Aantal berichten : 1622 Geboortedatum : 01-05-94 Leeftijd : 30
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 00:31
'Dat is dan mooi, want ik ook van jou.' Giechelde ik en smoorde mijn gelach door mijn lippen zachtjes op die van hem te plaatsen. Nog steeds kreeg ik er kriebels van als ik dat deed, of als hij dat deed natuurlijk. Mijn handen gleden onder zijn tshirt langs en deze plaatste ik op zijn middel.
Daniël
Aantal berichten : 972 Geboortedatum : 30-11-94 Leeftijd : 29
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 03:46
Ik kuste haar terug en glimllachte ondertussen onhandig. Maar met dat kon ik beter stoppen en haar kussen. Hierbij beet ik dan ook speels op haar onderlip om terug toegang te krijgen tot haar mond. Heerlijke rillingen gingen door mijn lichaam dankzij haar handen die mijn huid verkende. Mijn hand streelde haar wang en hield haar met de andere vast. Dit gevoel mocht nooit weggaan. Nooit.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 04:01
Mijn voet gleed langs zijn onderbeen, terwijl mijn handen over de rand van zijn trainingsbroek gleden. De toegang tot mijn mond had hij gekregen en ik kuste hem teder, maar tegelijkertijd verlangend. Ik verlangde naar hem, op iedere manier op hoe je naar iemand kon verlangen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:31
Ik betrapte me erop dat mijn handen helemaal onder haar shirtje verdwenen waren en hoe zzn zich een weg naar boven vond en de andere het leek uit te willen trekken. De kus had me zodanig opgeslokt, maar ik merkte hoe haar handen gevaarlijk bij mijn broek waren. Zachtjes nam ik een stukje afstand van haar lippen. 'Zoe, ik... We zijn gevaarlijk dich aan het komen bij iets minder onschuldig dan zoenen.' fluisterde ik een beetje verlegen en drukte weer een kusje op haar lippen. Ik vroeg me dus met die woorden af hoe ver ze hierin wou gaan. Wat ze wou en wat niet.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:33
Ik keek hem aan en er verscheen een klein glimlachje op mijn gezicht. 'Als je niet verder wilt moet je het zeggen,' Ik hield mijn hoofd wat schuin en drukte zachtjes mijn lippen op die van hem. Ik was er klaar voor, het was een gevoel van binnen. Een smachtend gevoel, maar ook een zekerheid die daarbinnen speelde. 'Je moet het echt alleen doen als je het wilt, ik wil je niet dwingen ofzoiets.'
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:39
Ik keek haar aan en schudde met een -nog steeds- verlegen glimalch aan. God, ik schaamde me voor mijn eigen woorden die ik wou zeggen. 'Ik wil dol graag dat met je delen, Zoe. Liefde bedrijven. Ik wou enkel weten dat je het niet voor mij deed. Ik wou zekerheid.' Met een glimlachje keek ik haar aan. Anders had ze zich misschien aangerand voelen. Maar ook bij mij speelde het verlangen en had dat van haar goevoeld waardoor ik echt hongerig was naar haar. Naar haar lichaam. Weer drukte ik mijn lippen vol overgave op die vaan haar en rold haar topje wat omhoog.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:42
Op het moment dat hij zijn vingers langs mijn topje liet glijden, gleden de mijne langs de rand van zijn broek. Mijn benen klemde zich om zijn lichaam heen, terwijl mijn handen nog steeds met zijn broekrand speelde. Mijn lippen zaten vurig op die van hem en ondanks dat ik het ontzettend graag wilde, begon mijn hart te bonken in mijn keel.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:48
Even maakte ik onze lippen weer los en zonder er al te veel bij na te denken trok ik het topje uit. Verbaasd keek i in haar ogen, maar glimlachte ven. Ze was prachtig. Bloedmooi en helemaal voor mij. Mijn hand streelde even over haar wang waarna ik haar terugkuste en mijn handen zacht over haar onderrug en billen liet glijden.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:51
