Mystic Falls
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.


even your Closest friends can be your enemies
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Huis van de fam. McKenzie

Ga naar beneden 
+2
Zoë
Daniël
6 plaatsers
Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
AuteurBericht
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimezo apr 22 2012, 19:59

Een hand en arm ondersteunde haar lichaam terwijl ik met de andere haar wang streelde. 'Moet je dat nog echt vragen?' Ik glimlahte intens gelukkig naar haar. Ik bracht het gevoel dat ik vanbinnen had naar buiten uit door te glimlachen. 'Het voelt anders tussen ons in, voor mij. Zo goed anders. Ik voel me lict in mijn hoodd anders.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimezo apr 22 2012, 20:10

Een nieuw niveau in onze relatie. Zo noemde ik et wat hij beschreef. Op zijn woorden knikte ik en ik sloot mijn ogen voor een paar seconde. 'Nu wil ik al helemaal iedere dag zo naast je wakker worden.' Zei ik en drukte mijn lippen even op zijn borstkas.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 03:19

Even grijnsde ik. 'Wel, daar kan ik inkomen.' Het zou heerlijk zijn om elke dag naast haar wakker te worden. Zacht streelde ik over haar haren en gaf haar een klein kusje op haar voorhoofd.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 03:55

Als ik eerlijk was, was ik best wel moe. Ik wilde de pret echter niet bederven, dus liet ik het niet merken. Ik trok de dekens iets verder over ons heen, om te voorkomen dat ik het nog kouder zou krijgen en ik keek hem aan. 'Iedere dag inbreken was het toch?' Lachte ik. Eerder die avond hadden we het daar al over gehad.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 08:58

'Ja, zo was mijn strak plan. Echt een geniaal idee, ook al zeg ik het zelf.' Hierbij keek ik met een grote grijns haar aan en trok haar meer tegen me aan zodat ze wat had van mijn lichaamswarmte. 'Je bent moe, hé?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 09:03

'Beetje,' Gaf ik toe en gaapte kort. 'Nou, ik moet toch wel zeggen dat ik het ook een briljant plan vind.' Grinnikte ik, maar sloot al snel mijn ogen om weer van het moment te genieten. Ik wilde niet moe zijn, ik wilde niet in slaap vallen. Ik wilde hier liggen, samen met hem en praten, of gewoon al liggen was goed.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 17:48

Liefelijk streelde ik met een vinger over haar neus toen ze haar ogen dicht had en glimlachte hierbij. 'Waterdicht plan,' verzkerde ik haar al fluisterend voordat ik mijn lippen in haar hals plaatste. Ik wou haar geweldig laten voelen. Mijn Zoe, waar ik zoveel van hield. Ze had het niet door, maar bij haar voelde ik echt mezelf.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 23 2012, 19:32

Nog steeds had ik m'n ogen dicht, maar er verscheeb ee glimlach op mijn gezicht toen hij over mijn neus heen streelde. Ik grinnikte toen hij kusjes in mijn hals begon te plaatsen. 'Door jou wil ik niet in slaap vallen.' Zei ik, terwijl ik mijn ogen opendeed. Een glimlach sierde mijn lippen toen ik zijn gezicht zag en kort drukte ik mijn lippen op zijn kin. 'Love you.' Fluisterde ik en kroop weer tegen hem aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimedi apr 24 2012, 09:43

Ik grinnikte zachtjes en streelde de blote huid van haar heup. 'More,' zei ik sereen en kuste weer even haar lippen toen ze zich tegen me aan nestelde. 'You're so pretty.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimewo apr 25 2012, 07:32

Ik grinnikte op zijn opmerking en kuste hem nog zachtjes. 'Oké, ik verpest alles weer - maar ik ben kapot moe.' Ik gaapte diep en sloeg mijn armen om hem heen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimewo apr 25 2012, 10:20

Ik streelde over haar haren en voelde hoe de kus nabrande op mijn lippen. 'ik neem het je niet kwalijk als je wilt slapen, Zoe.' We hadden nog genoeg dagen en nachten dat we wakker met elkaar konden praten.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimewo apr 25 2012, 18:19

Maar ik mezelf wel, had ik willen zeggen - maar ik hield de woorden binnen. We hadden nog lang genoeg samen om hier t liggen en niet in slaap te vallen. 'Dan is het goed,' Zei ik zacthjes em voelde hoe ik vrijsnel wegdommelde in een diepe slaap.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimedo apr 26 2012, 09:48

Ik voelde hoe een warm lichaam tegen dat van mij drukte en hoe mijn huid andere blote huid leek te raken. Hierbij realiseerde ik me dat Zoë naast me lag. Mijn moeder en vader waren de stad uit. Onhandig als je jezelf bedacht dat ik zo een zin had in wafels.
Met een glimlach dacht ik terug aan gisterenvond. Hij was onperfect begonnen, maar het einde was totale perfectie. Zachtjes plantte ik mijn lippen om haar schouder om haar zo zachtjes proberen te wekken.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimedo apr 26 2012, 09:53

Zachtjes werd ik ontwaakt en slaperig opende ik mijn ogen. Ik gaapte even diep en keek Daniël met een glimlach aan. Ik rekte me nog even uit en duwde mezelf op één arm omhoog. 'Goodmorning sunshine.' Zei ik zachtjes en drukte een kusje op zijn lippen. Slaperig wreef ik door mijn ogen heen en liet ik mezelf weer op het kussen vallen. 'Hoe laat is het?' Mompelde ik. Ik had altijd opstart problemen.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimedo apr 26 2012, 10:16

Ik kuste haar zachtjes terug en streelde over haar rug heen. 'Wat dacht je van een kwartier na elf?' Enkel lachte ik even en keek haar aan. We waren as laat wakker, dat kon met zekerheid gezegd worden. 'Gaan we zo waffels bakken?' Ik hielp haar op mijn borstkas en streelde langs haar wang. 'Goedemorgen, schatje dat je bent.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimedo apr 26 2012, 18:27

Ik fronste even toen ik hoorde hoe laat.het was. Vroeger was ik echt een uitslaper geweest, maar sinds een paar jaar werd het vaak niet later dan negen uur half tien. Toen hij over wafels begon glimlachte ik. 'Wafels klinken heerlijk.' Zei ik, nog steeds ietwat slaperig. Erg goed geslapen had ik om eerlijk te zijn niet. Ik had allerlei nachtmerries gehad die ik ook altijd had toen mijn moeder net verdween.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 19:19

Gisteren was het laat geworden tussen ons twee en daarbij had zij een vermoeiende dag achter de rug. Weer zacht drukte ik mijn lippen in haar hals en op een blote schouder. 'Wafels dus,' Mijn ogen keken in die van haar waarna ik haar zacht kuste.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 21:23

Mijn lippen krulde zich op in een glimlach en zachtjes kuste ik hem. Mijn armen sloeg ik om zijn nek heen en ik giechelde zachtjes. 'Waarom wonen we niet gewoon naast elkaar, dat was veel makkelijker geweest.' Lachte ik, met in mijn achterhoofd de gedachte dat ik ergens deze dag toch naar huis zou moeten, en daar had ik dus totaal geen zin in.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 21:53

'Nieuw plan: We graven een tunnel vanaf mijn thuis tot bij die van jou en plaatsen er een lopende band in zodat we niet meer moeten lopen.' Ik grinnikte zachtjes tegen haar lippen aan en streelde waar even over haar haren. Waarna ik uit het bed kroop en me uitrekte. 'Kom je mee?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 21:56

Ik begon te lachen om zijn idee en stond net als hem op. 'Geweldig plan.' Lachte ik en viste de trui, die ik gisteren van hem aanhad, van de grond af. Deze trok ik over m'n hoofd heen en tevreden keek ik hem aan. Natuurlijk was de trui veels te groot en de mouwen te lang, maar het zat lekker. 'I'm coming.'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 22:11

Ik nam haar in mijn armen en tilde haar op. Ze woog echt niets voor me, toch niet veel. 'My beautyfil girl,' zong ik zachtjes en neuride een beetje waarna ik de trap afliep en haar in de keuken op het aanrecht zette. Hierna begon ik al het keukenmateriaal en producten die we nodig hadden klaar te zetten. 'Dus wat ga je vandaag doen?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 22:14

Toen hij me optilde drukte ik een kusje in zijn nek, om vervolgens neer gezet te worden op het aanrecht - dat overigens verdomde koud was. 'Goede vraag, ik moet ooit naar huis toe en daar heb ik totaal geen zin in, maar goed. Verder was ik eigenlijk niet zoveel van plan. Jij?'
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 22:40

'Niet veel. Misschien jou nog eens lekker lang opeisen.' Ik streelde even over haar knie en begon met het deeg te maken. 'Wil je me helpen of niet?' Alvast roerde ik stevig door.
Terug naar boven Ga naar beneden
Zoë

Zoë


Aantal berichten : 1622
Geboortedatum : 01-05-94
Leeftijd : 30

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimevr apr 27 2012, 22:51

Ik glimlachte naar hem en liet mezelf van het aanrecht afglijden toen hij vroeg of ik kwam helpen. 'Wat moet ik doen?' Ik sloeg mijn armen van achteren om zijn middel heen en liet mijn hoofd tegen zijn rug leunen. Mijn vader maakte vroeger ook altijd wafels voor ons en ik was er altijd dol op geweest.
Terug naar boven Ga naar beneden
Daniël

Daniël


Aantal berichten : 972
Geboortedatum : 30-11-94
Leeftijd : 29

Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitimema apr 30 2012, 21:11

Even streelde ik met een vrije hand over haar armen. Opeens wou ik dat ze niks deed buiten zo te blijven staan. Zoe was degene die speciale rillingen naar boven bracht. Degene die zo goed voelde en je voor geen geld van de wereld wou missen. Ik toch al niet. 'Het wafelijzer nemen en inboteren? Maar als je zo blijft staan hoor je me niet klagen.' Een glimlach sierde mijn lippen terwijl ik verder ging met het deeg.
Terug naar boven Ga naar beneden
Gesponsorde inhoud





Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Empty
BerichtOnderwerp: Re: Huis van de fam. McKenzie   Huis van de fam. McKenzie - Pagina 11 Icon_minitime

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Huis van de fam. McKenzie
Terug naar boven 
Pagina 11 van 22Ga naar pagina : Vorige  1 ... 7 ... 10, 11, 12 ... 16 ... 22  Volgende
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Huis van Logan
» Huis van fam. Kole
» Huis van Ariel
» Huis van fam. Yorke
» Het huis van Samuel

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Mystic Falls :: Het RPG. :: De Huizen.-
Ga naar: