Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 04:36
'Dan blijf je een jaar zitten. De wereld vergaat echt niet. Daarbij is onze klas hartstikke gezellig.' Ik dronk het laatste beetje thee op. 'Ik weet dat je het eng vind, maar het is één van de twee. Desnoods bel ik voor je hoor.' Ik legde mijn hand op zijn bovenbeen en gaf er een kneepje in.
Teoh
Aantal berichten : 1291 Geboortedatum : 10-12-92 Leeftijd : 31
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 04:41
'Ik wil niet een jaar blijven zitten,' gromde ik. 'Zielige Teoh bijft als enige nog op school zitten, terwijl iedereen gaat studeren. Verdomme, ik heb ook dromen, en dat is niet om nog een rotjaar op school te zitten.' Ik sloeg mijn armen over elkaar heen en dacht na. 'Ik zie wel of ik hem bel,' zei ik enkel en legde mijn voeten op de tafel.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 04:54
Hij was koppig en dat kon je op dit moment goed merken. Ik zei er maar niets over en zette de lege mok op te tafel neer. 'Ik kan er verder ook niet veel aan doen.' Zei ik uiteindelijk maar en keek hem aan. 'Je moet het zelf weten.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 04:59
'Nee, daarom,' zei ik bars. 'Ik ben de enige die dit aangaat en die erover kan beslissen. Waarom heb ik het in godsnaam verteld, jij kan er toch niets mee...' Zuchtend legde ik mijn hoofd op de armsteun van de bank en sloot mijn ogen. 'Er is iets met Alicia, maar ik kan je niet vertellen wat. Maar het is gewoon onmogelijk en ik kan er niet mee omgaan.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 05:01
Ik keek hem aan. 'Omdat je dit soort dingen met mensen moet delen, ook al kunnen ze er misschien niets mee. Teoh, je kan niet altijd alles blijven opkroppen, je moet dit soort dingen gewoon tegen me vertellen - want je weet dat ik je op ieder moment dat ik kan zal helpen.' Het was waar. Ik wilde hem dolgraag helpen, alleen kon het niet altijd. Toen hij over Alicia begon knikte ik begrijpend. 'Oké.'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 06:41
Ik slikte en moest toegeven dat ze gelijk had. 'Dat is waar,' zei ik zachtjes. 'Ik ga maar gewoon een jaar blijven zitten en proberen me minder in de problemen te werken. Als ik volgende week al niet van school ben getrapt.' Ik zuchtte en wreef over mijn hoofd. 'Dat van mijn vader, ik ga hem wel een keer bellen. En Alicia spreek ik binnenkort.' Na even aarzelen legde ik mijn hoofd op haar schoot en sloot mijn ogen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 06:53
Ik drukte een kus op zijn achterhoofd en wreef even door zijn haren heen. Af en toe leek hij meer een klein broertje, maar hij keek ook wel uit over mij als dat moest. Ik glimlachte naar hem en knikte. 'Goed idee.' Zei ik toen hij over zijn vader en Alicia begon. 'Maar laten we nu alles van ons afglijden en een heerlijke mannenfilm kijken. Transformers misschien? Of X-men?'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 07:35
Ik glimlachte bij haar kleine kusje en kneep even plagerig in haar teen. Ik haalde diep adem en keek haar aan. 'Je hebt gelijk, praten helpt.' Ik sloot opnieuw mijn ogen. 'X-men! Ik houd van vrouwen met strakke pakjes. Halle Berry mag er wel zijn, als je mij vraagt. Of we doen Transformers, die chick uit de derde film is pas leuk. Kies jij maar!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 07:37
'Het is jou dag, dus jij mag kiezen. Shia of Hugh, het maakt mij niet uit.' Ik kneep hem in zijn wang en liep alvast naar de la waar alle dvd's lagen. 'En ja, praten werkt.' Zei ik instemmend en wachtte tot hij een film zou kiezen. 'We kunnen ze ook gewoon allemaal kijken, we hebben toch het hele weekend nog.' Grapte ik.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 08:03
'Ik vind Hugh wel een lekker hapje,' lachte ik en draaide op mijn zij. 'Yes! Film weekend met mijn zussie!' Ik keek haar aan en zuchtte. 'Zoe, ik hou van je. Je bent echt de beste zus die er bestaat. Ik wil dat je dat echt weet.' Glimlachend klopte ik op het plaatsje naast me. 'We gaan lekker met X-Men beginnen!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard do mei 17 2012, 09:23
Ik stopte X-men in de dvd speler en wachtte tot de voorfilmpjes voorbij waren. Om een of andere reden weigerde onze DVD-speler om dit door te spoelen "deze functie is niet mogelijk op dit moment" de onzin, maar goed. 'En jij bent de liefste broer.' Zei ik, terwijl ik mijn armen om hem heen sloeg en hem knuffelde. 'X-MEN!'