Zijn broek gleed langzaam uit en ik keek hem glimlachend aan. Oh men, ik was zenuwachtiger dan ik had eerste instantie had verwacht. Toch weerhield dat me er niet van om door te gaan, want ja ik wilde dit echt. Ik wilde dit moment beleven. Met hem en met niemand anders. Mijn ene hand gleed door zijn warrige haren heen, terwijl de andere op zijn onderrug bleef liggen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 09:57
Ik keek hoe ik opeens zo naakt was voor haar en merkte op hoe zenuwachtig ze was. Zorgvuldig hing ik boven haar en kuste haar lippen zachtjes en gerusttellend, maar probeerde haar warm te maken voor wat zou komen. Dit zou mijn eerste keer worden en ik was zenuwachtig, maar ik wist dat dit heerlijk voelde en het nog lheerlijker zou voelen. Onze voorzorgsmaatregel haalde ik alvast tevoorschijn om ook haar te helpen uoit de resterende kledij. Even liet ik haar lippe ngerust, maar tsreelde haar terwijl ik een deken half om ons heen sloeg zodat het niet al te koud zou worden. 'Je bent echt zo mooi, zo aantrekkelijk.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:00
'Jij ook.' Zei ik zachtjes en kuste hem op zijn lippen. Ik merkte voor de eerste keer hoe ik me schaamde, maar ik had geen idee waarvoor. Ik stelde me voor de eerste keer echt bloot aan iemand - letterlijk. Mijn armen vouwde zich om zijn lichaam heen, om hem vervolgens iets tegen me aan te trekken en hem zachtjes te kussen op zijn borstkas.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:15
Ze zag rood en dat deed ik ook. Ik voelde het overal. Zacht ging ik tegen haar aan liggen en streelde over haar haren. Waarbij ik genietend mijn ogen sloot en opeens een goedkeurend en diep geluid maakte waar ik weer zelf van shrok. Dit was zo nieuw en zo hemels. Ik keek haar even aan om daarna haar hals te kussen, haar sleutelbeen en me zo een weg te vonden naar haar borstkas terwijlde ik haar streelde over haar gehele lichaam. Ik wou haar. Nu. Meer dan ooit.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:19
Zachtjes streelde ik zijn armen, terwijl ik met mijn voet het licht uitknipte. Er scheen nu alleen nog een beetje licht door de gordijnen heen, maar het was genoeg om nog te zien wat je deed. Een glimlach streelde mijn gelaatstrekken, terwijl ik genoot van zijn lippen die zich op zijn lichaam plaatste. Met mijn handen gleed ik langs zijn nek heen, genietend van zijn aanrakingen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:29
Ik zag sechts haar gelaatsafdrukkingen en haar vrouwelijk lichaam afgetekend door het schampere licht. Ik bouwde mijn kusjes af en ging boven haar hangen waarbij ik zacht me een weg naar binnen baande. Blijkbaar hadden vrouwen er last van als je verhalen mocht geloven. Ik was voorzichtig met haa; ik wou haar geen pijn doen. Zacht kuste ik haar hals en haar lippen voor korte momenten. Het gevoel dat ik had was speciaal, niet te beschrijben, maar ik voelde me compleet en onze band enkel nog hechter worden.
-Whoops, je ziet maar vanaf hier! ;p-
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:33
Ik genoot van het moment. Ik genoot volledig en gaf me over aan hem. Nee, het was niet het comfortabelste wat er was, maar toch genoot ik omdat dit ons moment was. Dit was ons moment, ons eerste moment en we hadden een nieuw hoofdstuk in onze relatie geopend. Het zat er al een tijdje aan te komen, maar ik was er blij mee. Mijn benen had ik om zijn lichaam geslagen en ik gaf een zacht, voldoenend geluid.
