willen wakker worden, dus ik heb het ook van mijn to-do list geschrapt! Maar ik beloof je dat ik het nooit en nooit meer zal doen!' Ik keek naar de film en trok een pruillipje. 'Damn, you're right. Wanneer is de voorstelling van de musical eigenlijk?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema mei 21 2012, 10:15

‘Over een paar weken volgens mij. Om eerlijk te zijn heb ik geen idee, maar volgens mij gaan we vanaf nu alleen nog maar doorlopen doen – om de puntjes op de i te zetten.’ Doorlopen waren altijd het leukste, vond ik persoonlijk dan. Je kon zien hoe het stuk er in zijn geheel uitzag en het was een geweldige oefening voor de echte shows: Je vond je struikelblokken en daar kon je dus nog aan werken. 'Nou, ik ben blij dat ik je met een van je dingen op je to-do lijstje heb kunnen helpen dan,' Lachte ik.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimedi mei 22 2012, 06:50

'Een paar weken...' herhaalde ik bedenkelijk. Dit was weer een kans voor mijn toekomst: misschien kon ik wel acteur worden! 'Doorlopen zijn leuk!' Ik lachte hard en keek haar grinnikend aan. 'Ja, heel erg bedankt nog!" Ik bedacht me opeens iets en draaide me naar haar om. 'Ik heb Ellie de laatste tijd helemaal niet gezien. Is ze ziek?'
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimedi mei 22 2012, 06:53

Fronsend keek ik hem aan toen hij over Eleanor begon, waarna ik mijn hoofd schudde. 'Ik heb haar al een tijdje niet gezien of gehoord. Ze was ook al niet bij de training afgelopen week..' Het was raar. Het was zeer zeker raar, maar ik wist iets wat hij waarschijnlijk niet wist en hem ook niet ging vertellen. Dat kon ermee te maken hebben, maar ik wist het niet zeker. Het was raar dat ze niets van zich had laten horen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimeza mei 26 2012, 22:57

'Ik dus ook niet. Ik maak me eigenlijk best wel zorgen, en nu al helemaal, omdat jij ook niet weet waar ze is.' Ik beet op mijn lip en keek haar aan. 'Moeten we er niet achteraan gaan? Dit is toch raar! Straks is er wel iets, want er lopen hier genoeg creepo's rond.' Boos sloeg ik met mijn vuist op een kussen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimeza mei 26 2012, 22:59

‘Teoh, rustig. Als je een paar dagen niet van zich heeft laten horen hoeft ze niet perse ontvoert te zijn ofzo..’ Ja, ik maakte me ook zorgen, want ik vond het raar – maar ik kon Teoh mijn vermoedens ook niet vertellen, want dan zou ik haar geheim verraden en dat zou ze me never nooit vergeven. ‘Als ze er morgen nog niet is, vraag ik wel aan me pa of hij even wil rond vragen bij de politie. Daar weten ze alles.’ Het had zo zijn voordelen om iemand bij de politie te kennen.
Teoh

Teoh

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo mei 27 2012, 10:30

Ik zuchtte en wreef over mijn voorhoofd. 'Je hebt gelijk,' gaf ik maar toe en zakte ineen op de bank, starend naar de televisie. 'En laat je vader inderdaad maar ven rondvragen. 't Zekere voor het onzekere hebben. En anders kunnen we ook even bij haar thuis langs gaan.' Ja, het had zeker voordelen dat mijn stiefvader bij de politie werkt; kon hij mooi snel het politiebureau uit krijgen.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema mei 28 2012, 20:20

Ik gaf Teoh een klein glimlachje en drukte weer op het "play" knopje op de afstandbediening. Het beeld op de tv kwam weer tot leven en vrolijk gingen ze verder over de mutanten praten. Ik had deze film al talloze keren gezien, en kende zelfs hele stukken uit mijn hoofd. 'Dus, waar hebben jij en Dan het gisteren allemaal over gehad? Behalve het privéleven van Dan en mij?'
Daniël

Daniël

Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimevr jun 08 2012, 11:11

NEW?!