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr mei 18 2012, 03:43
Ik legde mijn wang tegen de hare aan en haalde even diep adem. Zoe was misschien wel mijn grootste steun op dit moment. Ik wou haar echt niet meer kwijt als zus. Ik glimlachte ook en streelde even haar wang. 'X-MEN!' zei ik ook enthousiast. 'Halle Berry met strakke kleding! WIEHIE! En Hugh met strakke kleding, NOG BETER!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr mei 18 2012, 09:54
Ik begon te lachen om zijn opmerkingen en legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan. 'Oké, het is dan misschien elf uur 's ochtends, maar ik wil popcorn.' Lachte ik en huppelde naar de keuken, om een zak met magnetronpopcorn in de magnetron te leggen.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr mei 18 2012, 21:34
Ik keek haar na en grinnikte. 'Doe wel zoet hè?' Ik was even heel stil en luisterde naar de geluiden boven. 'My god, wat doen ze allemaal wel?' Ik gruwelde even en keek daarna weer naar het beeld. 'Kom snel, je mist de halve film!' riep ik en ging languit op de bank liggen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr mei 18 2012, 21:38
'Natuurlijk doe ik zoet.' Grijzend haalde ik ze zak popcorn uit de magnetron en gooide deze in een grote bak. Hiermee liep ik naar de bank en liet ik me op Teoh vallen. 'Ik heb geen idee en om eerlijk te zijn wil ik het ook niet weten ook. Ik denk dat ik daar echt een levenslang trauma aan over hou en dat wil ik liever niet.' Lachte ik en keek naar het beeldscherm.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za mei 19 2012, 04:42
'Yes!' riep ik vrolijk en bleef op de bank liggen. Mijn hoofd bonsde als een gek, dus ik stond toch maar op om een pil te pakken. 'Mijn hoofd! Auw!' klaagde ik en zocht in de kastjes. 'Zeg please niet dat de pillen bij hun in de kamer liggen, he? Want dat levenslange trauma ga ik dan echt krijgen.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za mei 19 2012, 07:15
'De paracetamol?' Vroeg ik me hardop af en haalde mijn schouders op. 'Ik heb geen idee waar ze zijn. Grote kans dat ze in hun kamer liggen ja - me pa slikt ze vaak als ie thuiskomt van z'n werk.' Bij het idee al begon ik te lachen. 'Arme Teoh toch.' Zei ik giechelend en nam een hand popcorn die ik opat.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za mei 19 2012, 21:38
'O jeetje, liever hoofdpijn dan een rollebollend volwassen stel aanschouwen.' Ik ging weer op de bank zitten en drukte mijn hoofd in de bak popcorn, om daarna een mond vol popcorn te hebben. Ik keek haar aan en grinnikte. 'Ik rook iets in Danny's kamer gisteren... Oh-owh jullie zijn toch niet bezig geweest he?' lachte ik pesterig.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za mei 19 2012, 22:02
Met een opgetrokken wenkbrauw keek ik hem aan. 'Je rook waarschijnlijk je eigen angst-zweet gisteravond.' Zei ik met een grijns. Het ging hem niets aan wat er tussen ons was gebeurd, daarbij was het al een paar weken geleden - dus hij lulde uit z'n nek. Hij wilde gewoon weten hoe het zat tussen ons.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:22
'Oh jeetje, is het raar dat ik het eng vind dat jullie hetzelfde reageren? Kom op, Zoe, geef het maar toe. Het is raarder als je het niet toegeeft, want jullie hebben al lang een relatie en als er dan niets gebeurd is... Snap je?' Ik had geen idee of ze wat hadden gedaan, maar ik wilde het gewoon weten. Mijn zus en beste vriend samen... IK MOEST ZE EEN KEER BETRAPPEN!
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:24
'Het gaat je helemaal niets aan Teoh,' Zei ik terwijl ik hem een zachte duw gaf. 'Concentreer je maar gewoon de op film.' Verzon ik als excuus en leunde met mijn hoofd tegen leuning van de bank aan. Als ik toegaf kwamen er vast en zeker allemaal dingen op me af die ik totaal niet wilde horen, maar uiteindelijk zou hij er toch wel achter komen. 'Best, twee weken geleden.' Meer zei ik niet.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:29
'Weet ik, het gaat me ook niets aan,' grinnikte ik. Ik keek haar nog even aan en toen ik me net op de film had geconcentreerd, zei ze dat ze het twee weken geleden had gedaan. Ik probeerde echt neutraal te kijken en niet te lachen, maar het lukte echt niet en ik barstte in lachen uit. 'Gefeliciteerd! Was hij een beetje goed?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:33
Zuur keek ik hem aan. 'Zie je, ik wist dat ik dit soort dingen zou krijgen. Ik had het je gewoon niet moeten vertellen.' Ik eindigde de zin door een kussen tegen zijn hoofd aan te gooien, maar barstte uiteindelijk ook in lachen uit. 'Natuurlijk was ie goed.' Zei ik, alsof het de normaalste zaak op deze wereld was.
Teoh
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:39
Ik kreeg buikpijn van het lachen en begon wat rustiger te ademen. 'Danny killt me als ik hem vertel dat ik het weet,' lachte ik en keek haar aan. 'Aha, McKenzie een talentje dus! En geen problemen gehad ofzoiets? Je snapt wel wat ik bedoel. En best ironisch dat we het hier over hebben, terwijl boven ons...' Ik moest opnieuw hard lachen en greep naar mijn buik.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo mei 20 2012, 10:41
'Teoh! Je bent echt niet grappig hoor!' Ik mepte hem nog een keertje met het kussen en keek hem aan. 'Nee, we hebben geen problemen gehad - wil je ook nog de details weten? Welk standje enzo?' Dat laatste was natuurlijk een grap, mooi niet dat ik hem alles ging vertellen. 'Ha-ha heel grappig Teoh. Je weet al veel te veel. En nee - vertel Dan maar niet dat ik het je heb vertelt.'