- hahah natuurlijk mag ik dat weer doen hè. XD Nou, ik zal het netjes houden voor de tere kinderzieltjes onder ons XD
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:41
Op dat ene moment was het Zoe en mij. Samensmelting van ons twee en het feit dat we eindelijk echt liefde bedreven. Twee erg mooie woorden voor iets dat voor de ene vulgair kon lijken, maar eigenlijk prachtig was met de juiste redenen. Ook ik kon enkel geluidjes maken van goedkeurig terwijl ik haar ondersteunde en het tempo een beetje meer opbouwde. Ik voelde moe ik zweete en onze loichamen plakkerig aanvoelde. Ik lag naast haar met een arm rond haar middel en streelde wat haar uit haar gezicht streek. Een glimlach stond om mijn lippen getekend. 'Ik hou van je,' fluisterde ik met een stem die zorgzaam klonk, warm en liefhebbend. Dat alles wat ik opmerkte, wat ik had opgemerkt toen we vreeen.
-Keep itt clean, ea Iris! (;
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 10:43
'En ik hou van jou.' Zei ik zachtjes op een zoete, hoge stem. Ik sloot mijn ogen en liet mijn hoofd tegen zijn borstkas aanleunen. Ik ademde ietwat zwaar en mijn hart pompte nog steeds drie keer zo snel, maar oh wat was ik blij op dit moment. Ik hield met heel mijn hart van hem en dat was nu wel duidelijk. Zeer zeker was het duidelijk.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 11:19
Ik glimlachte en drukte zacht mijn neus tegen de hare. Wat daarnet tussen ons was gebeurt, voel te omschrijven als magie vond ik. Ja, ik voelde me nog hecter met haar. Intiemer. Zacht drukte ik een kus op haat zoete loppen.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 11:21
Ik begon te giechelend toen ik voelde dat hij helemaal bezweet was. Niet dat ik dat zelf niet was, maar toch. 'Je bent helemaal bezweet.' Zei ik zachtjes en droogde hem wat af met het dekbed. Vervolgens sloeg ik mijn armen om zijn middel heen en kuste ik hem zachtjes.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 11:35
Ik grijnsde enkel en kuste haar zachtjes terug. Geduldig, lang en zoet, maar nog steeds lichtelijk verlangend. 'Je zou voor minder,' Ook streelde ik het zweet met een stukje laken van haar lichaam. Het was heerlijk dat avonden soms zo lang konden duren.
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 11:39
Aan het voeteneind van het bed lag een van Dan's shirts. Deze trok ik aan en ik legde mezelf weer langs hem neer. In die korte tijd had ik het toch koud gekregen. Ik plaatste mijn hoofd vlak naast dat van hem, zodat ik hem kusjes kon geven op zijn kaaklijk, jukbeenderen, wangen en natuurlijk lippen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 12:10
Toen zij het T-Shirt aandeed, plukte ik de boxershort van de grond en deed deze weer aan. Enkel glimlachte ik bij haar kusjes en kuste haar af en toe terug. 'Heb ik je veel pijn gedaan? Eerlijk.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 12:17
Ik keek hem aan en schudde mijn hoofd. 'Het valt echt wel mee, om eerlijk te zijn had ik veel erger verwacht.' Ik glimlachte naar hem en gaf hem een klein kusje op zijn borstkas. 'Anders had je het wel gehoord hoor.' Giechelde ik en liet mijn hoofd tegen zijn borstkas liggen.
Daniël
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 18:13
Ik glimlachte naar haar en drukte een lieve, korte kus op haar lippen. Ik was blij dat we het hadden gedaan. Zacht streelde mijn hand langs haar heupen. 'Daar ben ik blij om.'
Zoë
Onderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie zo apr 22 2012, 19:36
En anders ik wel. Gingen mijn gedachten, maar ik sprak ze niet uit. In plaats daarvan nestelde ik me tegen zich aan. Mijn hand lag op zijn borstkas en mijn hoofd ernaast. Ik zuchtte uit en keek hem vanaf zijn borstkas aan. 'En boe voel jij je?' We konden wel gaan praten over mijn gevoelens, maar ik was juist benieuwd naar hoe hij zich voelde. Wat hij ervan vond.