Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma apr 09 2012, 02:27
Op het moment dat Eleanor opstond, liep ik naar mijn tas toe en liet ik de inhoud daarvan ergens neervallen, opzoek naar mijn bikini. Eenmaal gevonden liep ik naar de badkamer waar ik me omkleedde en liep weer terug naar Eleanor. Mijn haren belandde in een hoge knot en ik grinnikte even. 'Ik zet hem wel alvast aan.' Ik kwam hier zo vaak dat dit zo ongeveer mijn tweede huis was geworden.
Eleanor
Aantal berichten : 988 Geboortedatum : 20-04-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma apr 09 2012, 03:03
Enkel knikte ik. 'Ik kom er zo aan.' In eeen grote kan deed ik de alcohol samen met fruitsap en mengde deze even. Hierna zette ik het op een dienblad, kleede me uit zodat ik in bikini stond en liep naar de jaccuzi. 'Ready freddy!'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart ma apr 09 2012, 04:16
Toen het bubbelbad klaar was voor gebruik liet ik mezelf erin zakken en genoot ik van de heerlijke warme bubbels. 'Dit is nou nog eens leven.' Zei ik met een gelukzalige glimlach rond mijn mond en pakte een glas van het dienblad af. 'Op ons.' Grinnikte ik en hief het glas op om deze tegen die van haar aan te tikken.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart di apr 10 2012, 20:48
Ik lachte slechts om haar opmerking en tikte mijn glas tegen dat van haar waarna ik me ook me in het heerlijke warme water liet zakken. Deze machine gaf me echt alles om te onstpannen. Hierna nam ik een slokje. 'I heart our sleepovers.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 02:51
'Oh me too.' Grinnikte ik en zette mijn glas op de rand van het bubbelbad. Ik zakte er verder in weg, zodat alleen mijn hoofd nog bovenwater was. Een voldane zucht ontsnapte uit mijn mond. 'Dit moeten er echt vaker doen.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 08:53
'Wat dacht je van 20 april? Hint, hint!' Dat was de mooie dag dat ik jarig was. Zoveel jaar geleden uit mijn moeder haar baarmoeder gefloept. 'Iedereen die wilt komen is uitgenodigd.' Enkel glimlachte ik. 'En wie ik niet mag stuur ik wel weer weg.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 09:00
Ik begon te lachen. 'Twintig april lijkt me perfect.' Zei ik met een glimlach en pakte mijn glas weer op. Ik nam er een slokje van, zette het weer terug en keek haar aan. 'Nog speciale verjaardagswensen? Een man in een taart? Of een stripper ofzoiets?'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 09:09
'Een man in een taart die stript misschien?' Enkel lachte ik hardop en keek haar aan. Waarna ik door had dat ik echt de slappe lach had. Hierbij nam ik weer een slok van mijn drinken om die slappe lach tegen te gaan. 'Ga je me helpen met muziek? En boodschappen doen, dan?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 09:11
'Oh ja, dat is ook wel een goed idee.' Lachte ik en zette mijn lege glas op de rand neer om deze bij te vullen. 'Natuurlijk ga ik je helpen, zoals ieder jaar.' We hielpen elkaar ieder jaar met de voorbereidingen. 'Trouwens - ik ben vergeetachtig aan het worden want ik heb geen idee of ik het je nou al verteld heb of niet, maar ik ga weer cheerleaden.' Zei ik met een grote glimlach.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 09:44
'Ik hou dubbel zoveel van je! WHOEHOE!' Ik liep naar haar toe voor zover dat in een bubbelbad ging en knuffelde haar letterlijk plat. 'Ik wil niet iets speciaals, maar wel iets dat Mystic Falls een heerlijke nacht geeft. Dit stadje is echt te saai.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 09:54
Ik lachte toen ze me zowat plat drukte in haar knuffel en keek haar aan. 'Veels te saai.' Beaamde ik haar woorden en gaf haar nog een knuffel. 'Je wilt misschien niet iets speciaals, maar het wordt wel iets speciaals.. Misschien stop ik Arthur wel in de taart.. Oké, sorry - flauw. Ik weet het.' Ik kon het toch niet laten om eventjes te grinniken. 'Ik zal de hele avond m'n mond erover dichthouden. Beloofd.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart wo apr 11 2012, 10:46
'Zolang er niet al te veel drama inzit is het goed voor mij.' Enkel lachte ik even om haar opmerking. 'Hmm, volgens mij doet hij het niet. Misschien moet je Teoh proberen? Oh wacht maar, missy! Als jij jarig bent dan weet je niet eens wat je overkomt!' Ik grijnsde breed en schonk ook weer voor mij wat in.