Eenmaal bij haar thuis stapte ik uit en deed voor haar de autodeur open. 'Is er iemand thuis?' Mijn lippen vonden de hare waarbij ik haar gezicht tussen mijn handen hield. Zoe.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimevr jun 08 2012, 11:24

Ik begon te glimlachen. 'Niemand, we hebben het rijk voor ons alleen.' Mijn lippen vonden de zijne, terwijl ik mijn sleutels uit mijn tas viste en de deur opende. Mijn schoenen trapte ik met een enkele beweging uit en mijn jas belandde aan de kapstok. Zachtjes zette ik mijn lippen nog even op die van hem en liep vervolgens naar de keuken. 'Wil je nog wat te drinken?'
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimevr jun 08 2012, 18:38

Ik kuste haar eventjes terug 'arna ik door haar haren ging, maar ze weg liep. 'Een koninkrijk kan je het inderdaad wel noemen, mijn prinses. Nee, trouwens; ik moet niks te drinken.' Ook ik deed mijn schoenen uit en wachtte tot ze kwam.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimevr jun 08 2012, 22:10

Met één glas cola in mij hand liep ik weer terug naar de gang. Met mijn vrij hand pakte ik zijn hand vast en zo liep ik naar boven. Het glas zette ik op mijn nachtkastje, om vervolgens mijn armen om hem heen te slaan en mijn lippen zachtjes op die van hem te drukken. 'Kan dit moment niet eeuwig duren?' Vroeg ik me zachtjes af, toen ik mijn lippen even los haalde van die van hem.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimeza jun 09 2012, 06:18

'Nee, jammer genoeg niet. Maar ik denk dat ik het wel goed kan maken met je?' fluisterde ik tegen haar lippen op. Een glimlach was op mijn gezicht gevestigd en leek er niet af te willen. Zacht liet ik me op bed zakken en trok haar met me mee zodat ze op me belandde.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo jun 10 2012, 05:51

Een zelfde soort glimlach sierde mijn lippen toen hij me zachtjes op zich trok, en liefdevol kuste ik hem. Mijn hand streek door zijn korte, donkerblonde haren heen, terwijl mijn lippen nog steeds een speels spel met die van hem speelde.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo jun 10 2012, 07:32

Ook ik kuste haar terug. Verlangend en genietend van het feit dat ik bij haar was. Ik besefte wat ik had moeten missen. Zachtjes rolde ik ons om zodat ik boven haar hing en even onze kus verbrak. 'Ik heb je absoluut gemist. Dit gemist.' Zacht drukte ik kusjes in haar hals en op haar sleutelbeen om zo haar gezicht te kussen en weer haar prachtige mond.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:06

Toen hij begon te praten, krulde mijn lippen zich op tot een glimlach en ik knikte. 'Ik heb dit ook ontzettend gemist.' Mijn armen vonden zich een weg om zijn nek heen en ik giechelde lichtjes. Pas als iets er niet was, merkte je hoe hard je het nodig had. Dit was precies hetzelfde, ik dacht dat ik makkelijk zonder hem kon - maar na een dag of twee begon ik hem toch te missen, laat staan twee weken lang.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimezo jun 10 2012, 08:21

Ik lachte even dankzij het gegiechel en streelde over haar buik, kietelde haar. Ik kon geen genoeg krijgen van Zoë. Werkelijk geen genoegen. 'Merkte ik,' grinnikte ik zachtjes en kietelde haar weer verder.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema jun 11 2012, 09:40

Ik begon te lachen toen hij me begon te kietelen. 'Nou, Dan - stoppen.' Zei ik grijnzend en rolde wat ongemakkelijk half van het bed af. 'Hier nu val ik.' Zei ik pruilend en trok mijn wenkbrauwen zielig op. Ik kroop het bed weer in en ging tegen hem aanliggen. 'Blijf je hier vanavond?' Vroeg ik hem liefelijk en keek hem vragend aan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema jun 11 2012, 10:10

Ik lachte toen ze van het bed viel. Hierna voelde ik hoe haar lichaam zich tegen me aanspon als een kat. Werkelijk een heerlijk gevoel. 'Je zult me moeten kunnen overtuigen,' grijnsde ik breed.
Zoë

Zoë

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimema jun 11 2012, 10:42

Zoet keek ik hem aan en plaatste een kusje in zijn nek. 'Alsje,' Vervolgens een kusje op zijn kaak. 'Alsje,' En op zijn lippen. 'Alsjeblieft.' Een speelde glimlach speelde rond mijn lippen en ik sloeg mijn armen om hem heen. Ik wilde hem echt niet meer laten gaan.
Daniël

Daniël

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitimedi jun 12 2012, 09:43

Ik glimlachte zelfingenomen bij de kusjes. 'Waarschijnlijk wel,' praatte ik weer tegen haar lippen op voordat ik kort haar lippen kuste. 'Mijn prachtige, Zoe.' Mijn hoofd begroef ik in haar haren zodat ik haar weer kon kussen in de hals terwijl een hand haar buik en heup streelde.
Gesponsorde inhoud

BerichtOnderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard   Huis van fam. Starling-Gard - Pagina 31 Icon_minitime

Huis van fam. Starling-Gard
Terug naar boven 
Pagina 31 van 38Ga naar pagina : Vorige  1 ... 17 ... 30, 31, 32 ... 34 ... 38  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel
» Huis van fam. Greenheart
» Huis van fam. Jackson

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: