Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di jun 12 2012, 09:52
Ik glimlachte bij zijn woorden en liet mijn hoofd tegen zijn schouder aanliggen. 'Mooi zo.' Zei ik glimlachend. Ik wist dat hij hier altijd welkom was, als was ik er niet zo zeker van hoe het nou tussen hem en Teoh was. Ach - dat zouden we wel merken tijdens het eten. Niet veel later hoorde ik mijn vader binnenkomen, die wat naar boven riep. 'Hoi pap.' Riep ik terug en grinnikte.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard di jun 12 2012, 17:57
'Hallo meneer Straling,' riep ik maar mee om een begroeting terug te krijgen. Zacht drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar. 'Dus wat was je van plan?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo jun 13 2012, 08:37
'We zouden toch gezellig een film gaan kijken.' Zei ik met een zoete glimlach rond mijn mond en kuste hem zachtjes. Mijn vinger streek langs zijn haarlijn heen en ik lachte even. 'Tenzij je een beter idee hebt natuurlijk.' Lievelijk keek ik hem aan en krulde wat haar om mijn vinger.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard wo jun 13 2012, 10:00
'Ik wil een hele lieve en lange film kijken dan.' glilachte ik liefjes, maar lichtjes brutaal, naar haar. Onze codetaal was ondoorgrondbaar. Enkel vond ik het raar om te weten dat haar vader thuis was en ieder ogenblik kon binnenstromen. Onschuldig kussend, maar dan nog... Het bleef haar vader. En een politieagent die ik liever te vriend hield. Zachtjes drukte ik mijn lippen weer tegen die van haar.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr jun 15 2012, 20:36
Ik gaf hem een klein glimlachje toen hij zijn lippen op die van mij drukte en sloeg mijn armen om hem heen. Ik had mijn vader verboden om mijn kamer binnen te komen als hij wist dat Dan er was. Nog steeds was hij het er niet helemaal mee-eens, maar hij gunde me de privacy wel, dus hij had het nog nooit gedaan.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr jun 15 2012, 20:43
Telkens als ik haar kuste bracht het een speciaal gevoel met zich mee. Nu kriebelde het bijvoorbeeld in mijn onderbuik erg hard. Allemaal dankzij haar. Glimlachend keek ik haar aan. 'Politieagent Starling gunt ons blijkbaar tijd met elkaar?' grijnsde ik zachtjes en liet een hand voorzichtig onder haar T-Shirtje glijden om de huid daar te strelen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr jun 15 2012, 20:53
Ik giechelde. 'Ik heb hem verboden om m'n kamer binnen te komen als hij weet dat jij er bent en hij houdt zich er verdomde goed aan.' Zei ik lachend en streek door Daniëls haren heen. Nog nooit had ik een vriend gehad waarbij het verliefde gevoel zolang bleef, maar bij Dan voelde ik nog steeds de kriebels iedere keer als hij me aanraakte.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard vr jun 15 2012, 23:46
Ik lachte even luid op. 'Wat moet hij allemaal toch niet denken dat we aan het doen zijn?' lachte ik geamusseerd tegen haar wang terwijl mijn armen zich meer rond haar lichaam vestigde. 'Ik hou van je, Starling. Nog altijd zoveel.' fluisterde ik zachtjes tegen haar oorschelp waarna ik hier zachte kusjes begon te drukken in haar hals.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 10:11
Ik begon te lachen om zijn opmerking. 'Dingen die hij niet hoeft te zien.' Merkte ik grijnzend op en trok hem wat dichter naar me toe. 'En ik van jou McKenzie, als je dat maar niet vergeet.' Ik genoot van zijn kusjes in mijn hals en giechelde zachtjes.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 10:15
'Wel, ik heb liever dat hij daar niet aan denkt.' lachte ik zacht en streelde even over haar wang. 'Voor geen geld van de wereld zou ik dat willen vergeten.' Zachtjes drukte ik weer mijn lippen op die van haar. 'Dus Zoe was een beetje stout aan het denken hé?' lachte ik weer.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 10:28
'Beetje.' Gaf ik lachend toe en sloeg mijn benen om zijn middel heen. 'Maar volgens mij vind je dat helemaal niet erg, hè Dan?' Zei ik er nog grijnzend achterna, waarna ik hem innig kuste. Mijn hand streek door zijn korte haren heen en mijn lippen krulde zich op in een glimlach. Ik weet niet hoe mijn leven er uit zou zien zonder hem, maar het zag er zeker een stuk minder romantischer uit.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:01
Ik kuste haar liefhebbend, maar verlangend terug. Ze had me eenmaal aan het denken gekregen. Met een grijns staarde ik haar hierna aan. 'Nee, ik vind het allesbehalve erg. Aangezien ik er ook aan dacht.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:05
Ik begon te giechelen. 'Zie je, ik wist het wel.' Lachte ik en kuste hem teder. Ik draaide me op mijn zij en keek hem aan. 'Ik wordt echt zielsgelukkig van je, wist je dat?' Zei ik, terwijl ik wat haren uit mijn gezicht streek en hem weer kuste.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:34
Ik glimlachte naar haar. 'Je verdraaid de zaak; het ging hier om wat jij dacht. Aan dacht.' Zachtjes streelde ik over haar zij. 'Dat hoopte ik stiekem al. Weet dat jij me ook zielsgelukkig maakt. Je bent alles.' die laaste woorden fluisterde ik slechts. Ik wou haar en alleen haar.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:37
De glimlach was niet meer van mijn gezicht af te slaan toen hij de laatste woorden fluisterde en ik omhelsde hem stevig. Ik kon niets anders dan hem omhelzen en hem uiteindelijk te zoenen. Nooit had ik voor mogelijk gehouden dat iemand zoiets voor mij kon voelen en ik zoiets voor iemand anders. Het was zo onwerkelijk als ik terug dacht aan de tijd dat ik nog helemaal niet met Dan omging. Dat hij slechts "Teoh's beste vriend" was.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:50
Ik legde mijn handen op haar onderrug en streelde haar huid hier zachtjes waarna ik haar weer aankeek om haar te kussen. Ooit was ik zo verliefd op haar geweest en betwijfeld dat ik ooit dit met haar mocht delen. Uiteindelijk was ik nog stedds dolverliefd op haar, maar mocht haar de mijne noemen. Met een glimlach streelde ik even langs haar been.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 11:56
Voorzichtig liet ik hem los en liet ik me op mijn rug vallen. 'Stel je eens voor dat je me niet had gezoend op dat Halloween feest.' Ik keek hem schuin aan en grinnikte. Mijn hand verstrengelde zich in die van hem en ik legde mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 12:03
'Aan dat kan ik niet denken. Waarschijnlijk liep ik rond met het idee om jou uit mijn hoofd te zetten, het zou niet lukken en dan zou ik je misschien wel op de grote wedstrijd hebben gekust. Of met kest. Of Valentijn je van je date weggekaapt. Serieus; ik ben bezetten.' Ik lachte om dat laatste alsof ik een goede grap had gemaakt. 'Ik hield al langer van je, Zoe.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 12:06
Ik begon te lachen en knikte. 'Ik weet het, je bent helemaal bezeten van me.' Grapte ik, ook al wist ik dat hij het ergens wel meende. Door zijn laatste woorden werd ik nieuwsgierig. 'Je kende me amper, alleen via Teoh. Was het dan niet vreemd voor jezelf dat je al zulke sterke gevoelens had? Als ik heel eerlijk ben, hield ik nog niet meteen van je in die zin van "houden van". En dat weet je ook, maar - het lijkt me zo'n raar idee om van iemand te houden zonder dat je hem of haar werkelijk kent.' Ik keek hem bij mij woorden nieuwsgierig aan, terwijl ik een pluk haar om mijn vinger draaide.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 20:43
Ik keek haar aan en schudde mijn hoofd. 'Ik had eerder een grote crush op je, was verliefd op alles wat je deed en hoe je dat deed... Misschien praatte we voordien niet heel veel, maar als we het deden dan wat het altijd aangenaam. En je moet toegeven dat het een beetje flirterig was. Ik weet niet hoe of wat, maar eenmaal ik echt met je op trok hield ik van je, Zoe. Alles voor Helloween in de Mystic Grill, footballtrainingen.... Je bent prachtig, mooi en zlef sexy. Daarbij ben je zo lief, lacht om mijn stomme grapjes, zorgzaam voor andere mensen en je durft je mon open te trekken. Hoe kon ik ooit nou niet bij jou willen zijn?' Ik glilachte naar haar en drukte weer een kusje op haar lippen. Misschien klonk ik als zo een harde stalker. 'Ik besloot het om erop te wagen en na die eerste kus, de dagen daarna, hield ik van je. Oprecht en voelde nog steeds de kriebels. Ik voel ze nog steeds.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard za jun 16 2012, 21:04
Ik glimlachte om zijn verhaal en nestelde me tegen hem aan. 'Ik hou ook nog steeds van jou en de kriebels tintelen onder in mijn buik iedere keer als je me ook maar aankijkt met die zwoele blik van je.' Zei ik glimlachend en kuste hem zachtjes in mijn nek. 'Je bent echt ontzettend lief, wist je dat? En ik heb nog nooit naar mezelf gekeken zoals jij me net omschreef.' Ik dacht nog even na over zijn woorden. In zijn ogen klonk ik als een engel, al vond ik zelf dat ik dat totaal niet was.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo jun 17 2012, 00:03
'Ik bekijk mezelf ook niet als sexy, moet je weten.' lachte ik en drukte haar meer tegen me aan. Haar woorden waren belangrijk en diegene om te koesteren. 'Denk je echt niet dat mama en papa het erg gaan vinden dat ik hier bkijf eten en overnachten?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo jun 17 2012, 04:44
'Tuurlijk vinden ze het goed, en anders hebben ze pech.' Zei ik kort en glimlachte. 'Je weet dat Mama Gard je mag, je bent in haar ogen echt een engel die mij op het rechte pad houdt.' Lachte ik. Nog steeds had ik het idee dat ze me niet zo mocht, omdat ik een redelijk uitgesproken mening had, maar ja - ik mocht haar ook niet bepaald dus dat scheelde.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo jun 17 2012, 07:21
Ik grinnikte bij haar woorden. 'Wel, deze engel houdt jou op het rechte pad? Wat dacht je ervan als hij je even van dat pad haalde?' Hierbij drukte ik mijn lippen tegen die van haar en streelde zachtjes wat blote huid. Ik wist hoe ik met Mama Gard moest omgaan. Enkel was ik stiekem bang van Vader Starling. Hij was sympathiek, maar toch...
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Starling-Gard zo jun 17 2012, 07:37
Ik giechelde even, maar dit werd al snel gesmoord door zijn lippen die zich op die van mij plantte. Mijn armen vonden zich weer een weg om zijn lichaam heen, maar blijven op zijn borstkas liggen. Gelukzalig streelde ik langs zijn borstkas en zoende hem vol met passie. Nog steeds kon ik niet genoeg krijgen van dit soort momenten.