Zoë
'Teoh, oh geloof me - die doet het zelfs met plezier.' Ik zag het hem nog wel doen, zeker wel - als ik het voor zou stellen, zou hij meteen ja zeggen. 'Nou, dat duurt gelukkig nog tot Augustus, dus ik heb nog een tijdje om me mentaal erop voor te bereiden.' Grapte ik.
Eleanor
Ik moest even lachen bij haar antwoord. Zo kreeg ik het echt nog voor mijn verjaardag. Naakte mannen in taarten, iets waar een meisje altijd al van droomde. 'Dat denk je enkel. Er zal niets zo ergs zijn dan er aan herinnerd te worden dat je uit iemand baarmoeder floepte. Wees daar maar gerust van.'
Zoë
Ik begon te lachen en schudde grijnzend mijn hoofd. 'Ik vertrouw jou niet Greenheart, dadelijk zorg je er nog voor dat er een heel leger aan naakte mannen in taarten voor m'n deur staat.' Ik zag het al helemaal voor me en dan vooral hoe Teoh's moeder zou reageren. Geniaal.
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 03:43
'Brengme niet op ideeën, blondy.' Ik grinnikte zachtjes even en dacht na over wat ik haar zou aandoen. Verjaardagen maakte je altijd maar voor een keer mee. Daarom moest ook juist iedere verjaardag onvergeetelijk zijn of dat nu in de goede zin was of niet. 'Gard flipt.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 03:46
'Ik heb niets gezegd.' Zei ik en nam nog een slokje. 'Oh, she will.' Een onheilspellende grijns speelde over mijn gezicht, maar al snel begon ik te lachen. 'Dat mens zit helemaal in de stress daarna joh..' Nog steeds kon ik het niet laten om te lachen. 'Toch zou ik haar gezicht wel willen zien.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 03:51
Ik lachte even, maar mijn gezicht werd daarna serieus. 'Foei, Zoë! Arme stiefmoeder van je. Zo wordt zij nog Assepoester.' Ik grijnsde even en gaf haar een zetje waarna ik weer naar mijn glas greep. 'Dus vrijdagavond bij mij. Hier. Zwemkleding mag mee. Correctie: moet mee als je hierin wilt. '
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 03:53
Ik grijnsde even bij de gedachte. 'De arme schat.' Grapte ik en keek haar vervolgens aan. 'Ik weet het, ik ben gemeen - sorry..' Natuurlijk meende ik het niet echt, nou ja - ik was niet altijd even aardig tegen Mama Gard, maar ze was ook niet altijd even aardig tegen mij, dus dat mocht. 'I'll be here. Met zwemkleding en mannen in taarten.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 04:07
'Man in een taart. Jij kreeg een heel leger.' Ik sloeg het drankje naar achter en keek haar aan. 'Grapje, schatje, grapje.' Hierbij drukte ik een kusje op haar wang. Ik wist hoe ze over de moeder van Teoh dacht en ik had er ook zo mij eigen gedachten over.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 04:50
Ik liet me nog even iets verder in het water zakken en keek Ellie aan. 'Ik wil ook een jacuzzi in m'n achtertuin man..' Zei ik dromerig en zette het - alweer lege - glas op de rand. 'Dit is gewoon hemel.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 04:55
Weer lachte ik even. 'Handig als je vader een heuze workaholic is. Zo verdient hij genoeg centjes om luxe goederen te kopen.' Ik vulde onze glazen weer bij, maar liet die van mij verder onberoerd. 'Zo Underworld kijken?'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 05:01
'Dat is waar.' Ik snapte dat het leuk was om zulk soort dingen te hebben, maar ik was ook dolblij met de goede relatie tussen mij en m'n vader.. Dat zou ik niet kunnen missen en ergens wist ik dat Ell dat ook enorm miste. 'Underworld!' Kirde ik vrolijk, waarna ik begon te lachen. 'Oké, te enthousiast.'
Eleanor
Onderwerp: Re: Huis van fam. Greenheart za apr 14 2012, 05:32
'Veel te enthousiast,' grinnikte ik plagend en drukte een kusje op haar wangen waarna ik me uit de jaccuzi hees. 'Let's go, sexy!'
Eleanor
Mijn outfit bestond uit simpel een wit jurkje met gedrapeerde stukjes stof en een licht blauw jeans jasje. Ik hield ervan om rond te lopen alsof ik toch was uitgedofd, maar er niet al te veel moeite had voor gedaan. Aan mijn voeten zaten simpele, maar hoge stilleto's zoals meestal. Enkel zette ik nu de muziekinstalatie op, checkte of het drinken er stond en mijn slaapkamerdeur vast was. Ik wou echt dat niemand mijn kamer gebruikte of er zelfs maar in was zonder dat ik het wist. Het feestje kon beginnen en nu kon ik enkel hopen dat mensen het niet vergeten waren.